Kort om tjänsten

Nu sker vi dig som är van administratör, gärna från skolmiljö med bra ordningssinne. Har lätt för att samarbeta med andra.

Omfattning: Heltid 100%
Start: Tanken är start 1/7 för lite utbildning, behörigheter mm. Jobba 2 veckor för att sedan komma tillbaka 10/8.
Längd: 20221230, eventuellt längre.

Möjlighet finns till en eller ett par dagars distansjobb i veckan.

Om verksamheten

Du kommer att arbeta vid Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling på campus Valla. Institutionen, med ca 500 anställda, bedriver grund- och forskarutbildning samt forskning framförallt inom filosofisk och teknisk fakultet och har en omfattande nationell och internationell samverkan. Den verksamhetsnära administrationen är organiserad vid en egen enhet under avdelningen för verksamhetsstöd. Den verkar övergripande för hela institutionen.

Mer om tjänsten

De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av utbildningsadministration såsom program- och kursadministration samt övriga studieadministrativa ärenden. Arbetet innebär en viktig samordnande servicefunktion med många kontaktytor mot såväl personal, studenter som externa parter i syfte att stödja verksamhetens behov. Du arbetar i nära samarbete med institutionens lärare och forskare och ingår i ett team med kollegor som har motsvarande uppgifter inom andra delar av institutionen.

Din profil

Vi söker dig som har en examen på lägst gymnasienivå och erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete.
För tjänsten är det meriterande om du har erfarenhet från högskolesektorn genom egna studier eller arbetslivserfarenhet.

Uppdraget är hos en administrativ stödfunktion med höga krav på att självständigt kunna planera, prioritera och strukturera arbetet i din vardag.

Som person har du god samarbetsförmåga, tar ansvar för ditt arbete och driver det framåt. Du är noggrann, kvalitetsmedveten och en god problemlösare. Viktiga egenskaper är vilja och förmåga att ta egna initiativ.
God datorvana och systemförståelse samt god förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska både i tal och i skrift är ett krav.

Kunskaper inom de system som används inom högre utbildning såsom ekonomi- och inköpssystem, antagningssystem och resultatrapporteringssystem är meriterande men inget krav.

Personliga egenskaper värderas högt för att du som person ska passa in i och bidra till den miljö som du kommer att verka inom.

Ansökan

Välkommen att söka tjänsten via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

För kunds räkning söker vi nu en interimschef till ett tryckeri på en myndighet i Linköping.

Uppdragets omfattning: 50 %
Uppdragets start: Slutet av augusti
Uppdragets längd: 6 månader

Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet.

Om verksamheten

Myndighetens tryckeri är en fullserviceanläggning där de producerar grafiska tjänster och produkter från ”ax till limpa”. Kunder kan köpa kompendier antingen i Linköping, Norrköping eller via webben. Deras kunder är huvudsakligen verksamheter och studenter, men också exempelvis andra myndigheter eller privat verksamhet.

Mer om tjänsten

Som interimschef för myndighetens tryckeri har du ansvar för verksamhet, ekonomi, personal och arbetsmiljö. En del i uppdraget är att skapa säkra affärer och bidra till att säkra ekonomin i verksamheten, samt säkerställa att medarbetarna har en god arbetsmiljö. Här arbetar nio medarbetare som har mycket erfarenhet och kunskap om produktionen. Medarbetarna arbetar med kund- och ordermottagning, idéarbete, formgivning och layout samt tryck, kopiering och efterbehandling.

Din profil

Vi söker dig som är en affärsdriven och analytisk chef med mycket goda ekonomiska kunskaper samt förmåga att se helheten för verksamheten. Du har samtidigt ett genuint intresse för människor och en förmåga att genom ditt goda ledarskap bygga en kultur som präglas av trygghet, tillit och trovärdighet.

Du har arbetat inom producerande verksamhet och vet hur det är att vara chef för producerande personal. Du har dessutom kunskap om hur du driver upphandlingar inom verksamheten.

Språkliga kunskaper i svenska och engelska, samt kunskaper i digitala verktyg är en självklarhet.

Ansökan

Välkommen att söka tjänsten via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu sker vi dig som är van administratör, gärna från skolmiljö med bra ordningssinne. Har lätt för att samarbeta med andra.

Omfattning: Heltid 100%
Start: Tanken är start 1/7 för lite utbildning, behörigheter mm. Jobba 2 veckor för att sedan komma tillbaka 10/8.
Längd: 20221230, eventuellt längre.

