About the job

Aurobay is now looking for an experienced Electronic System Architect to their committed team in Gothenburg.

Are you a senior development engineer who wants to work with powertrain control development including electrified powertrains? Do you want to get tasks that challenge you to continue your technical and personal development? Are you interested in the vehicle industry, and would you like to join a team with several highly experienced members? Then this may be the job for you!

ABOUT THE BUSINESS

Aurobay develops and manufactures world-class powertrain solutions for a global market. A pioneering venture that brings together Volvo Cars’ powertrain business with Geely, Aurobay is the brand name for Powertrain Engineering Sweden AB. With a heritage of more than 100 years of continuous powertrain innovation, our 2,900 employees in Sweden and China work across engine production, R&D and sales.
There are unlimited possibilities at Aurobay for collaborative people who are ready to make the difference. We are re-imagining motion for a brighter future. Exploring how to push our environmental impact towards zero. Designing tomorrow’s powertrain solutions for automotive and beyond. Join us on our journey!

MORE ABOUT THE POSITION

As Electronic System Architect you will be responsible for analyzing and breaking down customer requirements and finding efficient system solutions. You often work in the pre-sales phase of projects, and from time to time you also support ongoing projects. All the time you interact frequently with customers, suppliers and colleagues.

YOUR PROFILE

You have the knowhow and will to define and break down strategies into patterns or detailed requirement, to facilitating planning, tracking, scheduling implementations/deliverables and to develop working relationships with the development organization, teams and hard- and software engineers and others. You have probably your roots within electronic hardware design, and you have built a solid technical experience with the ability to outline system solutions.

You have a strong drive, and you can communicate and convey information in a structured and understandable way. You are a team player, and you have experience of agile working methods. You are fluent in English, spoken and written.

APPLICATION

Welcome to apply for a developing and varied job in an exciting business! You apply for the position via Dreamwork’s website, www.dreamwork.se with attached CV in English and personal letter. Unfortunately, we do not have the opportunity to receive any applications via email. We work with ongoing selection, feel free to apply for the position already today.

Kort om tjänsten

Nu söker vi för ett konsultuppdrag dig som har erfarenhet av att sköta hela rekryteringsprocesser.
Omfattning: Heltid 100%
Start: 20220901
Längd: 6 månader, eventuellt längre.

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Som HR och Personaladministratör kommer du i huvudsak arbeta med rekryteringsstöd till IT-avdelningens chefer
och finnas organisatoriskt på HR-enheten.

Det innebär att stödja chefer i hela rekryteringsprocessen med:
• fakta om vår rekryteringsprocess och relevant lagstiftning vid anställning,
• coachning och rådgivning,
• sätta en tidplan för rekryteringen och boka tider
• stöd i arbets- och kravanalysen,
• utkast på annonstexter,
• publicering av annons,
• kontakter med sökande,
• urval,
• kallelse och bokning av intervjuer,
• intervjufrågor,
• delta på intervjuer,
• delta i bedömning av kompetens,
• dokumentera bedömning,
• skriva anställningsbevis,
• återkoppla till kandidater samt
• säkerställa interna administrationen som diarieföring och kontakter med lönekontoret m.m.

Din profil

För att vara aktuell för rollen, så behöver du uppfylla nedan kriterier:

• Högskoleutbildning exempelvis personalvetarprogrammet eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet
från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som
HR/personaladministratör.
• Goda kunskaper i MS Office paketet
• God kännedom om lagar och förordningar inom HR området.
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

Meriterande om du har:

• Erfarenhet av att rekrytera (hela rekryteringsprocesser)
• Erfarenhet av att rekrytera inom offentlig verksamhet
• Erfarenhet av att jobba i eller för IT-verksamhet

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som är van att jobba som Interim chef, med erfarenhet från större organisationer.
Omfattning: Heltid 100%
Start: 20221003
Längd: 20230201, eventuellt längre.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, alternativt så finns möjlighet att fakturera från eget bolag.

Mer om tjänsten

Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvar:

I rollen som chefskonsult för serviceområde Väst inom denna myndighet är du med och driver och leder verksamheten mot enhetens uppsatta mål.

