Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som är en erfaren chef, till ett konsultuppdrag som chef för verksamhetsstöd hos vår kund som är en myndighet i Kristinehamn.
Omfattning: Heltid 100%
Start: 2023 03 20
Längd: 2023 05 31, eventuellt längre.

About the job

Du blir anställd av Dreamwork, alternativt finns möjlighet att fakturera från eget bolag.

Om verksamheten

Elsäkerhetsverket önskar hyra in en interimschef till rollen avdelningschef för Verksamhetsstöd som hanterar ekonomi, HR, kommunikation, IT, registratur och säkerhet.

Mer om tjänsten

Arbetet som avdelningschef är både strategisk och operativt. Du arbetar med ett brett spektrum av frågor kopplat bland annat till verksamhetsplanering, kompetensförsörjning, IT, säkerhet, ekonomi, kommunikation, registratur och lokaler.
Du arbetar i nära samspel med övriga avdelningar, du ingår i myndighetens ledningsgrupp och rapporterar till generaldirektören.
Som medlem i ledningsgruppen behöver du ha förmåga till strategiskt helhetstänkande och ett engagemang för hela myndigheten och dess uppdrag.

Du ansvarar för samverkan med andra myndigheter så som Arbetsgivarverket, Statens
servicecenter, Ekonomistyrningsverket med flera. Som chef för avdelningen verksamhetsstöd så leder du en avdelning med elva
medarbetare som arbetar i verksamhetsstödjande funktioner och direkt i kärnuppdragen. I denna roll arbetar du med att utveckla och förvalta ett sammanhållet och välfungerande verksamhetsstöd. Du arbetar tillsammans med dina medarbetare och skapar goda förutsättningar för dem i det dagliga arbetet samt leder och entusiasmerar dem.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten, behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Minst 5 års chefs- och ledarerfarenhet och god kunskap om att driva en verksamhet med personal- och budgetansvar.
– Erfarenhet av att leda personal inom stödfunktioner som HR, kommunikation, ekonomi, IT och registratur.
– Universitets- eller högskoleexamen med för tjänsten relevant inriktning

Meriterande är:
– Minst två års erfarenhet från budgetering och ekonomisk uppföljning
– Minst ett års erfarenhet av arbete i offentlig sektor

Ansökan

Passar detta in på dig?
Då är du välkommen att söka via länken i annonsen. urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu säker vi en HR konsult för ett uppdrag hos en av våra kunder som är en myndighet i Kristinehamn.
Omfattning: Heltid (deltid kan också fungera)
Start: V5 eller efter annan överenskommelse.
Längd: 6 månader, eventuellt längre.

Distansarbete upp mot 50% är möjligt.

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Om verksamheten

Det är en liten myndighet med drygt 50 medarbetare. HR-funktionen består av HR-stöd(generalist) och Administrativ chef.

Mer om tjänsten

Myndigheten behöver en HR-konsult (generalist) under våren då de står inför rekrytering av flera tjänster, bland annat ny administrativ chef, verksjurist och HR-stöd. Du kommer att arbeta med att vidareutveckla processer, verktyg och metoder och tillsammans med myndighetens chefer utveckla myndighetens arbetsgivarstrategi. Det innebär bland annat att vara drivande i planering kring till exempel jämställdhet och mångfald, arbetsmiljö och rekryteringsfrågor. HR-konsulten rapporterar till administrativ chef och i samråd driver och kvalitetssäkrar HR-konsulten våra arbetssätt samt uppdaterar och föreslår förbättringar.

I arbetsuppgifterna ingår ett löpande operativt HR-stöd till chefer och medarbetare inom dessa områden samt att publicera löpande information på vårt intranät i olika HR-frågor. Konsulten kommer att få arbeta i en omväxlande och dynamisk miljö där arbetsuppgifterna snabbt kan förändras, inte minst med tanke på att myndigheten är liten till numerären och alla behöver hjälpas åt för att nå myndighetens mål.

Uppdraget kräver god samarbetsförmåga, serviceinriktning, lyhördhet och förmåga att skapa goda relationer både internt och externt. Konsulten ska även kunna ta egna initiativ och driva frågor och processer och självständigt inhämta information och fakta. Konsulten ska kunna arbeta strukturerat med att kvalitetssäkra och utveckla effektiva rutiner utifrån en helhetssyn för myndighetens bästa.”

