Ort: Åstorp
Kort om tjänsten
Gillar du rutiner och att arbeta strukturerat och systematiskt, då har vi tjänsten till dig. Vi söker ytterligare en serviceadministratör som ska ta hand om kundens reklamationer. Konsultuppdraget startar omgående och varar i ca fyra månader.
SÖKORD: reklamationer, kundservice, administration
Om verksamheten
Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd av Dreamwork och arbetar som konsult ute hos vår kund.
Mer om tjänsten
Tjänsten som serviceadministratör är både rutinmässig – men också med många kontakter till både interna och externa kunder, samt kontakten med kundens interna försäljningsavdelning och produktion. Dina primära arbetsuppgifter kommer vara att hantera kundklagomål/reklamationer och servicen till kunderna efter försäljning.
Du kommer bland annat att arbeta med:
– Daglig behandling av reklamationer
– Daglig kontakt och uppföljning med kunder per telefon och mail.
– Uppföljning och koordinering av reklamationer
– Skapa order
– Utveckla och underhålla processer och nyckeltal inom eget ansvarsområde
– Driftrelaterade ad-hoc uppgifter samt back-up för kollegor vid behov
Din profil
För att trivas i rollen behöver du ha:
– en relevant bred kommersiell – och eller produktionsbakgrund, gärna från byggbranschen
– en god IT-förståelse, kunskap om ERP-system (Salesforce och PRMS)
– arbetat inom kundservice eller motsvarande serviceyrke
– god affärsmannaskap och affärsförståelse
– hög kommunikationsförmåga
– erfarenhet av att hantera klagomål/reklamationer
– goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Du kommer ingå i ett härligt erfaret team på 11 personer, där alla hjälps åt och stöttar varandra.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Vi söker en teknisk och operativ inköpare som vill arbeta nära verksamheten och bidra till fortsatt utveckling och effektivisering till NET AB i Åstorp utanför Helsingborg.
Har du ett tekniskt intresse och tidigare arbetat med inköp? Är du en strukturerad person som gillar ha koll på läget och arbeta med uppföljningar?
Trivs du i en ägarledd och platt organisation med snabba beslutsvägar? Föredrar du att jobba på kontoret nära dina kollegor? Då är detta en spännande tjänst för dig!
NET AB är en av Sveriges största importörer och distributörer av mopeder, fyrhjulingar, elcyklar, dirtbikes och mopedbilar samt tillhörande reservdelar. Bolaget driver försäljning i flera kanaler i Norden under företagsnamnen Swebike och Motorsweden. Företaget Omsätter cirka 100 mkr genom egna butiker, e-handel och återförsäljare i Norden och har huvudkontor och centrallager i Åstorp där denna tjänst kommer att vara placerad.
Arbetsuppgifter
NET AB växer och rekryterar nu en inköpare som kommer ha en viktig roll på företaget. Genom god kommunikation med övriga avdelningar arbetar man med inköp av fordon och reservdelar utifrån behov och prognos.
För att trivas i denna roll bör du motiveras av:
• Inköp av fordon och tillhörande reservdelar
• Uppföljning av ledtider och hantera avvikelser genom leverantörskontakter
• Kontakt med leverantörer internationellt, framför allt Asien – men även inom EU
• Planering och optimering av logistik
• Jobba med administration samt registervård som sker i affärssystemet Visma NET
Vi söker dig som har:
Ett gediget tekniskt intresse och har erfarenhet av inköp från hela världen. Vi ser gärna att du har handlat med Kina tidigare. En kombination av att våga vara kravställande gentemot våra leverantörer men också ha en ödmjuk framtoning är viktigt.
Flexibilitet kring att hitta andra lösningar om det behövs och kunna prioritera rätt. Struktur bör vara ditt mellannamn då planering och bevakning av inköp är otroligt viktigt.
Du har god samarbetsförmåga, är lösningsorienterad och ser möjligheter till förbättringar. Rollen kräver också att du är noggrann och självgående.
Du har lämplig utbildning inom inköp eller teknik och behärskar mycket god svenska och engelska i tal och skrift.
Om företaget
NET AB är verksamt i Skandinavien med flera olika försäljningskanaler; Swebike genom ett 100 tal återförsäljare, Webbhandel mot slutkonsumenter i Sverige, Norge och Finland samt driver två egna butiker. Företaget har sedan starten för 15 år sedan marknadsfört flera stora varumärken förutom sina egna, Viarelli, X-Pro, Ten7 m.fl.