Du har personalansvar för ca 7 medarbetare med placering i Göteborg.

Chef för serviceområde Väst är underställd enhetschefen och ingår i enhetens chefsgrupp.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla nedan kriterier:

• Erfarenhet av chefsbefattning från en organisation i Tullverkets storlek som har verksamhet på olika platser i landet samt
distansledarskap.
• Erfarenhet av förändringsledning
• Erfarenhet av att följa upp verksamhet, analysera resultat och föreslå förbättringsåtgärder

OBS – denna tjänst kräver säkerhetsklassning så att du klarar och blir godkänd på säkerhetsprövning med registerkontroll är en förutsättning för att du skall kunna bli aktuell för tjänsten.

Ansökan

Välkommen att söka tjänsten via länken i annonsen. Urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Om tjänsten
21grams grundades 2004, och i spåren av den avreglerade Posten utmanade vi branschen med något vi kallar “portooptimering” – kostnadseffektiva portolösningar för företag. Idag är vi branschens ledande techbolag och den näst största aktören för distribution av såväl analog som digital post samt kommunikation och betalningar och verksamma i hela norra Europa.

Nu söker vi ytterligare en systemutvecklare till vårt Core team. Core teamet är vi som utvecklar och förvaltar våra kärnsystem för processning av dokument och distribution till digitala och analoga distributionskanaler. Vi har flertalet digitala kanaler själva som arkiv och Sveriges näst största e-fakturaplattform. Vi distribuerar också till marknadens övriga kanaler så som e-post, SMS och Kivra.

Vi fortsätter ständigt att utvecklas, gillar att jobba i teknikens framkant och nu transformerar vi våra tjänster till en meddelandedriven mikrotjänstbaserad arkitektur där tjänsterna körs i Docker containrar och är på väg mot AWS.

Vi söker dig som
Har en eftergymnasial utbildning inom systemvetenskap, datateknik eller liknande
Har mycket goda kunskaper i svenska och/eller engelska

De är ett stort plus om du har tidigare erfarenhet av
Att utveckla mikrotjänster med Spring Boot och Spring Cloud
Att utveckla för Amazon Web Services (AWS)

Hos oss får du jobba i en liten organisation med korta beslutsvägar och du har en hög grad av frihet. I gengäld förväntar vi oss att du tar ansvar, tar egna initiativ och att du har en drivkraft att få saker gjorda. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Du erbjuds
Möjlighet att få utvecklas i en roll med varierande arbetsuppgifter där du får stöd av seniora utvecklare
Arbeta agilt i teknikens framkant
Härligt kontor i centrala Göteborg

Vilka är 21grams?
Vi är ett entreprenörsdrivet, växande bolag som levererar tjänster som effektiviserar och optimerar företags fysiska och digitala kommunikation.

Företaget är ett av Sveriges snabbast växande företag inom digitalisering av faktureringsprocesser och producerar ungefär en tredjedel av alla e-fakturor till de svenska internetbankerna. Dessutom hanterar 21grams mjukvaror nästan vartannat fysiskt brev som skickas ut i Sverige. Du får säkert ett par brev, e-mail eller e-fakturor som passerat via 21grams varje vecka. Idag är vi ca 90 medarbetare i Sverige och sedan 2021 är företaget en del av den börsnoterade europeiska koncernen Unifiedpost Group.

21grams är ett företag med själ. Vi har vuxit både genom organisk tillväxt och förvärv där flera av grundarna till de ursprungliga bolagen finns kvar inom företaget.

Huvudkontoret ligger högst upp i Lumahuset i Hammarby sjöstad med utsikt både mot stad, sjö och skidbacke. En del medarbetare finns även på andra orter såsom Göteborg, Malmö, Falun, Köpenhamn och Oslo.

Vi som jobbar här är ett härligt och kreativt gäng med många intressen av olika slag och nördighetsnivå inom t ex indierock, discgolf, ultralöpning, cykling, jakt, golf, kaffemaskiner, ishockey, alpinism, ölbryggning, trav, fotboll, Ibanez-gitarrer, grönsaksodling och flugfiske. Spontana After Works dyker upp lite då och då och vi har ett par riktigt roliga personalsammankomster varje år.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar 21grams med Dreamwork – TitanIT. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid hos 21grams, med placering i Stockholm, Falun eller Göteborg. Tillträde till tjänsten är enligt överenskommelse.

