Kort om tjänsten

Nu sker vi dig som är van administratör, gärna från skolmiljö med bra ordningssinne. Har lätt för att samarbeta med andra.

Omfattning: Heltid 100%
Start: Tanken är start 1/7 för lite utbildning, behörigheter mm. Jobba 2 veckor för att sedan komma tillbaka 10/8.
Längd: 20221230, eventuellt längre.

Möjlighet finns till en eller ett par dagars distansjobb i veckan.

Om verksamheten

Du kommer att arbeta vid Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling på campus Valla. Institutionen, med ca 500 anställda, bedriver grund- och forskarutbildning samt forskning framförallt inom filosofisk och teknisk fakultet och har en omfattande nationell och internationell samverkan. Den verksamhetsnära administrationen är organiserad vid en egen enhet under avdelningen för verksamhetsstöd. Den verkar övergripande för hela institutionen.

Mer om tjänsten

De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av utbildningsadministration såsom program- och kursadministration samt övriga studieadministrativa ärenden. Arbetet innebär en viktig samordnande servicefunktion med många kontaktytor mot såväl personal, studenter som externa parter i syfte att stödja verksamhetens behov. Du arbetar i nära samarbete med institutionens lärare och forskare och ingår i ett team med kollegor som har motsvarande uppgifter inom andra delar av institutionen.

Din profil

Vi söker dig som har en examen på lägst gymnasienivå och erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete.
För tjänsten är det meriterande om du har erfarenhet från högskolesektorn genom egna studier eller arbetslivserfarenhet.

Uppdraget är hos en administrativ stödfunktion med höga krav på att självständigt kunna planera, prioritera och strukturera arbetet i din vardag.

Som person har du god samarbetsförmåga, tar ansvar för ditt arbete och driver det framåt. Du är noggrann, kvalitetsmedveten och en god problemlösare. Viktiga egenskaper är vilja och förmåga att ta egna initiativ.
God datorvana och systemförståelse samt god förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska både i tal och i skrift är ett krav.

Kunskaper inom de system som används inom högre utbildning såsom ekonomi- och inköpssystem, antagningssystem och resultatrapporteringssystem är meriterande men inget krav.

Personliga egenskaper värderas högt för att du som person ska passa in i och bidra till den miljö som du kommer att verka inom.

Ansökan

Välkommen att söka tjänsten via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

För kunds räkning söker vi nu en interimschef till ett tryckeri på en myndighet i Linköping.

Uppdragets omfattning: 50 %
Uppdragets start: Slutet av augusti
Uppdragets längd: 6 månader

Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet.

Om verksamheten

Myndighetens tryckeri är en fullserviceanläggning där de producerar grafiska tjänster och produkter från ”ax till limpa”. Kunder kan köpa kompendier antingen i Linköping, Norrköping eller via webben. Deras kunder är huvudsakligen verksamheter och studenter, men också exempelvis andra myndigheter eller privat verksamhet.

Mer om tjänsten

Som interimschef för myndighetens tryckeri har du ansvar för verksamhet, ekonomi, personal och arbetsmiljö. En del i uppdraget är att skapa säkra affärer och bidra till att säkra ekonomin i verksamheten, samt säkerställa att medarbetarna har en god arbetsmiljö. Här arbetar nio medarbetare som har mycket erfarenhet och kunskap om produktionen. Medarbetarna arbetar med kund- och ordermottagning, idéarbete, formgivning och layout samt tryck, kopiering och efterbehandling.

Din profil

Vi söker dig som är en affärsdriven och analytisk chef med mycket goda ekonomiska kunskaper samt förmåga att se helheten för verksamheten. Du har samtidigt ett genuint intresse för människor och en förmåga att genom ditt goda ledarskap bygga en kultur som präglas av trygghet, tillit och trovärdighet.

Du har arbetat inom producerande verksamhet och vet hur det är att vara chef för producerande personal. Du har dessutom kunskap om hur du driver upphandlingar inom verksamheten.

Språkliga kunskaper i svenska och engelska, samt kunskaper i digitala verktyg är en självklarhet.

Ansökan

Välkommen att söka tjänsten via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu sker vi dig som är van administratör, gärna från skolmiljö med bra ordningssinne. Har lätt för att samarbeta med andra.

