Kort om tjänsten

Nu söker vi en Webbutvecklare (React & C#) till Marknadsavdelningen. Vill du vara en del av Telge Energis förändringsresa? Har du ett stort intresse av digital teknik och samtidigt sätter slutanvändaren i fokus? Då kommer du passa fint hos oss. Medarbetarna på Telge Energi styr själv i vilken utsträckning man är på kontoret kontra hemma. Telge Energi erbjuder en hybridlösning med tyngdpunkt på distansarbete om det önskas. Tjänsten är på heltid.

Om verksamheten

Telge Energi är elbolaget som går mot strömmen och som alltid har utmanat branschen. Först sänkte vi priserna, sen kämpade vi mot kolkraften. Nu kämpar vi för att göra det enkelt för Sveriges elkunder att göra smarta val i en alltmer digitaliserad och elektrifierad värld. Därför säljer vi el från förnybara källor, hjälper kunder installera solceller eller laddboxar och utvecklar tjänster för att hjälpa kunder att bättre förstå sin förbrukning.

Vi arbetar agilt i ett aktivitetsbaserat kontor med närhet till alla avdelningar men har också en stor vana av att arbeta på distans. Det är enkelt för att tala med varandra och vi ger feedback för att nå bästa möjliga resultat. Vi trivs väldigt bra ihop och har tid till att skratta med varandra samtidigt som vi fokuserar på affärens bästa. Vårt långsiktiga fokus är alltid försäljning & kundnöjdhet.
Läs mer på www.telgeenergi.se.

Telge Energi är en del av Telgekoncernen. Inom Telge uppmuntrar vi våra medarbetare att utvecklas genom tjänster som erbjuder variation i arbetsuppgifterna och ett stort mått av frihet under ansvar. Vi erbjuder bra förmåner och friskvårdsbidrag. Vi är en organisation som strävar efter mångfald och jämlikhet.

Mer om tjänsten

Vi söker en kollega, junior med minst två års erfarenhet eller senior med goda kunskaper i ReactJS och C#.
Det är bra om du har arbetat med något CMS, gärna Optimizely CMS (fd. EPiServer CMS).
Du har erfarenhet av att arbeta med webbutveckling av offentliga, konsument- eller företagssajter. Att jobba i sprintar hör till din vardag.

Övrig tech-stack består idag av AngularJS, Sass, Bootstrap, Git, Azure DevOps och Jira.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Utveckling av Telge Energis webbplats
• Ansvar för integrationer mot kringliggande system
• Ansvar för webbplattformens teknik mot övriga organisationen
• Ansvarig för kontakterna med IT avseende tekniken kring webbplatsen
• Säkerhet mot användare av webbplatsen
• Ansvarig för test- och utvecklingsmiljöer

Du brinner för programmering och vill ge bra service till kollegor och samarbetspartner. Har du ett driv och tycker om att arbeta mot uppsatta mål, ta ansvar för att leverera enligt plan och med förväntad kvalitet, passar detta dig. Vi lägger även stor vikt på din goda sociala kompetens och på din förmåga att lösa problem på egen hand och tillsammans med andra. Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska är andra förmågor som vi tror behövs för den här tjänsten.

På Telge Energi är värderingar inte bara ord på ett papper, vi agerar, kommunicerar och fattar beslut enligt värderingarna; utmanare, engagerade, öppenhet och samarbete, bäst på det vi gör och genomföra.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar Telge Energi med Dreamwork. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med hybridplacering i Södertälje. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Du söker tjänsten på www.dreamwork.se vänligen bifoga CV och personligt brev. Vi kommer att kalla till intervju löpande så sök gärna tjänsten så snart som möjligt. Vid frågor är du välkommen att kontakta Christina Martinsson, ansvarig rekryterare på Dreamwork. christina.martinsson@dreamwork.se

Kort om tjänsten

Nu söker vi en Webbutvecklare (React & C#) till Marknadsavdelningen. Vill du vara en del av Telge Energis förändringsresa. Har du ett stort intresse av digital teknik och samtidigt sätter slutanvändaren i fokus? Då kommer du passa fint hos oss. Vi arbetar i team vilket passar dig som är kommunikativ och har en god samarbetsförmåga. Telge Energi har ett aktivitetsbaserat kontor och ser gärna att man jobbar både hemifrån och på kontoret. En hybridlösning skräddarsys efter varje medarbetares behov. Tjänsten är på heltid.

