Ort: Borås
Kort om tjänsten
Som säljare på OP Höglunds södra distrikt har du en viktig roll som säljare till åkerier och återförsäljare av lastbilar. Du arbetar med väl inarbetade varumärken och produkter som påbyggnationer till timmer- och flisekipage samt skogskranar och lastväxlarvagnar. Ditt distrikt sträcker sig från Uddevalla till Norrköping och söderut, du bor i distriktet och kan utgå hemifrån eller från ett av OP Höglunds kontor.
Sökord: timmerbil, timmerlastbil, lastbil, lastbilspåbyggnation, skogsindustri, skogstransport, åkeri, transport
Om verksamheten
OP Höglunds är ett av Sveriges äldsta påbyggnadsföretag. Det startade 1919 av Birger Höglund, våra anläggningar finns i Säffle och Mjölby. I dag är OP Höglunds en av Sveriges ledande tillverkare av påbyggnader för transporter inom skogsnäringen. OP Höglunds är idag 85 anställda och ingår i OP Gruppen. Vårt mål är att tillverka kundanpassade påbyggnader med hög kvalitet och god servicegrad för skogsindustriknutna transporter.
Läs mer på www.ophoglunds.se
Mer om tjänsten
Du kommer att få jobba på ett väl inarbetat distrikt där befintliga kunder är nöjda och det finns potential att växa. Dina kontaktpersoner har olika befattningar och behov, ditt jobb är att hitta behoven och presentera lösningar för kunden. Du har här ett mycket omväxlande jobb med många trevliga kundkontakter.
Många av kontakterna sköts över telefon, mail och digitala möten, men självklart vill kunderna också ses personligen. Du planerar dina kundkontakter och resor självständigt utifrån kundernas behov och ditt strukturerade arbetssätt.
Dina kollegor är en närvarande försäljningschef, kollegor i säljteamet och en kompetent organisation inom konstruktion, produktion och service. Du och dina kollegor fungerar som ett team som jobbar tillsammans mot gemensamma mål.
Här finns en uttalad strategi som innebär att alla ska känna sig delaktiga och värdefulla. Man stöttar varandra och hittar på mycket kul tillsammans.
Din profil
Du har självklart erfarenhet från lastbils- eller påbyggnadsbranschen, det är ett krav för att gå vidare i vår process. Du är van att arbeta självständigt och agerar gärna i rollen som kunnig rådgivare. Du tycker om att kontakta och besöka kunder och bygga relationer.
Resor ingår i jobbet och du deltar i mässor och kundevent. Du kan ha ca 30-50 övernattningar per år, lite beroende på var i distriktet du bor. Du planerar dina kundkontakter och -besök och jobbar strukturerat med nya och befintliga kunder.
Du kommer att jobba i Pyramid affärssystem med rapportering, offerter och uppföljningar, du har inga problem att jobba i Officepaketets olika program. Du pratar och skriver en vårdad svenska, en fördel är om du har körkort C/CE.
Ansökan
Du är välkommen att söka tjänsten via Dreamworks hemsida, www.dreamwork.se med bifogat CV och personligt brev. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot några ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval, sök gärna tjänsten redan idag och senast 19 november. Tillträde enligt överenskommelse.
Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Lilliér på Dreamwork 0708 121 121, alternativt lena.lillier@dreamwork.se
Kort om tjänsten
NaviPro går som tåget och vi söker därför en systemutvecklare för att komplettera vårt team.
Är du på jakt efter rätt arbetsgivare?
Toppen! För vi är nämligen på jakt efter rätt medarbetare!
Om verksamheten
Vårt löfte till våra kunder är enkelt; engagemang och kompetens.
Redan 1999 – då vi grundades, formulerade vi det i vår affärsidé. En idé som vi hållit fast vid även om verktygen självklart har förändrats:
”NaviPro ska med hög kompetens erbjuda mindre och medelstora företag anpassade systemlösningar i kraftfulla affärssystem tillämpat med modern teknik. Genom långsiktiga relationer, stort engagemang och nära samarbete medverkar vi till att utveckla affärsprocesser och skapa mervärden för kunden.”
Totalt är vi nu 40 medarbetare (de flesta NAV-konsulter), varav 27 personer vid huvudkontoret i Borås, 9 på Göteborgskontoret och 4 stycken på Stockholmskontoret.
Sedan starten 1999 har vi visat ett positivt resultat.
