Kort om tjänsten

För kunds räkning söker vi nu en projektledare inom entreprenad.

Arbetsplats: Jönköping
Start: Snarast efter kontraktstecknande
Omfattning: 80-100 %
Uppdragets längd: ca 6 månader med möjligheten att förlänga

Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute hos kund.

Om verksamheten

Under tillsyn av Energimarknadsinspektionen ansvarar den upphandlande enheten för elnätet inom det område som sträcker sig från Gränna/Visingsö i norr till Månsarp/Angeredshestra i söder. Elnätet omfattar 300 mil och ger 53 000 kunder el och inom det nätområde bevakar, underhåller och avhjälper fel den upphandlande enheten dygnet runt, alla årets dagar.

Mer om tjänsten

Uppdraget omfattar projektledning inom entreprenad för eldistribution. Rollen innebär utförande och resultatansvar från planering till slutbesiktning inkl planering av resurser, tidplan, materiel, samverkan med andra parter mm. Tjänsten innebär dagliga kontakter med entreprenörer, leverantörer, medarbetare och kunder. Vi erbjuder ett arbete inom hela värdekedjan från förstudier och planering till genomförande med fokus på effektivitet, hållbarhet och nöjda kunder.

Din profil

Vi söker dig som har god organisationsförmåga, är noggrann, målinriktad, bra på att samarbeta och bra på att arbeta systematiskt med framförhållning. Du ska kunna tillämpa de lagar, författningar, tillämpningsföreskrifter och anvisningar som gäller för uppdraget samt kunna införskaffa dig god förståelse för beställarens verksamhet och uppdrag.

Därtill tillkommer följande kompetenskrav:
– dokumenterad elkompetens erfarenhet av arbete med inköp, leverantörsavtal, kundavtal, leverans- och säljprocesser, kundresor
– erfarenhet som projektledare med god förmåga att skriva rapporter/projektplaner, samt att omsätta köparens/styrgrupps direktiv till handling
– förmåga att utifrån egen analys, prioritera och utföra aktiviteter. Kalla till möten inom bolaget med tydlig agenda där förmåga att lyssna in, argumentera för sin sak och säkra upp framgångsrik leverans
– dokumenterad erfarenhet av projektledning av mark- och anläggningsprojekt
– erfarenhet av offert och kalkylarbete

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi skiftgående drifttekniker till ett energibolag i Jönköping. Startdatum är helst 29 augusti. Uppdragets syfte är att avlasta och stötta ordinarie personal fram tills vakanta tjänster på skiftorganisationen är tillsatta, men även vid kommande längre frånvaro.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork men arbetar ute hos kund.

Mer om tjänsten

Uppdraget omfattar skiftgående drifttekniker (6-skift) för:

– att aktivt delta och stötta i förekommande uppgifter inom drift och övervakning av produktionsanläggningar samt distributionsnät
– att avhjälpa ordinarie personal med förekommande rutinarbete inom driften på kraftvärmeverken

Din profil

Tjänsten kräver:

– en hög teknisk förståelse och ansvarskänsla då arbete sker både i anläggning och kontrollrum.
– samarbetsförmåga och sociala färdigheter: arbetet utförs i tätt samarbete inom skiftlaget men även med underhållsavdelningen
– eget driv och intresse av att lära och utvecklas
– bilkörkort

Det är meriterande om du har:

– erfarenhet eller utbildning inom Drift, Process eller Energi
– truckkort
– heta arbeten
– SSG
Kandidaten kommer behöva genomgå säkerhetsprövningsintervju.

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi för ett interims uppdrag en Administrativ chef till kommunal verksamhet i Jönköping.
Omfattning: Heltid 100%
Start: 20220815
Längd: 20220215, eventuellt längre

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, alternativt finns möjlighet att fakturera från eget bolag.

Mer om tjänsten

I uppdraget som Enhetschef för Administrativa enheten har du verksamhets-, personal- och budgetansvar samt ingår i avdelningens ledningsgrupp. Verksamhetsansvaret innefattar områdena administration, avtal, licenser och logistik (beställning, leverans och återtag av hårdvara).

