Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill jobba som handläggare för hos Försäkringskassan i Västerås.
Omfattning: heltid 100%
Start 2023 03 01
Längd: 6 månader, med möjlighet till eventuell förlängning.

Försäkringskassan behöver nu få in flertalet handläggare för att hantera tillfälliga toppar i inflödet på grund av det av regeringen beslutade elstödet. FK utökar antal handläggare som skall kunna bidra till avlastning och kortare väntetider i telefonin samt snabbare handläggning.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund i Västerås.

Mer om tjänsten

Avdelningen GF Kundmöte hanterar inkomna samtal från Försäkringskassans partners samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning.

Nu söker vi handläggare som kommer att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt eventuellt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.

Arbetet utför i FK:s lokaler i Västerås

Din profil

För att vara aktuell för rollen så behöver du uppfylla nedan kriterier.

• Du har slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan anses likvärdiga
• Du har erfarenhet av kundmöten och är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för
kundservice
• Du har datorvana
• Erfarenhet av att arbeta i telefon
• Är kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad
• Har god kommunikativ förmåga
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Förstår och värdesätter människors olikheter
• Du trivs med möten över telefon.

Ansökan

Låter detta som ett jobb för dig?
Då är du välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

OBS!! Vi vill att du redan i din ansökan uppger i vilket lönespann du ligger:

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi en erfaren kommunikatör för ett spännande uppdrag på en myndighet!

Start: Snarast, senast i januari
Slut: Juni
Stationeringsort: Västerås eller Eskilstuna, med viss möjlighet att jobba på distans

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork men arbetar ute på berörd myndighet.

Du kommer arbeta med en plattform vars syfte är att accelerera elektrifieringen av tunga transporter och att vara en ledande nod för samverkan kring innovation, forskning, talangattraktion och kunskapsförsörjning nationellt och internationellt. Det övergripande målet är att skapa förutsättningar för storskaliga projekt och systemlösningar där näringslivet tillsammans med akademin och andra intressenter utvecklar lösningar för och driver på kunskapsutveckling om omställningen inom elektrifiering, energi och mobilitet med fokus på att stärka konkurrenskraften i regionen.

Mer om tjänsten

Nu finns det behov av en kommunikatör som kan stärka arbetet med att nå ut och skapa engagemang hos målgrupperna för att accelerera elektrifieringen. I arbetet ingår internt och externt kommunikationsarbete på strategisk och operativ nivå. Du kommer att få utveckla, planera och genomföra kommunikations- och marknadsföringsinsatser i syfte att öka kännedomen om plattformen, projekten och sprida kunskapen som genereras.

Huvusakliga arbetsuppgifter:
• Skapa relationsbyggande och nätverksfrämjande kommunikation till projektets externa och interna målgrupper och arbetsgrupper inom innovationsmiljöer, offentlig verksamhet, industri och övrigt näringsliv.
• Projektleda och genomföra digitala och fysiska event för att bygga engagemang.
• Paketering av kunskapshöjande seminarier.
• Planera och producera innehåll till projektets digitala kanaler (webbplats + LinkedIn).
• Producera och koordinera projektets PR-arbete.
• Paketering av analyser för riktade målgrupper baserade på framtaget material .
• Utforma informationsmaterial utifrån den grafiska profilen.
• Arbeta strategiska med varumärkesarbete kopplat till den framtagna strategin och koppla budskap och aktiviteter till detta.
• Koordinering med kommunikatörer på myndigheten samt med leverantörer och externa partners genom de upparbetade arbetsgrupperna för kommunikation och kompetens.

Din profil

Vi söker dig som har:
• Högskoleutbildning med inriktning på kommunikation eller motsvarande erfarenhet
• Erfarenhet från att arbeta med intern och extern kommunikation. inklusive PR-arbete
• God kännedom om publicering i digitala kanaler och gärna webbpubliceringsverktyget Sitevision.
• Erfarenhet från industriverksamhet samt offentliga aktörer.
• Erfarenhet av att leda projekt med flera aktörer och samordna kommunikationsinsatser och event.
• Goda språkkunskaper i engelska.

