Ort: Södertälje
Kort om tjänsten
Vi söker för kunds räkning servicehandläggare till stort internationellt bolag i Södertälje. Arbetet är heltid och arbetstiderna är 8.00-16.45. Du kommer bli anställd hos oss på Dreamwork som konsult men arbeta på plats hos kund. Start är omgående och uppdraget är tillsvidare.
Mer om tjänsten
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara frågor från våra kunder och återförsäljare över telefon och mail gällande serviceavtal. Utöver detta består arbetet också av support till ÅF och övriga avdelningar inom företaget i såväl system- som produktfrågor samt support till slutkund i diverse avtalsfrågor. Aktivering och avslut av serviceavtal, handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor, back-loghantering m.m. är några vanligt förekommande arbetsuppgifter.
Din profil
För tjänsten krävs minst gymnasieexamen, meriterande om du har en högskoleutbildning. Du har tidigare arbeta minst ett år inom kundservice och administration, gärna med erfarenhet från bilbranschen eller som servicerådgivare inom servicemarknad. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du har även goda datorkunskaper.
För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en fleet handläggare till Volkswagen i Södertälje. Arbetet är heltid och du arbetar måndag – fredag kl. 08.00-16.45. Du blir anställd som konsult via oss på Dreamwork men arbetar på plats hos kund. Start för uppdraget är omgående.
Mer om tjänsten
Som handläggare hos Fleet är man ett viktigt stöd för de bilansvariga hos våra fleetkunder genom att avlasta dem med förarfrågor.
Du kommer att supportera förarna via telefon och mejl med bl.a kilometerrapportering, bruttolöneavdrag och förmånsvärden. Man kommer även att beställa drivmedelskort och ta fram besiktningsrekvistioner.
Utöver detta kommer man att räkna på kostnadskalkyler till våra Fleetkunder och vid behov stötta den grupp som hanterar kontraktsändringar såsom förarbyten, byte av kostnadsställe m.m
Din profil
Vi söker dig med minst gymnasieexamen och goda kunskaper i Excel. Du har tidigare arbetat med kundservice via telefon och mail. Meriterande är om du har erfarenhet av biladministration, bilfinansiering eller likvärdigt. För att lyckas i rollen behöver du vara strukturerad, ha god samarbetsförmåga och vara serviceinriktad. Vidare ska du ha god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du är lojal och gillar att ta ansvar. Du är en person som brinner för service och alltid vill leverera med hög kvalitet.
Ansökan
Välkommen att söka via länken i annonsen. Vi gör urval löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Just nu söker vi flertalet kundservicemedarbetare och handläggare till Volkswagens Operationsavdelning i Södertälje. Tjänsten är heltid Måndag – Fredag kl. 8.00 – 16.45. Du kommer att bli anställd av oss på Dreamwork men arbeta på plats hos kund.
Om verksamheten
Operations ansvarar för kundservice och support samt det administrativa flödet gentemot våra kunder. Våra kunder är privatkunder, företagskunder samt återförsäljare. Operations är indelad i 4 olika team där två grupper arbetar mer administrativt och två grupper mer med kundkontakt via telefon, mejl och chatt. Totalt på hela Operations arbetar ca 60 personer. Hos oss får du ett varierande och utvecklande arbete och vi lägger stort fokus på att ge våra kunder bästa möjliga service.
Mer om tjänsten
Du som kommer att arbeta i någon av de grupperna med mer kundkontakt kommer dagligen att besvara frågor och hantera ärenden via telefon, mejl och chatt från våra kunder. Kunden kan ha en fråga om exempelvis sitt befintliga avtal, vilja göra en ändring eller avsluta sitt avtal. Vissa administrativa arbetsuppgifter förekommer också.
Du som kommer att arbeta i någon av de andra grupperna med mer administration arbetar dagligen med registrering och korrigering av avtal och ärenden, problemlösning samt avslut av avtal. Utöver detta består arbetet också av handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor m.m.
Din profil
Vi söker dig som har minst gymnasieexamen. Du får gärna ha jobbat med kundservice eller administration tidigare. Du ska ha god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska och du är en van användare av Officepaketet. Som person är du stresstålig, strukturerad, lösningsfokuserad och en lagspelare. Att ta ansvar och ha kunden i centrum är en självklarhet för dig.