Möjlighet finns till en eller ett par dagars distansjobb i veckan.

Om verksamheten

Du kommer att arbeta vid Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling på campus Valla. Institutionen, med ca 500 anställda, bedriver grund- och forskarutbildning samt forskning framförallt inom filosofisk och teknisk fakultet och har en omfattande nationell och internationell samverkan. Den verksamhetsnära administrationen är organiserad vid en egen enhet under avdelningen för verksamhetsstöd. Den verkar övergripande för hela institutionen.

Mer om tjänsten

De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av utbildningsadministration såsom program- och kursadministration samt övriga studieadministrativa ärenden. Arbetet innebär en viktig samordnande servicefunktion med många kontaktytor mot såväl personal, studenter som externa parter i syfte att stödja verksamhetens behov. Du arbetar i nära samarbete med institutionens lärare och forskare och ingår i ett team med kollegor som har motsvarande uppgifter inom andra delar av institutionen.

Din profil

Vi söker dig som har en examen på lägst gymnasienivå och erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete.
För tjänsten är det meriterande om du har erfarenhet från högskolesektorn genom egna studier eller arbetslivserfarenhet.

Uppdraget är hos en administrativ stödfunktion med höga krav på att självständigt kunna planera, prioritera och strukturera arbetet i din vardag.

Som person har du god samarbetsförmåga, tar ansvar för ditt arbete och driver det framåt. Du är noggrann, kvalitetsmedveten och en god problemlösare. Viktiga egenskaper är vilja och förmåga att ta egna initiativ.
God datorvana och systemförståelse samt god förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska både i tal och i skrift är ett krav.

Kunskaper inom de system som används inom högre utbildning såsom ekonomi- och inköpssystem, antagningssystem och resultatrapporteringssystem är meriterande men inget krav.

Personliga egenskaper värderas högt för att du som person ska passa in i och bidra till den miljö som du kommer att verka inom.

Ansökan

Välkommen att söka tjänsten via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en administratör till Myndighet i Norrköping. Uppdraget är heltid och utförs på plats hos kund. Arbetstiderna är 8-17 måndag – fredag. Starten är 1 juni och uppdraget sträcker sig 6 månader framåt med chans till förlängning.

Mer om tjänsten

Som administratör så blir dina huvudsakliga arbetsuppgifter att registrera inkommande information. Informationen som ska registreras kommer i huvudsak via mail och post. Du kommer att sköta administrativa uppgifter enligt myndighetens rutiner. Du kommer assistera och ge service till flera personer inom myndigheten. Du kommer ingå i ett team med två andra administratörer på avdelningen.

Din profil

Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens. Du har minst ett års arbetslivserfarenhet från likande arbetsuppgifter. Du har goda kunskaper i Office-paketet. Du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift.
Meriterade är om du arbetat i Procapita som är ett administrativt systemstöd.

Som person är du noggrann, lojal och har hög integritet. Du är en person som brinner för service och administration.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Notera den korta svartiden.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som är erfaren redovisningsekonom till ett uppdrag hos vår kund Linköpings Universitet i centrala Linköping.
Omfattning: Heltid 100%
Start: omgående
Längd 3-5 månader.

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Du ingår i en grupp om 20 talet ekonomer, jobbar med uppföljning av projekt mm.
Har dialog med de verksamheter du stöder och då vår verksamhet är i en internationell miljö kan kommunikationen ibland vara på engelska.

Det ges möjlighet till distansarbete upp till 40 procent av veckans arbetstid. Möjligheten får användas efter överenskommelse med närmsta chef.

Sammanfattning av arbetsuppgifter
• Projektredovisning och projektkalkylering
• Kostnads- och intäktsfördelning
• Ekonomiuppföljning till chefer och ledare
• Kvartals- och tertialbokslut, månadsavstämningar, och kvalitetssäkring
• Medverkan i budgetarbete
• Information och stöd i ekonomifrågor

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten, behöver du uppfylla nedanstående kriterier:
• Högskoleutbildning inom ekonomi eller utbildning som kunden bedömer vara relevant
• Aktuell arbetslivserfarenhet i en liknande roll
• Datorvana samt kunskaper i MS Office med tonvikt på god användarkompetens i Excel
• Goda kunskaper i förekommande bokföringssystem (exempelvis Agresso, Raindance m.fl.)
• God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en kommunikatör till myndighet i Norrköping.
Uppdraget är start omgående och sträcker sig 3 månader framåt med chans till förlängning.
Du kommer bli anställd av Dreamwork men utföra uppdraget ute på plats hos kund.

