Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill jobba som administratör på en myndighet i Västerås under sommaren.

Start- och slutdatum: 23 maj t.o.m. 31 augusti 2022. Uppehåll fr.o.m. fredagen den 15 juli t.o.m. fredagen den 12 augusti
Arbetstider: Ca 08.00-17.00, måndag till fredag

Om verksamheten

Myndigheten är i behov av ett tillfälligt administrativt stöd till ett ESF-projekt.
Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifterna består av:

• Sköta all inmatning av uppgifter i projektrummet hos ESF-rådet
• Ta emot underlag från projektekonom för redovisning
• Kontrollera regionernas rekvisitioner och tidrapporter och be om kompletteringar vid behov
• Kontrollera interna tidrapporter och ordna behöriga underskrifter
• Sköta och uppdatera listor på ansvariga kontaktpersoner och medverkande/anställda i regionerna
• Ha koll på avtal, anställningsbevis mm som ligger till grund för redovisningar
• Efter kontroll av projektekonom och projektledare skicka in ansökan om utbetalning till ESF-rådet och ordna underskrifter och postning
• Vara administrativt stöd till processledare och projektledare och skriva minnesanteckningar och protokoll
• Sköta bokningar av lokaler, resor och hotell
• Hantera utskick, inbjudningar och anmälningar till evenemang
• Följa rutiner för dokumenthantering och expediera ärenden
• Ta fram utbetalningsunderlag till projektekonom

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten ska du:

• Ha arbetat med ESF-redovisningar tidigare (minst ett år)
• Ha grundläggande kunskap i bokföring
• Ha god kommunikativ förmåga i tal och skrift
• Ha god digital kompetens (Office 365)
Det är meriterande om du har vana av dokumenthantering/ärendehantering i offentlig verksamhet, samt har erfarenhet av att arbeta som arrangör eller koordinator.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen. Observera den korta svarstiden. Urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker en KAM säljare som vill vidare i sin karriär. Vi kan erbjuda ett intressant jobb i ett ledande företag inom verkstadsindustrin med god utveckling.

Om verksamheten

Saint-Gobain Abrasives AB marknadsför ledande varumärken som Norton, Winter och Flexovit och är landets största leverantör av slipmaterial. Huvudkontoret finns i Bromma norr om Stockholm. Saint-Gobain Abrasives AB har 25 anställda och en omsättning på ca 230 milj. kr. Företaget ingår i den franska Saint-Gobain koncernen, som består av mer än 1000 konsoliderade företag med ca. 170 000 anställda. Tillverkningen sker i länder över hela världen och år 2021 hade Saint-Gobain en omsättning på ca 44 miljarder Euro.

Mer om tjänsten

Hos oss på Saint-Gobain Abrasives kommer du att ansvara för utvecklingen av direktköpande nyckelkunder i Mellansverige och jobba mot kunder som finns inom stålindustrin samt övrig verkstads industri där bearbetningen sker. Dina arbetsuppgifter spänner över kundbesök, utföra slipprover, förhandla och skriva avtal, direkt kontakt med våra Europeiska fabriker, utbilda etc. Lämplig placeringsort är Västmanland, södra Dalarna, västra Uppland eller Gästrikland.

Vi erbjuder:

• Ett intressant jobb i ett ledande företag med god utveckling.
• En internationell miljö med kontakter utanför Norden.
• Möjligheten att arbeta med marknadsledande innovativa produkter och lösningar.
• Ett arbete byggt på långsiktighet där vår strävan är att jobba i team med våra kunder.
• Fritt och självständigt jobb med ansvar för utvecklingen på eget distrikt.
• Kontinuerlig utbildning i Sverige och Europa.
• Bra villkor inklusive tjänstebil.

Din profil

För att ha rätt förutsättningar att lyckas i rollen har du några års erfarenhet av Nyckelkundsförsäljning eller så jobbar du i verkstadsindustrin inom produktionsledning eller som produktionstekniker och har ett stort säljintresse. Vi jobbar långsiktigt med servicelösningar tillsammans med kunderna i projekt, är ledande på marknaden och ett fantastiskt trevlig team med låg personalomsättning. Du får möjlighet att jobba i ett ledande företag med god utveckling. Arbetet är självständigt men du jobbar även tillsammans med dina kollegor och utnyttjar den specialkompetens som finns.