Ansökan
Välkommen att söka via länken i annonsen. Vi gör urval löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Nu söker vi för Volkswagens räkning en sälj/kampanjkoordinator.
Det börjar som ett konsultuppdrag, men kan för rätt person leda till en tillsvidareanställning hos Volkswagen.
Omfattning: Heltid 100%
Start: så snart som möjligt
Längd: 20231031, eventuellt längre.
Om verksamheten
Som Kampanjkoordinator jobbar du nära Volkswagens återförsäljare och märkesansvariga i olika kampanjer för koncernens olika bilmärken.
Mer om tjänsten
Den vi söker kan ha bakgrund som kampanj eller projektkoordinator, säljkoordinator. Kanske har du vart involverad i olika affärsprojekt. Du är en “people person” som har lätt för att jobba ihop med andra, samtidigt som du kommer att behöva kunna prioritera om och jobba självständigt med olika kampanjer.
Meriterande om du har erfaren från Operations arbetet, gärna med erfarenhet inom kundsupport i ett säljande bolag, har du varit superuser är det extra meriterande.
Din profil
Du har
• Gymnasial utbildning, högre utbildning är meriterande
• God kunskap inom MS office
• Meriterande med erfarenhet av VFS affärsystem (SAMS, Preview och Coreview)
• Meriterande med erf. av att vara med eller driva affärsprojekt
• Erfarenhet från fordons och/eller finansieringsbranschen är meriterande
• Språk Svenska och Engelska i tal och skrift
Det är inte en säljare vi söker, men det är såklart bra om du arbetet i bolag som har en säljande kultur. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper, där nyfikenhet och att du inte är rädd för ta egna initiativ är bra egenskaper.
Ansökan
Tycker du att detta låter som en spännande roll som kan passa dig, så är du välkommen att söka via länken i annonsen.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Vi söker en erfaren administratör för ÅF support till Volkswagen i Södertälje. Tjänsten är heltid och arbetstiderna är 8.00 – 16.45. Du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Dreamwork men arbeta ute på plats hos kund.
Om verksamheten
Nu söker vi administratörer till Volkswagens grupp Dealer Operations. Detta är en av fyra grupper inom avdelningen Operations ansvarar för kundservice och support samt det administrativa flödet gällande finansieringsavtal och tillhörande tjänster, från starten av kundresan till avslut av avtal och alla däremellan förekommande ändringar. Avdelningens kunder är återförsäljare samt märkesgruppers marknadsförings- och försäljningsfunktioner.
Tjänsten är på heltid med placering på kundens huvudkontor i Södertälje
Mer om tjänsten
Rollen som administratör på Operations är varierande men kräver en noggrannhet på hög nivå.
Hos Volkswagen får du en bred kompetens gällande deras finansiella produkter och har en nära kontakt med deras samarbetande återförsäljare och ger en bred kunskap inom branschen. Du hanterar dagligen ärenden som är kopplade till förändringar i den produkt/tjänst som antingen är kopplad mot Återförsäljaren alternativt direkt mot deras slutkunder.
Din profil
Vi söker dig som har minst en gymnasieexamen och med arbetslivserfarenhet från administrativt arbete. Vi ser det som meriterande om du har arbetat med bilfinansiering eller biladministration sedan tidigare. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftlig som muntlig i både Svenska och Engelska.
Som handläggare på ÅF Support behöver du vara serviceinriktad, ansvarstagande och eftersom de arbetar i team så förutsätter vi att du är en lagspelare. Du är noggrann, strukturerad samt flexibel i ditt arbetssätt och kan arbeta förebyggande och lösningsorienterat. Vidare är det viktigt att du kan prioritera och arbeta med flera olika arbetsuppgifter under ett högt tempo.
Ansökan
Tycker du att detta låter som en spännande roll som kan passa dig, så är du välkommen att söka via länken i annonsen.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Just nu söker vi flertalet kundservicemedarbetare och handläggare till Volkswagens Operationsavdelning i Södertälje. Tjänsten är heltid Måndag – Fredag kl. 8.00 – 16.45. Du kommer att bli anställd av oss på Dreamwork men arbeta på plats hos kund.
