Om tjänsten
21grams grundades 2004, och i spåren av den avreglerade Posten utmanade vi branschen med något vi kallar “portooptimering” – kostnadseffektiva portolösningar för företag. Idag är vi branschens ledande techbolag och den näst största aktören för distribution av såväl analog som digital post samt kommunikation och betalningar och verksamma i hela norra Europa.

Nu söker vi ytterligare en systemutvecklare till vårt Core team. Core teamet är vi som utvecklar och förvaltar våra kärnsystem för processning av dokument och distribution till digitala och analoga distributionskanaler. Vi har flertalet digitala kanaler själva som arkiv och Sveriges näst största e-fakturaplattform. Vi distribuerar också till marknadens övriga kanaler så som e-post, SMS och Kivra.

Vi fortsätter ständigt att utvecklas, gillar att jobba i teknikens framkant och nu transformerar vi våra tjänster till en meddelandedriven mikrotjänstbaserad arkitektur där tjänsterna körs i Docker containrar och är på väg mot AWS.

Vi söker dig som
Har en eftergymnasial utbildning inom systemvetenskap, datateknik eller liknande
Har mycket goda kunskaper i svenska och/eller engelska

De är ett stort plus om du har tidigare erfarenhet av
Att utveckla mikrotjänster med Spring Boot och Spring Cloud
Att utveckla för Amazon Web Services (AWS)

Hos oss får du jobba i en liten organisation med korta beslutsvägar och du har en hög grad av frihet. I gengäld förväntar vi oss att du tar ansvar, tar egna initiativ och att du har en drivkraft att få saker gjorda. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Du erbjuds
Möjlighet att få utvecklas i en roll med varierande arbetsuppgifter där du får stöd av seniora utvecklare
Arbeta agilt i teknikens framkant
Härligt kontorshotell i centrala Falun

Vilka är 21grams?
Vi är ett entreprenörsdrivet, växande bolag som levererar tjänster som effektiviserar och optimerar företags fysiska och digitala kommunikation.

Företaget är ett av Sveriges snabbast växande företag inom digitalisering av faktureringsprocesser och producerar ungefär en tredjedel av alla e-fakturor till de svenska internetbankerna. Dessutom hanterar 21grams mjukvaror nästan vartannat fysiskt brev som skickas ut i Sverige. Du får säkert ett par brev, e-mail eller e-fakturor som passerat via 21grams varje vecka. Idag är vi ca 90 medarbetare i Sverige och sedan 2021 är företaget en del av den börsnoterade europeiska koncernen Unifiedpost Group.

21grams är ett företag med själ. Vi har vuxit både genom organisk tillväxt och förvärv där flera av grundarna till de ursprungliga bolagen finns kvar inom företaget.

Huvudkontoret ligger högst upp i Lumahuset i Hammarby sjöstad med utsikt både mot stad, sjö och skidbacke. En del medarbetare finns även på andra orter såsom Göteborg, Malmö, Falun, Köpenhamn och Oslo.

Vi som jobbar här är ett härligt och kreativt gäng med många intressen av olika slag och nördighetsnivå inom t ex indierock, discgolf, ultralöpning, cykling, jakt, golf, kaffemaskiner, ishockey, alpinism, ölbryggning, trav, fotboll, Ibanez-gitarrer, grönsaksodling och flugfiske. Spontana After Works dyker upp lite då och då och vi har ett par riktigt roliga personalsammankomster varje år.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar 21grams med Dreamwork – TitanIT. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid hos 21grams, med placering i Stockholm, Falun eller Göteborg. Tillträde till tjänsten är enligt överenskommelse.

Du söker tjänsten på www.dreamwork.se vänligen bifoga CV och personligt brev. Vi kommer att kalla till intervju löpande så sök gärna tjänsten så snart som möjligt. Vid frågor är du välkommen att kontakta Christina Martinsson, rekryteringskonsult på Dreamwork, christina.martinsson@dreamwork.se

Kort om tjänsten

Nu söker vi en projektledare med erfarenhet av ERTMS, inom tekniskt och administrativt stöd för Trafikverket i Borlänge!