Vidare vill vi att du:

• Har relevant eftergymnasial utbildning inom teknik eller industri.
• Besitter ett gott självledarskap.
• Har erfarenhet av att arbeta med innovativa produkter och lösningar mot stål eller verkstadsindustri.
• Jobbar strukturerat och har ett stort affärsintresse.
• Talar och skriver obehindrat på Svenska och Engelska.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande.
I det här uppdraget samarbetar vi med Dreamwork och deras rekryteringsspecialister Bengt Lööw bengt.loow@dreamwork.se och Tobias Lindberg tobias.lindberg@dreamwork.se

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som snabbt kan hoppa in och ta ett konsultuppdrag hos Mälardalens högskola i Västerås.
Start omgående
Längd: minst 3 månader.
omfattning: Heltid 100%

Kunden följer gällande riktlinjerna för distansarbete.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar hos vår kund.

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifter:

• Leverantörsfakturahantering
• Löpande bokföring, avstämningsarbete
• Kundreskontra
• Bokslutsarbete

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten, behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Avslutad universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi, gärna med inriktning mot redovisning efterföljt av några års
adekvat arbetslivserfarenhet, eller avslutad gymnasieutbildning med minst 5 års arbetslivserfarenhet som
ekonomiassistent/ekonomiadministratör.
– Goda kunskaper i MS Office
– Goda kunskaper och erfarenheter av att arbeta i ekonomisystem
– Behärskar obehindrat svenska i tal och skrift
– Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
– Erfarenhet från liknande jobb inom en myndighet eller kommunal verksamhet.
– Arbetat i Agresso.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom länken i annonsne, urvalet kommer ske löpande. Observera att det är kort svarstid.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en person som ska arbeta med internservice/kontorsservice. Tjänsten är heltid och arbetstiderna är 08.00-16.30. Uppdraget är start senast 1 mars och sträcker sig till 15 maj med chans till förlängning. Arbetet är på en myndighet i Västerås.

Mer om tjänsten

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att arbeta med kontorsservice. Arbetet består av tex. samla in och dela ut post, packa upp material och försändelser till att rapportera fel tillsammans med fastighetsägare/fastighetsskötare. Du kommer också att ansvara för att ta emot besökare och kontrollera de inpasserande.

Vidare innebär tjänsten:

– Hämta och ta emot varor
– Bistå med flytt och möblering
– Iordningställande av lokaler och utrustning inför möten och konferenser
– Dokumentera eventuella åtgärder som behöver göras

Din profil

Vi söker dig med minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare.

– körkort klass B
– Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
– Grundkunskaper i ärendesystem
– Kunna kommunicera obehindrat på svenska i såväl tal som skrift

Ansökan

Välkommen att söka genom att ansökan via denna annons. Urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi en erfaren HR administratör till vår kund som är en myndighet i Västerås.
Omfattning: Heltid 100%
Start: Omgående
Längd: t o m 2022 04 30, ev längre

Du kommer att få bistå HR organisationen med allehanda HR relaterade uppgifter.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, alternativt så finns möjligheten att kunna fakturera från eget bolag. Du sitter ute hos vår kund i centrala Västerås. De följer självklart FHM rekommendationer avseende distansjobb mm.

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifter:

• kvalificerad rådgivning och konsultativt stöd i en bredd av HR-frågor
• arbetsrätt
• rehabilitering
• rekrytering
• arbetsmiljö

Din profil

För att vara aktuell för uppdraget behöver du uppfylla nedan kriterier:

• högskoleutbildning ex personalvetare
• minst 3 års erfarenhet av liknande arbete
• erfarenhet inom offentlig sektor
• goda kunskaper i Officepaketet
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
• uttrycka sig i tal och skrift i engelska och svenska
• vana att använda olika IT-system inom olika IT-system inom personal/HR.

Ansökan

Du söker via länken i annonsen, urvalet sker löpande och observera att det är kort svarstid .

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001

Kort om tjänsten

För ett konsultuppdrag, söker vi nu en erfaren Löneadministratör.
Omfattning: Heltid 100%
Start: Omgående
Längd 3 månader, ev längre.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund..

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifter
I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma;
• bearbeta och kontrollera löneunderlag
• ta fram lönelistor
• ta fram rapporter och statistik
• redovisa skatter och arbetsgivaravgifter
• sammanställa tid- och frånvarorapporter
• svara på frågor från anställda (exempelvis om lön och semesterledighet)

Vidare så kommer du:
• arbeta med hela lönehanteringen fram till lönekörningen (exempelvis reseräkningar, rättelser,
• körjournaler, olika ledigheter, förmåner, intyg och kontroller).

