Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som är en erfaren HR chef och som kan ta ett uppdrag hos en myndighet i Örebro.
Tjänsten är på heltid 100%
Start: 2023 02 01 eller så snart som möjligt.
Längd: 4 – 6 månader.

Du blir anställd av Dreamwork, alternativt finns möjligheten att fakturera från eget bolag.

Mer om tjänsten

I ditt ansvar som HR chef ligger att utveckla egna verksamheten som myndighetens verksamhet i stort.

Ditt personliga ledarskapet och värdegrunden vägleder dina medarbetare mot verksamhetens mål. Du bidrar till att skapa ett stimulerande, utvecklande och positivt arbetsklimat i verksamheten där medarbetarna ges möjlighet att engagera sig och vara delaktiga.
Du har mycket kontakt med organisationens chefer, medarbetare, skyddsombud och fackliga företrädare samt stort samarbete inom enheten och med avdelningschef.

Arbetsuppgifter:
– Ansvara för att leda verksamheten långsiktigt mot övergripande mål och med god måluppfyllelse.
– Ansvara för att driva och implementera personalprocesser.
– Ansvara för myndighetens arbete med strategisk kompetensförsörjning.
– Ge ett strategiskt såväl som operativt stöd till ledning och verksamhet i HR-frågor.
– Ansvara för enhetens budgetarbete, verksamhetsplanering, årsredovisning och uppföljning av enhetens verksamheter avseende måluppfyllelse, produktivitet, och kvalitet.

Du ingår i myndighetens krisorganisation vid en samhällsstörning och då ansvara för personal- och rättsfunktionen

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Akademisk examen inom HR-området,från PA-programmet, inom juridik/arbetsrätt eller inom beteendevetenskapliga området eller annan relevant inriktning som arbetsgivaren bedömer likvärdig
– Flerårig erfarenhet av chefs- och ledarskap från statlig myndighet eller offentlig förvaltning (statlig styrning)
– Mångårig och mycket bred erfarenhet av kvalificerat strategiskt och operativt HR-arbete.
– Erfarenhet av och tillämpning av det statliga avtalsområdet
– God erfarenhet av utvecklingsarbete samt ha vana att leda och driva projekt och processer samt slutföra och implementera resultat.
– Du är förtroendeingivande, har god pedagogisk förmåga och lätt för att samarbeta, delar med sig av kunskaper.
– Du är flexibel, kommunikativ, engagerad, lätt för att skapa goda kontakter. Har en god förmåga att få med sig medarbetarna genom ett entusiasmerande, lösningsfokuserat och närvarande ledarskap.

Du är rak och tydlig i din kommunikation, och har en hög integritet

Meriterande :
– Mycket goda kunskaper inom arbetsrätt.
– Erfarenhet av krisledningarbete

Ansökan

Låter detta som om det passar in på dig?
Du är välkommen att söka genom att följa länken i annonsen, urvalet sker löpande och det är kort svarstid.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en teknisk support/helpdesk till Myndighet i Örebro.
Uppdraget är från 15 februari tom 31 augusti. Du kommer att arbeta heltid på plats hos kund.
Du blir anställd som konsult hos oss på Dreamwork.

Mer om tjänsten

Dina arbetsuppgifter kommer vara att se till att IT-utrustning fungerar samt tillhandahålla servicestöd via telefon, mail och chatt. Användarna kan ha frågor som rör hård- och mjukvara samt administrera IT-miljöer såsom användarkonton, behörigheter och utskriftsköer. Arbetet innebär också att instruera användare i hur de ska arbeta med olika program.

