Ort: Södermanlands län
Blickle behöver förstärka sin säljorganisationen med ytterligare en företagssäljare som drivs av att arbeta med försäljning och att göra affärer. Med en stark tillväxt under senare år söker Blickle efter ytterligare en Area Sales Manager i region Mälardalen.
Är du en driven säljare som vill utveckla långsiktiga affärsrelationer? Vill du ha ett omväxlande arbete med eget ansvar och vara del i olika projekt hos företagets kunder bl,a, inom intralogisttik, olika branscher inom tillverkningsindustrin och alla andra som behöver förflytta något internt eller kanske tillverkar en produkt där ett hjul eller länkhjul ingår? Då kanske detta är en tjänst för dig! Du bor lämpligen någonstans runt Eskilstuna, Örebro, Uppsala, Västerås eller Stockhom.
Tjänsten är en fast anställning direkt hos Blickle där du rapporterar till företagets VD. Se gärna filmen om företaget https://www.youtube.com/watch?v=m6ijOdGjgR4&t=49s
Mer om tjänsten
Som Area Sales Manager på Blickle kommer du upprätthålla det fina samarbetet med befintliga kunder och söka nya affärsmöjlighet.
Tillsammans med Blickles innesäljare kommer du att driva ditt distrikt och skapa de bästa tekniska lösningarna för företagets kunder, allt från offerter, ritningar till avslutad affär.
Vidare kommer du att vara delaktig i kundplaner och ansvara för att försäljning och lönsamhet per kund är i enlighet med uppsatta mål
Du kommer prissätta, räkna på och vara delaktig i kunderns projekt och utifrån det komma med förslag på lösningar och produkter.
Om verksamheten
Blickle AB ingår i Blickle GmbH som tillverkar hjul och länkhjul sedan 70 år. Moderbolaget har sitt har produktion och huvudkontor i Rosenfeld, Tyskland och i koncernen är de 1250 anställda med en omsättning på 3 miljarder. Blickle är en av världens största tillverkare av hjul och länkhjul.
I Sverige finns kontor och lager i Helsingborg där det idag är 6 anställda. Mer information finner du på www.blickle.se
Din profil
Vi tror att du har erfarenhet från försäljning sedan tidigare – gärna mot industrin och har därigenom skaffat dig en teknisk förståelse. Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som har lätt för att skapa relationer, är affärsmässig och förstår kundens behov både på kort och lång sikt. Genom att vara en duktig relationsbyggare driver du dina förhandlingar i mål. Vidare är du lyhörd och kan analysera behov och skapa lösningar för dina kunder, såväl som du har ett eget driv och är resultatinriktad. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift samt har B-körkort. Är du dessutom strukturerad, nyfiken och framför allt brinner för att göra affärer kommer du att älska det här jobbet och vi ser fram emot att se dig hos oss.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt eftersom urvalsprocessen sker löpande. Frågor om tjänsten besvaras av rekryteringskonsult Mahlin Granelli Glyré 070-3774539 alternativt mahlin.glyre@dreamwork.se
Blickle behöver förstärka sin säljorganisationen med ytterligare en företagssäljare som drivs av att arbeta med försäljning och att göra affärer. Med en stark tillväxt under senare år söker Blickle efter ytterligare en Area Sales Manager i region Mälardalen.
Är du en driven säljare som vill utveckla långsiktiga affärsrelationer? Vill du ha ett omväxlande arbete med eget ansvar och vara del i olika projekt hos företagets kunder bl,a, inom intralogisttik, olika branscher inom tillverkningsindustrin och alla andra som behöver förflytta något internt eller kanske tillverkar en produkt där ett hjul eller länkhjul ingår? Då kanske detta är en tjänst för dig! Du bor lämpligen någonstans runt Eskilstuna, Örebro, Uppsala, Västerås eller Stockhom.
Tjänsten är en fast anställning direkt hos Blickle där du rapporterar till företagets VD. Se gärna filmen om företaget https://www.youtube.com/watch?v=m6ijOdGjgR4&t=49s
Mer om tjänsten
Som Area Sales Manager på Blickle kommer du upprätthålla det fina samarbetet med befintliga kunder och söka nya affärsmöjlighet.