Du söker tjänsten på www.dreamwork.se vänligen bifoga CV och personligt brev. Vi kommer att kalla till intervju löpande så sök gärna tjänsten så snart som möjligt. Vid frågor är du välkommen att kontakta Christina Martinsson, rekryteringskonsult på Dreamwork, christina.martinsson@dreamwork.se

Kort om tjänsten

Vill du bli en del av en snabbt växande Salesforce partner? Vi vill utöka våra team i Sverige med Salesforce-proffs från alla bakgrunder. Förutom att vara duktig på Salesforce vill vi att du delar våra värderingar: kundfokuserad, kvalitetsmedveten, självmotiverad och med ett stort intresse för innovation.

Om verksamheten

Xceed Technology föddes ur en önskan att skapa ett unikt företag med Salesforce expertis. Genom att använda kvalitet och personligt engagemang som drivkrafter i allt vi gör, är vårt mål att vägleda våra kunder på deras digitala utvecklingsresa.

Xceed är skapat av ett team med starka profiler inom Salesforce-världen. Teamets delade erfarenhet och djupa kunskaper utgör en solid grund för våra kunders digitala transformationsarbete. Vi är nu ett snabbväxande gäng av Saleforce-proffs inom alla discipliner.

Mer om tjänsten

Som konsult hos oss jobbar du med en eller flera av våra kunder. Vi jobbar både i projekt som vi själva styr och som resurser i större initiativ hos våra kunder. Beroende på din erfarenhet kommer du att ansvara för din egen leverans, ett teams leverans och även jobba med försäljning av konsultuppdrag. För att trivas i vår miljö bör du vara en lagspelare, men även ha rätt ambition och attityd för att genomföra saker på egen hand.

Din profil

Du har, eller är på väg att bygga, spetskompetens inom något Salesforceområde. Alternativt är du expert inom CRM eller en riktigt duktig projektledare. Du bör kunna hantera krav och förväntningar hos våra kunder. Vi letar efter en person som har vana av att ta eget ansvar för att driva på och hitta lösningar. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av Salesforce, antingen som konsult eller CRM ansvarig hos kund.

Du bör även ha:
– Relevant högskoleutbildning eller liknande.
– Kunskap för att kommunicera obehindrat i tal och skrift på Svenska & Engelska.
– Förmåga att hantera kunder, kunna ta diskussioner på flera nivåer och ibland gå utanför
din “comfort zone”.
– En vilja att utvecklas i din yrkesroll och karriär.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande.
I det här uppdraget samarbetar vi med Dreamwork och deras rekryteringsspecialister Bengt Lööw bengt.loow@dreamwork.se och Tobias Lindberg tobias.lindberg@dreamwork.se

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

För kund räkning söker vi nu en administratör med erfarenhet av ärendehanteringssystemet Public 360 till en myndighet i Göteborg.

Omfattning: Heltid
Start: 15 augusti
Slut: 31 december 2022

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork men arbetar ute på berörd myndighet.

Mer om tjänsten

Den berörda enheten på IVO har behov av tillfälligt stöd i form av en administratör som kan avsluta och arkivera ärenden samt stötta upp i ärendehandläggningen. I rollen som administratör ingår följande arbetsuppgifter:

– Avsluta ärenden och arkivera dessa.
– Hantering av närarkiv.
– Administrativa åtgärder i handläggning av ärenden.

Administratören kommer att arbeta i myndighetens ärendehanteringssystem Public 360.

Din profil

Vi söker dig som är flexibel med god initiativ- och problemlösningsförmåga. För att vara aktuell för tjänsten ska du även uppfylla nedan kompetenskrav:

– Avslutad gymnasieexamen.
– God och aktuell IT- och datorvana.
– Aktuell erfarenhet av diarieföring och arkivering.
– Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystemet Public 360.
– Kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– Erfarenhet av arbete i statlig myndighet.
– Kommunikativ med god språklig förmåga. Kan kommunicera obehindrat på svenska såväl i tal som i skrift.