NET AB är en del av WeSports, en grupp med online-baserade specialister inom sport- och fritidsutrustning. Vi är nr 1 inom cykel, fitness, längdskidor, hockey och innebandy i Sverige och har ledande positioner inom mobilitet, racketsport, outdoor, vattensport och kosttillskott. Vi tillhandahåller utrustning till såväl elitatleter som engagerade motionärer och personer som värdesätter en aktiv och hälsosam livsstil.
NET AB är sedan några år inne i en stark expansion och ser sina anställda som den största resursen. Med Dagens industris utmärkelse “Gasellföretag 2015,2016 och 2017” i ryggen vet vi att vi är på rätt väg. Vi är idag drygt 20 anställda och söker nu ytterligare en målinriktad kollega till vårt huvudkontor i Åstorp. Läs mer om oss på: www.motorsweden.se www.swebike.se www.motornorway.no www.motorfinland.fi eller www.facebook.com/motorsweden
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar North European Trust AB med Dreamwork. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde till tjänsten är enligt överenskommelse.
Du söker tjänsten på www.dreamwork.se bifoga vänligen CV och personligt brev. Vi kommer att kalla till intervju löpande så sök gärna tjänsten så snart som möjligt.
Vid frågor är du välkommen att kontakta Christina Martinsson, rekryteringsansvarig på Dreamwork, christina.martinsson@dreamwork.se
Kort om tjänsten
Vi söker en redovisningsekonom som vill arbeta nära verksamheten och bidra till fortsatt utveckling och effektivisering till NET AB i Åstorp utanför Helsingborg.
Trivs du i en ägarledd och platt organisation med snabba beslutsvägar?
Föredrar du att jobba på kontoret nära dina kollegor?
Då är detta en spännande möjlighet för dig!
Om verksamheten
NET AB är verksamt i Skandinavien med flera olika försäljningskanaler; Swebike genom ett 100 tal återförsäljare, Webbhandel mot slutkonsumenter i Sverige, Norge och Finland samt driver två egna butiker. Företaget har sedan starten för 15 år sedan marknadsfört flera stora varumärken förutom sina egna, Viarelli, X-Pro, Ten7 m.fl.
NET AB är en del av WeSports, en grupp med online-baserade specialister inom sport- och fritidsutrustning. Vi är nr 1 inom cykel, fitness, längdskidor, hockey och innebandy i Sverige och har ledande positioner inom mobilitet, racketsport, outdoor, vattensport och kosttillskott. Vi tillhandahåller utrustning till såväl elitatleter som engagerade motionärer och personer som värdesätter en aktiv och hälsosam livsstil.
NET AB är sedan några år inne i en stark expansion och ser sina anställda som den största resursen.
Med Dagens industris utmärkelse “Gasellföretag 2015,2016 och 2017” i ryggen vet vi att vi är på rätt väg.
Vi är idag drygt 20 anställda och söker nu ytterligare en målinriktad kollega till vårt huvudkontor i Åstorp.
Läs mer om oss på: www.motorsweden.se www.swebike.se www.motornorway.no www.motorfinland.fi eller www.facebook.com/motorsweden
Mer om tjänsten
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
· Kund- och leverantörsreskontra
· Fakturering och påminnelsehantering
· Moms och skatter
· Löpande bokföring
· Systemadministration
· Övrigt löpande ekonomiarbete
· Delaktig i arbetet med månads- och årsbokslutet
· Delaktig i förbättringsarbete
Din profil
Som person ser vi att du har ett systemintresse och viljan att lära dig nya saker. Du har en god samarbetsförmåga, är lösningsorienterad och ser möjligheter till förbättringar. Rollen kräver också att du är noggrann, strukturerad och självgående.
Kvalifikationer för rollen som redovisningsekonom:
· Eftergymnasial utbildning inom ekonomi från högskola eller motsvarande
· Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
· Goda kunskaper i Excel
· Det är meriterande om du har erfarenhet av Visma.net och e-handel
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och personliga brev så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Kort om tjänsten
Gillar du rutiner och att arbeta strukturerat och systematiskt, då har vi tjänsten till dig. Vi söker en serviceadministratör som ska ta hand om kundens reklamationer. Konsultuppdraget startar omgående och varar till september ut 2023.
SÖKORD: reklamationer, kundservice, administration
Om verksamheten
Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd av Dreamwork och arbetar som konsult ute hos vår kund.
Mer om tjänsten
Tjänsten som serviceadministratör är både rutinmässig – men också med många kontakter till både interna och externa kunder, samt kontakten med kundens interna försäljningsavdelning och produktion. Dina primära arbetsuppgifter kommer vara att hantera kundklagomål/reklamationer och servicen till kunderna efter försäljning.
Du kommer bland annat att arbeta med:
– Daglig behandling av reklamationer
– Daglig kontakt och uppföljning med kunder per telefon och mail.
