Ort: Hässleholm
Kort om tjänsten
Vi söker en Interim Verksamhetschef till ett Vård och omsorgs boende. Konsultuppdraget startar omgående och varar i cirka två månader.
SÖKORD: socionom, beteende, sjuksköterska, omsorg, vård, verksamhet
Om verksamheten
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Dreamwork och uthyrd till vår kund.
Mer om tjänsten
Du kommer att ansvara för den dagliga driften av verksamheten.
– Ta emot placeringar
– Arbeta med kvalitetsprocesserna
– Personalrekrytering inför sommaren
– Uppföljning
– Arbeta med avvikelsehantering
Du kommer även att samverka externt mot kommunerna och koordinera platserna på boendet.
Din profil
Vi tänker att du har en utbildning som sjuksköterska, beteendevetare eller socionom.
För att trivas i rollen är du trygg i ovan arbetsuppgifter, du en person som kan bemöta alla typer av människor. Du är strukturerad, ansvarstagande, tar initiativ och har administrativa kunskaper med god förmåga att planera och organisera. Du ser och lyssnar på dina medarbetare och bidrar till en härlig arbetsmiljö.
Bil och körkort är ett krav.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Som säljare på Backer hittar du lösningar till dina kunder inom process- och tillverkande industri. Din kompetens finns främst inom mekanik, men de lösningar du arbetar med omfattar även el och elektronik. Tjänsten är placerad i Sösdala där du kommer att befinna dig regelbundet.
Sökord: försäljning, sälj, fältsäljare, utesäljare, teknik, processindustri
Om verksamheten
Backer AB ingår i den svenska börsnoterade värmekoncernen NIBE Industrier och sysselsätter ca 400 personer inom utveckling, tillverkning och försäljning av intelligenta lösningar för elvärme och energireglering.
Enheten i Sösdala utgör tillika huvudkontor för affärsområdet NIBE Element, vars verksamhet omfattar ca 70 enheter förlagda i Europa, Asien, Australien samt Nord- och Centralamerika.
Våra lösningar levereras till kunder inom flera olika branscher och fungerar som en viktig del, antingen i våra kunders färdiga produkter, eller i våra kunders tillverkande processer. Kraven på våra lösningar är högt ställda, och flera av våra kunder är att anse som ledande inom sina respektive segment.
Vår långsiktiga strategi är att tillverka hållbara energilösningar i världsklass och därigenom bidra till omställningen mot ett mer hållbart samhälle och minskat koldioxidavtryck. Vi ser vårt miljöansvar i hela förädlingskedjan och strävar efter att minska produkternas miljö- och klimatpåverkan under hela livscykeln, för såväl dagens som kommande generationer.
Läs mer på www.backergroup.com
Mer om tjänsten
Kunderna i denna tjänst är stora och små tillverkande industriföretag, företrädesvis processindustrier som använder uppvärmning i sin tillverkning eller deras leverantörer av maskiner och komponenter. Industrin befinner sig i en stark utvecklingsfas där energiomställning och elektrifiering är i fokus, vilket leder till stora behov av Backers lösningar.
Din roll är att hitta den bästa tekniska lösningen baserat på varje kunds behov. Du samarbetar främst med kundernas maskin- eller produktionsingenjörer och Backers tekniska team som hjälper dig med detaljerade beräkningar och offerter.
En frågeställning som kan vara aktuell hos kunderna just: I ett moment används idag gas för att värma upp ett medium, men man vill istället använda eldrivna element för uppvärmning. Hur ser den optimala lösningen ut med hänsyn taget till kundens olika tekniska krav och behov?
Du kommer att jobba med nya och befintliga kunder, nya frågeställningar och utveckling eller modifiering av lösningar ni tidigare levererat. Dina projekt kan vara små eller stora, värda från 100K till många miljoner kronor.
Din profil
För att kunderna ska få förtroende för dig behöver du förstå den teknik de använder och hur deras applikationer förväntas fungera i tillverkningsprocessen. Du har alltså erfarenhet från en teknisk tjänst i tillverkande industri, du kan ha jobbat med tekniska lösningar i tillverkningen, som säljare eller teknisk support med ansvar att förstå tekniska utmaningar och hitta lösningar.
