Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som har erfarenhet av att jobba som inköpare.

Omfattning deltid 50% (kan bli heltid 100%)
Start: så snart som möjligt.
Längd: Ersättare för en sjukskrivning.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork med arbetar ute hos vår kund i Uppsala.
Möjlighet till distansarbete finns.

Mer om tjänsten

Myndigheten behöver nu täcka upp för en sjukskrivning.
Arbetsuppgifter:

• Analys och bedömningar av marknads- och leverantörsförhållanden
• Upprätthållande av befintliga leverantörskontakter och uppsökande av nya leverantörer
• Ta fram och sammanställa statistik, samt uppdatering av olika register (exempelvis avtals- och kundregister)
• Medverka vid beställningar, direktupphandlingar och inköp
• Medverka vid hantering av offerter/anbud, avtal och urval av leverantörer

Andra administrativa arbetsuppgifter kan förekomma.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten ska du uppfylla följande krav:
• gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som inköpare/upphandlare
• kunskap om lagen om offentlig upphandling (LOU)
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Följande erfarenhet är meriterande:
• utbildning inom direktupphandling och eller offentlig upphandling
• erfarenhet av direktupphandlingsverktyg

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV! Urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill jobba som Receptionist och ansvarig för gemensamhetsutrymmen till myndighet i Uppsala.

Omfattning: Heltid 100%
Start: Så snart som möjligt
Längd: 20231030, eventuellt längre.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifter
Tjänsten är mångfacetterad när det kommer till arbetsuppgifter.

Receptionisten ger service och områdesgemensam information till verksamma vid myndigheten. Ansvarar för utdelning av passerkort, hanterar utlåning av AV-utrustning, tar emot leveranser och bokar lokaler. Uppdaterar information på digitala skärmar och webb. Försäljning av utskriftskuponger och profilprodukter samt ta emot och hantera upphittade föremål. Ansvarar för t.ex. schemaläggning och planering av arbetsuppgifter för de timanställda som arbetar kvällstid.

I uppgiften ingår även att personalpentryt och pausrummet är i ordning och ser prydligt ut. Plockar i och ur diskmaskiner, tvättar diskhanddukar, ansvarar för att det finns tillräckligt med glas och porslin och sköter beställningen av mjölkleveranser varje vecka.

Även andra förekommande arbetsuppgifter.

Din profil

För att passa för tjänsten och vara aktuell behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Utbildning på minst gymnasienivå.
– Erfarenhet av arbete i reception
– Erfarenhet av arbete inom housekeeping/arbete som husmor eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig.

Du har ett utåtriktat arbetssätt och en vilja att ge god service. Flexibelt, engagerat, prestigelöst och lösningsorienterat arbetssätt.

God pedagogisk och social förmåga samt mycket god samarbetsförmåga. God förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska.

Ansökan

låter detta som att de passar in på dig? Då är du välkommen att söka via länken i annonsen.
Urvalet kommer ske löpande och kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som kan ta ett uppdrag som Interim CFO på ett MedTech bolag i Uppsala.
Omfattning: Deltid 50%
Start: mitten Maj
Längd: Under rekryteringsperiod av permanent CFO

Du blir anställd av Dreamwork, alternativt finns möjlighet att fakturera från eget bolag.
Känns det rätt från alla parter så finns möjlighet att det kan övergå i en tillsvidare anställning hos kunden på heltid.

Det primära är att täcka det akuta behovet av en CFO då nuvarande slutar i slutet av Maj.

Om verksamheten

Uppdragsgivaren är ett bolag som har några riktigt bra och spännande produkter i portföljen.
Förutom Sverige, så har de verksamhet i både USA och Frankrike.

Mer om tjänsten

Bolaget är börsnoterat.

Din profil

För att vara aktuell för rollen behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Ha en akademisk utbildning inom ekonomi
– Jobbat några år som CFO
– Erfarenhet av börsbolag och deras rapportering

Meriterande om du har jobbat med koncernredovisning.

Ansökan

Låter detta som ett uppdrag för dig?
Då är du välkommen att söka via länk i annonsen och urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en IT-tekniker till Läkemedelsverket i Uppsala. Uppdraget är start 1 maj och sträcker sig minst ett år framåt med stor chans till en längre förlängning. Du blir anställd av oss på Dreamwork men arbetar på plats på myndigheten. Du kommer att ingå i IT-driftgruppen på Läkemedelsverket och kommer att arbeta med drift och underhåll av Windows och Linuxbaserade servrar tillsammans med ett tiotal kollegor.