Din profil

För att vara aktuell för rollen, behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Gymnasium eller likvärdig utbildning
– Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som löneadministratör
– Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– Goda kunskaper i lönesystemet Primula
– Goda kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance m.fl.)
– Goda kunskaper om kollektivavtal
– Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi en erfaren administratör till ett konsultuppdrag hos vår kund som är en större myndighet i Västerås..
Omfattning: Heltid 100%
Start: så snart som möjligt
Längd: 6 månader

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Arbetsbeskrivning:

Huvudsakliga arbetsuppgifter är:
Arbete i högskolans studieadministrativa system (Ladok och SELMA)
Stöd till akademins lärare vad gäller studieuppföljning och resultatrapportering
Tentamensadministration
Administrativt stöd för schemaläggning.
Arbete med reservantagning
Postöppning
Även andra administrativa arbetsuppgifter på akademin kan förekomma.

Din profil

Du har lägst gymnasieutbildning och jobbat med liknande administrativa uppgifter under minst 3 år.

Vi söker en person med god administrativ vana samt förmåga att arbeta självständigt.

Du bör ha goda kunskaper om högskolan och dess utbildningsadministration och en förståelse för hur de studieadministrativa arbetsuppgifterna hänger samman med och stöttar grundutbildningen.

Har goda kunskaper i Office-programmen, samt goda kunskaper i engelska.

Vi sätter stort värde på dina personliga egenskaper, där servicekänsla och en positiv inställning är viktigt. Du bör också kunna ta egna initiativ, jobba mot deadlines och stimuleras av en mångkulturell miljö med många kontaktytor.

Meriterande
Liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet av arbete inom universitet eller högskola.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande. Observera kort svarstid.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi erbjuder ett fritt och spännande jobb med stora möjligheter att själv planera och forma din arbetsvecka. Du ska bearbeta nya och befintliga kunder i ditt distrikt. Distriktet sträcker sig från Uppsala i norr till Vimmerby i söder samt från Stockholm i öster till Norska gränsen i Väster. Huvudsakligen besöker du grossister och installatörer men jobbar även mot konsument på mässor och visningar. Läs mera på www.varmebaronen.se

Om verksamheten

Värmebaronen är ett starkt familjeägt företag med målet att inte vara störst men vi skall vara bäst. Detta genomsyrar hela organisationen och med hög delaktighet, korta beslutsvägar och ett lösningsorienterat team. Du kommer bli del av en inspirerande och inkluderande organisation. Våra produkter ligger rätt i tiden och vi kan återigen se ett ökat intresse för klimatsmarta lösningar för uppvärmning av våra fastigheter. Du kommer att under ansvar få planera och styra dina arbetsdagar enligt en gemensamt uppsatt målbild där du träffar kunder från samtliga led i vår försäljningskedja. Vi har stort förtroende för våra kollegor och frihet under ansvar är det vi strävar efter.

Mer om tjänsten

Du stödjer Värmebaronens kunder med all service och uppmärksamhet som krävs för att öka deras försäljning av våra produkter. Kunderna är ofta installationsfirmor med stor teknisk kunskap som kan behöva hjälp med att t.ex. utveckla sin försäljningsteknik eller kännedom om nya produkter. Som säljare befinner du dig givetvis ofta på resande fot och du planerar själv din tid. Vi ser till att du har alla förutsättningar att lyckas med en bra utbildning på våra produkter och vår marknad.

Du bor förmodligen i Mälardalen.

Din profil

Krav:
Tidigare erfarenhet av resande försäljning.
B-körkort.

Övriga meriterade kunskaper och egenskaper:
El-kunskap.
Erfarenhet från VVS-branschen.

Personliga egenskaper:
Du…
… har ett starkt driv och ska kunna arbeta strukturerat.
… älskar att sälja och prestera.
… har förmåga att se problem som en utmaning, och lösa dessa på bästa sätt.
… är en tävlingsmänniska som aldrig ger upp.
… har rätt attityd och en stark vilja att utvecklas tillsammans med oss.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande. I det här uppdraget samarbetar vi med Dreamwork och rekryteringsspecialist Tobias Lindberg tobias.lindberg@dreamwork.se

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Som utesäljare hos Granit Parts arbetar du med reservdelar och tillbehör till maskiner inom lantbruk, skog, park, trädgård samt verkstadsindustrin med tyngdpunkt på skogs- och lantbruk. Du utgår hemifrån med ansvar för din region, arbetar självständigt men tillhör ett team engagerade och motiverade säljare i Sverige. Ditt distrikt sträcker från Karlstad till Stockholm och norrut.

Sökord: maskinsäljare, maskiner, lantbruksmaskiner, skogsbruk, skogsbruksmaskiner, reservdel, reservdelsförsäljning, reservdelsansvarig, försäljning, fältförsäljning, distriktsförsäljare, distriktsansvarig, regionansvarig, regionsäljare, teknik, hydraulik

Om verksamheten

Granit Parts är ett dotterbolag till tyska Fricke Group som med 1 900 medarbetare i 21 länder är en av Europas största leverantörer av reservdelar och tillbehör till främst lantbrukssektorn. I Sverige har man funnits i fem år, här har man fyra säljare som driver utvecklingen framåt.

