Om tjänsten:

Vill du vara med och bidra till ett hållbart samhällsbygge? Är du en ambitiös, lösningsorienterad och kommunikativ person med ett stort intresse för hur HR kan bidra till en sund affärsutveckling? Då kan det vara dig vi söker!

Peab genomgår en förändringsresa inom HR med fokus på att ge verksamhetens chefer ett konsultativt stöd och med fokus på erbjuda medarbetarna den bästa arbetsplatsen. Som en del av denna resa tillsätter Peab nya tjänster som HR Chefer på regionsnivå för Affärsområde Anläggning. I denna roll söker vi en HR Chef till Region Norr som kommer vara med på en spännande resa med att utveckla framtidens arbetssätt inom HR på Peab med fokus på att ge verksamheten, affären och chefsled ett lokalt kvalitativt och konsultativt HR stöd.

Du är med och utmanar, utvecklar och skapar förutsättningar för verksamhetens fortsatta utveckling samtidigt som du tillsammans med dina HR kollegor skapar förutsättningar för ett starkt samarbete inom HR såväl lokalt som regionalt och mellan de olika affärsområdena.

Tjänsten är placerad på Peabs kontor i Sundsvall.

Om tjänsten
Som HR Chef Region Norr kommer du att ha övergripande ansvar för HR-arbetet inom ditt ansvarsområde. Du kommer vara ett aktivt stöd till de Regionala ledningsgrupperna i att säkerställa att man når sina strategiska och operativa mål i affärsplanen. Du har ett strategiskt fokus och driver agendan inom HR för din region för att uppnå det gemensamma målet med den bästa arbetsplatsen. Som HR chef är du en viktig del i att konsultativt utmana dina kollegor i ledningsgruppen för att främja en utveckling för både affären och individen.

I din roll som HR Chef kommer du ha ett personal -och ekonomiansvar och tillsammans med ditt HR team fokusera på att ge chefer och den lokala verksamheten ett kvalitativt och konsultativt stöd i allt från strategiska till operativa HR frågor inom områden som kompetensförsörjning, jämställdhet, mångfald och inkludering, engagemang, löner och belöning, välmående och rehabilitering samt fackliga relationer och att arbetet inom HR utförs enligt gällande riktlinjer. Tillsammans med ditt HR team möjliggör du organisationens fortsatta utveckling.

Du är med och aktivt bidrar till att vi inom HR på Peab finner synergier mellan varandra och att det arbete som sker nära verksamheten lokalt och regionalt utvecklas i linje med den koncernövergripande HR agendan på Peab.

Du rapporterar till HR Chef för affärsområdet.

Om dig
Vi tror att du är en kommunikativ ledare som är trygg i ditt ledarskap och har förmågan att engagera och motivera andra. Du är en person som lätt finner lösningar på utmaningar och har förmågan att omvandla strategiska mål och behov till konkreta och handlingskraftiga planer och åtgärder.

Vidare tror vi att du:
· har flerårig erfarenhet av ledarskap och brett verksamhetsnära HR-arbete
· är en stark relationsbyggare med förmågan att hantera och samverka med flera olika intressenter på samma gång
· ett affärsorienterat och konsultativt arbetssätt
· har förmågan att se andras behov
· är trygg i förändringsresor och visar på en god integritet

Vi tror även att du är prestigelös i ditt arbetssätt och delar Peabs värderingar Jordnära, Utvecklande, Personliga och Pålitliga.

I denna rekrytering samarbetar Peab med Dreamwork gällande tillsättning av tjänsten.

Välkommen att söka ett utvecklande och omväxlande arbete! Du söker tjänsten via Dreamworks hemsida, www.dreamwork.se med bifogat CV och personligt brev. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot några ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval, sök gärna tjänsten redan idag.

Kort om tjänsten

Nu behöver vi en Ekonom/Controller för ett vikariat till en myndighet i Sundsvall!

Start: 2022-08-22
Slut: 2022-12-31
Omfattning: 100 %

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet.

Mer om tjänsten

Ekonomiavdelningen ansvarar för stöd och service inom ekonomifrågor. Inom avdelningen hanteras budget, prognos, projektstöd, redovisning, bokslut, fakturor samt myndighetens resetjänst.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten ska du uppfylla nedanstående kompetenskrav:

– gymnasium eller likvärdig utbildning
– genomgått utbildning inom aktuellt område
– minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som controller
– goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– kunskaper i analysverktyg (exempelvis QlikView och Insikt)
– kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, Visma m.fl.)
– kommunicerar obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen! Urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi för ett konsultuppdrag, dig som har tidigare erfarenhet av att jobba som enhetschef eller liknande inom vård och omsorg.