Mer om tjänsten

I din roll som IT-tekniker på Läkemedelsverket så kommer du att komma i kontakt med alla aspekter på IT drift. Du kommer jobba brett med att lösa dagliga driftuppgifter i en Windows- och Linuxbaserad miljö, där du tar emot, värderar och hanterar incidenter i IT-miljön tillsammans med kollegorna. Du kommer att på sikt ha möjlighet att fördjupa dig inom något/några områden där du kan bli den som ansvarar för utveckling av området. Till din hjälp finns hela IT-driftgruppen med specialister inom de flesta områdena, men också arkitekter, projektledare, kravanalytiker och mjukvaruutvecklare på resten av IT-enheten med kompetens och vilja att lösa problem tillsammans.

Din profil

Vi ser gärna att du har högskoleutbildning inom IT eller likvärdigt. Du har några års arbetslivserfarenhet från likande arbetsuppgifter gärna inom kompetensområdet Systemdrift. Du har några års erfarenhet av att arbeta i större organisation, där du tex. arbetat med drift, underhåll och utveckling av IT-baserade lösningar.

Vidare ser vi gärna att du har kunskap av något av följande områden:
• Installation, konfiguration, felsökning och avveckling av Windows Server och/eller Linux miljöer Verktyg för livscykelhantering (automatisering av patchning och uppgradering av OS och applikationer)
• Övervakning och automatisering med syfte att undvika driftavbrott och åtgärda problem
• IT-säkerhetslösningar och erfarenhet av programmering/skriptning för att automatisera arbetsuppgifter och minska fel.

Som person är du nyfiken på IT-teknik, tar egna initiativ till att utveckla arbetssätt och tekniska lösningar och vill utmana dig med nytt ansvar. Du är lyhörd för andras åsikter och behov samtidigt som du bidrar med egna erfarenheter och tankar så att utmaningar kan belysas från flera olika håll och lösas tillsammans. Du är duktig på att uttrycka dig på svenska i tal och skrift.

Ansökan

Tycker du att detta uppdrag låter intressant och passar in på dig?
Då är du välkommen att söka via länken i annonsen. Urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Lappset i Enköping, som tillverkar och säljer lekplatser, utegym och utemöbler, behöver en person som kan skapa rutiner och utveckla processer för miljöbedömning av bolagets produkter, samt genomföra bedömning på företagets befintliga och nya produkter. Rollen är ny, och tjänsten utvecklas tillsammans. Om du är en driven person som är intresserad av att bygga upp en tjänst som passar dig, ska du läsa vidare!

Sökord: BVB, Byggvarubedömningen, Basta, SundaHus, Svanen, hållbarhet, sustainability, miljöbedömning, certifiering, byggvarubedömning

Om verksamheten

Lappset Group är en av världens ledande tillverkare av utrustning för lekplatser, utomhusgym och offentliga miljöer. Vi konstruerar och tillverkar utrustning som inbjuder till lek och motion samt arbetar för att göra gårdar och det offentliga rummet trivsamt. Lappset finns representerat i ett 60-tal länder och har dotterbolag i 7 länder. Företaget har sitt huvudkontor i Rovaniemi, i finska Lappland.

Lappset Sweden AB med sina 30 anställda har huvudkontor i Enköping. För mer information, se företagets hemsida www.lappset.se

Mer om tjänsten

Detta är en ny tjänst som ännu inte har fått en tydlig beskrivning, för rätt person finns här stora möjligheter att utforma tjänsten så att den passar just dig.

Här finns behov på två nivåer: strategiskt behöver arbetet med miljöbedömning av bolagets produkter byggas upp med hjälp av rutiner och system. Här handlar det om att vara i dialog med interna kollegor samt leverantörer i Sverige, Finland och Estland och andra länder. Du bygger upp rutiner som får accept och som fungerar för att Lappsets produkter ska godkännas och därmed bedömas som hållbara. Huvudsakligen arbetar Lappset med Byggvarubedömningen, men även andra miljöbedömningar såsom SundaHus och Basta.

Här finns också behov av att certifiera Lappsets befintliga och framtida produkter. Du kommer alltså att arbeta både i ett övergripande perspektiv och hands on i bedömningar.

Här finns utrymme för 100% tjänst under ca ett år, tills arbetet med byggvarubedömning har hittat sin struktur. Sedan övergår tjänsten i en annan fas och här finns utrymme för tankar och idéer. Skulle du vilja kombinera bedömning med andra arbetsuppgifter, vilka i så fall?

Eller tycker du det vore idealt att skapa våra rutiner i en projektanställning på ett år och sedan gå vidare till ett annat projekt? Berätta, vi är öppna för förslag!

