Ort: Solna
Kort om tjänsten
Nu söker vi för ett konsultuppdrag en CFO-Enhetschef till Folkhälsomyndigheten som har kontor i Solna och Östersund.
Omfattning: Heltid 100%
Start: Augusti
Längd: 5 månader, med möjlig förlängning med ytterligare 12 månader.
About the job
Du blir anställd av Dreamwork, alternativt kan möjlighet finnas att fakturera från eget bolag.
Du kan välja att sitta antingen på kontoret i Solna eller Östersund.
Distansarbete upp till 40% är möjligt.
Om verksamheten
Myndigheten söker en tillfällig enhetschef med ansvar för myndighetens ekonomienhet under den ordinarie enhetschefens tjänstledighet. Enheten består av ca 13 medarbetare. Primärt controllers, redovisningsekonomer, reskontrahandläggare och inköpare.
För uppdragets genomförande krävs att du blir godkänd i en säkerhetsprövning
Mer om tjänsten
Som enhetschef/CFO har du personalansvar samt budget- och verksamhetsansvar för enhetens samlade
verksamhet och ingår i avdelningens ledningsgrupp.
Du ansvarar för enhetens arbetsformer samt samverkan med den egna avdelningen samt med övriga delar av myndigheten.
Som enhetschef ingår ett övergripande ansvar att enheten arbetar i enlighet med myndighetens övergripande mål och uppdrag. Du trivs med att skapa nätverk och samverka internt och externt och därigenom skapa förutsättningar för uppdraget. Din roll i avdelningens ledningsgrupp, som gemensamt ansvarar för att främja utvecklingen av verksamheten för att möta omvärldens behov och därtill myndighetens uppdrag, kommer även vara en viktig del i arbetet.
Du leder utifrån ett tillitsbaserat förhållningssätt och skapar vidare förutsättningar för medarbetare på enheten att göra
ett bra arbete genom att främja ett gott medarbetarskap samt inspirera och motivera till utveckling.
Rapporterar till avdelningschefen för “Avdelningen för verksamhetsutveckling och stöd
Din profil
För att vara aktuell för rollen, behöver du uppfylla nedan kriterier:
– akademisk examen inom företagsekonomi eller motsvarande kunskaper
– erfarenhet av arbete som ekonomichef (minst 1 år)
– erfarenhet av arbete i offentlig sektor
– ett coachande och tillitsbaserat förhållningssätt
– mycket god förmåga i svenska, tal och skrift
Ansökan
Låter detta som ett uppdrag som passar dig?
I så fall är du välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
För kunds räkning söker vi nu en konsult som vill arbeta som administrativt stöd/chefsassistent i Linköping eller Solna!
Start: 2022-11-01 eller snarast efter kontraktstecknande
Slut: 2023-06-30 med chans till förlängning
Omfattning: Heltid
Stationeringsort: Linköping och Solna
Om verksamheten
Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet
Mer om tjänsten
Du kommer som chefsassistent att arbeta nära av avdelningarnas ledningar och chefer. Även samarbete med andra administratörer inom samma och andra avdelningar förekommer. I arbetsuppgifterna ingår att arbeta med löpande administration t.ex. framtagande av presentationsmaterial, hantera fakturor, ansvara för digitala arbetsrum, planera möten, administrera resursplaneringsverktyg, föra protokoll, mm. Du kommer stödja avdelningarnas interna kommunikation och cheferna med övergripande ledningsarbete och planering/genomförande av ledningsgruppsmöte.
Några andra exempel på chefsassistentens arbetsuppgifter är:
• Skriva minnesanteckningar
• Kalenderinbjudningar
• Bokning av möten, resor, hotell
• Uppdatering lagring av information i digitala arbetsrum
• Ta fram kommunikationsmaterial i arbetsrum, Power Point, Word mm
Resor förekommer i Sverige till exempel i samband med möten, uppskattningsvis en gång varannan månad.