Du kommer leda och utveckla medarbetarna och tillsammans med övriga enheter på avdelningen leverera bra IT-lösningar och ge god service som underlättar vardagen för kommunens verksamheter.

Vidare så ansvarar du för att enhet administration fullgör:
• intern service inom Digitaliseringsavdelningen i form av reception, administration, licenser och avtalssamordning.
• extern service i form av en väl fungerande logistik till alla kommunens verksamheter.

Enhet administration består av 9 medarbetare: 4 logistiksamordnare, 2 administratörer, 1 receptionist, 1 licenssamordnare, 1 avtalssamordnare.

Arbete utförs i första hand på plats, det finns möjlighet till visst distansarbete.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten, behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Relevant akademisk examen, eller motsvarande kompetens som chef förvärvad genom flerårig erfarenhet från liknande ansvarsområden och arbetsuppgifter
– Erfarenhet – Arbetat 4-8 år som konsult inom aktuellt område, är förebild för andra konsulter på lägre nivå.
– Ledning – tar en ledarroll med personalansvar
– Förmåga att bemöta medarbetare på ett professionellt sätt.
– Konsulten ska kunna bemöta kvinnor och män på ett likvärdigt sätt oavsett bakgrund eller ålder
– Goda kunskaper i tal och skrift på svenska

Lite egenskaper som vi söker:
o Initiativtagande
o Självgående
o Flexibel
o God samarbetsförmåga
o Tydlighet
o Gott omdöme
o Strukturerad
o Kvalitetsmedveten

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen. Urvalet sker löpande och det är kort svarstid.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker handläggare till Jordbruksverket i Jönköping.
Start: Omgående
Slut: 31 oktober
Arbetstider: 08.00-16.27 måndag – fredag
Du blir anställd av oss på Dreamwork men utför arbetat på myndigheten i Jönköping. Möjlighet till distansarbete finns.

Om verksamheten

Smittbekämpningsenheten arbetar för en god djurhälsa och ett gott smittskydd för produktionsdjur och sällskapsdjur I Sverige. I enhetens ansvarsområde ingår att I samarbete med andra myndigheter verka för att sjukdomar inte förs in I Sverige, samt att bekämpa vissa sjukdomar som trots detta upptäcks I landet. Vi söker handläggare som vill arbeta med införselfrågor för sällskapsdjur, just nu med anledning av det flöde med djur.

Mer om tjänsten

Dina arbetsuppgifter kommer vara ärendeberedning i framför allt införselärenden. Tillexempel på detta kan vara införselhandlingar och id-dokument gällande djur som ska jämföras med de krav som ställs i enlighet med lagstiftning och som beskrivs i processbeskrivningar. Dessa underlag utgör grund för beslut om huruvida djuret ska släppas in i Sverige eller inte.

Vidare innebär tjänsten:
– Enklare beslut om avvisning eller karantän tas i samarbete med andra handläggare.
– Tillsammans med teamet arbeta fram möjliga hanteringssätt för sällskapsdjur från utlandet.
– Hitta alternativ, ta fram riktlinjer och processer, samla underlag och föreslå lösningar på problem.
– Kommunicera med och ta fram svar på frågor från kund, utreda svar, formulera språkregler, standardisera och effektivisera kundkontakter.

Arbetet innebär också mycket kontakt med enskilda djurägare och flera myndigheter, bland annat Statens Veterinärmedicinska Anstalt, Länsstyrelsen och Tullverket.

Din profil

Vi söker dig som självständigt kan arbeta utifrån riktlinjer och praxis. Du ska kunna
utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag. Du är duktig på att planera och följa upp ärenden. Du har en bra analytisk förmåga och kan utvärdera arbetsuppgifter och projekt.

Vi ser att du har högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område och minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Du har goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt samt kommunicerar obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet kommer ske löpande. Notera den korta svarstiden!

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker flertalet handläggare som vill arbeta med införselfrågor för sällskapsdjur, just nu med anledning av det flöde med djur som följer med flyktingströmmarna från Ukraina. Uppdraget är på heltid och ska påbörjas omgående och gäller t.o.m. 30 september 2022, med möjlighet till förlängning.