NaviPro är privatägt och omsättningen är 53 miljoner kronor.
Läs gärna mer om oss på:
www.navipro.se
Mer om tjänsten
Vi arbetar mycket med webbutveckling med inriktigning på Angular/JavaScript och HTML5, Microsoft SQL TSQL, rapportverktyg som SAP Crystal Reports och Micorsoft Report Builder.
Hos oss på NaviPro kommer du att förvalta och utveckla PISA och skapa integrationer mot andra system i form av Webservices, filöverföringar, SQL mot SQL m.m
Arbetet handlar om att utveckla och ge konsultation, men även support till PISA-vårt egenutvecklade textila PDM-system, där information, tillverkning och kommentering kring produkter sker. Du kommer även till viss del att bygga anpassningar i Microsoft Dynamics NAV och integrationer med andra system. Utöver detta kommer du också arbeta med användargränssnitt och testning.
Varför ska du då söka dig till oss på NaviPro?
Vi på NaviPro trivs både med varandra och våra arbetsuppgifter på ett sätt som är ovanligt. Ett bevis på det är att vår personalomsättning är i det närmaste obefintlig. Vi har dessutom många spännande personalförmåner såsom personalbil och ett väl tilltaget friskvårdbidrag m.m.
Din profil
Vi tror att du som person har ett brinnande och stort intresse för systemutveckling och en dröm om att få arbeta och utvecklas med ditt intresse.
Vi söker dig som gillar att jobba med människor och har lätt för att lyssna. Du har inget emot att fråga om du inte förstår och inser när du behöver hjälp. Du kan förmedla dina tankar på ett enkelt och trevligt sätt i både tal och skrift, med stor förmåga att samarbeta, kan jobba strukturerat, är engagerad och gillar att ta ansvar för att leverera ett bra underlag såväl till kund som internt. Du gillar att hjälpa kunder i svåra situationer och förmår att behålla lugnet.
Vi fyller dig med kunskap och kompetens, bara du har passionen!
Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med Dreamwork.
Du ansöker genom att registrera ditt CV på Dreamworks hemsida, www.dreamwork.se
Urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Sök därför tjänsten redan idag!
Observera att de ej har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringen är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Petra Axvigg: Tfn: 031-10 98 01 alternativt: petra.axvigg@dreamwork.se
Kort om tjänsten
Vi söker nu en driftchef som skall komplettera vårt team.
Är du dessutom strukturerad, tekniskt driven och längtar efter att få vara med om en arbetsvardag med delaktighet, personlighet och såväl faktisk– som personlig utveckling?
Då är det dig vi söker!
Om verksamheten
Vårt löfte till våra kunder är enkelt; engagemang och kompetens.
Redan 1999 – då vi grundades, formulerade vi det i vår affärsidé. En idé som vi hållit fast vid även om verktygen självklart har förändrats:
”NaviPro ska med hög kompetens erbjuda mindre och medelstora företag anpassade systemlösningar i kraftfulla affärssystem tillämpat med modern teknik. Genom långsiktiga relationer, stort engagemang och nära samarbete medverkar vi till att utveckla affärsprocesser och skapa mervärden för kunden.”
Totalt är vi nu 40 medarbetare (de flesta NAV-konsulter), varav 27 personer vid huvudkontoret i Borås, 9 på Göteborgskontoret och 4 stycken på Stockholmskontoret.
Sedan starten 1999 har vi visat ett positivt resultat.
NaviPro är privatägt och omsättningen är 53 miljoner kronor.
Läs gärna mer om oss på:
www.navipro.se
Mer om tjänsten
Som driftschef hos oss ges du ett ansvar för teknisk implementering av affärssystem.
Du att ha en viktig roll i många olika kunduppdrag vilket skapar ett varierande arbete.
Det är en utförande och- rådgivande roll som innebär mycket kontakt med bolagets kunder och du ansvarar för att leverera och driftsätta.
Du kommer att analysera kunders nuvarande IT-situation, förstå problem och ta fram konkreta lösningar anpassade efter kundens behov.
Personalansvar för en person ingår och på sikt kommer gruppen att utökas.
Varför ska du då söka dig till oss på NaviPro?
Medarbetarna på NaviPro trivs både med varandra och sina arbetsuppgifter på ett sätt som är ovanligt. Ett bevis på det är att vår personalomsättning i det närmaste är obefintlig. Vi har dessutom många spännande personalförmåner såsom personalbil och ett väl tilltaget friskvårdbidrag m.m.