Om verksamheten
Operations ansvarar för kundservice och support samt det administrativa flödet gentemot våra kunder. Våra kunder är privatkunder, företagskunder samt återförsäljare. Operations är indelad i 4 olika team där två grupper arbetar mer administrativt och två grupper mer med kundkontakt via telefon, mejl och chatt. Totalt på hela Operations arbetar ca 60 personer. Hos oss får du ett varierande och utvecklande arbete och vi lägger stort fokus på att ge våra kunder bästa möjliga service.
Mer om tjänsten
Du som kommer att arbeta i någon av de grupperna med mer kundkontakt kommer dagligen att besvara frågor och hantera ärenden via telefon, mejl och chatt från våra kunder. Kunden kan ha en fråga om exempelvis sitt befintliga avtal, vilja göra en ändring eller avsluta sitt avtal. Vissa administrativa arbetsuppgifter förekommer också.
Du som kommer att arbeta i någon av de andra grupperna med mer administration arbetar dagligen med registrering och korrigering av avtal och ärenden, problemlösning samt avslut av avtal. Utöver detta består arbetet också av handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor m.m.
Din profil
Vi söker dig som har minst gymnasieexamen. Du får gärna ha jobbat med kundservice eller administration tidigare. Du ska ha god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska och du är en van användare av Officepaketet. Som person är du stresstålig, strukturerad, lösningsfokuserad och en lagspelare. Att ta ansvar och ha kunden i centrum är en självklarhet för dig.
Ansökan
Välkommen att söka via länken i annonsen. Vi gör urval löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Vi söker nu en handläggare för kunds räkning i Södertälje. Tjänsten är heltid 8.00-16.45 måndag till fredag. Du kommer att bli anställd av oss på Dreamwork men arbeta på plats hos kund.
Om verksamheten
Teamet Fleet administration inom avdelningen Fleet operations ansvarar för flertalet administrativa uppgifter för företagets fleet-kunder. Både de som har enbart har finansiering samt de som har finansiering med administration. Teamet har en backoffice-funktion och våra kunder är större företag med en vagnpark pa° företag mer än 10 bilar.
Just nu söker vi en handläggare till gruppen som hanterar kontering av leverantörsfakturor. Som handläggare på Fleet- administration får du möjlighet till utvecklande och varierande arbetsuppgifter.
Mer om tjänsten
Teamet ansvarar i huvudsak för:
– Avrop & Aktivering av nya bilfinansieringsavtal
– Avslut av bilfinansieringsavtal, skapande av lösenofferter, bestridanden av skadedebitering och frågor rörande testprotkoll
– Kontering av leverantörsfakturor samt kontakt med leverantörer
– Hantering av förfallna fodringar besikningskallelser, filinläsningar
– Ändringar av befintliga bilfinasieringsavtal samt hantering av drivmedelskort
– Fakturering och därtill förberedande uppgifter.
Din profil
Vi söker dig som har minst gymnasieexamen med arbetslivserfarenhet från en liknande administrativ tjänst. Vi ser gärna att du har arbetat med bilfinansiering eller biladministration. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftlig som muntlig i både Svenska och Engelska.
Som handläggare på Fleet Adminstration behöver du var serviceinriktad, ansvarstagande och eftersom vi arbetar i Team så förutsätter vi att du är en lagspelare. Du är noggrann, strukturerad och flexibel i ditt arbetssätt och kan arbeta förebyggande och lösningsorienterat. Vidare är det viktigt att du kan prioritera och arbeta med flera olika arbetsuppgifter under ett tidvis högt tempo.
Ansökan
Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet kommer ske löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en Claims Manager med start omgående. Arbetet är heltid måndag till fredag. Du blir anställd av oss på Dreamwork men arbetar ute hos vår kund i Södertälje.
Mer om tjänsten
Som Claims Manager får du möjlighet till utvecklande och varierande arbetsuppgifter. Du kommer främst att arbeta med bedömning av skador och testprotokoll. Administrera testprotokoll och fakturering ingår också i rollen.
En stor del av din arbetsdag kommer att innefatta kontakt med återförsäljare relaterat till debiterade skadekostnader, i samband med återlämnande.