Meriterande erfarenhet:
• Kunskap om hållbarhetsaspekter, hur dessa påverkar elektrifieringen och hur det kan lyftas fram i kommunikation.
• Arbetat med forskningskommunikation.
• Van att prata inför större grupper

Du kommer att trivas om du är:
• Relationsskapande med mycket god samarbetsförmåga och social kompetens
• Van att leda och driva projekt och processer
• Van att arbeta självständigt och ta de initiativ som behövs för att leverera i tid och med kvalitet
• Proaktiv, har ett strukturerat arbetssätt, ser helheten och kan prioritera bland uppdrag
• Kommunikativ, kreativ och målinriktad
• Omvärldsorienterad och har en förmåga att hantera komplex information och begripliggöra komplexa processer.

Ansökan

Tror du att detta kan vara ett uppdrag för dig, så är du välkommen att ansöka via länken i annonsen.
Urvalet kommer ske löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi en administratör för ett uppdrag på en myndighet i Västerås.

Start: Snarast, dock senast v. 45
Uppdragets längd: ca 3 månader, ev. förlängning
Omfattning: Heltid
Stationeringsort: Västerås, med möjlighet till distansjobb vissa dagar i veckan

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork men arbetar ute på berörd myndighet.

Mer om tjänsten

Du kommer att arbeta med rutinbeskrivning och organisering av myndighetens internservice. Tanken är att personen ska gå igenom de befintliga rutinerna, prata med de som har ansvar för och utför uppgifter inom internservice, för sedan på ett strukturerat och tydligt vis författa rutiner och lathundar.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten ska du uppfylla följande kompetenskrav:

• gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Ansökan

Välkommen att söka tjänsten via länken i annonsen, urvalet sker löpande. Observera kort svarstid.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som snabbt kan hoppa in och ta ett konsultuppdrag hos vår kund som är en myndighet i Västerås.
Start omgående
Längd 3-5 månader.
omfattning: Heltid 100%

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifter:

Sedvanliga arbetsuppgifter inom kundreskontrahantering, ex fakturering, inbetalningar, utställande av rekvisitioner. Balansavstämningar inom området.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten, behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet
från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt fem (5) års • arbetslivserfarenhet som
ekonomiassistent
– Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– Goda kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance m.fl.)
– Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

Meriterande om du har statlig erfarenhet av redovisning, samt arbetat i Agresso.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom länken i annonsne, urvalet kommer ske löpande. Observera att det är kort svarstid.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill jobba som administratör på en myndighet i Västerås under sommaren.

Start- och slutdatum: 23 maj t.o.m. 31 augusti 2022. Uppehåll fr.o.m. fredagen den 15 juli t.o.m. fredagen den 12 augusti
Arbetstider: Ca 08.00-17.00, måndag till fredag

Om verksamheten

Myndigheten är i behov av ett tillfälligt administrativt stöd till ett ESF-projekt.
Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifterna består av:

• Sköta all inmatning av uppgifter i projektrummet hos ESF-rådet
• Ta emot underlag från projektekonom för redovisning
• Kontrollera regionernas rekvisitioner och tidrapporter och be om kompletteringar vid behov
• Kontrollera interna tidrapporter och ordna behöriga underskrifter
• Sköta och uppdatera listor på ansvariga kontaktpersoner och medverkande/anställda i regionerna
• Ha koll på avtal, anställningsbevis mm som ligger till grund för redovisningar
• Efter kontroll av projektekonom och projektledare skicka in ansökan om utbetalning till ESF-rådet och ordna underskrifter och postning
• Vara administrativt stöd till processledare och projektledare och skriva minnesanteckningar och protokoll
• Sköta bokningar av lokaler, resor och hotell
• Hantera utskick, inbjudningar och anmälningar till evenemang
• Följa rutiner för dokumenthantering och expediera ärenden
• Ta fram utbetalningsunderlag till projektekonom