Din profil

Självklart har du arbetat med Byggvarubedömning eller annan produktcertifiering. Du är en person som gärna grottar ner dig i analys, siffror och Excelark.

Troligen har du en utbildning inom miljö, kemi, eller hållbarhet. Ditt intresse för att leverera miljömässigt hållbara produkter till marknaden är stort!

Med tanke på att detta är en tjänst som ska byggas upp i en organisation som inte har din expertis, så behöver du vara driven och ha en del skinn på näsan.

Du arbetar lika bra på svenska och engelska. Du kommer att resa till moderbolaget i Finland emellanåt, oftare under introduktionen och mer sällan när rutinerna är satta.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via Dreamworks hemsida, www.dreamwork.se med bifogat CV och personligt brev. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot några ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval, sök gärna tjänsten redan idag och senast 20 mars. Tillträde enligt överenskommelse.

Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Lilliér på Dreamwork 0708 121 121, alternativt lena.lillier@dreamwork.se

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill jobba som handläggare för hos Försäkringskassan i Uppsala.
Omfattning: heltid 100%
Start 2023 03 01
Längd: 6 månader, med möjlighet till eventuell förlängning.

Försäkringskassan behöver nu få in flertalet handläggare för att hantera tillfälliga toppar i inflödet på grund av det av regeringen beslutade elstödet. FK utökar antal handläggare som skall kunna bidra till avlastning och kortare väntetider i telefonin samt snabbare handläggning.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund i Uppsala.

Mer om tjänsten

Avdelningen GF Kundmöte hanterar inkomna samtal från Försäkringskassans partners samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning.

Nu söker vi handläggare som kommer att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt eventuellt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.

Arbetet utför i FK:s lokaler i Uppsala

Din profil

För att vara aktuell för rollen så behöver du uppfylla nedan kriterier.

• Du har slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan anses likvärdiga
• Du har erfarenhet av kundmöten och är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för
kundservice
• Du har datorvana
• Erfarenhet av att arbeta i telefon
• Är kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad
• Har god kommunikativ förmåga
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Förstår och värdesätter människors olikheter
• Du trivs med möten över telefon.

Ansökan

Låter detta som ett jobb för dig?
Då är du välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

OBS!! Vi vill att du redan i din ansökan uppger i vilket lönespann du ligger:

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi för ett konsultuppdrag, dig som är Controller/redovisningsekonom.

Omfattning: Hel eller deltid 80-100%
Start: 2023 03 01
Längd: 5-6 månader, eventuellt längre.

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Arbetet innebär att ha eget ansvar för hela institutionens ekonomi samt ett tillhörande centrum för digital
humaniora och det övergripande ansvaret för redovisning, budget, uppföljning och prognos av
institutionens och centrumbildningens fortsatta ekonomiska utveckling.

Vi ser att du i samråd med prefekt kan planera för den ekonomiska utvecklingen både på kort och lång
sikt. Arbetet innebär också regelbundna presentationer av budget, bokslut etc. både inför styrelse och för
personalgruppen i stort. Arbetet består av löpande ekonomihantering, vilket innebär en kombination av
självständiga och rutinmässiga uppgifter. I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

• chefsstöd och rådgivning
• verksamhetsplanering, budgetering, bokslutsarbete och uppföljning av institutionens och
centrumbildningens ekonomi och verksamhet
• löpande redovisning och kontering av inkommande fakturor
• stöd till institutionens anställda i ekonomisk planering och uppföljning
• inköpsansvar på institutionen samt stöd till anställda vid direktupphandlingar
• projektuppföljning (här ingår även EU finansierade projekt) samt bistå forskare med kalkyler inför
ansökningar och hantering av externa parter
• andra förekommande administrativa arbetsuppgifter i samband med den dagliga verksamheten

Din profil

För att kvalificera dig för rollen behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Högskoleexamen med inriktning mot ekonomi eller motsvarande kompetens som av arbetsgivaren bedöms likvärdig samt flerårig erfarenhet av ekonomiarbete med inriktning mot redovisning.
– Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
– Mycket goda kunskaper i Excel.
– Du är noggrann, ansvarskännande, har ordningssinne, god samarbetsförmåga och förmåga att arbeta självständigt. I perioder är arbetsbelastningen hög och det krävs därför att du kan planera och prioritera dina arbetsuppgifter väl. Förmåga att kunna presentera och förklara budget och prognoser på ett lättillgängligt sätt.
– Arbetet innebär ett nära samarbete med prefekt, centrumföreståndare och forskargruppsledare samt övrig
ekonomi- och personaladministration.