Vi ser också att det är viktigt att du bidrar till utveckling av test- och skadedebiteringsprocessen relaterat till återlämning av produkter samt medverkar vid utbildning av samarbetspartners inom området. Rollen kan komma att utvecklas över tid då funktionen och dess processer är under utveckling. Du kommer att säkerställa en god kvalitét genom din granskning, rimlighetsbedömning och analys av våra testprotokoll.
Din profil
Vi söker dig med gymnasieutbildning och god datorkunskap. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska.
Du har tidigare arbetat med administration och kundservice kopplat till service/bilverkstad, skadebedömning/skadereglering eller reparationer och onormalt slitage. Vi ser gärna att du arbetat inom fordonsbranschen, försäkringsbolag eller finansiering.
Du har arbetat med att utföra skadebedömningar, skadereglering eller reparationer.
Som person behöver du vara lojal, ta initiativ och driva dina arbetsuppgifter självständigt för att uppnå resultat med hög kvalitet. I uppdraget ingår kontakt med såväl interna som externa parter varpå god samarbetsförmåga, serviceinriktad och förmåga att skapa varaktiga relationer är av vikt. Du motiveras av att arbeta i team och har förmåga att kommunicera väl. Du behöver ha ett affärsmässigt agerande gentemot återförsäljare, samarbetspartners och slutkunder samt i ditt bidrag till att utveckla våra processer.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Vi söker en handläggare/administratör som ska arbeta mot vår kunds återförsäljare. Du arbetar på plats hos vår kund i Södertälje men blir anställd som konsult hos oss på Dreamwork. Arbetet är heltid måndag till fredag. Start är omgående.
Om verksamheten
Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med återförsäljare i kombination med mycket administrativt arbete i ett högt tempo? Vår kund söker en handläggare till deras kundserviceavdelning som hanterar administration och kontakt med deras återförsäljare.
Mer om tjänsten
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara frågor från kundens återförsäljare. Fokus ligger på administrativa processer och där du bland annat kommer att jobba med kampanjadministration, konsignation, fakturering, utbetalningar etc.
Du kommer ha daglig kontakt med kundens återförsäljare och arbetar effektivt med snabba lösningar där stort fokus ligger på högsta kvalitet och service.
Din profil
För tjänsten krävs minst gymnasieexamen, meriterande om du har en högskoleutbildning och/eller kunskap av att arbeta med kundservice och administration, gärna med erfarenhet från bilbranschen. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du har även goda datorkunskaper.
För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta deras återförsäljare på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du kan lyssna, kommunicera och lösa konflikter på ett konstruktivt sätt. Du tar egna initiativ, är flexibel, ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV! Urvalet sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
För kunds räkning söker vi nu en kundtjänstmedarbetare/handläggare. Uppdraget är på heltid med start 1 december och kommer pågå tillsvidare. Du blir anställd som konsult via Dreamwork men arbeta ute hos kunden i Södertälje.
Om verksamheten
Gruppen du kommer arbeta i ansvarar för kundservice och support samt det administrativa flödet gentemot bolagets kunder. De primära kunderna är återförsäljare samt privatkunder som vill göra ändringar i sina befintliga avtal. Teamet består av 13 medarbetare och hela avdelningen uppgår till 60 personer.
Mer om tjänsten
Rollen är varierande. Du kommer få bred kompetens gällande bolagets finansiella produkter, ha en nära kontakt med samarbetande återförsäljare och få en bred kunskap inom branschen. Du hanterar dagligen ärenden via telefon och mail från både återförsäljare samt privatkunder som vill göra ändringar i sina befintliga avtal. Stort fokus ligger på att ge kunderna högsta möjliga service för att samverkan mellan bolaget och kunderna ska fungera på allra bästa sätt. Det dagliga arbetet innefattar registrering, korrigering av avtal och ärenden, problemlösning samt avslut av finansavtal.
Din profil
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning samt erfarenhet av kundservicearbete.
Du har ett intresse, viljan och förmågan att hjälpa andra och du anstränger sig för att leverera lösningar som passar motparten. Du trivs att arbeta med andra människor. Du kan lyssna, kommunicera och lösa konflikter på ett konstruktivt sätt. Som person är du flexibel och har lätt att anpassa sig efter ändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar. Du är noggrann och levererar med kvalitét, fattar snabba beslut och har mod att agera utifrån sin egen övertygelse.
Ansökan
Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet kommer ske löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.