Om verksamheten

Enheten i fråga arbetar för en god djurhälsa och ett gott smittskydd för produktionsdjur och sällskapsdjur I Sverige. I enhetens ansvarsområde ingår att i samarbete med andra myndigheter verka för att sjukdomar inte förs in i Sverige, samt att bekämpa vissa sjukdomar som trots detta upptäcks i landet.

Mer om tjänsten

I arbetsuppgifterna ingår ärendeberedning i framför allt införselärenden, till exempel där införselhandlingar och id-dokument gällande djur ska jämföras med de krav som ställs i enlighet med lagstiftning och som beskrivs i processbeskrivningar. Dessa underlag utgör grund för beslut om huruvida djuret ska släppas in i Sverige eller inte. Enklare beslut om avvisning eller karantän tas i samarbete med andra handläggare, avlivningsbeslut tas av chef efter föredragning av handläggare. Handläggarna kommer tillsammans med teamet arbeta fram möjliga hanteringssätt för sällskapsdjur som följer med
flyktingar från Ukraina. Arbetsuppgifter kan därtill avse att hitta alternativ, ta fram riktlinjer och processer, samla underlag och föreslå lösningar på problem, kommunicera med och ta fram svar på frågor från kund, utreda svar, formulera språkregler, standardisera och effektivisera kundkontakter. Arbetet innebär mycket kontakt med enskilda djurägare och flera myndigheter.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten ska du uppfylla nedanstående kompetenskrav:

– högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område och minst 6 månaders
arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
– goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
– kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Observera att svarstiden för detta uppdrag är kort. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi en erfaren kommunikatör för myndighets räkning i Jönköping.

Start: 2022-05-16
Uppdragets längd: ca 6 månader

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Som kommunikatör kommer du:

– Arbeta med uppdrag från olika avdelningar, med särskilt fokus på social hållbarhet.
– Vara kommunikationsstöd, med stort fokus på innehållsproduktion i olika kanaler.
– Arbeta i Sharepoint, Sitevision, WordPress och Adobeprogrammen.
– Ha fokus på kommunikation som ger effekt, kunna sätta dig snabbt in i ett ämne och hitta den kommunikativa vinkeln.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten ska du:

– Ha relevant högskoleutbildning inom medie- och kommunikationsvetenskap, journalistik eller utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
– Ha erfarenhet av att arbeta som kommunikatör i minst 2 år.
– Förutom ett stort samhällsintresse så ska kommunikatören också ha en hög digital kompetens samt vana av att arbeta med webb och sociala medier.

Du kan planera, genomföra och utvärdera kommunikationsinsatser samt är en skicklig skribent. Som person är du dessutom engagerad, serviceinriktad, analytisk, får saker gjorda och är en uppskattad samarbetspartner som håller vad du lovar.

Det är meriterande om du har arbetat i offentlig sektor och/eller har erfarenhet av kriskommunikation.

Ansökan

Välkommen att ansökan via länken i annonsen. Urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001

Kort om tjänsten

Nu söker vi tre handläggare till Statens Jordbruksverk i Jönköping.

Om verksamheten

Statens Jordbruksverk söker personer som vill arbeta med införselfrågor för sällskapsdjur, just nu med anledning av det flöde med djur som följer med flyktingströmmarna från Ukraina. I enhetens ansvarsområde ingår att arbeta för en god djurhälsa genom att verka för att sjukdomar inte förs in i Sverige samt att bekämpa sjukdomar som trots detta upptäcks i landet.

Uppdragstid: 1 april 2022 – 30 september 2022
Omfattning: Heltid

Mer om tjänsten

Tillsammans med sitt team arbetar handläggaren fram möjliga hanteringssätt för sällskapsdjur som följer med flyktingar från Ukraina. Arbetsuppgifterna består av ärendeberedning i framför allt införselärenden, till exempel där införselhandlingar och id-dokument för djur ska jämföras med krav i lagstiftning och processbeskrivningar. Handläggarna söker alternativ, tar fram riktlinjer och processer, samlar underlag och föreslår lösningar på problem. Dessa underlag utgör grund för beslut om huruvida djuret ska släppas in I Sverige eller inte. Enklare beslut om avvisning eller karantän tas i samarbete med andra handläggare, avlivningsbeslut tas av chef efter föredragning av handläggare.