Läs mer här: www.granit-parts.se

Mer om tjänsten

Dina kunder består av handlare, verkstäder och företag som arbetar med lantbruksmaskiner, entreprenadmaskiner, motorer eller maskiner för trädgårds-, golfbane-, parkskötsel eller liknande. Du har många affärsmöjligheter på ditt distrikt.

Kunderna lägger order via webben och får sina leveranser direkt från Tyskland varifrån gods skickas dagligen. Ditt huvudsakliga arbete går ut på att bygga relationer, hitta lösningar till dina kunder och visa dem att Granit Parts är ett företag de kan lita på och arbeta med.

Du planerar självständigt ditt arbete och befinner dig ute på fältet så mycket du kan. Du har tät kontakt med din säljchef och dina kollegor.

Med denna tjänst får du
* Ett väl inarbetat distrikt där Granit Parts har bra rykte.
* Ett fritt och självständigt jobb där du själv i hög grad påverkar hur du bearbetar marknaden.
* Nära samarbete med aktiva kollegor som alltid finns till hands som bollplank och stöd.
* Arbeta med produkter av hög kvalitet i ett brett produktspann, vilket gör att du kan bearbeta många olika kunder.
Detta är en rekrytering, du blir alltså anställd av Granit Parts.

Din profil

Din främsta styrka är att du älskar att göra affärer! Du tycker om att jobba strukturerat och självständigt och du triggas av att jämföra dina resultat som blir bättre från månad till månad. Du kommer att köra mycket bil, vara borta några nätter i veckan och trivs med det. Troligen bor du i södra delarna av distriktet där de flesta av dina kunder finns.

Du har lätt att bygga relationer och kan se dig själv om en resurs för dina kunder. Att ge service och lösa kundernas utmaningar känns helt rätt för dig. Du är uthållig, en del företag behöver bearbetas länge innan de slutligen blir dina kunder.

Du har en teknisk förståelse som kanske kommer från att du har sålt maskiner, mekat mycket eller att du jobbat i skogs-/jordbruk med maskiner.

Att du pratar och skriver svenska är absolut krav. Engelska behöver du tala ibland.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via Dreamworks hemsida, www.dreamwork.com med bifogat CV och personligt brev. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot några ansökningar via mail.
Vi arbetar med löpande urval, sök gärna tjänsten redan idag och senast 16 november.
Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Lilliér på Dreamwork 040-660 12 17, alternativt lena.lillier@dreamwork.com

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Som en driven teknisk distriktssäljare på Blickle AB i region Mälardalen, med utgångspunkt från ditt hem, kommer du att bearbeta Blickles befintliga och nya kunder. Distriktet sträcker sig från Hälsingland i norr till Härjedalen och Värmland i väster och norra delarna av Östergötland i söder. Största fokus kommer dock att läggas på orterna i Mälardalen.

Om verksamheten

Blickle AB ingår i Blickle GmbH som tillverkar hjul och länkhjul sedan mer än 60 år. Moderbolaget har sitt säte i Rosenfeld, Tyskland, och i koncernen är cirka 850 anställda med en omsättning på över 180 miljoner Euro.
I Sverige ligger kontor och lager i Helsingborg där det idag finns tio anställda. Läs mer på www.blickle.se

Mer om tjänsten

Genom personliga besök, bokade och canvas, samt uppföljning genom telefonsamtal, kommer du att bearbeta Blickles kunder inom industri och logistik. Du kommer att hantera hela säljprocessen från bokning, besök och offerthantering till uppföljning med hjälp av vår innesäljavdelning. Du kommer att få ett varierande, självständigt arbete med mycket ansvar. Produktutbildning sker löpande med en grundutbildning vid moderbolaget i Tyskland. Givetvis tillhandahåller Blickle all nödvändig utrustning samt tjänstebil för att du ska kunna utföra ett utmärkt jobb. Blickle erbjuder en fast månadslön med möjlighet till bonus.

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet från försäljning inom industrin och / eller har ett gediget teknikintresse. Du når framgång genom din drivkraft och uthållighet för att komma till avslut. Du har också lätt för att knyta kontakter och är serviceinriktad gentemot kunderna. Förmodligen bor du i Mälardalen.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, dock senast 3 december, då urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

Vi på Dreamwork är People-Management-konsulter för människor och organisationer. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepeneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och finns på sju orter i Sverige med huvudkontoret i Helsingborg. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001 och under 2015 hade vi en tillväxt på 51%.