Ort: Nacka
Kort om tjänsten
Vi söker nu för ett konsultuppdrag dig som vill jobba som assisterande drift- och underhålltekniker inom VA-branschen
Arbetet sker dagtid, inga skift eller jourtider.
Omfattning: Heltid 100%
Start: så snart som möjligt
Längd: Ca 6 månader.
B-körkort är ett krav för tjänsten.
Här har du möjlighet att få vara med och få erfarenhet av att jobba inom drift och underhåll.
Om verksamheten
Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar som konsult ute hos vår kund i Nacka.
Mer om tjänsten
Som assisterande så åker du med en drifttekniker ut på olika service och underhållsarbeten.
Ni kommer även att jobba med underhåll och service inne på verkstaden. Underhållet kan handla om målningsarbete, byte av backventiler, reparera pumpar, felsökning av styrsystem mm.
Detta är en omväxlande roll som passar dig som vill komma in och får erfarenhet av yrket.
Din profil
För att passa i rollen så tänker vi att du kanske nyligen gått ut någon teknisk linje, gärna inom drift- och underhåll.
Vill komma ut och jobba för att skaffa dig arbetslivserfarenhet.
Det viktiga är att du har viljan och ambition att lära dig, har god samarbetsförmåga och känsla för service.
Ansökan
Verkar detta vara ett jobb för dig, så är du välkommen att söka genom att använda länken i annonsen.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Vill du börja arbeta som Account Manager på ett företag som har en positiv organisationskultur, som främjar personlig utveckling, prestation och tillväxt? Då kan detta jobb vara något för dig. INVID Globen AB söker nämligen en driven och social Account Manager som ska sälja olika IT-system ur deras produktportfölj!
Om verksamheten
INVID erbjuder en personlig arbetsplats med en kultur som uppmuntrar till dialog och innovation. Vi arbetar ständigt med att förenkla livet och arbetet för människor och där är våra medarbetare en mycket viktig del. Här får du möjlighet att arbeta i ett öppet och positiv klimat som främjar prestation och tillväxt. Som anställd på INVID får du en gedigen produkt- och säljutbildning då företaget månar mycket om att utbilda och utveckla sina medarbetare och värdesätter att de anställda har en så god produktkännedom som det går att få. Goda arbetsinsatser premieras med personlig utveckling, fast grundlön och provision. Om du har viljan att lyckas ser vi till att du får chansen till en professionell utveckling då det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.
Mer om tjänsten
Som Account Manager på INVID Globen kommer du att ansvara för systemförsäljning och vid behov sälja in resterande delar ur INVIDs produktportfölj. Du är van att boka möten och du vet att det krävs hög telefon- och mötesaktivitet för att uppnå dina mål. I ditt arbete kommer du att utveckla affärer med dina befintliga kunder och potentiella kunder. Du är van att arbeta såväl självständigt som i samverkan med vår projektledare för att planera arbetet mot uppsatta mål.
Din profil
Vi söker dig med minst två års säljerfarenhet är van att arbeta med både nya och befintliga kunder. Du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med försäljning av IT-produkter och vill nu utveckla dig inom systemförsäljning. Meriterande om du har kännedom om HPs och Microsofts lösningar. INVID fokuserar vidare mycket på dina personliga egenskaper. Du har ett driv utöver det vanliga och motiveras av att göra affärer och att utvecklas i din karriär. Som person är du lojal, noggrann, organiserad och resultatfokuserad. Du är utåtriktad och socialt aktiv, har lätt för att skapa och underhålla relationer såväl med dina kunder som med dina kollegor. Du har lätt för muntlig framställning och kan formulera dig skriftligt på ett professionellt sätt.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.