Din profil
Vi söker dig som är social, serviceinriktad, strukturerad och ansvarstagande för såväl ditt arbete som dina relationer till kunder och kollegor.
I rollen som driftschef kommer du att arbeta med driftsättning och kan matcha din kompetens inom IT med respektive kunds verksamhet och affärsmiljö.
För rollen krävs att du har en gedigen erfarenhet av tekniskt analytiskt samt stor erfarenhet av praktiskt utförande.
Vi ser gärna att du har erfarenhet – utöver Microsoft Dynamics – vilket är ett krav – inom något eller några av följande system:
• Windows 7, 8 och 10
• Microsoft Cloud eller Acher
• Microsoft SQL
• Citrix
• Remote Desktop Services
• Hypervisors (VMware och Hyper-V)
• Erfarenhet av IP-nätverk
På NaviPro lägger vi stor vikt vid rätt person framför erfarenhet, men har du vana av arbete med driftsättning av affärssystem ser vi detta som meriterande.
Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med Dreamwork.
Du ansöker genom att registrera ditt CV på Dreamworks hemsida, www.dreamwork.se
Urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Sök därför tjänsten redan idag!
Observera att de ej har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringen är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Petra Axvigg: petra.axvigg@dreamwork.se
Kort om tjänsten
Vi söker nu en projektledare som skall komplettera vårt team.
Har du tidigare erfarenhet som projektledare och känner att du fått koll på läget?
Är du dessutom strukturerad, tekniskt driven och längtar efter att få vara med om en arbetsvardag med delaktighet, personlighet och såväl faktisk– som personlig utveckling?
Då är det dig vi söker!
Om verksamheten
Vårt löfte till våra kunder är enkelt; engagemang och kompetens.
Redan 1999 – då vi grundades, formulerade vi det i vår affärsidé. En idé som vi hållit fast vid även om verktygen självklart har förändrats:
”NaviPro ska med hög kompetens erbjuda mindre och medelstora företag anpassade systemlösningar i kraftfulla affärssystem tillämpat med modern teknik. Genom långsiktiga relationer, stort engagemang och nära samarbete medverkar vi till att utveckla affärsprocesser och skapa mervärden för kunden.”
Totalt är vi nu 40 medarbetare (de flesta NAV-konsulter), varav 27 personer vid huvudkontoret i Borås, 9 på Göteborgskontoret och 4 stycken på Stockholmskontoret.
Sedan starten 1999 har vi visat ett positivt resultat.
NaviPro är privatägt och omsättningen är 53 miljoner kronor.
Läs gärna mer om oss på:
www.navipro.se
Mer om tjänsten
Som projektledare hos oss ges du ett helhetsansvar för implementering av affärssystem där du är delaktig från analysfas till förvaltningsläge såväl hos kund som internt.
I dina arbetsuppgifter ingår bl.a.. behovsanalyser, budgetarbete, utredning och implementering.
Detta är en givande roll med stor projektkontroll, kundkontakter och integrering med interna kollegor.
Varför ska du då söka dig till oss på NaviPro?
Medarbetarna på NaviPro trivs både med varandra och sina arbetsuppgifter på ett sätt som är ovanligt. Ett bevis på det är att vår personalomsättning i det närmaste är obefintlig. Vi har dessutom många spännande personalförmåner såsom personalbil och ett väl tilltaget friskvårdbidrag m.m.
Din profil
Eftersom detta är en tjänst som är mångfasetterad kan du ha en bakgrund inom många olika områden där du haft helhetsansvar inom projektens alla delar.
En bra erfarenhet kan vara en bakgrund där du haft värdefull kunskap om de tekniska möjligheterna för kund och internt. Lyckad matchning är om du har tidigare erfarenhet av affärssystemsimplemetering eller dy.l.
På NaviPro lägger vi stor vikt vid rätt person framför erfarenhet, men har du vana av arbete med helhetsprojekt, från ax till limpa d.v.s. analys, budget, avrop av interna resurser och kundkontakter ser vi detta som meriterande.
Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med Dreamwork.
Du ansöker genom att registrera ditt CV på Dreamworks hemsida, www.dreamwork.se
Urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Sök därför tjänsten redan idag!