Arbetet innebär även mycket kontakt med enskilda djurägare och andra myndigheter. Det kan handla om att kommunicera med och ta fram svar på frågor från kund, utreda svar, formulera språkregler, standardisera och effektivisera kundkontakter.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten ska du uppfylla nedanstående kompetenskrav:

– högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område och minst sex månaders arbetslivserfarenhet från liknande arbete
– goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt då urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en handläggare till myndighet.
Omfattning: Heltid 100%
Start 2022 03 14
Längd 2022 12 30, ev förlängning.

About the job

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifter kan bl.a. avse:
– självständigt arbete utifrån riktlinjer och praxis.
– utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag.
– planera och följa upp ärenden.
– utreda, granska och handlägga ärenden, samt fatta beslut i enklare ärenden.

Arbetet består av att sitta som utbetalningshandläggare på de handläggande enheterna inom
Projekt- och företagsstödssektionen på Myndigheten.
Introduktion av hur uppdraget ska utföras ges vid uppdragets början. Datorer och utrustning
tillhandahålls.
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är-08.00 -16.27, måndag till fredag.

Din profil

Kompetenskrav:
– gymnasium eller likvärdig utbildning.
– minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
– kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
– kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande och det är kort svarstid.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi för ett konsultuppdrag en löneadministratör till Jordbruksverket i Jönköping.

Om verksamheten

Du bli anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos berörd myndighet. Arbetet utförs på kontoret i Jönköping.

Omfattning: Heltid 08.00 -16.27, måndag till fredag
Startdatum: 2022-02-24
Slutdatum: 2023-01-31

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifter kan bl.a. avse:

– bearbeta och kontrollera löneunderlag
– ta fram lönelistor
– ta fram rapporter och statistik
– redovisa skatter och arbetsgivaravgifter
– sammanställa tid- och frånvarorapporter
– svara på frågor från anställda (exempelvis om lön och semesterledighet)

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten ska du uppfylla följande kompetenskrav:

– gymnasium eller likvärdig utbildning
– minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som löneadministratör
– goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– kunskaper i lönesystem (exempelvis Heroma, Agda m.fl.)
– kunskap om kollektivavtal
– kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
– är kommunikativ, serviceminded, har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter samt har god kunskap i att hantera olika typer av IT-system

Det är meriterade om du har erfarenhet av ekonomiadministration. Utvärdering kommer att ske genom intervju och arbetsprov.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker dig som har erfarenhet av jobba som personaladministratör, detta är ett konsultuppdrag ute hos myndighet.
Start: så snart som möjligt.
Längd: ca 6 månader
Omfattning: Deltid 50%

Om verksamheten

Du bli anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos berörd myndighet.

Mer om tjänsten

Som personaladministratör kommer du avlasta cheferna i rekryteringsarbetet samt hjälpa till med att implementera en omarbetad rekryteringsprocess.

Du kommer ansvara för de första stegen i rekryteringsprocessen, innan kandidaten går vidare till slutlig intervju med respektive chef. Exempel på arbetsuppgifter som kan komma att ingå är:

– utforma och publicera annonser
– urval bland ansökningar
– mötesbokningar
– genomförande av intervjuer och telefonintervjuer
– referenstagning
– utveckla och kvalitetssäkra rekryteringsprocessen
– stöttning och utbildning till rekryterande chefer
– löpande administrativt underhåll i rekryteringsverktyg
– övriga administrativa uppgifter kopplat till rekrytering

Din profil

Ett uppdrag för dig som kanske studerar på halvfart, eller för dig som tycker att deltid passar bra in i livspusslet.

– Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning (eftergymnasial utbildning inom t.ex. personalvetenskap eller likvärdig
utbildning är meriterande)
– Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som personaladministratör
– Goda kunskaper i MS Office
– Kunskaper om HR-system (t.ex. Personec, Primula eller liknande)
– Kännedom om lagar och förordningar på området
– Kan kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.