Din profil

Vi söker dig med gymnasiekompetens eller likvärdig utbildning sam minst 6 månaders arbetslivserfarenhet inom liknade arbete.
Du har goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet. Du har goda kunskaper i MS office samt van att arbeta i ärendesystem som tex. Esit BPS eller Artologik Helpdesk eller likande. Du kommuniserar obehindrat i svenska i tal och skrift.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning.
Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur.
Dreamwork har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul.
Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”.
Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för ett konsultuppdrag dig som är ekonomiassistent och som vill jobba på Rällsögården som är ett S I S hem inom Ljusnabergs kommun.
Omfattning: Deltid 80% (måndag, tisdag, torsdag och fredag 07.30 -16.00).
Start: 2023-01-02
Till: 2023-04-30, ev längre.

Du blir anställd av Dreamwork, men arbetet sker på plats hos Rällsögården.

Mer om tjänsten

Som ekonomiassistent på Rällsögården kommer du främst att arbeta med budget- och prognosarbete, bokföring, inventering, inköp och månatliga avstämningar av balanskonton samt diverse kontanthantering. Du kommer vara delaktig i att effektivisera och kvalitetssäkra ekonomiarbetet på myndigheten. Du är en viktig del av att stödja verksamheten i ekonomiska frågor samt är en operativ resurs i ekonomiska analyser och utredningar.

Din profil

Vi söker dig med minst gymnasium eller likvärdig utbildning samt minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent. Du har goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt. Du har kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, m.fl.)
Du är duktig på att kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet kommer ske löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som på konsultbasis kan axla rollen som säkerhets och servischef hos vår kund som är en myndighet i Örebro.
Omfattning: Heltid 100%
Start: Mitten av januari
Längd: ca 6 månader

Du blir anställd av Dreamwork, alternativt så finns möjlighet att fakturera från eget bolag.

Om verksamheten

Myndigheten kommer att inrätta en ny enhet, och behöver en konsult för ett chefsuppdrag för den nya enheten ”Säkerhet & service” Det skall rekryteras in en ny ordinarie chef för denna nya enhet, men under tiden behöver man en interim lösning.

Mer om tjänsten

Du kommer att leda och utveckla en nybildad enhet med ett tiotal medarbetare som består av olika områden såsom vaktmästeri och reception samt registratur men också IT-frågor, säkerhetsfrågor samt säkerhetsskyddsfrågor.

Du kommer att vara myndighetens Säkerhetsschef. Ett uppdrag kommer också att vara att utreda hur serviceområdet ska organiseras och resurs sättas framåt då myndigheten kommer flytta till nya lokaler och införa aktivitetsbaserat arbetssätt.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla nedan kriterier:

Du måste ha erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare där du har haft ett dokumenterat ledar och personalansvar. Du har vana av att leda specialister inom sina olika områden, och av att bygga upp och rekrytera till ny enhet.

– Du har flerårig chefserfarenhet inom statlig verksamhet
– Utbildning och erfarenhet inom säkerhetsområdet- ex skalskydd, brandskydd mm
– Erfarenhet av servicefrågor samt av registratur och arkivfrågor
– Erfarenhet av utredningsarbete

Ansökan

Tycker du detta verkar passa dig så är du välkommen att söka via länken i annonsen.
Urvalet kommer ske löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker en vaktmästare till Örebros Universitet. Uppdraget är start 9 januari och varar i c.a 4 månader. Arbetstiderna kl. 07.00-15.30 måndag till fredag. Du blir anställd som konsult via Dreamwork.

Mer om tjänsten

I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma;

• arbete med kontorsservice/internservice
• samla in och dela ut post samt packa upp material och försändelser
• hämta och ta emot varor samt paket
• bistå vid flytt och möblering
• iordningställande av lokaler och utrustning inför möten och konferenser
• ansvara för servicen av exempelvis kopieringsmaskiner
• sköta tryckning och utskick av masstrycksaker, samt lagerhållning av rapporter eller kursmaterial
• genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med
• fastighetsägaren/fastighetsskötaren
• kontrollera inpassering och ta emot besökare
• dokumentera åtgärder.

Din profil

Vi söker dig med minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet som vaktmästare
Du har grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt. Du kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen. Notera att det är kort svarstid!