Mer om tjänsten

Som kommunikatör på myndigheten så kommer du att med att ta fram kommunikationskoncept för att nå ut till potentiella kandidater till myndighetens traineeprogram för ingenjörer. Du kommer att arbeta med kommunikationskampanjer, målgruppsanpassning och hitta bra kanaler för att få önskad effekt. Du kommer att planera och genomföra kommunikationsaktiviteter i såväl interna och externa kanaler och ta fram redaktionellt material och digitalt innehåll till deras webb och sociala medier. Du kommer att rapportera till chefen för kommunikationsenheten.

I rollen ingår även att rådige och vara ett stöd i kommunikationsfrågor till projekt och chefer.

Din profil

Vi söker dig som är nyfiken, kreativ och nytänkande. Du brinner för kommunikation och är engagerad i alla arbetsuppgifter.

Vi ser att du har högskoleutbildning exempelvis inom media och kommunikation eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som kommunikatör. Du har kunskap om digital kommunikation, sociala medier och varumärkesbyggande. Du har goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt samt goda kunskaper i redigeringsverktyg (exempelvis Indesign, Photoshop m.fl.) samt

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en projektkoordinator till myndighet i Linköping. Start är omgående och uppdraget är 6 månader med möjlighet till förlängning. Du blir anställd som konsult hos oss på Dreamwork men arbetar ute på plats hos myndigheten. Arbetet är heltid men det finns möjlighet till deltidsarbete.

Mer om tjänsten

Som projektkoordinator så ansvarar du för att koordinera olika forskningsprojekt i samverkan med ansvariga forskare och övriga involverade, både interna och externa parter. Tillsammans med institutionens ekonomifunktion så kommer du att planera och följa upp projektens bemanning och övrig resursförbrukning. Du kommer också att tillsammans med institutionens HR-funktion stödja ansvarig chef i att rekrytera personal till olika projekt vilket kan innebära annonsskrivning, urval och referenstagning. Du kommer också att arbeta med institutionens registrator för att koordinera processer kring framtagande av avtal för aktuella projekt.
Vidare innebär tjänsten att koordinera möten, aktiviteter samt administrativ samordning.

Din profil

Vi söker dig med erfarenhet av projektkoordinering inom större organisationer där du samverkat med flera olika intressenter. Du har erfarenhet av självständigt administrativt arbete och har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Du har minst 3-årig gymnasieexamen men det är meriterade in om du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi, juridik, projektledning, HR eller teknik. Stort plus är även om du arbetat inom universitets- och högskolesektorn eller forskningsinstitut.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande och observera den korta svarstiden.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi för konsultuppdrag 2 st vaktmästare till vår kund Migrationsverket i Norrköping.
Omfattning: Heltid 100%
Start: omgående
Längd: ca 10 veckor, kan bli längre

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Om verksamheten

Arbetsuppgifter:

Det finns ärendehanteringssystem för ärenden/beställningar och ett antal ”dagliga” löpande arbeten.

Behovet handlar om service för administrativa lokaler och normalt vaktmästeriarbete inklusive flera dagliga transporter mellan olika adresser.

Mer om tjänsten

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
– tillsyn av lokaler
– tillsyn och installation av teknik i lokaler inklusive konferensrum
– hantera felanmälningar
– hantering förbrukningsmaterial och påfyllning i lokalerna
– viss fastighetsskötsel
– postkörning, posthantering och godshantering
– arbetsplatsförflyttning, arbetsplatstekniska installationer (skärmar etc), kabeldragning
– möblering/ommöblering av lokaler och möbelflyttar
– miljöhantering av material
– mm

Övrigt:
Viss hantering innebär tyngre lyft.

Arbetstid varierande 07.30-16, 08.00-16.30, min 30 minuters lunch.

Din profil

– Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare, eller liknande.
– Körkort klass B (manuell växellåda)
– Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
– Grundkunskaper i ärendesystem
– Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Tidigare erfarenhet av liknande arbete så som vaktmästare, fastighetstekniker, drifttekniker, snickare mm.

Dagsresor kan förekomma (till Jönköping alternativt Flen)

Ansökan

Ansök via länken i annonsen, observera kort svarstid.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som har erfarenhet att jobba som Registrator.
Omfattning: Heltid 100%
Start: 1/6
Längd: 31/7

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund i Linköping.