Om verksamheten

Telge Energi är elbolaget som går mot strömmen och som alltid har utmanat branschen. Först sänkte vi priserna, sen kämpade vi mot kolkraften. Nu kämpar vi för att göra det enkelt för Sveriges elkunder att göra smarta val i en alltmer digitaliserad och elektrifierad värld. Därför säljer vi el från förnybara källor, hjälper kunder installera solceller eller laddboxar och utvecklar tjänster för att hjälpa kunder att bättre förstå sin förbrukning.

Vi arbetar agilt i ett aktivitetsbaserat kontor med närhet till alla avdelningar men har också en stor vana av att arbeta på distans. Det är enkelt för att tala med varandra och vi ger feedback för att nå bästa möjliga resultat. Vi trivs väldigt bra ihop och har tid till att skratta med varandra samtidigt som vi fokuserar på affärens bästa. Vårt långsiktiga fokus är alltid försäljning & kundnöjdhet.
Läs mer på www.telgeenergi.se.

Telge Energi är en del av Telgekoncernen. Inom Telge uppmuntrar vi våra medarbetare att utvecklas genom tjänster som erbjuder variation i arbetsuppgifterna och ett stort mått av frihet under ansvar. Vi erbjuder bra förmåner och friskvårdsbidrag. Vi är en organisation som strävar efter mångfald och jämlikhet.

Mer om tjänsten

Vi söker en kollega, junior med minst två års erfarenhet eller senior med goda kunskaper i ReactJS och C#.
Det är bra om du har arbetat med något CMS, gärna Optimizely CMS (fd. EPiServer CMS).
Du har erfarenhet av att arbeta med webbutveckling av offentliga, konsument- eller företagssajter. Att jobba i sprintar hör till din vardag.

Övrig tech-stack består idag av AngularJS, Sass, Bootstrap, Git, Azure DevOps och Jira.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Utveckling av Telge Energis webbplats
• Ansvar för integrationer mot kringliggande system
• Ansvar för webbplattformens teknik mot övriga organisationen
• Ansvarig för kontakterna med IT avseende tekniken kring webbplatsen
• Säkerhet mot användare av webbplatsen
• Ansvarig för test- och utvecklingsmiljöer

Du brinner för programmering och vill ge bra service till kollegor och samarbetspartner. Har du ett driv och tycker om att arbeta mot uppsatta mål, ta ansvar för att leverera enligt plan och med förväntad kvalitet, passar detta dig. Vi lägger även stor vikt på din goda sociala kompetens och på din förmåga att lösa problem på egen hand och tillsammans med andra. Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska är andra förmågor som vi tror behövs för den här tjänsten.

På Telge Energi är värderingar inte bara ord på ett papper, vi agerar, kommunicerar och fattar beslut enligt värderingarna; utmanare, engagerade, öppenhet och samarbete, bäst på det vi gör och genomföra.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar Telge Energi med Dreamwork. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med hybridplacering i Södertälje. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Du söker tjänsten på www.dreamwork.se vänligen bifoga CV och personligt brev. Vi kommer att kalla till intervju löpande så sök gärna tjänsten så snart som möjligt. Vid frågor är du välkommen att kontakta Christina Martinsson, ansvarig rekryterare på Dreamwork. christina.martinsson@dreamwork.se

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som har lite erfarenhet av att jobba som ekonomiassistent.
Start: omgående
Omfattning: Heltid 100%
Längd: 20221230, troligen längre.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Denna tjänst kan passa dig som är i början av karriären inom ekonomi.

Beskrivning av arbetsuppgifter:
Uppdraget är som ekonomiassistent hos Cash Management med fokus på hantering och placering av inkommande betalningar från deras kunder. En stor del av arbetet består av att analysera och placera inbetalningar som systemet själv inte kunnat hantera.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla nedan kriterier:

• Mycket god datorvana och förmågan att snabbt lära sig nya system
• Kunskap i Office-paketet
• Goda kunskaper i Excel
• Svenska i tal och skrift
• Driven
• Noggrann och kvalitetsmedveten
• Snabb och lättlärd
• Lätt för att samarbeta med andra samt knyta nya kontakter
• Flexibel och ha lätt att anpassa sig efter ändrade omständigheter

Meriterande:
• Tidigare erfarenhet som ekonomiassistent eller liknande
• Meriterande om du tidigare jobbat i systemet CoreView

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en kundtjänstmedarbetare / Handläggare till ett stort bolag i Södertälje. Uppdraget är ett vikariat till slutet på augusti med chans till förlängning.
Uppdraget är 100% heltid och start omgående.