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten ska du uppfylla nedan kompetenskrav:
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Mycket goda kunskaper i MS Office, Powerpoint och digitala arbetsrum
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
Ansökan
Välkommen med din ansökan! Registrera ditt CV så snart som möjligt då urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Till Peabs kontor i Solna söker vi nu en Regioncontroller med ansvar för region Bostadsutveckling Stockholm Nord. I rollen som Regioncontroller analyserar du verksamheten för regionen och stöttar ledningen i budget- och prognosarbete samt att rapportera utfall per månad och kvartal. Utöver detta kommer du att utgöra stöd i redovisning, skatt och momsfrågor samt stödja projektchefer i detta vid förvärv och försäljning av fastigheter samt bolag eller tecknande av exploateringsavtal. Som regionscontroller medverkar du till att samordna rutiner och metoder inom affärsområdet.
Om verksamheten
Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 60 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.
Mer om tjänsten
Ansvarsområden
• Ansvar för intern kontroll av de ekonomiska delarna av regionens verksamhet
• Ingå i regionens ledningsgrupp
• Ansvar för att redovisning och rapportering inom regionen utförs enligt Peabs övergripande värderingar, och inom dessa frågor, att samverkan sker med övriga enheter inom AO Projektutveckling
Arbetsuppgifter
• Stödja regionchef, projektchefer och projektledare i prognosarbetet
• Sammanställa och rapportera regionens prognos och utfall samt kapitalbindning
• Stötta projektchefer och projektledare i den ekonomiska uppföljningen av verksamheten
• Analysera och utvärdera regionens resultat och kapitalbindning
• Implementera gemensamma rutiner och mallar och säkerställa att dessa följer affärsområdets och Peabs rutiner
• Förmedla kunskap och insikt om gällande lagar och regler
• Rådgivande och stödjande funktion i skatte- och momsfrågor
Din profil
Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom ekonomiområdet och viss arbetserfarenhet som Controller eller bakgrund inom redovisning eller revision. Du har tidigare arbetat i en verksamhetsnära roll och som mycket meriterande ses tidigare erfarenhet inom fastighets- eller byggbranschen. Du har goda kunskaper inom moms- och skattefrågor för fastigheter liksom i redovisning över lag. Som person är du analytisk och noggrann med en hög grad av flexibilitet. Du är en utåtriktad person som trivs att arbeta med många kontaktytor och i en bred roll. Vi ser även att du är trygg i dig själv, du vågar ifrågasätta när så behövs, samtidigt som du trivs att arbeta i en prestigelös miljö.
Vi erbjuder dig ett arbete där du får möjlighet att utvecklas och arbeta med kompetenta medarbetare i ett stabilt företag som erbjuder goda villkor.
I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald.
Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss?
Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar Peab med Dreamwork som sköter rekryteringsprocessen. Din anställning blir direkt hos Peab.
Du söker tjänsten via www.dreamwork.se där du registrerar CV och personligt brev.
Har du frågor eller vill veta mer om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Kajsa Johnsson på Dreamwork via kajsa.johnsson@dreamwork.se.
Observera att urval sker löpande samt att ansökningar som inkommer via epost ej behandlas.
Kort om tjänsten
Vi söker dig som brinner för redovisning och vill vara del av vårt redovisningsteam i Solna. Peab Support är Peabs Shared Service Center och levererar tjänster bland annat inom ekonomi till hela verksamheten i koncernen.
Om verksamheten
Peab är Nordens samhällsbyggare med 16 000 medarbetare och en omsättning på 58 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.
Besök gärna vår hemsida www.peab.se för mer information om bolaget.
Mer om tjänsten
Till bolagsredovisningsgruppen hos Peab Support söker vi nu en redovisningsekonom med fokus på fastighetsredovisning. Som redovisningsekonom på Peab Support kommer du att ingå i ett team bestående av ca 20 personer som hanterar redovisningen för Peabkoncernens fastighets- och bostadsutvecklingsbolag. I teamet finns en gedigen kunskap och erfarenhet inom redovisning och du kommer förutom övriga redovisningsekonomer att arbeta i nära samarbete med ekonomiassistenter, controller och koncernekonomer där alla är med och bidrar till Peabs mål. Ditt huvudsakliga ansvarsområde innebär att du självständigt sköter löpande redovisning, bokslut och rapportering för ett 20-tal bolag.
Hos Peab får du möjlighet att utvecklas och arbeta i ett trevligt arbetsklimat med kompetenta kollegor i ett stabilt företag som erbjuder goda villkor. I gruppen finns möjligheter att få driva egna projekt inom de områden som du brinner lite extra för och på så sätt fördjupa dina kunskaper och kunna bidra med värdefull input.