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten ska du:

• Ha arbetat med ESF-redovisningar tidigare (minst ett år)
• Ha grundläggande kunskap i bokföring
• Ha god kommunikativ förmåga i tal och skrift
• Ha god digital kompetens (Office 365)
Det är meriterande om du har vana av dokumenthantering/ärendehantering i offentlig verksamhet, samt har erfarenhet av att arbeta som arrangör eller koordinator.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen. Observera den korta svarstiden. Urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker en KAM säljare som vill vidare i sin karriär. Vi kan erbjuda ett intressant jobb i ett ledande företag inom verkstadsindustrin med god utveckling.

Om verksamheten

Saint-Gobain Abrasives AB marknadsför ledande varumärken som Norton, Winter och Flexovit och är landets största leverantör av slipmaterial. Huvudkontoret finns i Bromma norr om Stockholm. Saint-Gobain Abrasives AB har 25 anställda och en omsättning på ca 230 milj. kr. Företaget ingår i den franska Saint-Gobain koncernen, som består av mer än 1000 konsoliderade företag med ca. 170 000 anställda. Tillverkningen sker i länder över hela världen och år 2021 hade Saint-Gobain en omsättning på ca 44 miljarder Euro.

Mer om tjänsten

Hos oss på Saint-Gobain Abrasives kommer du att ansvara för utvecklingen av direktköpande nyckelkunder i Mellansverige och jobba mot kunder som finns inom stålindustrin samt övrig verkstads industri där bearbetningen sker. Dina arbetsuppgifter spänner över kundbesök, utföra slipprover, förhandla och skriva avtal, direkt kontakt med våra Europeiska fabriker, utbilda etc. Lämplig placeringsort är Västmanland, södra Dalarna, västra Uppland eller Gästrikland.

Vi erbjuder:

• Ett intressant jobb i ett ledande företag med god utveckling.
• En internationell miljö med kontakter utanför Norden.
• Möjligheten att arbeta med marknadsledande innovativa produkter och lösningar.
• Ett arbete byggt på långsiktighet där vår strävan är att jobba i team med våra kunder.
• Fritt och självständigt jobb med ansvar för utvecklingen på eget distrikt.
• Kontinuerlig utbildning i Sverige och Europa.
• Bra villkor inklusive tjänstebil.

Din profil

För att ha rätt förutsättningar att lyckas i rollen har du några års erfarenhet av Nyckelkundsförsäljning eller så jobbar du i verkstadsindustrin inom produktionsledning eller som produktionstekniker och har ett stort säljintresse. Vi jobbar långsiktigt med servicelösningar tillsammans med kunderna i projekt, är ledande på marknaden och ett fantastiskt trevlig team med låg personalomsättning. Du får möjlighet att jobba i ett ledande företag med god utveckling. Arbetet är självständigt men du jobbar även tillsammans med dina kollegor och utnyttjar den specialkompetens som finns.

Vidare vill vi att du:

• Har relevant eftergymnasial utbildning inom teknik eller industri.
• Besitter ett gott självledarskap.
• Har erfarenhet av att arbeta med innovativa produkter och lösningar mot stål eller verkstadsindustri.
• Jobbar strukturerat och har ett stort affärsintresse.
• Talar och skriver obehindrat på Svenska och Engelska.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande.
I det här uppdraget samarbetar vi med Dreamwork och deras rekryteringsspecialister Bengt Lööw bengt.loow@dreamwork.se och Tobias Lindberg tobias.lindberg@dreamwork.se

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som snabbt kan hoppa in och ta ett konsultuppdrag hos Mälardalens högskola i Västerås.
Start omgående
Längd: minst 3 månader.
omfattning: Heltid 100%

Kunden följer gällande riktlinjerna för distansarbete.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar hos vår kund.