Beläggningsgrad för uppdraget beräknas vara ca 50% av en heltid. Uppdraget ska påbörjas senast 2022-09-01 och slutfört senast 2023-09-01.

Om verksamheten

Verksamhetsområde Stora Projekt ansvarar för att upphandla och genomföra Sveriges allra största och mest komplexa infrastrukturprojekt. Några av de största projekten just nu är införandet av tågtrafikstyrningssystemet ERTMS samt bl.a. investeringsprojekten, Mälarbanan, Förbifart Stockholm, Tvärförbindelse Södertörn samt Ostlänken och Västlänken. Trafikstyrningssystemet ERTMS ERTMS – European Rail Traffic Management System – är ett EU-gemensamt trafikstyrningssystem. Det införs för att förenkla resor och transporter över landsgränserna i Europa. Projekt ERTMS uppdrag är att färdigställa utvecklingen av ERTMS systemen och att ansvara för införandet av ERTMS i Sverige. Införandet innebär även en stor reinvesteringsinsats i den svenska järnvägsanläggningen. Vi börjar med införandet av ERTMS på Malmbanan som omfattar sträckan Luleå – Riksgränsen (Narvik) med första driftsättning på del av sträckan 2021. År 2035 beräknas ERTMS vara infört i sin helhet i Sverige.

Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på Trafikverket.

Mer om tjänsten

Konsulten ska vara tekniskt och avtalsmässigt stöd i befintliga och kommande EUfinansierade projekt där Trafikverket är en delaktig part och som har en klar koppling till ERTMS-projektet. Konsulten ska vara projektkoordinator i projektet ERTMS-Öresund och ERTMS Norge. (växlas ev över) Konsulten ska vara projektchefens stöd och sakkunnige i ERTMS- och avtalsfrågor samt leda genomförandet av tekniska utredningar. Uppgiftens karaktär förutsätter att konsulten är drivande och är tekniskt, ekonomiskt och juridiskt kompetent.

Din profil

Offererad person ska ha följande utbildning, kompetens och erfarenhet:
– Minst 7 års erfarenhet av ERTMS inom områdena teknik, lagstiftning, avtal och upphandling och organisation.
– Minst 5 års erfarenhet av arbete som chef i ledande ställning.
– Minst 3 års erfarenhet av internationellt samarbete inom signalteknikområdet och i synnerhet ERTMS
– Minst 3 års erfarenhet av ansökning och genomförande av EU-finansierade järnvägsprojekt
– Minst 3 års erfarenhet av ledning av större utvecklingsprojekt kopplat till teknisk utveckling.
– Mycket goda kunskaper och mycket god förmåga att kunna uttrycka sig i både tal och skrift på engelska och svenska.

Meriterande:
– Erfarenhet av projektledning i projekt som liknar det aktuella uppdraget
– God kunskap om modeller och metoder för projektstyrning och produktutveckling, ex vis PMI, ”V-modell enligt SS-EN 50126”.
– Stor erfarenhet och kunskap av järnvägsentreprenader inom beställar- och/eller entreprenörsorganisation.
– Stor erfarenhet och kunskap om planering och aktivt riskarbete avseende anläggningsproduktion samordnad med pågående järnvägstrafik
– Förhandlingsvana i internationell miljö

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001

Kort om tjänsten

Nu söker vi en ekonomiassistent till Trafikverkets kontor i Borlänge.

Startdatum: Snarast, men senast 2022-08-08
Slutdatum: 2022-12-31, eventuellt förlängning
Omfattning: 100 %

Om verksamheten

Stationeringsort är Borlänge. Enligt överenskommelse kan visst arbete ske på distans. Enstaka resor kan bli aktuella.