Din profil

För att vara aktuell för rollen så behöver du ha tidigare erfarenhet av liknade arbete som HR konsult och arbetet med rekryteringsstöd.

• Du har akademisk utbildning inom HR exempelvis PA-utbildning eller motsvarande,.
• Du har erfarenhet av operativt HR-stöd som till exempel arbetsmiljöarbete, rekrytering, rehabilitering, lönebildning etc,
• Du har erfarenhet av att möta människor i situationer där förmågan att kommunicera på ett situationsanpassat sätt är
viktig,
• Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och kunna anpassa budskap och innehåll efter mottagarens
förutsättningar och behov,

Ansökan

Känner du att detta passar in på dig så är du välkommen att söka via länken i annonsen.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001

Kort om tjänsten

Nu söker vi en redovisningsekonom till en myndighet i Karlstad.

Start: Snarast
Längd på uppdraget: 4-5 månader
Stationeringsort: Karlstad. Det kan finnas möjlighet att delvis jobba på distans

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet.

Mer om tjänsten

I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma:

• arbete i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, m.fl.)
• arbete med redovisning och bokföring (exempelvis kundreskontra, leverantörsreskontra, huvudbokföring, kassa- och bankavstämningar)
• budgetarbete
• ta fram rapporter om ekonomiska resultat och göra analyser kring resultat och bokslut
• delta i budgetuppföljning
• arbete med avstämningar, felsökningar och kontroller
• arbete med årsbokslut

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten ska du uppfylla följande kompetenskrav:

• gymnasium eller likvärdig utbildning
• utbildning inom aktuellt område
• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• kunskaper i förekommande bokföringssystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance m.fl.)
• kunna kommunicera obehindrat på svenska såväl i tal som skrift

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Som teknisk säljare på Kemira Industry & Water är du en rådgivande expert på vattenrening. Du ansvarar för att Kemiras produkter fungerar optimalt, du utvecklar befintliga affärer och hittar nya ingångar, du deltar i projekt, arbetar med analyser och prognoser samt har stenkoll på kundens utmaningar och behov. Din region är mellansverige, du kan bo någonstans i regionen och du utgår hemifrån.

Sökord: försäljning, regionsäljare, försäljningsingenjör, kemi, kemiteknik, reningsteknik, avloppsrening

Om verksamheten

Kemira är ett globalt företag som tillhandahåller kemikalier och expertis till verksamheter runt om i världen. Vi vill vara våra kunders förstahandsval och skapa hållbart värde genom förbättrad produktkvalitet, bättre process och resurseffektivitet.

Vi erbjuder en resultatorienterad samarbetskultur som ger dig möjlighet att driva excellens och innovation med stor inverkan på framtiden. Läs mer på www.kemira.com

Mer om tjänsten

Som teknisk säljare är du en av Kemiras fem regionsäljare i Sverige. Du övervakar att Kemiras produkter fungerar i processerna och medverkar till att kunden är nöjd med Kemira som leverantör. Du fångar upp behov och driver dina projekt mot avtal och affärer.

Du medverkar i att hantera offentliga upphandlingar. Till din hjälp har du stödfunktioner som exempelvis applikations- och utrustningsspecialister, laboratorietekniker, order- och logistikavdelningar.

Du driver eller deltar i projekt som kan vara försök i laboratorie- eller fullskala, du kan arbeta med utvärderingar, support, optimeringar av olika kemikalier, enklare underhåll av utrustningar, kemikaliepåfyllning och mycket mer.

Dina kunder är huvudsakligen de kommunala vatten- och avloppsreningsverken men du kommer även att ansvara för en del industrikunder i din region.

Tjänsten omfattar resor inom Sverige. Beroende på aktuella projekt så kan även övernattningar på annan ort bli aktuellt, uppskattningsvis 15-25 per år.