Vi tror att du har någon teknisk utbildning i botten, helst inom mekanik och kanske även el.
Här finns en stor efterfrågan, kunder väntar på att få besök och rätt person kommer att ha många roliga projekt att jobba med väldigt snart efter anställning. Vi söker dig som ser fram emot att kasta dig ut i dessa projekt med engagemang och vilja att göra affärer.
Du kommer att jobba företrädesvis ute på fältet, med ca 6 kundbesök/vecka som du planerar självständigt. Backers huvudkontor finns i Sösdala, du behöver vara där regelbundet för samarbete med dina kollegor. Backer kan erbjuda tillfälligt boende om du bor för långt bort för pendling över dagen.
Ansökan
Du är välkommen att söka tjänsten via Dreamworks hemsida, www.dreamwork.se med bifogat CV och personligt brev. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot några ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval, sök gärna tjänsten redan idag och senast 31 oktober. Tillträde enligt överenskommelse.
Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Lilliér på Dreamwork 0708 121 121, alternativt lena.lillier@dreamwork.se
Kort om tjänsten
Som säljare på Backer hittar du lösningar till dina kunder inom process- och tillverkande industri. Din kompetens finns främst inom mekanik, men de lösningar du arbetar med omfattar även el och elektronik. Tjänsten är placerad i Sösdala där du kommer att befinna dig regelbundet.
Sökord: försäljning, sälj, fältsäljare, utesäljare, teknik, processindustri
Om verksamheten
Backer AB ingår i den svenska börsnoterade värmekoncernen NIBE Industrier och sysselsätter ca 400 personer inom utveckling, tillverkning och försäljning av intelligenta lösningar för elvärme och energireglering.
Enheten i Sösdala utgör tillika huvudkontor för affärsområdet NIBE Element, vars verksamhet omfattar ca 70 enheter förlagda i Europa, Asien, Australien samt Nord- och Centralamerika.
Våra lösningar levereras till kunder inom flera olika branscher och fungerar som en viktig del, antingen i våra kunders färdiga produkter, eller i våra kunders tillverkande processer. Kraven på våra lösningar är högt ställda, och flera av våra kunder är att anse som ledande inom sina respektive segment.
Vår långsiktiga strategi är att tillverka hållbara energilösningar i världsklass och därigenom bidra till omställningen mot ett mer hållbart samhälle och minskat koldioxidavtryck. Vi ser vårt miljöansvar i hela förädlingskedjan och strävar efter att minska produkternas miljö- och klimatpåverkan under hela livscykeln, för såväl dagens som kommande generationer.
Läs mer på www.backergroup.com
Mer om tjänsten
Kunderna i denna tjänst är stora och små tillverkande industriföretag, företrädesvis processindustrier som använder uppvärmning i sin tillverkning eller deras leverantörer av maskiner och komponenter. Industrin befinner sig i en stark utvecklingsfas där energiomställning och elektrifiering är i fokus, vilket leder till stora behov av Backers lösningar.
Din roll är att hitta den bästa tekniska lösningen baserat på varje kunds behov. Du samarbetar främst med kundernas maskin- eller produktionsingenjörer och Backers tekniska team som hjälper dig med detaljerade beräkningar och offerter.
En frågeställning som kan vara aktuell hos kunderna just: I ett moment används idag gas för att värma upp ett medium, men man vill istället använda eldrivna element för uppvärmning. Hur ser den optimala lösningen ut med hänsyn taget till kundens olika tekniska krav och behov?
Du kommer att jobba med nya och befintliga kunder, nya frågeställningar och utveckling eller modifiering av lösningar ni tidigare levererat. Dina projekt kan vara små eller stora, värda från 100K till många miljoner kronor.