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifter:

• Leverantörsfakturahantering
• Löpande bokföring, avstämningsarbete
• Kundreskontra
• Bokslutsarbete

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten, behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Avslutad universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi, gärna med inriktning mot redovisning efterföljt av några års
adekvat arbetslivserfarenhet, eller avslutad gymnasieutbildning med minst 5 års arbetslivserfarenhet som
ekonomiassistent/ekonomiadministratör.
– Goda kunskaper i MS Office
– Goda kunskaper och erfarenheter av att arbeta i ekonomisystem
– Behärskar obehindrat svenska i tal och skrift
– Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
– Erfarenhet från liknande jobb inom en myndighet eller kommunal verksamhet.
– Arbetat i Agresso.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom länken i annonsne, urvalet kommer ske löpande. Observera att det är kort svarstid.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en person som ska arbeta med internservice/kontorsservice. Tjänsten är heltid och arbetstiderna är 08.00-16.30. Uppdraget är start senast 1 mars och sträcker sig till 15 maj med chans till förlängning. Arbetet är på en myndighet i Västerås.

Mer om tjänsten

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att arbeta med kontorsservice. Arbetet består av tex. samla in och dela ut post, packa upp material och försändelser till att rapportera fel tillsammans med fastighetsägare/fastighetsskötare. Du kommer också att ansvara för att ta emot besökare och kontrollera de inpasserande.

Vidare innebär tjänsten:

– Hämta och ta emot varor
– Bistå med flytt och möblering
– Iordningställande av lokaler och utrustning inför möten och konferenser
– Dokumentera eventuella åtgärder som behöver göras

Din profil

Vi söker dig med minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare.

– körkort klass B
– Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
– Grundkunskaper i ärendesystem
– Kunna kommunicera obehindrat på svenska i såväl tal som skrift

Ansökan

Välkommen att söka genom att ansökan via denna annons. Urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi en erfaren HR administratör till vår kund som är en myndighet i Västerås.
Omfattning: Heltid 100%
Start: Omgående
Längd: t o m 2022 04 30, ev längre

Du kommer att få bistå HR organisationen med allehanda HR relaterade uppgifter.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, alternativt så finns möjligheten att kunna fakturera från eget bolag. Du sitter ute hos vår kund i centrala Västerås. De följer självklart FHM rekommendationer avseende distansjobb mm.

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifter:

• kvalificerad rådgivning och konsultativt stöd i en bredd av HR-frågor
• arbetsrätt
• rehabilitering
• rekrytering
• arbetsmiljö

Din profil

För att vara aktuell för uppdraget behöver du uppfylla nedan kriterier:

• högskoleutbildning ex personalvetare
• minst 3 års erfarenhet av liknande arbete
• erfarenhet inom offentlig sektor
• goda kunskaper i Officepaketet
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
• uttrycka sig i tal och skrift i engelska och svenska
• vana att använda olika IT-system inom olika IT-system inom personal/HR.

Ansökan

Du söker via länken i annonsen, urvalet sker löpande och observera att det är kort svarstid .

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001

Kort om tjänsten

För ett konsultuppdrag, söker vi nu en erfaren Löneadministratör.
Omfattning: Heltid 100%
Start: Omgående
Längd 3 månader, ev längre.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund..

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifter
I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma;
• bearbeta och kontrollera löneunderlag
• ta fram lönelistor
• ta fram rapporter och statistik
• redovisa skatter och arbetsgivaravgifter
• sammanställa tid- och frånvarorapporter
• svara på frågor från anställda (exempelvis om lön och semesterledighet)

Vidare så kommer du:
• arbeta med hela lönehanteringen fram till lönekörningen (exempelvis reseräkningar, rättelser,
• körjournaler, olika ledigheter, förmåner, intyg och kontroller).

Din profil

För att vara aktuell för rollen, behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Gymnasium eller likvärdig utbildning
– Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som löneadministratör
– Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– Goda kunskaper i lönesystemet Primula
– Goda kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance m.fl.)
– Goda kunskaper om kollektivavtal
– Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.