Kemira erbjuder:
• Ett arbete där du får arbeta i ett stabilt företag som satsar på sina medarbetare, du arbetar med ett varumärke som står för kvalitet och du kommer att ha utvecklande och omväxlande arbetsuppgifter

• Konkurrenskraftig lön, tjänstebil och bra förmåner

• Utmanande, varierande och intressanta arbetsuppgifter, med möjlighet att utvecklas i rollen

• Arbete i ett engagerat och kompetent team där man samarbetar mot gemensamma mål

Din profil

Du har en relevant utbildning såsom en högskoleutbildning med kemiteknisk inriktning och/eller gedigen arbetslivserfarenhet från arbete inom vatten- och/eller avloppsrening. Du är van vid att arbeta i projektform och att ha en rådgivande roll

Du är tekniskt intresserad och prestigelös, har inga problem att använda enkla verktyg och förstår hur maskiner och processer fungerar. I denna tjänst kommer du att lösa problem och utmaningar, du är lösningsorienterad och trivs med att ställas inför utmaningar.

Dessutom gillar du att ge service och göra affärer! Du vill och kan arbeta kreativt och självständigt. Merparten av våra kommunala affärer görs genom upphandling så erfarenhet av den processen är ett plus.

Du har inga problem med att ta kontakt med människor och lyssna på hur deras behov ser ut.

Du behärskar Kemiras koncernspråk engelska och formulerar dig väl i tal och skrift även på svenska samt har B-körkort.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via Dreamworks hemsida, www.dreamwork.se med bifogat CV och personligt brev. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot några ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval, sök gärna tjänsten redan idag och senast 29 december. Tillträde enligt överenskommelse.

Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Lilliér på Dreamwork 0708 121 121, alternativt lena.lillier@dreamwork.se

Närmare upplysningar om befattningen lämnas av försäljningschef Sverige, Agneta Tufvesson Alm, 0708 171148.
Facklig information lämnas av Ledarna/Patrik Eriksson 042-17 16 60, Akademikerna/Christoffer Ödman 042 17 11 86, Unionen/Martin Fridehjelm 042-17 19 95 samt IF Metall/Kenth Hultin, 042-17 11 11.

Kort om tjänsten

Nu söker vi ett antal erfarna handläggare till en statlig myndighet i Karlstad, på en enhet som arbetar med att ta emot och bevilja ansökningar samt ge rådgivning, vägledning och särskilt stöd.

Startdatum: 1 september 2022
Slutdatum: 28 februari 2023.

Arbetet kommer att genomföras i myndighetens lokaler i Karlstad.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet.

Mer om tjänsten

I denna tjänst kan följande arbetsuppgifter förekomma:

– självständigt arbete utifrån riktlinjer och praxis
– utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag
– planera och följa upp ärenden
– utreda, granska och handlägga ärenden, samt fatta beslut i enklare ärenden
– avrapportera utredningsresultat och ge förslag på beslut
– analysera och utvärdera arbetsuppgifter och projekt
– arbete av utredande och/eller samordnande karaktär
– genomföra och följa upp aktiviteter

Din profil

Vi söker dig som har:

– högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område
– minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
– goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi ett antal erfarna handläggare till en statlig myndighet i Karlstad, på en enhet som arbetar med att ta emot och bevilja ansökningar samt ge rådgivning, vägledning och särskilt stöd.

Startdatum: 1 september 2022
Slutdatum: 28 februari 2023.

Arbetet kommer att genomföras i myndighetens lokaler i Karlstad.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet.

Mer om tjänsten

I denna tjänst kan följande arbetsuppgifter förekomma:

– självständigt arbete utifrån riktlinjer och praxis
– utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag
– planera och följa upp ärenden
– utreda, granska och handlägga ärenden, samt fatta beslut i enklare ärenden
– avrapportera utredningsresultat och ge förslag på beslut
– analysera och utvärdera arbetsuppgifter och projekt
– arbete av utredande och/eller samordnande karaktär
– genomföra och följa upp aktiviteter

Din profil

Vi söker dig som har:

– högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område
– minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
– goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi ett antal handläggare till en statlig myndighet. Enheten arbetar med att ta emot och bevilja ansökningar samt ge rådgivning, vägledning och särskilt stöd.

Startdatum: 1 september 2022
Slutdatum: 31 december 2022

Arbetet kommer att genomföras i myndighetens lokaler i Karlstad.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet.

Mer om tjänsten

I denna tjänst kan följande arbetsuppgifter förekomma:
– självständigt arbete utifrån riktlinjer och praxis
– utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag
– planera och följa upp ärenden
– utreda, granska och handlägga ärenden, samt fatta beslut i enklare ärenden

Därtill kan vissa handläggaren även komma att jobba med:
– avrapportera utredningsresultat och ge förslag på beslut
– analysera och utvärdera arbetsuppgifter och projekt
– arbete av utredande och/eller samordnande karaktär
– genomföra och följa upp aktiviteter.