Din profil
För att kunderna ska få förtroende för dig behöver du förstå den teknik de använder och hur deras applikationer förväntas fungera i tillverkningsprocessen. Du har alltså erfarenhet från en teknisk tjänst i tillverkande industri, du kan ha jobbat med tekniska lösningar i tillverkningen, som säljare eller teknisk support med ansvar att förstå tekniska utmaningar och hitta lösningar.
Vi tror att du har någon teknisk utbildning i botten, helst inom mekanik och kanske även el.
Här finns en stor efterfrågan, kunder väntar på att få besök och rätt person kommer att ha många roliga projekt att jobba med väldigt snart efter anställning. Vi söker dig som ser fram emot att kasta dig ut i dessa projekt med engagemang och vilja att göra affärer.
Du kommer att jobba företrädesvis ute på fältet, med ca 6 kundbesök/vecka som du planerar självständigt. Backers huvudkontor finns i Sösdala, du behöver vara där regelbundet för samarbete med dina kollegor. Backer kan erbjuda tillfälligt boende om du bor för långt bort för pendling över dagen.
Ansökan
Du är välkommen att söka tjänsten via Dreamworks hemsida, www.dreamwork.se med bifogat CV och personligt brev. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot några ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval, sök gärna tjänsten redan idag och senast 30 september. Tillträde enligt överenskommelse.
Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Lilliér på Dreamwork 0708 121 121, alternativt lena.lillier@dreamwork.se
Kort om tjänsten
HAKI AB söker nu en redovisningsekonom till finansteamet i Sibbhult.
Som redovisningsekonom kommer du främst ha fokus på kundreskontran men även ha övriga ekonomirelaterade arbetsuppgifter.
Du anställs direkt av HAKI och rekryteringen sköts av Dreamwork.
Sökord: redovisingsekonom, ekonomiassistent, redovisning, kundreskontra, leverantörsreskontra, bokslut, avstämning.
Mer om tjänsten
Som redovisningsekonom kommer du att vara en del av ett team på 4 personer inom finans i Sverige. Du kommer även att ha kontakt med företagets team i Norge, Danmark, UK, Slovakien och Kanada.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer främst vara kundreskontran med bl.a.;
• Bokning, matchning och avstämning av ankommande betalningar samt utredning av differenser
• Krav- och påminnelsehantering
• Uppföljning kundreskontra
• Intercompanyavstämningar
• Var delaktig i bokslutsarbete
• Vara behjälplig i processer som budget, prislistor, kassaflöden mm
• Hanter övriga förekommande arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen, så som ad-hoc uppgifter och projekt
Vi kan erbjuda dig:
• Arbeta i ett företag som är under tillväxt
• Varierande arbetsuppgifter i en spännande bransch
• Utvecklingsmöjligheter och möjlighet att utforma din roll i teamet
Om verksamheten
HAKI är en av världens ledande leverantörer av byggnadsställningar. Våra produkter är framtagna för att ge maximal säkerhet för alla som arbetar i tuffa miljöer. Hos oss finns välkända och anpassningsbara produkter som ställningssystem, väderskyddssystem, publika trapptorn etc. HAKI- koncernen omsätter cirka 700 MSEK och har idag 160 anställda och 65 i Sverige. HAKI har dotterbolag i Norge, Danmark, UK, Slovakien och Kanada. HAKI AB ingår i Midway Holding AB. Läs mer på www.haki.se
Din profil
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom redovisning alternativt relevant arbetslivserfarenhet. Det interna samarbetet kräver goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Goda kunskaper i Excel är meriterande.
Du ska vara trygg i din roll, ha god kommunikativ förmåga, vara strukturerad och våga ta initiativ där det behövs. Som person är du social och har lätt för att samarbeta. Du är positiv och lösningsorienterad och sprider glädje omkring dig! Givetvis delar du HAKIs värderingar Säkerhet – Kvalitet – Anpassningsförmåga – Långsiktigt partnerskap
Tillträde av tjänsten är så snart som möjligt.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt då urvalsprocessen sker löpande. Frågor om tjänsten besvaras av rekryteringskonsult Mahlin Granelli Glyré 070-3774539 alternativt mahlin.glyre@dreamwork.se.