Arbetsuppgifter
• Löpande redovisning
• Ansvara för månads-, kvartals- och årsbokslut
• Service och stöd till controllers och produktion i redovisningsfrågor
• Upprätta årsredovisningar och inkomstdeklarationer
• Vara delaktig i processen vid köp och försäljningar av bolag/fastigheter
• Fastighetsmoms, jämkning av moms
• Rapportering till myndigheter t.ex. moms, statistik
• Kontakt med revisorer
Din profil
Vi söker dig som:
• Är högskoleutbildad eller motsvarande med inriktning mot redovisning eller har förvärvat motsvarande kunskap genom arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet från fastighetsbranschen
• Har minst 5 års erfarenhet av redovisning
• Har jobbat självständigt med att upprätta bokslutsavstämningar, årsredovisningar och inkomstdeklarationer
Om du har tidigare erfarenhet av att jobba med just fastighetsbolag så kommer det sannolikt innebära att du snabbare kommer in i rollen, även om detta inte är ett krav. Då du också sitter med ett flertal bolag i din portfölj så är det meriterande att ha arbetat i en roll där du hanterat hela flödet för flera bolag parallellt. System som används idag är 3L, Cognos, Vitec Hyra och Wolters Kluwer så har du även erfarenhet från någon av dessa så kommer det göra att du ännu snabbare kommer att komma in i arbetet.
Du som person är framförallt kommunikativ och flexibel samt så har du förmågan att kunna se till detaljer lika lätt som helheten. Du gillar att ha kvalitet och service i fokus. Du är drivande och självgående och trivs med att ha ett stort eget ansvar och där du hela tiden arbetar för att säkerställa att du driver dina arbetsuppgifter i mål. Vidare stöttar du och delar med dig av dina kunskaper till kollegorna på avdelningen där samarbete är en grundpelare i det du gör. Det gör att du är bra på att bygga relationer och förstår betydelsen av teamarbetet, där du med en prestigelös inställning inte är rädd för att hugga i där det behövs. Det är även av största vikt att du som söker denna tjänst också delar Peabs kärnvärden jordnära, utvecklande, personlig och pålitlig!
I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald.
Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss?
Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med Dreamwork som sköter rekryteringsprocessen. Din anställning blir direkt hos Peab.
Du söker tjänsten via deras hemsida www.dreamwork.se där du registrerar CV och personligt brev. Glöm ej att ange vilka system du har erfarenhet av sedan tidigare.
Har du frågor eller vill veta mer om tjänsten kan du kontakta rekryteringskonsult Kajsa Johnsson på Dreamwork via kajsa.johnsson@dreamwork.se alternativt rekryteringskonsult Petra Axvigg som nås: petra.axvigg@dreamwork.se
Observera att urval sker löpande samt att ansökningar som inkommer via epost ej behandlas.
Vi på Setra vill göra affärer som våra kunder, naturen och samhället tjänar på. När en verksamhet är lönsam för alla, kallar vi det för Grönsamhet. Och trä är väldigt Grönsamt. Alla våra produkter har sitt ursprung i ansvarsfullt brukade skogar i några av världens bästa råvaruområden för barrträ. I våra anläggningar förvandlar vi skogsråvaran till klimatvänliga produkter för byggande och boende åt våra kunder runtom i världen.
Nu söker Setra en IT Förvaltningsledare som skall utforma och implementera vår nya förvaltningsmetodik inom IT organisationen. Du blir en viktig nyckelperson som kommer samarbeta tätt med vår verksamhet, du får en betydelsefull roll i vår fortsatta strävan att vara en Grönsam partner.
Som IT Förvaltningsledare hos Setra har du ansvar för att applikation- och systemförvaltningen sker enligt de krav som finns. Förvaltningsledaren ansvarar för att leda arbetet på IT-avdelningen så att leveranserna från förvaltningsobjektet fungerar på avsett vis och motsvarar verksamhetens behov.