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

På Chemec finns en fantastiskt intressant tjänst för dig som vill jobba självständigt på ditt distrikt, som tycker om att lägga fokus på teknisk service, rådgivning till dina kunder och som gör det med ett säljande sätt. Kunderna finns inom massa- och pappersindustrin i ditt distrikt Gävle – Dalarna – Örebro, du bor i regionen och utgår hemifrån men ingår i ett nationellt säljteam om idag 11 personer spridda i Sverige. För dig med rätt bakgrund och intresse finns möjlighet att även få produktansvar.

Sökord: teknik, försäljningsingenjör, ingenjör, P&P, pappersbruk, massabruk, massaindustri, pappersindustri, processindustri, maskinteknik, maskinservice, produktionsteknik

Om verksamheten

CH Gruppen AB, eller Chemec som vi marknadsför oss som, grundades 1998 och är ett dotterbolag till OY Chemec AB. Vi är idag 15 anställda i Sverige som trivs mycket bra tillsammans. Vårt huvudkontor är placerat i Ängelholm.

Vi jobbar främst hos kunder inom pappers- och massaindustrin där vi erbjuder funktionslösningar baserade på kemiska produkter från egen tillverkning samt från andra ledande producenter.
Läs mer på www.chemec.se

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifterna består i att arbeta med och följa upp funktionen av de produkter som levereras hos redan befintliga kunder samt att jobba med nyförsäljning hos såväl befintliga som nya kunder.

Din kund ser dig och teamet du jobbar inom som specialister på Chemecs produkter med fokus på dess funktion och användning.

Här finns möjlighet att jobba flexibelt utifrån kundens behov. Det kan handla om att du deltar i projekt med syfte att förbättra eller effektivisera processer och produktutnyttjande hos kunden samt rådgivning, presentationer eller utbildning. Tjänsten innehåller också praktiskt arbete där det bl.a. ingår att utföra service av utrustning, genomföra rengöringar av maskinsystem, utföra analyser på lab, mm. Därför är det en stor fördel om du utöver att ha lämpliga teoretiska kunskaper också tycker om att jobba praktiskt.

Ditt distrikt sträcker sig i huvudsak västerut från Gävle där det omfattar Örebro, Dalarna och Värmland beroende på var du bor idag.

Du kommer att arbeta främst inom ditt eget distrikt, hos vissa kunder regelbundet för uppföljning och teknisk support och till andra kunder efter behov eller till blivande kunder för nykundsbesök. Resor, främst inom Sverige, för att stötta kollegor förekommer också.

Som en av Chemecs specialister får du arbeta med fokus på kundens funktioner och produktion, tjänsten passar dig som vill utnyttja din tekniska kompetens i samarbete med kunden. Här kommer du inte att sitta fast i interna möten eller administration som aldrig tar slut.

Din profil

Relevant bakgrund för denna tjänst innefattar arbete från processindustri, helst från massa- eller pappersindustrin.

Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning, helst inom teknik eller kemi. Du kan föra tekniska resonemang, håller gärna presentationer samtidigt som du tycker om att ge praktisk service.

Du bor i regionen, kommer att utgå hemifrån, det är viktigt att du vill driva din region och ditt arbete självständigt. Det är också viktigt att du tycker om att befinna dig ute hos kund. Du planerar din egen tid och kommer till viss del att behöva resa, hur mycket och antalet övernattningar beror främst var i distriktet du bor.

Du pratar och skriver en korrekt svenska och engelska samt behärskar Excel.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via Dreamworks hemsida, www.dreamwork.se med bifogat CV och personligt brev. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot några ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval, sök gärna tjänsten redan idag och senast 15 januari. Tillträde enligt överenskommelse.

Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Lilliér på Dreamwork 0708 121 121, alternativt lena.lillier@dreamwork.se

Kort om tjänsten

Nu söker vi en löneadministratör till en myndighet i Örebro, för ett uppdrag på åtminstone 6 månader.

Start: 2022-12-05
Slut: 2023-05-31, med möjlighet till förlänging
Omfattning: Heltid

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork med arbetar ute på berörd myndighet.

Mer om tjänsten

Som löneadministratör kommer du arbeta med följande arbetsuppgifter:

• bearbeta och kontrollera löneunderlag
• ta fram lönelistor
• ta fram rapporter och statistik
• redovisa skatter och arbetsgivaravgifter
• sammanställa tid- och frånvarorapporter
• arbete med hela lönehanteringen fram till lönekörningen (exempelvis reseräkningar, rättelser, körjournaler, olika ledigheter, förmåner, intyg och kontroller).

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten ska du uppfylla följande kompetenskrav:
• gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som löneadministratör
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• goda kunskaper om kollektivavtal
• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Det är även meriterande om du har:
• goda kunskaper i lönesystem i vårt fall Unit4 UBW/ERP (Agresso)
• goda kunskaper i ekonomisystem i vårt fall Unit4 UBW/ERP (Agresso)

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi en löneadministratör till en myndighet i Örebro, för ett uppdrag på åtminstone 6 månader.

Start: 2022-12-05
Slut: 2023-05-31, med möjlighet till förlänging
Omfattning: Heltid

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork med arbetar ute på berörd myndighet.

Mer om tjänsten

Som löneadministratör kommer du arbeta med följande arbetsuppgifter:

• bearbeta och kontrollera löneunderlag
• ta fram lönelistor
• ta fram rapporter och statistik
• redovisa skatter och arbetsgivaravgifter
• sammanställa tid- och frånvarorapporter
• arbete med hela lönehanteringen fram till lönekörningen (exempelvis reseräkningar, rättelser, körjournaler, olika ledigheter, förmåner, intyg och kontroller).

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten ska du uppfylla följande kompetenskrav:
• gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som löneadministratör
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• goda kunskaper om kollektivavtal
• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Det är även meriterande om du har:
• goda kunskaper i lönesystem i vårt fall Unit4 UBW/ERP (Agresso)
• goda kunskaper i ekonomisystem i vårt fall Unit4 UBW/ERP (Agresso)

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Som teknisk säljare på Kemira Industry & Water är du en rådgivande expert på vattenrening. Du ansvarar för att Kemiras produkter fungerar optimalt, du utvecklar befintliga affärer och hittar nya ingångar, du deltar i projekt, arbetar med analyser och prognoser samt har stenkoll på kundens utmaningar och behov. Din region är mellansverige, du kan bo någonstans i regionen och du utgår hemifrån.

Sökord: försäljning, regionsäljare, försäljningsingenjör, kemi, kemiteknik, reningsteknik, avloppsrening

Om verksamheten

Kemira är ett globalt företag som tillhandahåller kemikalier och expertis till verksamheter runt om i världen. Vi vill vara våra kunders förstahandsval och skapa hållbart värde genom förbättrad produktkvalitet, bättre process och resurseffektivitet.

Vi erbjuder en resultatorienterad samarbetskultur som ger dig möjlighet att driva excellens och innovation med stor inverkan på framtiden. Läs mer på www.kemira.com

Mer om tjänsten

Som teknisk säljare är du en av Kemiras fem regionsäljare i Sverige. Du övervakar att Kemiras produkter fungerar i processerna och medverkar till att kunden är nöjd med Kemira som leverantör. Du fångar upp behov och driver dina projekt mot avtal och affärer.

Du medverkar i att hantera offentliga upphandlingar. Till din hjälp har du stödfunktioner som exempelvis applikations- och utrustningsspecialister, laboratorietekniker, order- och logistikavdelningar.