Tillsammans med Blickles innesäljare kommer du att driva ditt distrikt och skapa de bästa tekniska lösningarna för företagets kunder, allt från offerter, ritningar till avslutad affär.
Vidare kommer du att vara delaktig i kundplaner och ansvara för att försäljning och lönsamhet per kund är i enlighet med uppsatta mål
Du kommer prissätta, räkna på och vara delaktig i kunderns projekt och utifrån det komma med förslag på lösningar och produkter.
Om verksamheten
Blickle AB ingår i Blickle GmbH som tillverkar hjul och länkhjul sedan 70 år. Moderbolaget har sitt har produktion och huvudkontor i Rosenfeld, Tyskland och i koncernen är de 1250 anställda med en omsättning på 3 miljarder. Blickle är en av världens största tillverkare av hjul och länkhjul.
I Sverige finns kontor och lager i Helsingborg där det idag är 6 anställda. Mer information finner du på www.blickle.se
Din profil
Vi tror att du har erfarenhet från försäljning sedan tidigare – gärna mot industrin och har därigenom skaffat dig en teknisk förståelse. Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som har lätt för att skapa relationer, är affärsmässig och förstår kundens behov både på kort och lång sikt. Genom att vara en duktig relationsbyggare driver du dina förhandlingar i mål. Vidare är du lyhörd och kan analysera behov och skapa lösningar för dina kunder, såväl som du har ett eget driv och är resultatinriktad. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift samt har B-körkort. Är du dessutom strukturerad, nyfiken och framför allt brinner för att göra affärer kommer du att älska det här jobbet och vi ser fram emot att se dig hos oss.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt eftersom urvalsprocessen sker löpande. Frågor om tjänsten besvaras av rekryteringskonsult Mahlin Granelli Glyré 070-3774539 alternativt mahlin.glyre@dreamwork.se
Kort om tjänsten
Nu söker vi dig som vill jobba som handläggare hos Energimyndigheten i Eskilstuna.
Omfattning: Deltid 50%
Start: Så snart som möjligt.
Längd: 20231230
Det är i dagsläget hög belastning hos Energimyndigheten, för att undvika allt för lång ärendehantering söks nu extern resurs för registrering av elcertifikatärenden. Arbetsuppgifter omfattar primärt diarieföring och intern hantering av digitala ärenden via e-post och i vissa fall per post.
Om verksamheten
Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund i Eskilstuna.
Flexibelt när det gäller fördelningen av de 50%, förmiddagar, eftermiddagar eller hela dagar.
Mer om tjänsten
Arbetsuppgifterna består främst av diarieföring i handläggarstöd (ÄHL) och intern hantering av underlag som därefter skickas vidare för intern handläggning av berörd enhet. Det förekommer slagningar i externa system som t ex. Bisnode. Enklare administration så som hanteringen av myndighetens inkommande post och arkiveringsarbeten kan förekomma. Även vissa interna möten ingår.
Inledande utbildning
Utbildningen innefattar en genomgång av systemet (ÄHL), samt aktuella arbetsuppgifter. Lathundar finns för arbetet och personal tillgänglig under arbetets gång.
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten, behöver du uppfylla nedan kriterier:
• gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Ansökan
Tycker du att detta verkar vara ett jobb för dig, så är du välkommen att söka via länken i annonsen.
Urvalet kommer ske löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Vi söker nu för ett konsultuppdrag, dig som har erfarenhet av att jobba som arkivarie inom kommunal eller statlig verksamhet.
Omfattning: Heltid 100%
Start: vecka 4-5
Längd: 2023 06 30, eventuellt längre.
Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund i Eskilstuna.
Notera att för detta uppdrag behöver du genomgå en säkerhetsprövning.
Om verksamheten
Som Arkivarie arbetar du med hålla uppdragsgivarens tre bolags handlingar och arkiv ordnade och sökbara enligt gällande dokumenthanteringsplaner. Ingår i uppdraget gör också löpande rensning och gallring av handlingar, samt gallring av sekretesshandlingar efter de krav som finns om destruering.
Mer om tjänsten
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Arkivera inkommande handlingar i respektive bolag och affärsområden enligt dokumenthanteringsplanerna samt arkivförteckning över respektive arkiv.
• Bistå handläggare internt att ta del av handlingar.