Kort om tjänsten
I denna tjänst säljer du värmekabel till industrin samtidigt som du är en intern specialist på dina produkter. Tjänsten är ny, här finns en fantastisk möjlighet att bygga upp ett marknadsområde i ett mycket stabilt och expanderande affärsområde med global verksamhet. Du bygger upp den svenska marknaden och utgår med fördel från något av de företag som ingår i affärsområdet Nibe Element med kontor i Sösdala eller Kungsbacka. Det är också möjligt att du bor längre norrut och utgår hemifrån.
Sökord: försäljning, teknik, industrisäljare, industriförsäljning, industri, B2B, uppvärmning, drifttekniker
Om verksamheten
NIBE Element utgör ett av den svenska energiteknikkoncernen NIBE Industriers tre affärsområden och sysselsätter ca 10 000 personer inom utveckling, tillverkning och försäljning av hållbara och intelligenta lösningar för uppvärmning och energireglering. Verksamheten omfattar ca 70 enheter i Europa, Asien, Australien samt Nord- och Centralamerika och omsätter ca 7 miljarder SEK per år med god lönsamhet.
Ett av företagen i affärsområdet, är Structurgruppen i Kungsbacka som är en möjlig placeringsort för denna tjänst.
Huvudkontoret för NIBE Element är samordnat med verksamheten vid Backer AB i skånska Sösdala. Backer AB är ett teknikföretag i stark tillväxt med över 70 års branscherfarenhet och ca 350 anställda, beläget mitt i Skåne med 5 minuters promenadavstånd från närmaste pendeltågsstation.
Mindre än en timmes bilfärd från Sösdala, i småländska Markaryd, ligger NIBE Industriers huvudkontor. Där har även övriga två affärsområden – NIBE Climate Solutions och NIBE Stoves – sina huvudkontor. NIBE AB i Markaryd sysselsätter ca 1 000 anställda inom utveckling, tillverkning och försäljning av energieffektiva klimatiserings- och brasvärmelösningar. Antalet anställda totalt inom koncernen är ca 20 000 och omsättningen ca 25 miljarder SEK per år.
Nibes långsiktiga strategi är att tillverka hållbara energilösningar i världsklass och därigenom bidra till omställningen mot ett mer hållbart samhälle och minskat koldioxidavtryck. Vi ser vårt miljöansvar i hela förädlingskedjan och strävar efter att minska produkternas miljö- och klimatpåverkan under hela livscykeln, för såväl dagens som kommande generationer.
Läs mer på www.backergroup.com
Mer om tjänsten
Dina kunder finns inom all tillverkande industri som använder värmekablar i sina produkter eller i sin tillverkning. Du gör beräkningar och ser till att erbjudandet blir rätt för kundens behov. Här är du experten som avgör vilken produkt som är den rätta och hur den ska dimensioneras.
Du bearbetar kunderna genom att bygga relationer, visa att du är en tillförlitlig specialist på området och erbjuda affärsmässigt vinnande lösningar.
Du kommer troligen att befinna dig ute bland nya och befintliga kunder 3 dagar i veckan och inne på kontoret för offererings- och beräkningsarbete de andra två dagarna. Du planerar din tid självständigt och har hjälp av Backers goda namn och historia hos kunden när du bygger upp dina kontakter och bokar dina möten.
Dina kollegor är säljare inom andra segment, samt teknisk expertis på kontoren i Sösdala och Kungsbacka samt hos leverantören i England. Bakom dig står också en stabil organisation i Backer och Nibe-koncernen.
Din profil
Du är en erfaren säljare som vet hur det är att jobba på ett stort distrikt, att resa i tjänsten är inga problem för dig. Du har förmåga att bygga goda relationer i personliga och digitala möten. Du är van att göra affärer baserade på förtroende och kunskap.
Du är en tekniskt intresserad och kunnig person som kunden uppfattar som en trygg specialist och rådgivare. Du kommer med fördel från värmebranschen, har kanske arbetat med värmekablar förut, som säljare eller konsult mot industrin.