Om verksamheten

Dua blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Vi söker handläggare till kundens kundserviceavdelning som hanterar avtal och tillhörande tjänster. Kundens kunder är privatpersoner, företag, återförsäljare och övriga avdelningar inom företaget samt de olika märkesgruppers försäljnings- och servicefunktioner.

Arbetsuppgifter
• Aktivering och avslut av avtal, handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor, totalhaverier m.m.
• Posthantering, utskick av fakturakopior, registrera autogiro, hantera kreditfakturor m.m.
• Besvara frågor från våra kunder och återförsäljare över främst mail och chatt men eventuellt även telefon

Din profil

Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning, men meriterande är om du har en högskoleutbildning. Du har ett brinnande intresse för administration. Stort plus är om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration eller kundservice, bil- eller finansbranschen. Du har god datorvana framförallt i MS Office och god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt.
Som person sätter du stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Du är lösningsfokuserad, samarbetsvillig och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du är noggrann, ansvarstagande och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektiv

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en Handläggare som brinner för service och administration. Tjänsten är heltid 100% med start omgående. Uppdraget är minst 12 månader och du blir anställd som konsult via Dreamwork med chans till förlängning efter 12 månader. Arbetstiderna är 8.00-17.00 måndag till fredag. Arbetet sker på plats hos kund i Södertälje.

Om verksamheten

Avdelningen som du arbetar för heter Service Operations och ansvarar för kundservice och support samt det administrativa flödet gällande finansieringsavtal med tillhörande tjänster. Avdelningen är fördelad på fyra grupper och gruppen Service Operations ansvarar dels för kundservice och support, både via mail och telefon, samt det administrativa flödet gällande serviceavtal och tillhörande tjänster. Från avtal till avslut och alla däremellan förkomna ändringar. Kunderna är privatpersoner, företag, återförsäljare, övriga avdelningar inom företaget samt märkesgruppers försäljnings- och servicefunktioner.

Mer om tjänsten

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara frågor från våra kunder och återförsäljare över telefon och mail gällande serviceavtal. Utöver detta består arbetet också av support till ÅF och övriga avdelningar inom företaget i såväl system- som produktfrågor samt support till slutkund i diverse avtalsfrågor. Aktivering och avslut av serviceavtal, handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor, back-loghantering m.m. är några vanligt förekommande arbetsuppgifter.

Din profil

För tjänsten krävs minst gymnasieexamen, meriterande om du har en högskoleutbildning och/eller kunskap av att arbeta med kundservice och administration, gärna med erfarenhet från bilbranschen, tidigare arbete som servicerådgivare eller inom servicemarknad. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du har även goda datorkunskaper

För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi en frontend-utvecklare till Marknadsavdelningen. Vill du vara en del av Telge Energis förändringsresa. Har du ett stort intresse av digital teknik och samtidigt sätter slutanvändaren i fokus? Då kommer du passa fint hos oss. Vi arbetar i team vilket passar dig som är kommunikativ och har en god samarbetsförmåga. Telge Energi har ett aktivitetsbaserat kontor och ser gärna att man jobbar både hemifrån och på kontoret. En hybridlösning skräddarsys efter varje medarbetares behov. Tjänsten är på heltid.

Om verksamheten

Telge Energi är elbolaget som går mot strömmen och som alltid har utmanat branschen. Först sänkte vi priserna, sen kämpade vi mot kolkraften. Nu kämpar vi för att göra det enkelt för Sveriges elkunder att göra smarta val i en alltmer digitaliserad och elektrifierad värld. Därför säljer vi el från förnybara källor, hjälper kunder installera solceller eller laddboxar och utvecklar tjänster för att hjälpa kunder att bättre förstå sin förbrukning.