Omfattning: Heltid 100%
Start: Tanken är start 1/7 för lite utbildning, behörigheter mm. Jobba 2 veckor för att sedan komma tillbaka 10/8.
Längd: 20221230, eventuellt längre.

Möjlighet finns till en eller ett par dagars distansjobb i veckan.

Om verksamheten

Du kommer att arbeta vid Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling på campus Valla. Institutionen, med ca 500 anställda, bedriver grund- och forskarutbildning samt forskning framförallt inom filosofisk och teknisk fakultet och har en omfattande nationell och internationell samverkan. Den verksamhetsnära administrationen är organiserad vid en egen enhet under avdelningen för verksamhetsstöd. Den verkar övergripande för hela institutionen.

Mer om tjänsten

De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av utbildningsadministration såsom program- och kursadministration samt övriga studieadministrativa ärenden. Arbetet innebär en viktig samordnande servicefunktion med många kontaktytor mot såväl personal, studenter som externa parter i syfte att stödja verksamhetens behov. Du arbetar i nära samarbete med institutionens lärare och forskare och ingår i ett team med kollegor som har motsvarande uppgifter inom andra delar av institutionen.

Din profil

Vi söker dig som har en examen på lägst gymnasienivå och erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete.
För tjänsten är det meriterande om du har erfarenhet från högskolesektorn genom egna studier eller arbetslivserfarenhet.

Uppdraget är hos en administrativ stödfunktion med höga krav på att självständigt kunna planera, prioritera och strukturera arbetet i din vardag.

Som person har du god samarbetsförmåga, tar ansvar för ditt arbete och driver det framåt. Du är noggrann, kvalitetsmedveten och en god problemlösare. Viktiga egenskaper är vilja och förmåga att ta egna initiativ.
God datorvana och systemförståelse samt god förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska både i tal och i skrift är ett krav.

Kunskaper inom de system som används inom högre utbildning såsom ekonomi- och inköpssystem, antagningssystem och resultatrapporteringssystem är meriterande men inget krav.

Personliga egenskaper värderas högt för att du som person ska passa in i och bidra till den miljö som du kommer att verka inom.

Ansökan

Välkommen att söka tjänsten via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som är erfaren redovisningsekonom till ett uppdrag hos vår kund Linköpings Universitet i centrala Linköping.
Omfattning: Heltid 100%
Start: omgående
Längd 3-5 månader.

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Du ingår i en grupp om 20 talet ekonomer, jobbar med uppföljning av projekt mm.
Har dialog med de verksamheter du stöder och då vår verksamhet är i en internationell miljö kan kommunikationen ibland vara på engelska.

Det ges möjlighet till distansarbete upp till 40 procent av veckans arbetstid. Möjligheten får användas efter överenskommelse med närmsta chef.

Sammanfattning av arbetsuppgifter
• Projektredovisning och projektkalkylering
• Kostnads- och intäktsfördelning
• Ekonomiuppföljning till chefer och ledare
• Kvartals- och tertialbokslut, månadsavstämningar, och kvalitetssäkring
• Medverkan i budgetarbete
• Information och stöd i ekonomifrågor

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten, behöver du uppfylla nedanstående kriterier:
• Högskoleutbildning inom ekonomi eller utbildning som kunden bedömer vara relevant
• Aktuell arbetslivserfarenhet i en liknande roll
• Datorvana samt kunskaper i MS Office med tonvikt på god användarkompetens i Excel
• Goda kunskaper i förekommande bokföringssystem (exempelvis Agresso, Raindance m.fl.)
• God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en projektkoordinator till myndighet i Linköping. Start är omgående och uppdraget är 6 månader med möjlighet till förlängning. Du blir anställd som konsult hos oss på Dreamwork men arbetar ute på plats hos myndigheten. Arbetet är heltid men det finns möjlighet till deltidsarbete.

Mer om tjänsten

Som projektkoordinator så ansvarar du för att koordinera olika forskningsprojekt i samverkan med ansvariga forskare och övriga involverade, både interna och externa parter. Tillsammans med institutionens ekonomifunktion så kommer du att planera och följa upp projektens bemanning och övrig resursförbrukning. Du kommer också att tillsammans med institutionens HR-funktion stödja ansvarig chef i att rekrytera personal till olika projekt vilket kan innebära annonsskrivning, urval och referenstagning. Du kommer också att arbeta med institutionens registrator för att koordinera processer kring framtagande av avtal för aktuella projekt.
Vidare innebär tjänsten att koordinera möten, aktiviteter samt administrativ samordning.