Din profil

Vi söker dig som uppfyller följande kompetenskrav:

– högskoleutbildning eller likvärdigt och 6 månaders arbetslivserfarenhet från liknande arbete
– kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi ett antal handläggare till en statlig myndighet. Enheten arbetar med att ta emot och bevilja ansökningar samt ge rådgivning, vägledning och särskilt stöd.

Startdatum: 1 september 2022
Slutdatum: 31 december 2022

Arbetet kommer att genomföras i myndighetens lokaler i Karlstad.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet.

Mer om tjänsten

I denna tjänst kan följande arbetsuppgifter förekomma:
– självständigt arbete utifrån riktlinjer och praxis
– utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag
– planera och följa upp ärenden
– utreda, granska och handlägga ärenden, samt fatta beslut i enklare ärenden

Därtill kan vissa handläggaren även komma att jobba med:
– avrapportera utredningsresultat och ge förslag på beslut
– analysera och utvärdera arbetsuppgifter och projekt
– arbete av utredande och/eller samordnande karaktär
– genomföra och följa upp aktiviteter.

Din profil

Vi söker dig som uppfyller följande kompetenskrav:

– gymnasium eller likvärdigt och minst 1 års arbetslivserfarenhet från liknande arbete, alternativt, högskoleutbildning eller likvärdigt och 6 månaders arbetslivserfarenhet från liknande arbete
– kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi en erfaren Controller till vår kund i Karlstad.
Omfattning: Heltid 100%
Start: 8e augusti.
Längd: 8e februari 2023, eventuellt längre.

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Om verksamheten

Bakgrund

Den offentliga omställningsorganisationens uppdrag är att bidra till att fler personer kommer i arbete
och får relevant kompetens genom att etablera ett grundläggande omställnings- och kompetensstöd.
Verksamheten ska vara i full drift från och med den 1 oktober 2022 och innan starten kommer du att
delta i förberedelsearbetet av den nya verksamheten.

Mer om tjänsten

Som Verksamhetscontroller leder du avdelningens arbete med verksamhetsplanering och uppföljning samt medverkar i framtagande av årsredovisning och budgetunderlag såväl ekonomiskt som verksamhetsmässigt. Du arbetar strategiskt med analyser, rapporter och framtagande av beslutsunderlag gällande både verksamhets- och ekonomistyrningsfrågor.

Du ingår i avdelningens ledningsgrupp och har en viktig roll i utvecklingen av avdelningens verksamhet. Du är också avdelningens kontaktpunkt mot Kammarkollegiets centrala ekonomiavdelning samt samordnar och tar fram förslag till avdelningsgemensamma styrdokument och är en utredningsresurs på avdelningen. Avdelningschefen kommer att vara din närmaste chef.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten, behöver du uppfylla nedan kriterier.
Du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som verksamhetscontroller, gärna från offentlig myndighet/kommun eller liknande.

Du har:

• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Genomgått utbildning inom aktuellt område
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som controller
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunskaper i analysverktyg (exempelvis QlikView och Insikt)
• Kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, Visma m.fl.)
• Erfarenhet av statlig redovisning
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen. Observera att det är kort svarstid och urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi ett antal erfarna handläggare till en statlig myndighet i Karlstad, på en enhet som arbetar med att ta emot och bevilja ansökningar samt ge rådgivning, vägledning och särskilt stöd.

Startdatum: 1 september 2022
Slutdatum: 28 februari 2023.

Arbetet kommer att genomföras i myndighetens lokaler i Karlstad.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet.

Mer om tjänsten

I denna tjänst kan följande arbetsuppgifter förekomma:

– självständigt arbete utifrån riktlinjer och praxis
– utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag
– planera och följa upp ärenden
– utreda, granska och handlägga ärenden, samt fatta beslut i enklare ärenden
– avrapportera utredningsresultat och ge förslag på beslut
– analysera och utvärdera arbetsuppgifter och projekt
– arbete av utredande och/eller samordnande karaktär
– genomföra och följa upp aktiviteter

Din profil

Vi söker dig som har:

– högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område
– minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
– goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.