Du kommer att bygga upp detta affärsområde från grunden, rätt person för tjänsten är en driven affärsman eller -kvinna som ser detta som en fantastiskt rolig utmaning. Du är van att arbeta målmedvetet och strukturerat för att nå dina mål.
Du kommunicerar med lätthet på svenska och engelska i tal och skrift.
Ansökan
Du är välkommen att söka tjänsten via Dreamworks hemsida, www.dreamwork.se med bifogat CV och personligt brev. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot några ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval, sök gärna tjänsten redan idag och senast 30 april. Tillträde enligt överenskommelse.
Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Lilliér på Dreamwork 0708 121 121, alternativt lena.lillier@dreamwork.se
Kort om tjänsten
Brinner du för att bygga starka varumärken och för att driva marknadskommunikation i detaljhandeln? Bergendahls Food förstärker nu sin marknadsorganisation och söker en driven projektledare.
Om du vill utvecklas i din roll som projektledare så är det här en riktigt bra möjlighet. Du kommer att arbeta nära kommunikationschefen och ha stor betydelse för bolagets fortsatta tillväxt och positionering.
Har du drivet och egenskaperna som krävs?
Om verksamheten
Bergendahls driver idag egenägda butiker inom mat, mode och heminredning i Sverige, Norge, Finland, Danmark och Tyskland och är ett av landets största familjeföretag. Bergendahls Food har idag 42 City Gross-butiker från Trelleborg till Sundsvall, med vår framgångsrika Matkasse och e-handel utmanar vi den svenska dagligvarumarknaden.
Bergendahls’ verksamhet bedrivs inom tre affärsområden, med inriktning på mat (Bergendahls Food), mode (Bergendahls Fashion) och heminredning (Bergendahls Invest & Granit). Med starka varumärken som bl.a. City Gross, EKO, Glitter och Granit med totalt över 4500 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Tyskland utvecklas Bergendahls för framtiden.
Familjen Bergendahl har sedan starten 1922 utvecklat ett entreprenörsdrivet handelsföretag som alltid gått med vinst. Familjen Bergendahl äger 100% och idag arbetar tredje och fjärde generationen inom koncernen.
Mer om tjänsten
Du tillhör avdelningen Marknad som ansvarar för övergripande strategier och kommunikation för produkter och tjänster inom affärsområdet Bergendahls Food med primärt fokus på Citygross.
Din roll är att tillsammans med övriga i teamet bygga och utveckla varumärket Citygross och skapa kreativa kampanjer och marknadsföring som bidrar till verksamhetens fortsatta tillväxt. Här finns möjlighet att vara med och forma en spännande roll i ett bolag med stort engagemang, höga ambitioner och stark kultur.
Som Projektledare får du möjlighet att arbeta i en bred och varierad roll i ett engagerat Marknadsteam. Ditt fokus ligger på att planera och genomföra kampanjer och aktiviteter där du ansvarar för hela kedjan från planering till iimplementering och uppföljning.
Du kommer att ingå i ett team om cirka 20 personer på marknadsavdelningen. Vid din sida har du en mycket erfaren Kommunikationschef som som agerar bollplank och stöttar dig för att lyckas i dina uppdrag.
Din profil
För denna tjänst är det av vikt att du har minst tre års erfarenhet från projektledning och en dokumenterad projektledarbakgrund. I grunden har du relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi, marknadsföring eller kommunikation och gärna erfarenhet från detaljhandeln.
Du har kunskap och dokumenterad erfarenhet av att driva och leda kampanjer i olika typer av mediekanaler och är bekväm med flera discipliner inom digital marknadsföring. Du har även en god administrativ förmåga och erfarenhet vad gäller projektadministration och ekonomiuppföljning mm.
Du är en lagspelare med en sociala förmåga och trivs med att motivera och engagera projektteamet. Ordning och struktur är din viktigt liksom att jobba mot uppsatta mål.
Du är lösningsorienterad och arbetar effektivt även under perioder med hög arbetsbelastning.
Ansökan
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Hässleholm. Är du redo för en ny och spännade utmaning? Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Magnus Blomsterberg.