Ansökan

Välkommen att söka tjänsten via länken i annonsen, urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en HR-Business Partner till PEAB som ska verka inom anläggnings- och grundläggningsverksamheten i Västra Sverige. Uppdraget är ett vikariat på heltid fram till maj 2023. Starten är omgående. Du blir anställd av oss på Dreamwork och uthyrd till PEAB.

Om verksamheten

Som HR-Business Partner så är du ansvarig för att stötta det operativa HR-arbetet i ditt verksamhetsområde. Du kommer vara delaktig i bland annat ledningsgruppsmöten och projektgrupper. Dina arbetsuppgifter blir att arbeta med HR-, arbetsmiljö- och kommunikationsprocesser. Du kommer självständigt att utföra operativt HR-arbete inom verksamhetsområdet såsom medarbetarfrågor, policys, kollektivavtal, rehabfrågor, medarbetarundersökningar, arbetsrätt och fackliga förhandlingar.
I tjänsten ingår det även att arbeta med regionens skolor och universitet. Du rapporterar till HR-chefen för regionen.

Din profil

Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom HR eller liknande. Du har minst 5 års arbetslivserfarenhet av kvalificerat HR-arbete. Har du kunskap inom byggbranschen och byggprocessen så är meriterande. Du är duktig på att kommunicera i såväl svenska som engelska i tal och skrift.

Som person är du lojal, pålitlig och har en positiv attityd. Du är van att fatta beslut och är duktig på att samarbeta. Du har en god ekonomisk förståelse och gott omdöme. Du är tydlig i din kommunikation och är duktig på att prioritera,

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001

Kort om tjänsten

Nu söker vi en erfaren Registrator till bår kund i Göteborg.
Omfattningen: Heltid 100%
Start: 1a sep 2022
Längd: 30:e dec 2022, men eventuellt hela 2023.

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Om verksamheten

Havs- och vattenmyndigheten implementerar såväl ett nytt ärendehanteringssystem, klassificeringsstruktur och informationshanteringsplaner. I detta arbeta ingår ordinarie registratur. Registraturen behöver således avlastning från ordinarie löpande registrering för att kunna delta i implementeringen.

Uppdraget är planerat från avtalstecknande dock tidigast den 1 september till och med den 31 december 2022. med eventuell förlängning till och med 31 december 2023.

Omfattning på uppdraget är 100 % (40 timmar per vecka).

Arbetet sker som utgångspunkt på plats i Havs- och vattenmyndighetens lokaler i Göteborg.

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifter
I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma;

• daglig postöppning, registrering, diarieföring och expediering
• aktläggning och arkivering av diarieförda handlingar och ärenden
• kontakter med anställda och allmänhet vid offentliggörande av handlingar i enlighet med
• offentlighetsprincipen
• framtagande av information om pågående och avslutade ärenden
• ta fram statistik över pågående och avslutade ärende.

Din profil

För att vara aktuell för rollen behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Registratorsutbildning på högskolenivå eller likvärdig utbildning. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt ett (1)
års arbetslivserfarenhet som registrator.
– Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
– Kunskaper om dokument- och ärendehanteringssystem (exempelvis Public360, W3D3 eller Visual Arkiv m.fl.)
– kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och registratorsfunktion och ansvar
– Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet kommer ske under början av Augusti.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi en handläggare/fakultetssekreterare till Göteborgs universitet, Konstnärliga fakultetskansliet. Handläggaren ska agera administrativt stöd under cirka 4 månader, med start så snart som möjligt.

Startdatum (senast): 2022-08-15
Slutdatum: 2022-11-30
Omfattning: Heltid

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet.

Mer om tjänsten

Som handläggare/faktultetssekreterare kommer du att jobba med följande arbetsuppgifter:

• Utskick, anteckningar, protokoll, expediering
• Flera organ: ledningsgrupp (prefektråd), konstnärliga fakultetsstyrelsen, dekanens beslutsmöte, valberedning
• Ärenderegistrering, arkiv
• Hantera kansliets inkommande e-post till funktionsadressen (distribuerar för handläggning)
• Årsuppföljning (samordning), arbete med valprocesser (utser ledamöter i olika organ)
• Handläggning och rådgivning av administrativa frågor inom organisationen

Du kommer att arbeta i nära samarbete med fakultetsledningen (dekan, kanslichef, prefekter).