Om verksamheten

Uppdraget är för att täcka ordinarie medarbetares semester, så du kan inte själv ha semester under denna perioden, förutom någon enstaka dag.

Mer om tjänsten

Beskrivning av uppdraget
I uppdraget som registrator ingår arbetsuppgifterna;
• Daglig postöppning, registrering, diarieföring och expediering
• Arkivering av diarieförda handlingar och ärenden
• Kontakt med medarbetare och allmänhet
• Ta fram information om pågående och avslutade ärenden
SGI använder Public 360 som ärendehanteringssystem.
Uppdraget omfattar 40 timmar per vecka och åtta veckor under perioden juni till och med juli 2022.

Din profil

För att kunna vara aktuell för tjänsten, behöver du uppfylla nedan kriterier.

• registratorsutbildning på högskolenivå eller likvärdig utbildning. Alternativt, minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som registrator
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• arbetat i minst ett dokument- och ärendehanteringssystem som till exempel Public360, W3D3 eller Visual Arkiv. Arbete i
Public360 är meriterande.
• kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet, registratorsfunktion och ansvar.

Ansökan

Ansök via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill och kan jobba som handläggare på Transportstyrelsen i Norrköping.
Tjänsten är på heltid 100%
Start: 2022 04 01
Längd: 3 månader, eventuell förlängning ytterligare 3 månader.

Du blir anställd av Dreamwork och jobbar ute hos vår kund, delvis distansarbete är möjligt.

Mer om tjänsten

Du kommer vara placerad i sektion Utvärdering och analys som ansvarar för myndighetsövergripande: Verksamhetarkitektur
(processer, ledningssystem, Informationsförvaltning), arbetssätt och modeller, omvärldsbevakning och forskning och innovation samt strategiska regeringsuppdrag och remisser. Arbetet görs i tillsammans med andra roller såsom kvalitetssamordnare, processledare och verksamhetsarkitekt.

Arbetet präglas av att vidareutveckla myndighetens ledningssystem. Detta är ett arbete som ställer stora krav på att arbeta såväl strategiskt som operativt. I just den här tjänsten kommer huvudfokus att vara på att arbeta ganska operativt med att tillse att Ledningssystemet är förvaltat.

Just nu pågår ett arbete med att göra ledningssystemet processorienterat och tillgänglighetsanpassat. 2021 genomfördes de första integrerade förbättringsrevisionerna och dess innehåll behöver följas upp.

Beskrivning av arbetsuppgifter som förekommer i uppdraget:
– Utveckla och förvalta myndighetens ledningssystem
– Förvalta ”Ledningssystemet” på intranätet (Länkar och att dokument är uppdaterade)
– Vid behov uppdatera avdelningens styrande- och stödjande dokument
– Förvalta webbplatser ”Transportstyrelsen – Ledningssystem”, ”Förbättringsrevisioner”
– Bevaka funktionsbrevlåda ”FB-TS-RES-Ledningssystem
– Scanna av andra delar av organisationen kring övergripande dokument
– Stödja avdelningarna i framtagande av dokumentation
– Planera och följa upp myndighetens förbättringsrevisioner
– Planeringen för året är genomförd så denna del omfattar mer uppföljning av åtgärder från föregående
– Sammanställ och utvärdera status för åtgärderna
– Stödja i arbetet kring miljörevisioner vid behov
– Samverka i frågor kring Ledningssystem, processarbetet och verksamhetsarkitekturen
– Sammankallande i forum och återkoppla vad som händer på ledningssystemssidan
– Bidra till att öka kunskapen och erfarenheten i myndigheten kring ledningssystemsfrågor och kvalitetsutveckling
– Vid behov skriva nyheter eller i forum delge ledningssystemets syfte och utveckling
– Samordna avdelningarnas arbete med kvalitetsutvecklingen på övergripande nivå i samråd med processledaren
– Bidra i befintligt nätverk
– Beredning och samordning av interna remisser och ibland externa remisser.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten, behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område och
minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet från liknande arbete
– Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som i skrift.

Då uppdraget är av en specifik karaktär önskar vi att du utöver ovan grundkrav även har nedan kompetenskrav:

– Du har minst ett (1) års erfarenhet från offentlig förvaltning av att handlägga ärenden och ta fram underlag till beslut.
Erfarenheten ska ha erhållits under de senaste tre åren.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande och det är kort svarstid.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.