Kort om tjänsten
Som produktionschef på Martin & Serveras produktionsenhet RP produktion, kommer du att ansvara för produktion, utveckling och totalt ca 25 personer i RP produktions helt nybyggda och moderna anläggning i Hässleholm. Du agerar även som platschef med hjälp av ett väl inarbetat team.
Sökord: Livsmedelsindustri, livsmedel, livsmedelsproduktion, produktionsansvar.
Om verksamheten
Martin & Servera är Sveriges ledande grossist till restaurang- och storköksmarknaden. Vi levererar de varor och tjänster som restauranger och storkök behöver i sin verksamhet. Martin & Servera är ett företag fullt av människor med engagemang, specialistkunskap och erfarenhet. Vill du arbeta i ett företag som är med och utvecklar restaurang- och storköksbranschen? Då är vi rätt arbetsgivare för dig!
Sortiment & Inköp på Martin & Servera är en strategisk nyckel för att vara marknadsledande och alltid erbjuda våra kunder de bästa produkterna på marknaden. I tätt samarbete med övriga funktioner inom bolaget jobbar vi för lönsamhet, rätt utbud och nöjda kunder.
Inom Sortiment och Inköp söker vi nu en Produktionschef till vår moderna produktionsanläggning RP produktion i Hässleholm. Här köper vi in produkter från kunniga, lokala odlare och producerar färdigskurna frukt- och grönsaksprodukter, som delvis säljs under det egna varumärket Martin & Servera.
Läs mer på www.rpfrukt.se och www.martinservera.se
Mer om tjänsten
Du ser till att det dagliga arbetet flyter i fabriken där ni främst förädlar och förpackar frukt och grönsaker. Fabriken är helt ny och alla rutiner börjar sätta sig, men detta är inte en förvaltande tjänst, du kommer att ha mycket att göra med att få alla flöden, rutiner och processer att flyta effektivt och optimalt ur kostnads- och kvalitetsperspektiv.
Du ansvarar för den dagliga planeringen av personal, maskiner, material/råvaruförsörjning samt uppföljning.
Du arbetar dagligen tätt med arbetsledare, inköpare och kvalitetsansvariga men rapporterar till inköpsdirektören som är placerad i Stockholm. Du har personalansvar för alla anställda i fabriken, ser till att rätt person/kompetens finns på rätt plats och du sköter också rekryteringar, fackliga förhandlingar och andra personalärenden. Genom ständiga förbättringar ansvarar du för att effektivitet, produktkvalitet och kompetens ökar.
Du har det operativa arbetsmiljöansvaret och du ansvarar för att tilldelat ansvarsområde följer lagar, förordningar, verksamhetssystem, avtal, policys och uppsatta mål.
Du ansvarar i samråd med dina kollegor för att sortimentet är i linje med kundernas behov och du förhandlar och tecknar avtal med leverantörer om pris och råvaror
Du deltar i arbetet med företagets affärsplan och andra styrande dokument samt initierar och genomför investeringar och underhållsprojekt inom dina budgetramar.
Din profil
Du har haft motsvarande arbetsuppgifter i en eller flera tidigare befattningar och du har erfarenhet från producerande livsmedelsindustri. Du kanske har arbetat med olika produktionstekniska lösningar och har erfarenhet av produktionsledning, planering och arbetsledning.
Du har ett stort engagemang för ditt jobb och din bransch, du drivs av att det finns en affär i andra änden av produktionslinjen och du levererar för att den affären ska bli så bra som möjligt.
Du får goda vitsord när det gäller ditt ledarskap.
Din svenska och engelska är mycket god, både i tal och skrift och vi tror att du bor i närheten av Hässleholm.
Ansökan
Du är välkommen att söka tjänsten via Dreamworks hemsida, www.dreamwork.com med bifogat CV och personligt brev. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot några ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval så sök gärna tjänsten redan idag och senast den 15 augusti. Tillträde enligt överenskommelse. Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Lilliér på Dreamwork tfn: 0708-121121, alternativt email: lena.lillier@dreamwork.com
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.