• Ge löpande råd och stöd i arkivhanteringsfrågor.
• Vid behov göra kommunleverans till båda kommunernas kommunarkiv med handlingar som ska bevaras för slutförvaring
• Kvittering av klassificerade och säkerhetsskyddsklassificerade informationstillgångar efter de rutiner som Informationsförvaltare (juridisk inriktning) tillgodoser
• Stöd till informationsförvaltaren (legal inriktning) vid behov med att hantera diarieföringen samt att ta hand om utlämningsärenden.
Din profil
För att vara aktuell för uppdraget behöver du uppfylla nedan kriterier:
Du har akademisk examen inom arkivvetenskap eller motsvarande. Du har stort intresse för och god kunskap om arkiv- och offentlighetslagstiftning. Du har goda kunskaper i svenska i så väl tal som skrift.
Du är noggrann och kvalitetsmedveten, ser helheten och tar hänsyn till det större perspektivet för hela verksamhetens bästa.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Du har tidigare erfarenhet av arkivarbete, inklusive arbete med gallring.
De jobbar i en sharpointlösning som man får lära sig på plats, men du behöver ha koll OSL, Tryckfrihetsförordning, Arkivlag, Arkivförordning och Dataskyddsförordning.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Nu söker vi för ett konsultuppdrag en erfaren registrator till vår kund i Eskilstuna.
Omfattning: Heltid 100%
Start: Vecka 4
Längd: Mitten april, eventuellt längre.
Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.
Möjlighet finns att arbeta på distans någon dag i veckan, även att kunna jobba från deras kontor i Strängnäs. Men mesta del av arbetet utförs på Eskilstuna kontoret.
Mer om tjänsten
Som registrator kommer du arbeta med registrering och distribuering av inkommande och utgående handlingar. Du kommer också hantera förfrågningar från allmänheten och ge stöd och service till verksamheten i dokumenthanteringsfrågor samt hantera övriga arbetsuppgifter som förekommer inom avdelningen. Arkiveringsuppgifter ingår även i arbetsuppgifterna i mindre omfattning.
Din profil
För att vara aktuell för rollen så behöver du uppfylla nedan kriterier:
– kunskap om offentligrättslig lagstiftning
– erfarenhet av registratorsuppgifter och diarieföring.
– bekväm med att arbeta i olika digitala verktyg.
– Som gärna kan ordna och förteckna myndighetens allmänna handlingar samt andra i arkivet förekommande arbetsuppgifter.
Ansökan
Känner du att du passar in på detta så är du välkommen att söka via länken i annonsen.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en handläggare till Spelinspektionen i Strängnäs. Start för uppdraget är 1 februari och uppdraget är på 4-5 månader. Det är en heltidsanställning och du bli anställd som konsult via oss på Dreamwork men arbetar på plats hos myndigheten.
Om verksamheten
Spelinspektionen är den myndighet som ska säkerställa att den svenska spelmarknaden är laglig, säker och tillförlitlig.
Vi bevakar konsumenternas intressen och ska även medverka till att minska riskerna för de sociala skadeverkningar som spelande kan medföra. Vi verkar för en sund och säker spelmarknad. Vi ska bidra till ett minskat utbud av illegal spel- och lotteriverksamhet.
Spelinspektionens uppgifter är bl.a. att:
– Ge tillstånd till allt licensierat spel om pengar i Sverige
– Ha det övergripande ansvaret för att kontrollera spel- och
lotteriverksamhet
– Utbilda och informera om den lagstiftning som rör spel och lotterier.
– Informera regeringen om hur spelmarknaden utvecklas i Sverige och
utomlands.
Spelinspektionen finns i Strängnäs och har idag ca 70 anställda.
Mer om tjänsten
Du kommer att tillhöra den Operativa avdelningens enhet 1 som bland annat ansvarar för licens- och tillståndsgivning för kommersiellt onlinespel och vadhållning. Uppdraget innebär att handlägga ärenden gällande tillstånd för spelprogramvara genom att ta emot ansökningar, kommunicera med sökanden och söka svar pa° frågor med stöd av kollegor inom myndigheten. I uppdraget ingår att sammanfatta slutsatserna i ett tillståndsbeslut alternativt ett beslut om avslag på ansökan.