Mer om tjänsten

Konsultens huvudsakliga arbetsuppgift är att sköta huvuddelen av ekonomihanteringen inom projektet Nationell Trädsäkring, bevaka och leverera sammanställningar av det ekonomiska utfallet i de fyra olika delprojekten. Uppdraget innefattar bland annat kontakt med Lantmäteri före, under och efter servitutsbildningar. Inför utbetalning till berörda fastighetsägare ska konsulten bland annat göra kontroller av laga kraft, göra kontroller av underlag inklusive momsregistrering samt sköta kontakter med fastighetsägare avseende kontouppgifter. Vidare ska konsulten vid behov göra bokningar av marklösenskuld, bevaka inbetalningar från virkesköpare, kontrollera kontrakterade entreprenörers fakturaunderlag (verifikat) samt sköta kontering av fakturor. Konsulten ska även kunna sköta andra administrativa uppgifter vid behov som till exempel assistera projektledningen vad gäller rapportering, kontraktsadministration och ekonomiska prognoser.

Arbetet kommer att utföras i nära samarbete med projektledningen. Konsulten kommer även ha kontakter med trädsäkringsledarna.

Din profil

Erbjuden konsult ska uppfylla nedan kompetenskrav:

• Högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning och minst 3 års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig samt fem 5 års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent.
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
• Goda kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance m.fl.).
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt då urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en administratör till Trafikverket i Borlänge. Uppdraget sker på plats hos Trafikverket. Uppdraget är 100% med start 2022-05-16 och sträcker sig till 2022-12-31 med chans till förlängning. Någon enstaka resa kan förekomma.

Mer om tjänsten

Trafikverket är i behov av att förstärka inom två områden av deras verksamhet. Områdena är elabonnemang och skadeärenden. Inom verksamheten hantering av Trafikverkets elabonnemang behöver de hjälp med att distribuera information, administrera post/e-post och hantera fakturor med mera. Inom verksamheten skadeärenden behöver de stöd med att hantera enklare skadeärenden i form av att granska och fakturera. Båda områdena innebär mycket kontakter med både interna och externa parter. Som konsult kommer du således att dela din tid mellan dessa två uppdrag. Utöver detta kommer du att arbeta med enklare handläggning av ärenden inom skadeärenden. Några exempel på arbetsuppgifter:

– Distribuera information om planerade strömavbrott och mätarbyten
– Administrera post/e-post, hantera kreditfakturor
– Hantera vissa inkommande ärenden som berör hantering av elabonnemang
– Granska underlag i skadeärenden och vid behov begära kompletteringar
– Fakturera skadeärenden, kommunikation och ha kontakt med försäkringsbolag och interna, via telefon och e-post.

Din profil

Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning med inriktning administration, ekonomi eller högskoleförberedande program. Du har minst ett års (12 månaders) arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Du har goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt. Du kan kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Som person är du serviceminded, noggrann och brinner för administration.

Ansökan

Hjärtligt välkommen att söka denna spännande roll genom att följa länken i annonsen. Urvalet kommer ske löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig med erfarenhet av att jobba som controller. Du kan även vara junior i rollen, men med ambition att utvecklas.

Omfattning Heltid 100%, deltid kan också vara aktuellt.
Start: 1a september
Längd: 6-12 månader

Visst distansarbete är möjligt.

Du blir anställd av Dreamwork men sitter ute hos vår kund.

Om verksamheten

Vi söker en produktionscontroller/ekonomicontroller till Västermalmsverket
Du blir en viktig del i deras utveckling till att bli ledande i branschen genom att leverera energiprodukter klimatneutralt, kostnadseffektivt och med hög kvalitet.

Driften av deras moderna produktionsanläggning sköts idag av ett engagerat team drifttekniker. Du
kommer att ha möjligheten att arbeta tillsammans med kollegor som har lång erfarenhet av
branschen och kan därför få god stöttning i de frågor som kan dyka upp.

Mer om tjänsten

Din roll som produktionskontroller/ekonomicontroller.

Att arbeta som produktionskontroller/ekonomicontroller hos oss kräver att du är ordningsam och ansvarsfull.
Dina arbetsuppgifter består av att hantera deras bränsleflöden och tillhörande logistik, men också att följa upp deras leveranser av bränsle till och från våra anläggningar.
Du kommer också att:
• Skapa faktureringsunderlag
• Inventera lagervolymer
• Bevaka att deras avtal följs
• Avropa bränsleleveranser
• Arbeta med deras branschgemensamma system Viol och Doris, men också arbeta i ekonomisystem, officeverktyg, samt BI-
system
• Du arbetar nära den dagliga driften

Din profil

För att vara aktuell för rollen, behöver du uppfylla nedan kriterier.