Önskvärt/meriterande i övrigt
– Erfarenhet av ekonomisystem Raindance eller motsvarande.
– Erfarenhet av ekonomiskt arbete inom högskoleområdet eller annan statlig verksamhet.
– Erfarenhet av att arbeta i en internationell forskningsmiljö samt att hantera och administrera EU-projekt.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

För kunds räkning söker vi nu en administratör!
Omfattning: Heltid 100%.
Start: 2023 01 09
Längd: 2023 06 30, eventuellt längre.

Nu söker vi för ett konsultuppdrag, dig som är erfaren administratör. Gärna med tidigare erfarenhet från myndighet eller kommunal verksamhet.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet.

Mer om tjänsten

I arbetet ingår bland annat:

• planera och samordna
• arbeta utifrån fastlagda rutiner
• vara ett operativt stöd för verksamheten
• formulera brev, protokoll, dokumentation m.m.
• hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis kopiering, sortering och posthantering)
• hantera många kontakter med anställda och allmänhet
• göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
• göra kalenderbokningar, mötesbokningar
• utföra reseplanering
• fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ
• projektplanering och uppföljning av projekt
• skriva protokoll och andra dokument efter anvisningar om sakinnehåll.

Din profil

Konsulten ska uppfylla nedan kompetenskrav:

– gymnasium eller likvärdig utbildning
– mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
– kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Observera kort svarstid. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som är en erfaren registrator för ett konsultuppdrag hos Läkemedelsverket i Uppsala.

Omfattning: Heltid 100%
Start: så snart som möjligt.
Längd: 20230331, eventuellt längre.

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos Läkemedelsverket.
Du behöver vara på plats, så distansarbete är inte möjligt i detta uppdrag.

Om verksamheten

Läkemedelsverket är en kunskapsintensiv myndighet som erbjuder dig intressanta arbetsuppgifter i en spännande och lärorik miljö. De verkar för att läkemedel och övriga produkter inom vårt ansvarsområde är säkra, effektiva och av god kvalitet, de bidrar till en bättre folk- och djurhälsa och till utvecklingen av hälso- och sjukvården, den medicinska forskningen och industrin i Sverige och Europa.

De som arbetar på Läkemedelsverket är stolta över det viktiga uppdrag de har, och deras arbetsmiljö präglas av generositet, kunskapsspridning och ständigt lärande i vardagen.

Mer om tjänsten

Som registrator arbetar du i huvudsak med att ta emot, klassificera och registrera inkommande handlingar samt med att hantera post och expediera handlingar. Du kommer också att delta i övriga uppgifter inom registraturen, såsom hantera ärenden, ge service till verksamheten i frågor rörande registrering och dokumenthantering, ha kontakter med allmänheten, och lämna ut allmänna handlingar.

Andra administrativa arbetsuppgifter kan förekomma. Arbetsuppgifterna omfattas av både rutinartade och mer avancerade uppgifter. Arbetet är självständigt och ställer höga krav på ordningssinne, noggrannhet och servicekänsla. Tillsammans med dina kollegor tar du stort ansvar för att säkerställa att nödvändiga funktioner är bemannade dagligen, vilket medför att det ställs höga krav på samarbetsförmåga och flexibilitet.

Din profil

Vi söker dig som har följande utbildning:
– Registratorsutbildning.
– Gymnasium eller likvärdig utbildning samt minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som registrator

Du bör även ha erfarenhet av följande:
– Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– Erfarenhet av att jobba i dokument och ärendehanteringssystem.
– Kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och registratorsfunktion
– Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska såväl i tal som skrift

Ansökan

Tycker du att detta uppdrag passar in på dig?
Då är du välkommen med din ansökan! Registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt då urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi för ett konsultuppdrag dig som har erfarenhet av att jobba inom kundservice.
Omfattning: Heltid 100%
Start: 2a januari
Längd: 20230331, troligen längre.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Nu behöver vår kund som är ett kommunalt ägt bolag i Enköping en person till sin Kundtjänst.
Svara på telefon och mail, uppdatera hemsida, förbereda inför fakturering, registrera ärenden i Xellent
(faktureringssystem), försäljningsassistent; skriva ut kontrakt, administrera nykundsanslutningar,
fakturera anslutningsavgifter, lägga upp nya kunder mm

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Utbildning: Lägst gymnasienivå
– Goda kunskaper i Microsoft
– Minst 3-5 års yrkeserfarenhet av kundtjänstadministration

Meriterande om du jobbat i Lime och eller Xellent.

Ansökan

Passar detta in på dig så är du välkommen att söka tjänsten via länken i annonsen.
Observera att det är kort svarstid.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.