Vidare innebär tjänsten
– självständigt arbete utifrån riktlinjer och praxis
– utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag
– planera och följa upp ärenden
– utreda, granska och handlägga ärenden, samt fatta beslut i enklare ärenden
– avrapportera utredningsresultat och ge förslag på beslut
– analysera och utvärdera arbetsuppgifter och projekt
– arbete av utredande och/eller samordnande karaktär
– genomföra och följa upp aktiviteter.
Din profil
Vi söker dig med högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område och minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
Du har goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
Du ska kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Som person är du hjälpsam, lyhörd och prestigelös. Du har mycket god samarbetsförmåga och är noggrann. Du är van att arbeta med många olika arbetsuppgifter och är van att prioritera och arbeta effektivt.
Ansökan
Välkommen att söka via länken i annonsen. Urvalet sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Nu söker vi dig som vill jobba som handläggare hos Energimyndigheten i Eskilstuna.
Omfattning: Heltid 100%
Start: Januari
Längd: 20230331, eventuell förlängning t o m Juni.
Det är i dagsläget hög belastning hos Energimyndigheten, för att undvika allt för lång ärendehantering söks nu extern resurs för registrering av elcertifikatärenden. Arbetsuppgifter omfattar primärt diarieföring och intern hantering av digitala ärenden via e-post och i vissa fall per post.
Om verksamheten
Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund i Eskilstuna.
Mer om tjänsten
Arbetsuppgifterna består främst av diarieföring i handläggarstöd (ÄHL) och intern hantering av underlag som därefter skickas vidare för intern handläggning av berörd enhet. Det förekommer slagningar i externa system som t ex. Bisnode. Enklare administration så som hanteringen av myndighetens inkommande post och arkiveringsarbeten kan förekomma. Även vissa interna möten ingår.
Inledande utbildning
Utbildningen innefattar en genomgång av systemet (ÄHL), samt aktuella arbetsuppgifter. Lathundar finns för arbetet och personal tillgänglig under arbetets gång.
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten, behöver du uppfylla nedan kriterier:
• gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Ansökan
Tycker du att detta verkar vara ett jobb för dig, så är du välkommen att söka via länken i annonsen.
Urvalet kommer ske löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Nu söker vi för ett konsultuppdrag 2 st erfarna kommunikatörer, gärna med erfarenhet från offentlig verksamhet.
Omfattning: Heltid 100%
Start: Så snart som möjligt.
Längd: 2023 05 30, eventuellt längre.
Energimyndighetens vision är ”Hållbar energi för alla”. På uppdrag av regering och riksdag leder denna myndighet samhällets omställning till ett hållbart energisystem.
Stora möjligheter till distansarbete efter överenskommelse med kunden.
Om verksamheten
Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos Energimyndigheten.
Mer om tjänsten
Som kommunikatör på Energimyndigheten så ingår du i ett kommunikationsteam med 25 medarbetare.
Du kommer att arbeta strategiskt med kommunikation nära och tillsammans med våra verksamheter. Du överför kommunikationskompetens men planerar, genomför och utvärderar också kommunikationsinsatser för myndigheten. Kommunikationsarbetet?bedrivs både självständigt och i grupp.?
I det löpande arbetet ingår att vara rådgivande, bedöma uppdrag och att omsätta kommunikationsidéer till aktiviteter. Arbetsuppgifterna kan till exempel vara att ta fram innehållsstrategier, målgruppsanalyser, genomtänkta budskap och tydliga kanalstrategier. Du tar även fram underlag och innehåll i form av artiklar, inlägg i sociala kanaler och fast webbinnehåll. Det ingår även att bearbeta texter och rapporter samt att?samordna insatser med andra aktörer.
Samarbete är en förutsättning i arbetet med att utveckla vår kommunikation. Vi jobbar nära sakkunniga och chefer på andra avdelningar, kollegor inom sekretariatet och samverkan med externa intressenter är också en del av arbetet.?
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla nedan kriterier:
– Högskoleutbildning inom medie- och kommunikationsvetenskap eller annan eftergymnasial utbildning som vi bedömer likvärdig.
– Erfarenhet av att producera kvalitativt innehåll och underlag samt relevant erfarenhet från strategiskt kommunikationsarbete så som att ha arbetat med kommunikationsrådgivning till verksamheter och/eller chefer.