Observera att de ej har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringen är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Petra Axvigg: Tfn: 031-10 98 01 alternativt: petra.axvigg@dreamwork.se
Kort om tjänsten
Pulsen befinner sig just nu i en av företagets största förändringsprocesser där vi satsar stort inom området IT-drift. Vi söker därför kompetenta och erfarna medarbetare för att förstärka vårt team där vi ser behovet vara IT-serverteknik samt IT-tekniker.
Om verksamheten
Pulsen Production levererar IT-drift för verksamhetskritiska system, baserat på IBM Power-och Intel/Windows-plattformar. Bolaget erbjuder företag en stabil IT-infrastruktur med hög säkerhet, applikationsövervakning, arbetsplatstjänster, servicedesk och fjärrdrift. Pulsen levererar även alla typer av molntjänster, lokalt producerade i Sverige eller från ledande globala aktörer.
Pulsens varumärke bygger sig inte självt. Det görs varje dag av våra kompetenta medarbetare som arbetar på Pulsen. Därför har vi satsat mycket på vår fysiska och sociala arbetsmiljö. I driftteamet finns det en stor tillhörighetskänsla och vi tycker om att angripa driftproblem som ett team.
Läs gärna mer om oss på: www.pulsen.se
Mer om tjänsten
IT-servertekniker:
Du behövs till vårt Hostingteam där vi har behov av att utöka vår nuvarande styrka som driftar våra kunders serverinfrastruktur. Huvudfokus för tjänsten kommer vara serverdrift inom framförallt en Windowsmiljö men det inkluderar även kunskap inom virtualisering, SQL, Exchange med mera. En stor del av jobbet handlar även om löpande drift av servrar där vi driftar våra kunders IT-system i våra datahallar i Ulricehamn och Borås.
Som IT-SERVERTEKNIKER hos Pulsen Production får du:
• Arbeta med Microsoft servermiljö samt därtill kringliggande produkter.
• Använda verktyg som Hyper V, VMware och MS Server.
• Jobba med SQL Server och Microsofts System Center.
• Stora möjligheter till personlig utveckling och massor med trevliga arbetskamrater.
• Vidare är det viktigt att du kan arbeta under eget ansvar och tycker om att ha en rådgivande roll mot kund.
IT-tekniker:
Du behövs till vårt IT-arbetsplatsteam för att utöka vår nuvarande styrka. Huvudfokus för tjänsten kommer vara att ingå i det team som hanterar våra kunders IT-arbetsplatser med tillhörande klientinfrastruktur.
Om du är mindre senior kanske också en start kan vara att arbeta i vårt Support first line och skaffa mer erfarenhet och kunskap.
Som IT-TEKNIKER hos Pulsen Production får du:
• Arbeta med Microsoft klientmiljö samt därtill kringliggande produkter.
• Använda verktyg som MS Service Manager, MS Configuration Manager.
• Jobba med MS Exchange server och Skype for business.
• Stora möjligheter till personlig utveckling i en stor och automatiserad IT-miljö.
En stor del av jobbet handlar även om löpande support av våra kunders IT arbetsplatser runt om i norden. Teamet ansvarar för support till närmare 3000 användare med allt från PC-arbetsplats med tillhörande tjänster.
Din profil
Det vi värdesätter högt hos våra medarbetare är en stor teknisk förståelse och ett starkt driv att skapa affärsnytta hos våra kunder
För att arbeta som IT-SERVERTEKNIKER behöver du:
• Några års erfarenhet som IT-Infrastrukturspecialist, servertekniker eller liknande tjänst.
• Mycket goda kunskaper i Microsoft servermiljöer, gärna SQL och System Center.
• Goda kunskaper i Hyper V och VMware.
• Ett prestigelöst arbetssätt, då vi jobbar i team är detta en självklarhet för oss.
• Serviceminded och social personlighet eftersom vi jobbar nära våra kunder.
• Hantera svenska och engelska mycket väl i tal och skrift samt ha körkort.
För att arbeta som IT-TEKNIKER behöver du:
• Några års erfarenhet som IT-tekniker. eller från liknande tjänst.
• Mycket goda kunskaper i Microsoft Klientmiljöer och gärna System Center.
• Goda kunskaper Microsofts Windows och allmänt inom området IT-arbetsplats.
• Ett prestigelöst arbetssätt, då vi jobbar i team är detta en självklarhet för oss.
• Serviceinriktad och social personlighet eftersom vi jobbar nära våra kunder.
• Hantera svenska och engelska mycket väl i tal och skrift samt ha körkort.
• Vidare är det viktigt att du kan arbeta under eget ansvar och är mycket serviceinriktad!