Uppdraget är över sommaren med start så snart som möjligt.
Omfattning: Heltid 100%
Längd: 2022 08 -31

Socialförvaltningen inom hemtjänsten i Härnösands kommun behöver nu 3 st enhetschefer över sommaren.
Som enhetschef ansvarar du för kvalitet, ekonomi, personal och arbetsmiljö, samt den administration som kommer med dessa ansvarsområden

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.
Om du bor utanför Härnösand så finns eventuellt prisvärt boende i form av BB där tidigare medarbetare bott.

Mer om tjänsten

Vill du bli en del av spännande och utvecklande verksamheter, där huvudsyftet är att se till att de som har hemtjänst får en värdefull vardag? Vi söker enhetschefer som tillsammans med våra ordinarie enhetschefer ska arbeta med att driva vår hemtjänst in i framtiden.

Målet för verksamheten är att personer ska få sina behov tillgodosedda och uppnå ett värdigt liv med välbefinnande utifrån värdegrund och gällande lagstiftning. I Härnösands kommun finns idag sex hemtjänstgrupper och 1 nattpatrull. Verksamheterna är placerade såväl i centrala Härnösand som i våra ytterområden.

Din profil

Kvalifikationer

Vi söker dig som som är både ledare och lagspelare!
Vi ser gärna att du är trygg, modig och beslutsstark. Vi söker dig- idérik och flexibel och som kan ta egna initiativ men som samtidigt är både strukturerad och noggrann.

Du har en:
• relevant utbildning på högskolenivå eller annan utbildning som arbetsgivare bedömer som relevant och likvärdig för tjänsten.
• god kommunikationsförmåga och behärskar svenska språket i både tal och skrift.
• arbetslivserfarenhet inom området.
• datorvana och van att arbeta i olika IT-system.
• körkort är ett krav.

Ansökan

Välkommen att söka detta spännande jobb i fina och vackra Härnösand.
Du söker via länken i annonsen, urvalet kommer ske löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för Telia en Account Manager till SME- Small, Medium, Enterprice i Sundsvall.
Arbetet är heltid och du utgår från Telias fina lokaler i centrala Sundsvall.

Om verksamheten

Telia har gått från att vara Sveriges bästa mobiloperatör till att bli ett av de bolagen som driver den digitala utvecklingen framåt i Sverige – detta med stor hjälp av branschens bästa produktportfölj.
Brinner du för digitalisering, hållbarhet, driva dina egna affärsprocesser och ta ett stort ansvar, är det här nästa jobb för dig! Det här är en roll för dig som älskar försäljning och som vill utveckla och förbättra våra kunders vardag inom kommunikation och it. Rollen innebär ett eget kund- och budgetansvar. Du kan i hög grad styra dig vardag och välja det mest effektiva arbetssättet för att nå dina mål.

Mer om tjänsten

I din roll som Account Manager på Telia kommer du att bearbeta befintliga kunder där du kommer ansvara för att driva hela säljprocessen. Ditt största fokus kommer vara att vårda och utveckla de kunder du är ansvarig. Som Account Manager på Telia jobbar du långsiktigt och med hjälp av att skräddarsy bästa möjliga lösning skapar du ett värde för dina kunder. Du erbjuder hela Telias både produkt- och tjänsteportfölj. I rollen ingår en hel del administrativa arbetsuppgifter och därför ställs det stora krav på att du är noggrann och duktig på att strukturera. Du kommer att vara en del av ett starkt team med bra gemenskap, god laganda och där alla strävar åt samma håll.

Din profil

Vi söker dig som är nyfiken, har erfarenhet av komplex tjänsteförsäljning och har ett naturligt driv. Du är duktig kommunikativt, har lätt att förstå kundens behov, har social kompetens och tycker om att bygga relationer. För att nå framgång är det viktigt att du kan arbeta självständigt och ta eget ansvar, tycker om att nå mål och skapa goda resultat, älskar att göra affärer
För att trivas i rollen så bör du ha ett intresse för att lära sig om IT och digitalisering. Du behöver vara redo för att lära dig produkter och tjänster i en bransch där nyheter lanseras i rasande takt. För att lyckas behöver du ha stort engagemang och driv att vilja se kundens behov, hitta en lösning och uppskatta den långsiktiga kundrelationen.
Din erfarenhet:
• Fullständig gymnasial examen
• Arbetat med proaktivt B2B-försäljning minst två år.
• Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.
• B-körkort.
Meriterande:
Yrkes- eller högskoleutbildning i relevant område

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet kommer ske löpande

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en HR-administratör till myndighet i Sundsvall. Uppdraget är heltid 100% och start 15 Juni och sträcker sig till 31 december 2022, med chans till förlängning. Uppdraget sker i huvudsak på plats hos kund men det finns en viss möjlighet till distansarbete. Arbetet utförs kontorstider.