Förvaltningsledaren har ett nära samarbete med flera förvaltnings- och objektsägares ansvarsområden. Förutom att vara förvaltningsledare för traditionella IT-system har denna roll ett uppdrag att driva, förädla och stötta förvaltningsarbetet. Du har arbetat i liknande roller tidigare, antagligen är du bekant med en eller flera förvaltningsmodeller, tex pm3.
Rollen innebär:
• Taktiskt driftansvar för de system som ingår i förvaltningsportföljen inklusive integrationer mellan ingående system i förvaltningsobjekten. Den operativa driften är outsourcad och styrs av systemansvariga på enheten
• Planeringsansvar för förvaltningsobjekt samt rapportering
• Interna dialoger med många olika roller i bolaget
• Att driva möten och forum tillsammans med verksamhet och leverantör för till exempel prioritering eller mer komplexa krav- och lösningsdiskussioner
• Stöttning vid framtagning av krav- och lösningsspecifikationer
• Omvärldsbevakning av den digitala utvecklingen inom moderna IT-lösningar och arbetssätt
Dina kvalifikationer:
• Akademisk examen eller motsvarande inom teknik eller IT
• Minst 3 års erfarenhet av att driva, genomföra och följa upp IT-projekt och/eller förvaltningsobjekt
• Flera års erfarenhet inom området IT och i samarbetet med externa leverantörer
• Vana att arbeta med kravledning, releasearbete, moderna arbetsmetoder och strukturerad projektmetodik
• Goda kunskaper och insikter om gränslandet mellan verksamhetens behov och teknikens möjligheter
Personliga egenskaper:
Som person är du utåtriktad, engagerad, analytisk och självgående. För att lyckas väl i arbetet som Förvaltningsledare hos oss tror vi att du är en medspelare med god samarbetsförmåga som är kreativ, inte rädd för att ta initiativ och som driver överenskommen plan till mål. Att vara kundorienterad, dela med dig av din kunskap till andra och nå lösningar i samförstånd är en självklarhet för dig. Vidare är du en god kommunikatör som har lätt att uttrycka dig i både tal och skrift på svenska och engelska.
Du blir stationerad på vårt huvudkontor i Solna men kan mycket väl distansarbeta från hemmet. Nu arbetar vi på Setra ca 40-60% hemifrån om vi bor nära ett av våra kontor i Långshyttan, Gävle eller Solna. Medarbetare som bor långt ifrån dessa orter arbetar hemma i mycket större utsträckning, men man behöver vara beredd att komma till kontoret i Solna eller Gävle vid gemensamma sammankomster.
Om Setra:
Setra är ett av Sveriges största träindustriföretag. Setra har åtta produktionsenheter runt om i Sverige, sju sågverk och en förädlingsenhet där vi producerar limträ, komponenter och KL-trä. Dessutom finns ett hyvleri i Storbritannien som drivs i bolaget Setra Wood Products. Setra är ett aktiebolag som till 50 procent ägs av Sveaskog och 49,5 procent av skogsägarföreningen Mellanskog. Övriga 0,5 procent ägs av cirka 1 500 mindre aktieägare. I koncernen ingår dotterbolagen Setra Trävaror, Pyrocell samt Setra Wood Products. Setra har ca 800 anställda och omsätter ca 4 miljarder kronor. Omkring 65 procent av omsättningen utgörs av export till Europa, Nordafrika, Mellanöstern, Asien och Australien.’ För mer information: www.setragroup.com
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Setra Trävaror AB med Dreamwork. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med placering i hemmakontoret eller Solna. Tillträde till tjänsten är enligt överenskommelse. Du söker tjänsten på www.dreamwork.se vänligen bifoga CV och personligt brev. Vi kommer att kalla till intervju löpande så sök gärna tjänsten så snart som möjligt. Vid frågor är du välkommen att kontakta Christina Martinsson, rekryteringsansvarig på Dreamwork, christina.martinsson@dreamwork.se
Kort om tjänsten
I samarbete med Dreamwork Engineering rekryterar Mantena Sverige AB en Produktionschef till SJ-uppdrag.
Om verksamheten
Mantena Sverige AB är ett dotterbolag till Mantena AS som ägs av norska staten. Mantena har ca 1100 anställda fördelade i Norge och Sverige. Mantena Sverige ansvarar i dagsläget för underhåll av Pågatågen i Skåne samt underhåll av SJ:s fordon X40 och X55 i Västerås och Hagalund. Mantena Sverige har vunnit ett nytt underhållskontrakt för underhåll av Mälartåg från våren 2019. Mer information om Mantena finner du på deras hemsida www.mantena.se.
