Kort om tjänsten

Till en av våra kunder i Perstorp, söker vi en medarbetare till avdelningen kundsupport.
Uppdraget är på 75% och pågår minst 6 månader med omgående start.

Om verksamheten

Du kommer att vara anställd hos Dreamwork, och arbeta hos vår kund.

Mer om tjänsten

I tjänsten som kundsupport kommer du att stötta upp de två befintliga säljarna.
Det innebär bland annat att:
– Skriva offerter.
– Registrera order samt kontrollera att de stämmer.
– Transportbokning och även sammanställa dokument som tillkommer vid transport (certifikat och intyg). Har du erfarenhet från sjötransport är det en fördel.

Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
Har du även erfarenhet av att jobba i SAP och Microsoft Dynamics är det meriterande.

Din profil

För att trivas i tjänsten tror vi att du är en person som är serviceinriktad och van vid att arbeta i högt tempo. Du har förmågan att samarbeta men kan också arbeta självständigt om det krävs. Vidare är du uthållig och har stort fokus på att leverera.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken i annonsen och inte via mejl.

Gör gärna vårt test som du hittar på startsidan.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.