Din profil

Vi letar efter en resurs som har några års erfarenhet som produktions-/ekonomicontroller, du kan med fördel vara junior i din roll. Det viktiga för oss är att du trivs med att ta ansvar och är engagerad i dina arbetsuppgifter. Du behöver ha kunskaper från producerande verksamhet och tycka om att arbeta i en dynamisk miljö.

Vidare behöver du ha:
• Relevant utbildning inom ekonomiområdet
• Några års arbetslivserfarenhet
• En god systemvana, det är meriterande om du är en van användare av större ekonomi /affärssystem och om du har mycket
goda kunskaper i Excel.

En kul roll där du har möjlighet att utvecklas!

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet kommer ske löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi för ett konsultuppdrag dig som är en erfaren chef, gärna inom drift och underhåll.
omfattning: Heltid 100%
Start: omgående
Längd: ca 6 månader

About the job

Vår kund Region Dalarna behöver nu genom en konsultlösning, stötta upp Drift och underhållssidan.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund. Eventuellt finns möjlighet att kunna fakturera från eget bolag.

Mer om tjänsten

Uppdraget syftar till att under en begränsad period ansvara för daglig planering, bemanningsfrågor och driftuppdrag samt deltaga i ledningsgrupp för området. Arbetsgruppen består av 13 drifttekniker och 5 personer som arbetar med Yttre Skötsel (grönytor, buskar, träd samt snö och halkbekämpning).
Till stöd finns även en samordnare.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten, behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Du ska ha minst 3 år som chef i arbetsledanderoll.
– Du ska ha generell bra datakunskaper.
– Du behöver behärska svenska i tal och skrift.

Det är meriterande om du har:

– Erfarenhet från planering och uppföljning av förebyggande underhåll.
– Vana att jobba med arbetsorder och fördelning och uppföljning av jobben.
– Vana av att ha en egen budget att följa upp och kontroll av fakturaflöden osv.

OBSERVERA att Region Dalarna har krav på minst 2 vaccindoser mot Covid 19, det kommer kontrolleras mot vaccinbeviset.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande och observera att det är kort svarstid.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Om tjänsten
21grams grundades 2004, och i spåren av den avreglerade Posten utmanade vi branschen med något vi kallar “portooptimering” – kostnadseffektiva portolösningar för företag. Idag är vi branschens ledande techbolag och den näst största aktören för distribution av såväl analog som digital post samt kommunikation och betalningar och verksamma i hela norra Europa.

Nu söker vi ytterligare en systemutvecklare till vårt Core team. Core teamet är vi som utvecklar och förvaltar våra kärnsystem för processning av dokument och distribution till digitala och analoga distributionskanaler. Vi har flertalet digitala kanaler själva som arkiv och Sveriges näst största e-fakturaplattform. Vi distribuerar också till marknadens övriga kanaler så som e-post, SMS och Kivra.

Vi fortsätter ständigt att utvecklas, gillar att jobba i teknikens framkant och nu transformerar vi våra tjänster till en meddelandedriven mikrotjänstbaserad arkitektur där tjänsterna körs i Docker containrar och är på väg mot AWS.

Vi söker dig som
Har en eftergymnasial utbildning inom systemvetenskap, datateknik eller liknande
Har minst 2 års tidigare erfarenhet från systemutveckling i Java
Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska

De är ett stort plus om du har tidigare erfarenhet av
Att utveckla mikrotjänster med Spring Boot och Spring Cloud
Att utveckla för Amazon Web Services (AWS)

Hos oss får du jobba i en liten organisation med korta beslutsvägar och du har en hög grad av frihet. I gengäld förväntar vi oss att du tar ansvar, tar egna initiativ och att du har en drivkraft att få saker gjorda. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Du erbjuds
Möjlighet att få utvecklas i en roll med varierande arbetsuppgifter där du får stöd av seniora utvecklare
Arbeta agilt i teknikens framkant
Härligt kontorshotell i centrala Falun

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar 21grams med Dreamwork – TitanIT. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid hos 21grams, med placering i Stockholm, Falun eller Göteborg. Tillträde till tjänsten är enligt överenskommelse.