Du driver eller deltar i projekt som kan vara försök i laboratorie- eller fullskala, du kan arbeta med utvärderingar, support, optimeringar av olika kemikalier, enklare underhåll av utrustningar, kemikaliepåfyllning och mycket mer.

Dina kunder är huvudsakligen de kommunala vatten- och avloppsreningsverken men du kommer även att ansvara för en del industrikunder i din region.

Tjänsten omfattar resor inom Sverige. Beroende på aktuella projekt så kan även övernattningar på annan ort bli aktuellt, uppskattningsvis 15-25 per år.

Kemira erbjuder:
• Ett arbete där du får arbeta i ett stabilt företag som satsar på sina medarbetare, du arbetar med ett varumärke som står för kvalitet och du kommer att ha utvecklande och omväxlande arbetsuppgifter

• Konkurrenskraftig lön, tjänstebil och bra förmåner

• Utmanande, varierande och intressanta arbetsuppgifter, med möjlighet att utvecklas i rollen

• Arbete i ett engagerat och kompetent team där man samarbetar mot gemensamma mål

Din profil

Du har en relevant utbildning såsom en högskoleutbildning med kemiteknisk inriktning och/eller gedigen arbetslivserfarenhet från arbete inom vatten- och/eller avloppsrening. Du är van vid att arbeta i projektform och att ha en rådgivande roll

Du är tekniskt intresserad och prestigelös, har inga problem att använda enkla verktyg och förstår hur maskiner och processer fungerar. I denna tjänst kommer du att lösa problem och utmaningar, du är lösningsorienterad och trivs med att ställas inför utmaningar.

Dessutom gillar du att ge service och göra affärer! Du vill och kan arbeta kreativt och självständigt. Merparten av våra kommunala affärer görs genom upphandling så erfarenhet av den processen är ett plus.

Du har inga problem med att ta kontakt med människor och lyssna på hur deras behov ser ut.

Du behärskar Kemiras koncernspråk engelska och formulerar dig väl i tal och skrift även på svenska samt har B-körkort.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via Dreamworks hemsida, www.dreamwork.se med bifogat CV och personligt brev. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot några ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval, sök gärna tjänsten redan idag och senast 29 december. Tillträde enligt överenskommelse.

Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Lilliér på Dreamwork 0708 121 121, alternativt lena.lillier@dreamwork.se

Närmare upplysningar om befattningen lämnas av försäljningschef Sverige, Agneta Tufvesson Alm, 0708 171148.
Facklig information lämnas av Ledarna/Patrik Eriksson 042-17 16 60, Akademikerna/Christoffer Ödman 042 17 11 86, Unionen/Martin Fridehjelm 042-17 19 95 samt IF Metall/Kenth Hultin, 042-17 11 11.

Kort om tjänsten

Nu söker vi en ekonom på deltid till Länsstyrelsen Örebro.

Start: 1 september
Slut: 31 december
Omfattning: 60% vilket motsvarar måndag, onsdag och fredag varje vecka. Omfattningen kan komma att justeras såväl upp som ner, men minst ligga på 50%

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork men arbetar ute hos kund. Personen behöver vara på plats hos kunden vid utförandet av arbetsuppgifterna.

Mer om tjänsten

Länsstyrelsen i Örebro har fått i uppdrag av Regeringen att utbetala bidrag till yrkesfiskare i Sverige. Följande arbetsuppgifter kommer förekomma:

– Administrera interna attester för utbetalningarna
– Registrera mottagare i resursregistret i ekonomisystemet
– Registrera utbetalningsunderlag i ekonomisystemet
– Kontroll av uppgifter i Excelfil inför utbetalning
– Spara ner underlag och även skicka dessa till Statens servicecenter
– Utredning av eventuellt uppkomna problem kring utbetalningarna
– Avstämning utbetalningar

Din profil

Vi söker dig som uppfyller följande kompetenskrav:

– Gymnasieekonom
– Arbeta självständigt
– Noggrann
– Datavana

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.