Vi arbetar agilt i ett aktivitetsbaserat kontor med närhet till alla avdelningar men har också en stor vana av att arbeta på distans. Det är enkelt för att tala med varandra och vi ger feedback för att nå bästa möjliga resultat. Vi trivs väldigt bra ihop och har tid till att skratta med varandra samtidigt som vi fokuserar på affärens bästa. Vårt långsiktiga fokus är alltid försäljning & kundnöjdhet.
Läs mer på www.telgeenergi.se.

Telge Energi är en del av Telgekoncernen. Inom Telge uppmuntrar vi våra medarbetare att utvecklas genom tjänster som erbjuder variation i arbetsuppgifterna och ett stort mått av frihet under ansvar. Vi erbjuder bra förmåner och friskvårdsbidrag. Vi är en organisation som strävar efter mångfald och jämlikhet

Mer om tjänsten

Vi söker en kollega, junior eller senior, med kunskaper i ReactJS. Du har övergripande kunskap Optimizely CMS (fd. EPiServer CMS) och erfarenhet av att arbeta med webbutveckling av offentliga, konsument- eller företagssajter. Att jobba i sprintar hör till din vardag. Övrig tech-stack består idag av AngularJS, C#, Sass, Bootstrap, Git, Azure DevOps och Jira.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Frontend-utveckling av Telge Energis webbplats
• Ansvar för integrationer mot kringliggande system
• Ansvar för webbplattformens teknik mot övriga organisationen
• Ansvarig för kontakterna med IT avseende tekniken kring webbplatsen
• Säkerhet mot användare av webbplatsen
• Ansvarig för test- och utvecklingsmiljöer

Du brinner för programmering och vill ge bra service till kollegor och samarbetspartner. Har du ett driv och tycker om att arbeta mot uppsatta mål, ta ansvar för att leverera enligt plan och med förväntad kvalitet, passar detta dig. Vi lägger även stor vikt på din goda sociala kompetens och på din förmåga att lösa problem på egen hand och tillsammans med andra. Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska är andra förmågor som vi tror behövs för den här tjänsten.

På Telge Energi är värderingar inte bara ord på ett papper, vi agerar, kommunicerar och fattar beslut enligt värderingarna; utmanare, engagerade, öppenhet och samarbete, bäst på det vi gör och genomföra.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar Telge Energi med Dreamwork. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med hybridplacering i Södertälje. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Du söker tjänsten på www.dreamwork.se vänligen bifoga CV och personligt brev. Vi kommer att kalla till intervju löpande så sök gärna tjänsten så snart som möjligt. Vid frågor är du välkommen att kontakta Christina Martinsson, ansvarig rekryterare på Dreamwork. christina.martinsson@dreamwork.se

Kort om tjänsten

För kunds räkning söker vi nu en Sales Support till ett internationellt bolag! Vi söker dig med servicekänsla och administrativ förmåga som vill komma in i en roll där du har möjlighet att utvecklas i ett mycket spännande bolag. Detta är ett konsultuppdrag som startar i april och sträcker sig till 31 januari 2023

Mer om tjänsten

I rollen kommer du att arbeta med att agera support och besvara frågor från återförsäljare, kunder och kollegor angående totalkostnadskalkyler. Du har en viktig roll i att administrativt stötta Key Account Managers med bl.a. presentationer, säljmaterial och kostnadsunderlag.

En del av rollen innebär också ansvar för att besvara upphandlingar och att dessa lämnas in i tid, samt ansvar för offert-förfrågningar. Du kommer även att arbeta med inmatning av kunddata kring tex olika avtal. Du kommer även ha mycket kontakt med kunder, KAM, återförsäljare och leverantörer via mail, videomöten och telefon.

Placering: Södertälje
Omfattning: Heltid

Din profil

Vi söker dig med både erfarenhet från administration och kundservice. Vi ser att du är en person som drivs av att leverera noggrannhet och resultat och är en enastående team-player. Du behöver ha en utvecklad kommunikativ förmåga på både svenska och engelska.

Vi ser också att du är en självgående person som gärna tar ansvar. Du ska trivas i en högt serviceinriktad roll där kontakten med kunder, kollegor och återförsäljare är enormt viktig.

Då rollen är en tungt administrativ roll så måste du vara en organiserad och strukturerad person som har lätt för att arbeta i olika system, framför allt Office-paketet.