Din profil

Vi söker dig som har:

• gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• kan kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Till COBS huvudkontor i Göteborg söker vi en marknads- och säljassistent som tillsammans med övriga kollegor tar sig an vår storsatsning på att stärka vårt redan goda varumärke i vår nischade bransch inom verksamhetskritiska kommunikationssystem.

Detta är ett konsultuppdrag på sex månader med start i mitten/slutet av augusti och för rätt person finns det möjlighet till förlängning alternativt anställningen efteråt.

SÖKORD: marknadsassistent, säljassistent, marknad, sälj

Om verksamheten

COBS AB är ett av Sveriges ledande företag inom larm- och meddelandehantering för trådlös kommunikation och funktioner med fokus på säkerhet och trygghet. Idag har COBS AB cirka 70 000 användare i Sverige och Europa, och över 5 000 installerade kommunikationslösningar. Våra kunder återfinns i säkerhetskrävande miljöer inom hälso- och sjukvård, hotell, industri, kriminalvård och handel. COBS är en del av Lagercrantz Group, en teknikhandelskoncern inom elektronik, el, kommunikation och angränsande områden.

Läs gärna mer på: www.cobs.se

Mer om tjänsten

Din främsta arbetsuppgift blir att erbjuda COBS säljorganisation en ”spindeln i nätet” funktion. Arbetet är väldigt omväxlande och passar dig som är kreativ och brinner för service. Det kan ena dagen innebära att man får uppdatera marknadsmaterial, websidor till att medverka och marknadsföra företaget på event med olika erbjudanden för att nästa dag få arbeta mer strukturerat och långsiktigt med den egna hemsidan. Samtidigt så ingår att bistå säljavdelningen olika uppgifter i en assisterande roll.

Arbetsuppgifter i urval:

* Löpande uppgifter för sälj- och marknadsfunktionen
* Säljstöd
* Säkerställa CRM-systemet är uppsatt i enlighet med COBS säljprocess samt stötta säljarna i optimalt användande av CRM
* Säkerställa rätt information och marknadskommunikation på COBS hemsida och kontinuerligt arbete med SEO
* Utforma och genomföra kampanjer riktade mot olika målgrupper och
* återförsäljare
* Aktivt driva projektet att utveckla en ny webbsida för COBS
* Skriva och utforma inlägg på landningssidor och sociala medier som LinkedIn
* Grafisk utformning av marknadsmaterial
* Övriga kontorsgöromål

Din profil

Att kunna uttrycka sig i tal och text är något som är en direkt förutsättning för att klara av arbetet samt att kunna anpassa text, design och layout för specifika ändamål.

Vidare behöver du kunna hantera grafiska redskap och även förmedla budskap rent visuellt.

För att lyckas väl i denna roll har du troligtvis redan arbetat i en liknande tjänst och känner dig trygg i den. Du behöver även vara tydlig, kommunikativ och pedagogisk.

Vi söker dig som har förmåga att se ett helhetsperspektiv som är administrativt lagd och som skapar struktur.

För din framgång ser vi att du:

* Har ett brinnande intresse för service
* Är prestigelös, flexibel och ödmjuk, som enkelt kan agera självgående och som utmanas av arbete under eget ansvar.
* Är ansvarstagande, driven och även mycket strukturerad.

Som person är du utåtriktad och kan hantera flera pågående projekt. Du bidrar med dina idéer och kommer med egna initiativ. Vi lägger stor vikt på vem du är som person, vad som driver dig och hur du passar in i teamet. Vi letar främst efter positiv, strukturerad och kreativ person som är starkt serviceminded – gärna med ett teknikintresse.

Kvalifikationer:

* Mycket god vana av Adobe Creative Cloud samt HubSpot (CRM/CMS).
* Svenska och engelska helt obehindrat i tal och skrift.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.