Du söker tjänsten på www.dreamwork.se vänligen bifoga CV och personligt brev. Vi kommer att kalla till intervju löpande så sök gärna tjänsten så snart som möjligt. Vid frågor är du välkommen att kontakta Christina Martinsson, rekryteringskonsult på Dreamwork, christina.martinsson@dreamwork.se

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en tekniker till Trafikverket i Borlänge. Start är 1 Mars 2022 och uppdraget är 6 månader med chans till förlängning på ytterligare 6 månader. Uppdraget kommer att vara på plats på Trafikverket.

Mer om tjänsten

Vi söker en tekniker till Trafikverket i Borlänge.
Som tekniker så ansvarar du för den dagliga driften såsom felsökningar och bedömningar hur eventuella fel på bästa sätt åtgärdas. Du kommer att vara en second line support och ta emot ärenden från first line supporten och ansvara för att lösa dem. Frågorna kan både gälla hårdvara och mjukvara gällande datorer och mobiltelefoner. Du kommer även att ansvara för lagerhållning av reservutrustning till kontoret. Vidare kommer du att vara tekniskt stöd vi större digitala möten, ansvara för drift- och datasäkerhet, installera program och anpassa dem till nätverket, ansvara för teknik vid visningar i konferensutrymmen samt administrera standardsystem såsom mail, kalendrar samt backup-storage- och applikationservrar.

Din profil

Vi söker dig med minst gymnasial utbildning eller likvärdig utbildning.
Du har minst ett års arbetslivserfarenhet som IT-tekniker med goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet. Du har goda kunskaper i MS Office. Du har minst ett års erfarenhet av MDM-lösningar gärna Mobil Iron. Du är van att arbeta i ärendesystem.
Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift.

Som person är du lösningsorienterad , prestigelös samt brinner för service.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande. Sista ansökningsdag är 18/1-2022

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi erbjuder ett fritt och spännande jobb med stora möjligheter att själv planera och forma din arbetsvecka. Du ska bearbeta nya och befintliga kunder i ditt distrikt. Distriktet sträcker sig från Dalarna ner till Värmland och Gävle/ Uppsala i öster. Huvudsakligen besöker du grossister och installatörer men jobbar även mot konsument på mässor och visningar. Läs mera på www.varmebaronen.se

Mer om tjänsten

Du stödjer Värmebaronens kunder med all service och uppmärksamhet som krävs för att öka deras försäljning av våra produkter. Kunderna är ofta installationsfirmor med stor teknisk kunskap som kan behöva hjälp med att t.ex. utveckla sin försäljningsteknik eller kännedom om nya produkter. Som säljare befinner du dig givetvis ofta på resande fot och du planerar själv din tid. Vi ser till att du har alla förutsättningar att lyckas med en bra utbildning på våra produkter och vår marknad.

Du bor förmodligen i Mora – Leksand – Falun – Borlängeområdet.

Din profil

Krav:
Tidigare erfarenhet av resande försäljning.
B-körkort.

Övriga meriterade kunskaper och egenskaper:
El-kunskap.
Erfarenhet från VVS-branschen.

Personliga egenskaper:
Du…
… har ett starkt driv och kunna arbeta strukturerat.
… älskar att sälja och prestera.
… har förmåga att se problem som en utmaning, och lösa dessa på bästa sätt.
… är en tävlingsmänniska som aldrig ger upp.
… rätt attityd och en stark vilja att utvecklas tillsammans med oss.

Utbildning: Produktutbildning sker i Kristianstad.

Arbetstider och anställningsform: Heltid, inga fasta tider, tillsvidareanställning.

Placering: Kontor i hemmet.

Lön: Enligt överenskommelse.

Tillträde: Omgående, sök snarast då urvalet sker löpande!

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.