MERITERANDE för att arbeta hos Pulsen Production är om du även har:
• Sinne för ordning och problemlösning samt ansvarstagande.
• Relevant akademisk utbildning.
• Genomgått relevanta certifieringsutbildningar i Microsoft produkter.
• Kunskap inom Citrix.
• Ett processorienterat arbetssätt ITIL.
PLACERINGORT:
Tjänsten har huvudplaceringsort i Ulricehamn eller Borås, men vi har också kontor i Göteborg och Stockholm så vi är öppna för att hitta en lösning som passar dig och oss.
Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med Dreamwork.
Du ansöker genom att registrera ditt CV på Dreamworks hemsida, www.dreamwork.se
Urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Sök därför tjänsten redan idag!
Observera att de ej har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringen är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Petra Axvigg: Tfn: 031-10 98 01 alternativt: petra.axvigg@dreamwork.se
Kort om tjänsten
Boxon förstärker med en projektsäljare inom automation. Vi söker en projektsäljare som trivs med komplex försäljning och som vill arbeta med automatiska förpacknings- och märkningslösningar – något som ligger helt rätt i tiden!
Arbetar du idag som projektsäljare, kundansvarig säljare, teknisk säljare, eller liknande? Du trivs med det du gör, men söker nya utmaningar, då kan detta vara tjänsten för dig.
Boxon har en lång historik i att erbjuda maskiner för olika behov som att emballera produkter, skydda produkter, försluta och märka både produkter och lådor. Nu har Boxon tagit ytterligare steg genom att erbjuda automatiserade lösningar.
På företagets kundlista finns redan företag som Bootz, PostNord, Åhlens, Eton, Astra Zeneca, Pågens.
Mer om tjänsten
Boxon förstärker sitt säljteam med ytterligare en projektsäljare inom Automation. Vi söker en säljare med genuint intresse för att bygga vidare på befintliga affärsrelationer såväl som att utöka med nya kunder. Största delen av affärerna kommer in via förfrågningar från befintliga kunder genom säljare inom andra produktområden. I tjänsten kommer du att bidra till att fortsätta att utveckla företagets kunder som finns inom bland annat E-handelsföretag, livsmedelsindustrin, tillverkningsindustrin och inom logistikbranschen. Du kommer att ha resultatansvar för försäljningen inom ditt område. Vi jobbar mycket i team och i projektform under ganska långa säljcyklar. Du kommer självständigt eller i team genomföra professionella kundbesök och presentationer. Vidare jobbar teamet med allt från att simulera, kalkylera, rita, skriva offerter, till att göra avslut. Du kommer även ha tillgång till tekniskt stöd för att utveckla affärerna ytterligare.
Du kommer utföra en del kundbesök över dagen, men räkna med 3-5 övernattningar i månaden för möten med kunder och samarbetspartner i Europa. Tjänsten är en tillsvidareanställning direkt hos Boxon,
Placering för tjänsten är i Borås.
Om verksamheten
Boxon är ett internationellt förpacknings- och märkningsbolag med huvudkontor i Helsingborg. Bolaget omsätter ca 1,3 miljard SEK och är ca 260 personer anställda. Vi har idag verksamhet i Norden, Tyskland, Frankrike och i Shanghai Kina.
Boxon Automation är en stor satsning där man erbjuder automatiserade förpacknings- och märkningslösningar för Boxons kunder. Erbjudandet består bland annat av sträckfilms-, pås-, bandnings-, banderollerings- och etiketteringsmaskiner, ban- och sorteringssystem, men även av integration av kundens system med Boxons lösningar. Boxon Automation arbetar med världskända globala partners och är en del av Boxon Group. Läs gärna mer om företaget på boxon.se
Din profil
För att nå företagets uppsatta tillväxtmål krävs att du har ett starkt driv och en vilja att lyckas, vidare brinner du för att utveckla relationer, med både befintliga och nya kontaktytor.
Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som i ett vinnande team med hela försäljningsprocessen, allt från införsäljning till avslut. Du har ett teknikintresse och någon form av erfarenhet av försäljning, projektförsäljning – teknisk försäljning. Vidare är det en stor fördel om du har logistik/industri/produktionserfarenhet eller någon form av branscherfarenhet, kanske som säljare eller tekniker.