Du behöver ha minst gymnasieexamen.

Ansökan

Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en serviceinriktad supporttekniker till ett internationellt företag i Södertälje. Tjänsten är en konsulttjänst och du kommer att vara anställd av oss på Dreamwork. Tjänsten är heltid 100% och arbetstiden är schemalagd varierat på vardagar mellan 07-17. Preliminärt tillträdesdatum är april -22

Mer om tjänsten

På Servicedesk kommer du att ingå i en service- och supportgrupp med åtta personer som arbetar både med första och andra linjens support. Främst kommer du att arbeta med support via kundens Självbetjäningsportal och via telefon.
Du kommer framförallt att vara support för applikationer som supporttekniker. Du supportrar tex SAMS och GRP och du kommer ha daglig kontakt med kundens återförsäljare och interna användare. Arbetet sker främst från kontoret i Södertälje.

Din profil

Vi söker dig som:

· har utbildning inom IT eller inom Kundservice
· har goda generella IT-kunskaper
· har erfarenhet av att arbeta i Service Desk eller It-support
· är van att arbeta med support via telefon och mail
· tidigare har arbetat i ärendehanteringsystem
· behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift.
· innehar körkort för personbil

Som person är du serviceinriktad, självgående, flexibel och social samt är van att hålla flera bollar i luften. Du är ansvarstagande, noggrann samt har förmågan att prioritera när tempot är högt.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en Claims Manager. Uppdraget är med placering på kundens huvudkontor i Södertälje, endast 30 minuter från Stockholm. Tjänsten är 100% och uppdraget är på minst 12 månader och starten är omgående. Man arbetar måndag – fredag 8.00-16.30.

Mer om tjänsten

Som Claims Manager/anspråkshandläggare kommer du att delta i arbetet med att granska, utveckla och öka kundens serviceavtalsportfölj. Du kommer att säkerställa en god kvalitét genom din granskning, rimlighetsbedömning och analys av service- och verkstadsfakturor. Utöver denna huvudsakliga arbetsuppgift kommer du även att ha kontakt med våra återförsäljare och verkstäder och du kommer också kunna bidra till att utveckla våra processer kring granskning.

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet från serviceverkstad, som exempelvis servicerådgivare eller liknande och vill jobba mer administrativt. Vi ser att du har erfarenhet från bilbranschen som exempelvis servicerådgivare eller från servicemarknad och har en god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du tycker om struktur och administrativt arbete. Det är meriterande om du behärskar systemen Elsa och Etka.
I ditt arbete är du självgående, ansvarsfull och noggrann.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

För kunds räkning söker vi nu en Sales Support till ett internationellt bolag! Vi söker dig med servicekänsla och administrativ förmåga som vill komma in i en roll där du har möjlighet att utvecklas i ett mycket spännande bolag. Detta är ett konsultuppdrag som startar 1 april och sträcker sig till 31 januari 2023

Mer om tjänsten

I rollen kommer du att arbeta med att agera support och besvara frågor från återförsäljare, kunder och kollegor angående totalkostnadskalkyler. Du har en viktig roll i att administrativt stötta Key Account Managers med bl.a. presentationer, säljmaterial och kostnadsunderlag.

En del av rollen innebär också ansvar för att besvara upphandlingar och att dessa lämnas in i tid, samt ansvar för offert-förfrågningar. Du kommer även att arbeta med inmatning av kunddata kring tex olika avtal. Du kommer även ha mycket kontakt med kunder, KAM, återförsäljare och leverantörer via mail, videomöten och telefon.

Placering: Södertälje
Omfattning: Heltid

Din profil

Vi söker dig med både erfarenhet från administration och kundservice. Vi ser att du är en person som drivs av att leverera noggrannhet och resultat och är en enastående team-player. Du behöver ha en utvecklad kommunikativ förmåga på både svenska och engelska.

Vi ser också att du är en självgående person som gärna tar ansvar. Du ska trivas i en högt serviceinriktad roll där kontakten med kunder, kollegor och återförsäljare är enormt viktig.

Då rollen är en tungt administrativ roll så måste du vara en organiserad och strukturerad person som har lätt för att arbeta i olika system, framför allt Office-paketet.

Du behöver ha minst gymnasieexamen.

Ansökan

Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.