Mer om tjänsten
Mantena söker en teknikintresserad och tydlig ledare som tillsammans med deras affärschef, skall leda och vidareutveckla Mantenas produktionsenheter i Västerås och Hagalund. Produktionen består av underhåll av SJ:s fordonstyper X40 och X55 och genomsyras av höga krav på leverans, säkerhet och kvalitet.
Du kommer att ha en aktiv roll i dialogen med Mantenas kund och operativt vara den som styr och leder den dagliga produktionen. Produktionen är bemannad dygnet runt årets alla dagar. Du har personalansvar för ca 10 medarbetare och du rapporterar direkt till affärschef.
Tjänsten är placerad på Mantenas underhållsdepå i Hagalund, men du kommer att arbeta centralt i uppdraget vilket innebär att du någon dag per vecka arbetar på underhållsdepån Västerås.
Din profil
Vi söker dig som har högskoleutbildning alternativt relevant arbetslivs-erfarenhet inom produktionsområdet. Du skall ha flerårig erfarenhet från ledande befattning inom produktion- eller verkstadsmiljö. Erfarenhet av personalansvar ses som en merit.
Som person är du prestigelös och har lätt för att skapa förtroende hos personalen. Du är strukturerad, analytisk och strävar alltid efter att nå uppsatta mål. För att lyckas i tjänsten krävs att du är självgående, har stort kundfokus, god kommunikationsförmåga och ett stort engagemang för uppgiften.
Tjänsten kräver att du har körkort.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Är du noggrann, kvalitetsmedveten och har kunskap inom webbredaktion och kommunikation? Då kan detta vara ett jobb för dig!
Dreamwork söker för Swedbanks räkning en Web Editor/Web redaktör för ett projekt som sträcker sig från och med november 2017 till och med december 2018. Som Web Editor på Swedbank kommer du att arbeta i två olika CMS (främst AEM från Adobe) och bidra till förvaltning av en av Sveriges mest besökta hemsidor, samt supportera en manuell migrering från en plattform till en annan.
Om verksamheten
Swedbank är en av Sveriges största banker med verksamhet i Sverige och Baltikum. De riktar sig både till företags- och privatkunder, och är banken för de många hushållen genom att vara öppen, enkel och omtänksam, bankens ledord. Banken satsar mycket på den digitala utvecklingen och du är välkommen att få vara med på resan!
Mer om tjänsten
Som Web Editor är du ansvarig för dagligt underhåll och uppdatering av Swedbank.se. Du administrerar, producerar och publicerar innehåll samt är ansvarig för att innehåll och funktioner alltid presenteras i enlighet med befintliga riktlinjer och optimeras ur ett användarperspektiv.
Önskemål för löpande förvaltning kommer från verksamheten. I ansvaret ingår även att organisera och bedriva förbättringsarbete för att hela tiden analysera och utvärdera olika arbetsmoment baserat på deras succesiva erfarenhetsuppbyggnad av att organisera centralt redaktionsarbete.
Arbetet inkluderar att:
• Publicera och uppdatera sidor på uppdrag från verksamheten
• I projektform omarbeta områden eller sidor och ta fram nya sidor
• Anpassa innehåll (text och bild) efter målgruppen
• Arbeta med sökordsoptimering enligt riktlinjer och i nära samarbete med SEO-specialist
Din profil
Din profil
• Relevant utbildning inom webb
• Erfarenhet från webbredaktion från tidigare yrken
• Trivas med administrativa uppgifter
• Effektiv och självgående
• Flytande svenska i tal och skrift
• Bra på att samarbeta
• Kunskap i CMS (AEM kunskap meriterande)
Som person är du extremt noggrann, självgående, värdesätter kvalité i ditt arbete och jobbar effektivt. Du är även en ordningsam person och tar ett ansvar för att de arbetsuppgifter du tar på dig blir utförda i tid och med god kvalitet. Du kommer att arbeta tätt med ditt team och det är därför viktigt att du har en god samarbetsförmåga
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.