För att lyckas i rollen tror vi att du är nyfiken och modig, vidare är du kommunikativ och duktig på att bygga långsiktiga relationer med dina kunder. Du drivs av att hitta effektiva och affärsmässiga lösningar till kunder och har en förmåga att komma till avslut samtidigt som du trivs med att jobba mot företagets uppsatta mål.
Du talar och skriver flytande svenska och engelska.
Ansökan
Tycker du att detta verkar intressant? Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med din ansökan, utan sök tjänsten redan idag via vår hemsida, www.dreamwork.se
Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Glyré på mahlin.glyre@dreamwork.se. Välkommen med din ansökan!
Kort om tjänsten
Vi söker en lönsamhetsdriven servicechef med erfarenhet/önskan att förändra, driva en idag teknisk specialistorganisation till en mer kund- och lösningsorienterad organisation. I denna organisation kommer all teknisk expertis att samordnas inom samtliga produktområden.
Servicechefen kommer att rapportera till VD för Boxon Systems och avdelningen blir en egen resultatenhet.
Sökord: Service Manager. Servicechef, Area Manager, Affärsutvecklingschef, Business Area Manager, Försäljningschef, Tekniskchef, Engineering Manager
Mer om tjänsten
Boxon växer tillsammans med sina kunder och en del i denna utveckling är att förstärka bolagets erbjudande med en Serviceorganisation som tar ansvar för deras totala erbjudande.
En del i detta är att samordna all teknisk serviceteknik under en funktion med en ansvarig Servicechef och då med ett fullt resultatansvar vilket inkluderar ett marknads- och försäljningsansvar. Den nya serviceenheten kommer att ha ca 10 heltidsanställda servicetekniker som är placerade över hela Sverige. I organisationen ingår också ett antal underleverantörer och partners och då även i de nordiska länderna.
Prioriterat för avdelningen är att samla all teknisk expertis inom service för alla produktområden och all utrustning t.ex. bläckstråleskrivare, etikettskrivare, appliceringsutrustning, laser, förpackningsmaskiner och för de automationslösningar som sålts och kommer att säljas mer framöver.
Servicechefen har som målsättning att ta ansvar för organisationen med huvuduppgift att ta Boxons erbjudande ut på marknaden och sälja samtliga av deras servicelösningar till företagets kunder. Du kommer ingå i ledningsgruppen och ha ett övergripande ansvar för försäljning och lönsamhet.
Placering för tjänsten är i Helsingborg eller Borås.
Om verksamheten
Boxon är ett internationellt förpacknings- och märkningsbolag med huvudkontor i Helsingborg. Bolaget omsätter ca 1,3 miljard SEK och är ca 260 personer anställda. Vi har idag verksamhet i Norden, Tyskland, Frankrike och i Shanghai Kina.
Läs mer på boxon.se/om-boxon
Boxon Systems är en av fem starka affärsområden inom Boxon Gruppen, och är en marknadensledande leverantör inom systematiserad hantering av etiketter och märkning. Affärsområdet Systems har huvudkontor i Borås och omsätter ca 125 miljoner kr, och har verksamhet i Norden och i Kina. Inom vårt produktsortiment finns återförsäljare för flera världsledande varumärken, bl.a. Videojet Technologies.
Din profil
Vi söker en lönsamhetsdriven chef med erfarenhet/önskan att driva en teknisk specialistorganisation till en mer kund- och lösningsorienterad organisation.
Personen skall tidigare ha haft personalansvar och tycker om att jobba och utveckla människor. Teknisk kompetens är inte ett krav men önskvärt. Du har förmåga att identifiera behov av utveckling av gamla och/eller nya rutiner likväl som du har förmåga att driva igenom dessa.
Försäljningserfarenhet ser vi som positivt. Erfarenhet från olika systemstöd för service är önskvärt.
Personen skall vara målinriktad och kunna driva organisationen mot nya rutiner och mål. Vi har ett stort behov av flexibilitet och erfarenhetsutbyte inom organisationen vilket är en stor utmaning och ställer stora krav på ansvarig. Tydligt ledarskap är viktigt, samtidigt som ett personligt engagemang och nyfikenhet för teknikernas utmaningar värdesätts.
På Boxon ser vi människor och tror på deras förmåga att utveckla sig, sina kollegor och våra kunder.
Ansökan
Tycker du att detta verkar intressant? Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med din ansökan, utan sök tjänsten redan idag via vår hemsida, www.dreamwork.se
Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Glyré på mahlin.glyre@dreamwork.se. Välkommen med din ansökan!