Mer om tjänsten

Som HR-administratör så kommer du att arbetat med löpande personaladministration såsom handläggning av anställningsärenden. Du arbetar med regler och rutiner kring anställningar och arbetsmiljöfrågor, rehabiliteringsfrågor samt med rekrytering och kartläggning av behovet av kompetensförsörjning.
Arbetet kan också innebära utvecklingssamtal, lönesamtal och kompetensutveckling samt att delta i arbete med att omplacera och avveckla personal. Vidare innebär tjänsten utformning av rutiner och anvisningar för exempelvis löneuträkning med hänsyn till lagar och avtal. Du kommer arbeta i nära samarbete med andra kollegor inom HR och stötta internpersonal i personalfrågor.

Din profil

Vi söker dig med högskoleutbildning exempelvis personalvetarprogrammet eller likvärdig utbildning samt minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som personaladministratör. Du har goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt. Vi ser gärna att du har kunskaper om HR-system (exempelvis Personec, Primula m.fl.) Du har god kännedom om lagar och förordningar på området. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker nu för ett interrimsuppdrag en erfaren chef till Region Västernorrland.
Omfattning: Heltid 100%
Start: Så snart som möjligt
Tid: 2022 09 30, med eventuell förlängning

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, alternativt fakturerar från eget bolag.

Mer om tjänsten

Interimchefen är direkt underställd områdesdirektören för Närsjukvårdsområde Söder och tillsammans med övriga verksamhetschefer som ingår i ledningsgruppen ansvarar interimchefen för utvecklingen av en effektiv och kvalitativ Nära vård i den södra delen av länet samt specialistvård inom hela regionen i vissa delar av uppdraget. Även samverkan med andra verksamheter inom regionen samt andra samhällsaktörer är en viktig del.

Viktiga målsättningar för området och dess länssjukvårdsverksamhet är att säkerställa bemanning, infrastruktur, utrustning, kunskapsstyrning, riktlinjer/rutiner, kunskapsutbyte och kompetensutveckling, allt för att nå en god, jämlik och effektiv vård.
I arbetsuppgifterna ingår även att:
• leda styr- och ledningsgrupper samt stödja enhetscheferna i deras uppdrag,
• ansvara för att facklig samverkan sker i ett gemensamt verksamhetsråd,
• arbeta och bidra till en god arbetsmiljö utifrån regionens vision och värderingar,
• ansvara för en långsiktig kompetensförsörjning inom verksamheten,
• ansvara för att systematiskt styra och säkerställa arbetet med planering, genomförande och uppföljning av regionens verksamhet genom tillit, dialog och delaktighet,
• ansvara för att skapa samverkan och samordning inom och mellan olika, närsjukvårdsverksamheter, specialistvård, primärvård och kommuner inom ett geografiskt område, samt
• övergripande ansvar för att utveckla arbetssätt, processer och organisation.

Din profil

För att vara aktuell för rollen behöver du uppfylla nedan kriterier:

Vi söker en interim chef med en akademisk examen eller utbildning inom för tjänsten relevant område.
Du har gedigen chefs- och ledarerfarenhet och vana av strategiskt ledningsarbete. Köparen ser gärna att personen har kunskap om, och erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvårdssektorn samt arbete i politiskt styrd organisation.

Då organisationen är under utveckling bör du ha kunskap om att leda förändringsarbete med dokumenterat gott resultat.
Som ledare är du handlingskraftig och inspirerande. Har en god helhetssyn och väger samman komplex information och olika typer av hänsynstaganden. Du visar gott omdöme vid uttalanden, ageranden och beslut. Har lätt för att utveckla förtroendefulla relationer och personens samarbetsförmåga är mycket god. Vidare är du beslutsför och agerar utifrån dessa, trots begränsad information eller utmanande omständigheter.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, observera att det är kort svarstid på detta uppdrag.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill jobba som ekonomiadministratör på myndighet i Sundsvall.