Din profil

Vi söker dig med erfarenhet av projektkoordinering inom större organisationer där du samverkat med flera olika intressenter. Du har erfarenhet av självständigt administrativt arbete och har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Du har minst 3-årig gymnasieexamen men det är meriterade in om du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi, juridik, projektledning, HR eller teknik. Stort plus är även om du arbetat inom universitets- och högskolesektorn eller forskningsinstitut.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande och observera den korta svarstiden.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som har erfarenhet att jobba som Registrator.
Omfattning: Heltid 100%
Start: 1/6
Längd: 31/7

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund i Linköping.

Om verksamheten

Uppdraget är för att täcka ordinarie medarbetares semester, så du kan inte själv ha semester under denna perioden, förutom någon enstaka dag.

Mer om tjänsten

Beskrivning av uppdraget
I uppdraget som registrator ingår arbetsuppgifterna;
• Daglig postöppning, registrering, diarieföring och expediering
• Arkivering av diarieförda handlingar och ärenden
• Kontakt med medarbetare och allmänhet
• Ta fram information om pågående och avslutade ärenden
SGI använder Public 360 som ärendehanteringssystem.
Uppdraget omfattar 40 timmar per vecka och åtta veckor under perioden juni till och med juli 2022.

Din profil

För att kunna vara aktuell för tjänsten, behöver du uppfylla nedan kriterier.

• registratorsutbildning på högskolenivå eller likvärdig utbildning. Alternativt, minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som registrator
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• arbetat i minst ett dokument- och ärendehanteringssystem som till exempel Public360, W3D3 eller Visual Arkiv. Arbete i
Public360 är meriterande.
• kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet, registratorsfunktion och ansvar.

Ansökan

Ansök via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning handläggare till myndighet i Linköping. Du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Dreamwork men arbeta ute hos kund. Det finns till viss del flexibilitet i uppdraget där du delvis kan arbeta hemifrån. Uppdraget är företrädesvis på 100% , men det kan även finnas möjlighet att jobba deltid. Uppdraget stäcker sig längst till 2022-12-08. Arbetstiderna är 10.00-18.00 med en viss flexibilitet enligt överenskommelse med arbetsledaren på plats. Starten för uppdraget är omgående.

Mer om tjänsten

Som Handläggare så kommer du att arbeta självständigt utifrån riktlinjer och praxis. Du kommer att göra omvärldsanalyser och ta fram fakta inom områden som är kopplade till myndighetens verksamhet. Du kommer arbeta med analys av offentlig statistik, litteratur, forskning och informationsmaterial. Vidare kommer du att arbeta med att utreda, granska och handlägga ärenden.
I detta uppdrag är det viktigt att du har förståelse för och erfarenhet av att självständigt arbeta med insamling och bearbetning att stora skriftliga material utifrån en given frågeställning då uppdrag kan behöva genomföras under stor tidspress och skyndsamhet.

Din profil

Du har högskoleutbildning eller liknande utbildning inom aktuellt område. Vi ser att du har minst 6 månaders arbetslivserfarenhet från att arbeta som handläggare.

Vidare har du:
– Goda kunskaper i MS Office
– Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
– Du har ytterligare språkkunskaper i franska, tyska, spanska eller holländska.

Vi söker dig som har bra samarbetsförmåga och är bekväm med att arbeta självständigt. Du har en förmåga att bearbeta stora mängder skriftlig materiel utifrån en given frågeställning. Du är driven och är duktig på att arbeta strukturerat och resultatorienterad.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill och kan hoppa in någon dag i månaden hos vår kund som är en myndighet i Linköping.
Start: så snart som möjligt
Omfattning: ca 1-2 dagar/månad
Längd: Tillsvidare

OBS! Detta uppdraget kräver att du klarar säkerhetsklassning.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Detta är ett konsultuppdrag inom Internservice/vaktmästeri..
Lämpligt för dig som behöver ett extrajobb eller kanske pensionerat sig, men vill komma ut och jobba några timmar i månaden.
Vår kund skulle vilja ringa när de behöver hjälp men kan då i samråd med dig bestämma när det passar.