För att trivas i rollen som kommunikatör hos Energimyndigheten behöver du vara trygg och handlingskraftig med förmåga att förändra och driva långsiktigt kommunikationsarbete. Du behöver också gilla att skriva och anpassa innehåll, tonalitet och tilltal till olika målgrupper och kanaler, inklusive sociala medier. Att göra genomtänkta avvägningar och prioriteringar är en självklarhet.
Du kommer jobba som rådgivande, strategiskt.
Meriterande om du har:
– Erfarenhet av att ha initierat och drivit nya kanaler och/eller byggt upp genomtänkta kanalstrategier
– Erfarenhet av att arbeta i webbpubliceringssystem
– Erfarenhet av branschkommunikation
– Relevant erfarenhet av arbete inom offentlig sektor
– jobbat som projektledande kommunikatör.
Ansökan
Välkommen att söka tjänsten via länken i annonsen. Urvalet kommer ske löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001
Kort om tjänsten
Nu söker vi för ett konsultuppdrag en erfarna redaktör/webbredaktör med fokus på sociala medier, gärna med erfarenhet från offentlig verksamhet.
Omfattning: Heltid 100%
Start: Så snart som möjligt.
Längd: 2023 02 28, eventuellt längre.
Energimyndighetens vision är ”Hållbar energi för alla”. På uppdrag av regering och riksdag leder denna myndighet samhällets omställning till ett hållbart energisystem.
Stora möjligheter till distansarbete om du så önskar. men att du kan komma in till kontoret 4-5 dagar i månaden i alla fall.
Om verksamheten
Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar på distans och hos Energimyndigheten.
Mer om tjänsten
Du arbetar huvudsakligen i myndighetens webbteam med uppgift att planera och genomföra redaktionellt arbete för webbplatsen energimyndigheten.se men bistår även i arbetet med våra sociala kanaler.
Du kommer att arbeta med kommunikationsinsatser av varierande komplexitet. Från uppdatering av befintliga webbsidor, bygga webbstruktur, skriva texter, korrekturläsning och optimering av webbtexter, samt bearbetning av underlag till webbnyheter med mera.
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla nedan kriterier:
– Vi söker dig som har högskoleutbildning inom exempelvis medie- och kommunikationsvetenskap eller annan eftergymnasialutbildning som vi bedömer likvärdig.
– Du har aktuell och relevant arbetslivserfarenhet från kommunikationsområdet, med färska kunskaper som webbredaktör. Enklare bildhantering och grafisk produktion ingår också i arbetsuppgifterna som webbredaktör samt erfarenhet av publiceringsverktyg för webbarbete (gärna EPI-Server).
– Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska språket (tal och skrift) samt goda datorkunskaper.
Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.
Ansökan
Välkommen att söka tjänsten via länken i annonsen. Urvalet kommer ske löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001
Kort om tjänsten
Vi på Dreamwork är regelbundet på jakt efter administratörer för olika uppdrag i Eskilstuna området. Känner du att du är redo att vidga dina vyer och fortsätta din utveckling inom administration är det din chans nu att skicka in din ansökan till oss så hör vi av oss till dig så fort ett uppdrag matchar din profil.
Om verksamheten
Du blir anställd hos oss på Dreamwork men utför jobbet ute hos kund.
Mer om tjänsten
Administration kan innebära olika typ av arbetsuppgifter men bland annat bör du känna dig säker på följande punkter.
• sköta administrativa rutiner
• planera och samordna
• arbeta utifrån fastlagda rutiner
• vara ett operativt stöd för verksamheten
• formulera brev, protokoll, dokumentation m.m.
• hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis kopiering, sortering och posthantering)
• hantera många kontakter med anställda och allmänhet
• göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
• göra kalenderbokningar, mötesbokningar
• utföra reseplanering
• fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ
• projektplanering och uppföljning av projekt
• skriva protokoll och andra dokument efter anvisningar om sakinnehåll
Din profil
Vi söker dig som:
• Har gymnasium eller likvärdig utbildning
• mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Ansökan
Du är välkommen med att skicka in din ansökan/registrera ditt CV. Vi betonar att detta ej gäller en specifik tjänst, utan är för kommande uppdrag.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.