Startdatum: Senast den 1 februari 2022
Slutdatum: 31 augusti 2022
Omfattning: 100 %

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos kund. Beroende på kundens behov kan viss del av uppdraget komma att utföras på distans.

Mer om tjänsten

Uppdragets huvudsakliga arbetsuppgifter består av samordning och hantering av inköp/avrop samt hantering av leverantörsfakturor. Övriga arbetsuppgifter kan bestå av diverse redovisningsrelaterade uppgifter som avstämningar, omföringar m.m. I teamets arbete används flera verktyg, bland annat Agresso, Proceedo, EMS samt Excel.

Din profil

Vi söker dig som:

– Har högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent
– Har goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– Har goda kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance m.fl.)
– Kan kommunicera på svenska i tal och skrift

Du ska ha god förmåga att både kunna samarbeta och arbeta självständigt, samt vara lyhörd och drivande.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi en Interim chef till vår kund som är en myndighet i Sundsvall.
Omfattningen är Heltid 100%,
Start: 2022 02 15
Längd: Till 2022 09 30, eventuell förlängning med 6 månader.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos våran kund.

Mer om tjänsten

Uppdraget innebär ansvar för två olika team med ca fem personer i varje.
Teamen är kopplade till juridik och informationssäkerhet samt digital inkludering. I det ena teamet arbetar de med att granska att digital offentlig service, som tillhandahålls av en offentlig aktör, lever de upp till de krav som finns i lagen om tillgänglighet till digital offentlig service. Teamet arbetar även med främjande och utredningar kopplade till sitt specialistområde.

Det andra teamet levererar styrning och stöd till verksamheten och säkerställer myndighetens
systematiska arbete inom juridik, informationssäkerhet och arkiv. I uppdraget ingår att ha personal-, resultat- och budgetansvar och rapportera till berörda leveransområdeschefer

Din profil

Som interimschef för dessa två team ska du arbeta både operativt och strategiskt sam ha erfarenhet
av att leda team och förmåga att skapa engagemang och resultat.
Du skall för tt vara aktuell för detta uppdraget:

– Ha akademisk utbildning om minst tre år eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig
– Ha chefserfarenhet minst fem år
– Ha lett och utvecklat team och en verksamhet som växer och förändras över tid
– Ha erfarenhet av digitalisering inom svensk offentlig förvaltning, samt ha förståelse för de förutsättningar som råder inom svensk offentlig förvaltning och myndighetsutövning
– Vara kommunikativ och ha en god analytisk förmåga
– Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
– Vara samhällsintresserad och ha god kunskap om hur samhället styrs förstå den offentliga förvaltningens verksamheter och digitaliseringens möjligheter att utveckla dessa.

Meriterande är om du har:

– Erfarenhet som chef inom offentlig förvaltning
– Erfarenhet av handläggning som inkluderar komplexa bedömningar och beslut
– Erfarenhet och kunskap om juridik och webbutveckling

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

För kunds räkning söker vi nu en projektadministratör med start omgående! Tjänsten innebär anställning via oss på Dreamwork men uppdraget är på plats hos kunden. Rollen är spännande och det krävs att du brinner för administration och service. Arbetstiderna är 8-17 måndag – fredag och tjänsten är heltid. Uppdraget är löpande med chans till att få anställning direkt hos kund.

Mer om tjänsten

Som projektadministratör blir din huvudsakliga arbetsuppgifter att agera administrativt stöd till regionschef, projektledare och beredningstekniker.

Dessa arbetsuppgifter omfattas av att vara:

– Sammankallande till möten
– Kontakt med kunder, myndigheter, markägare
– Deltagande i möten med kund och markägare
– Föra protokoll vid möten
– Självständigt utforma och författa dokument
– Sammanställa projekthandlingar
– Arbeta i egna, myndigheters och kundspecifika it-system

Vidare innebär tjänsten att sammanställning av materiallistor, arbetstimmar, arbetskartor och övriga beredningshandlingar såsom kostandskalkyleringar och underlag.

Din profil

Vi söker som har minst gymnasiekompetens med inriktning ekonomi och/eller administration. Du har minst 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt goda kunskaper i Microsoft Office.
Du är duktig på att kommunicera i svenska och engelska i både tal och skrift.
Krav är att du har körkort.

Som person är du social, flexibel och strukturerad. Du är van att arbeta självständigt men även van att arbeta i grupp och samarbeta med kollegor.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001