Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill jobba i denna hybridroll som Service manager – administratör/receptionist/internservice .
Omfattning: Deltid 50%
Start: Omgående
Längd: 2023 12 30

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Om verksamheten

Akademiska Hus nationella coworkingkoncept som riktar sig mot start-ups och småbolag med koppling till akademin. Konceptet finns i dag på Karolinska Institutet, Chalmers, KTH och Umeå universitet. Siterna utvecklas i nära samarbete med universiteten och bidrar till en ökad samverkan mellan akademin och näringslivet. Varje site har sin nisch, beroende på vilket
campusområdet det ligger.

Nu söker vi en service manager till Universum vid Umeå universitet. AWL Universum erbjuder privata kontor, flexplatser, mötesrum och en fantastisk eventlokal, Rotundan. AWL Universums kunder är till stor del innovationsfrämjande organisationer och start-up företag med koppling till akademin, men eventlokalen används också av andra externa företag och av universitetet.

Mer om tjänsten

I rollen som Service manager på AWL säkerställer du dagligen den bästa gäst- och medlemsupplevelsen och ser till att deras lokaler håller ett bra skick. Det innebär att till exempel finnas tillgänglig för att ta emot besökare, svara på frågor från medlemmar och att visa lokalerna för potentiella kunder. Du ser till att det är ordning och trivsamt i lokalerna och att de tjänster och produkter som ingår i medlemskapen finns tillgängliga och fungerar – du beställer och felanmäler annars vid behov. Du arbetsleds av deras Site Mangager

Din profil

För att vara aktuell för rollen så behöver du uppfylla nedan kriterier:

Du är positiv, social och har en naturlig fallenhet för service. Vi söker dig som är en prestigelös, en god lyssnare, proaktiv, har enkelt att samarbeta med andra personer och trivs i en flexibel miljö där de flesta dagar kommer se olika ut.

Du är en problemlösare och trivs med att många bollar i luften. Du älskar människor och service och förstår när det är dags att rycka in både för kunder och kollegor som behöver din hjälp.

– Engelska i tal och skrift – kommer att användas dagligen
– Administrativ erfarenhet – office paket
– Erfarenhet från Internservice/FM
– Erfarenhet som receptionist

Har du sedan erfarenhet av events eller liknande så är det meriterande.

Ansökan

Låter detta som ett jobb för dig? Då är du välkommen att söka via länken i annonsen. Urvalet kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.