Arbetsuppgifter:

Det som är aktuellt är.
– Vika ihop och gå iväg med kartonger mm till gemensamt soprum.
– Byte av glödlampor
– Skruva ihop möbler och liknande.
– Hjälp att köra våra företagsbilar till service och däckbyte.
– Köra till tippen med ibland.

Din profil

Kanske studerar du idag och vill ha ett extrajobb, eller så kanske du gått i pension, men vill jobba några timmar i månaden.

Du behöver ha körkort då det skall köras bilar till tvätt, service, besiktningar mm. Inte ha några problem att lyfta, packa och skruva möbler.

Då kunden är ett skyddsobjekt så kommer du att få gå igenom en skyddsklassning, som innebär att man gör en säkerhetsprövning av dig innan du kan börja.

Ansökan

Välkommen att söka genom att ansökan via denna annons. Urvalet sker löpande.

About Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill och kan hoppa in någon dag i månaden hos vår kund som är en myndighet i Linköping.
Start: så snart som möjligt
Omfattning: ca 1-2 dagar/månad
Längd: Tillsvidare

OBS! Detta uppdraget kräver att du klarar säkerhetsklassning.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Detta är ett konsultuppdrag inom Internservice/vaktmästeri..
Lämpligt för dig som behöver ett extrajobb eller kanske pensionerat sig, men vill komma ut och jobba några timmar i månaden.
Vår kund skulle vilja ringa när de behöver hjälp men kan då i samråd med dig bestämma när det passar.

Arbetsuppgifter:

Det som är aktuellt är.
– Vika ihop och gå iväg med kartonger mm till gemensamt soprum.
– Byte av glödlampor
– Skruva ihop möbler och liknande.
– Hjälp att köra våra företagsbilar till service och däckbyte.
– Köra till tippen med ibland.

Din profil

Kanske studerar du idag och vill ha ett extrajobb, eller så kanske du gått i pension, men vill jobba några timmar i månaden.

Du behöver ha körkort då det skall köras bilar till tvätt, service, besiktningar mm. Inte ha några problem att lyfta, packa och skruva möbler.

Då kunden är ett skyddsobjekt så kommer du att få gå igenom en skyddsklassning, som innebär att man gör en säkerhetsprövning av dig innan du kan börja.

Ansökan

Välkommen att söka genom att ansökan via denna annons. Urvalet sker löpande.

About Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som är erfaren redovisningsekonom, och som vill jobba som vill ha ett längre uppdrag hos vår kund som är en myndighet i Linköping.
Omfattning: Heltid 100%
Start: 1a feb 2022
Längd tom 2022 12 31, ev förlängning.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Som ekonom vid EKGV arbetar du inom hela ekonomiprocessen – från budget och löpande
ekonomiredovisning till prognoser, uppföljning, analyser och bokslut.
Du blir ett kvalificerat stöd i ekonomi- och verksamhetsfrågor till avdelningar vid den centrala
universitetsförvaltningen och är en viktig speaking partner för avdelningens chefer.

Ditt arbete är självständigt samtidigt som du har kompetenta och kunniga kollegor att bolla olika
frågor med. Din närmaste arbetsgrupp består idag av tre (3) ekonomer utöver dig samt två (2)
ekonomiadministratörer.

Sammanfattning av arbetsuppgifter
• Arbete i ekonomisystemet Raindance
• Uppföljning av utfall mot budget och prognos
• Bokslutsarbete vid kvartal-, tertial- och årsskifte
• Underlag för kundfakturering
• Information och stöd i ekonomifrågor
• Kvalitetssäkring, månadsrutiner, avstämningar, kontroller
• Bokföring/löpande ekonomiredovisning

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten, behöver du uppfylla nedan kriterier:

Högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års
arbetslivserfarenhet från liknande arbete

• Goda kunskaper i MS Office med tonvikt på god användarkompetens i Excel
• Goda kunskaper i förekommande bokföringssystem (Agresso, Raindance m.fl.)
• God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska

Ansökan

Du ansöker via länken i annonsen, urvalet kommer ske löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.