– Uppföljning och koordinering av reklamationer
– Skapa order
– Utveckla och underhålla processer och nyckeltal inom eget ansvarsområde
– Driftrelaterade ad-hoc uppgifter samt back-up för kollegor vid behov
Din profil
För att trivas i rollen behöver du ha:
– en relevant bred kommersiell – och eller produktionsbakgrund, gärna från byggbranschen
– en god IT-förståelse, kunskap om ERP-system (Salesforce och PRMS)
– arbetat inom kundservice eller motsvarande serviceyrke
– god affärsmannaskap och affärsförståelse
– hög kommunikationsförmåga
– erfarenhet av att hantera klagomål/reklamationer
– goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Du kommer ingå i ett härligt erfaret team på 11 personer, där alla hjälps åt och stöttar varandra.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Är du en lagerarbetare, teamledare eller skiftledare med goda ledaregenskaper? Har du hög arbetsmoral, drivs av möjligheten att prestera på topp och brinner för logistik? Vill du arbeta i ett glatt gäng och visa vad du går för? Vill du leda samtidigt som du är en i gänget? Kan du tänka dig jobba i en framtidsbransch, i ett mindre men starkt växande företag som förstår vikten av varje medarbetare? Då är detta jobbet för dig!
Vi rekryterar nu en Operativt lageransvarig till NET AB i Åstorp. Arbetstiden är förlagd till dagtid måndag-fredag med viss förskjutning beroende på säsong.
Sökord: lageransvarig, skiftledare, lagerchef, gruppledare, lager, lagerarbetare, truckförare, truckjobb
Om verksamheten
North European Trust AB är en av Sveriges största importörer och distributörer av mopeder, fyrhjulingar, elcyklar, dirtbikes och mopedbilar samt tillhörande reservdelar. Import sker främst från Asien men även Europa och flertalet av produkterna säljs under vårt eget varumärke Viarelli. NET AB är verksamt i Skandinavien med flera olika försäljningskanaler; Swebike genom ett 100 tal återförsäljare, Webbhandel mot slutkonsumenter i Sverige, Norge och Finland samt driver två egna butiker. Företaget har sedan starten för 15 år sedan marknadsfört flera stora varumärken förutom sina egna, Viarelli, X-Pro, Ten7 m.fl. NET AB är sedan några år inne i en stark expansion och ser sina anställda som den största resursen. Med Dagens industris utmärkelse “Gasellföretag 2015, 2016 och 2017” i ryggen vet vi att vi är på rätt väg. Vi är idag drygt 20 anställda och söker nu ytterligare en målinriktad kollega till vårt lager i Åstorp.
Läs mer om oss på: www.motorsweden.se, www.swebike.se, www.motornorway.no, www.motorfinland.fi eller www.facebook.com/motorsweden
Mer om tjänsten
Som Operativt lageransvarig kommer du ha det övergripande ansvaret för lagret samtidigt som du arbetar sida vid sida med dina kollegor. Arbetsuppgifterna innebär logistik- och orderplanering, in- och utleveranser, godskontroll, inventering och personalansvar. Du har full koll på allt som händer på lagret och förstår vikten av att vara närvarande i det dagliga arbetet. Vidare driver du aktivt förbättrings- och utvecklingsarbeten av arbetssätt och processer. Du stöttar övriga organisationen i logistikfrågor och rapporterar till ledningen varje månad.
Din profil
Du har relevant utbildning, gärna inom logistik/produktion/arbetsledning och några års arbetslivserfarenhet inom logistik/lager. För att lyckas i rollen måste du vara en tydlig ledare, gilla att ha ordning och reda och trivas med att arbeta operativt. Du är plikttrogen, prestigelös och har en förmåga att få människor att arbeta för teamets gemensamma framgång. Du är tekniskt intresserad, har god datorvana och vill har roligt på jobbet. Fysiskt tunga arbetsuppgifter är heller inga problem för dig som söker tjänsten då en del lyft och tyngre uppgifter förekommer. B-körkort och truckkort A+B är ett krav. Du ska ha praktisk erfarenhet av att köra motviktstruck, skjutstativtruck och åkstaplare. Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Du ska även ha vana att jobba med e-handel / e-commerce
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Är du en erfaren truckförare på jakt efter nytt jobb? Har du erfarenhet av att köra skjutstativtruck och motviktstruck? Är du tillgänglig för heltidsarbete med start omgående? Då är det kanske dig vi söker!
Vi söker nu nya medarbetare till vår kund Frode Laursen i Åstorp. Du kommer bli anställd hos oss på Dreamwork och arbeta i våra kunders lokaler. För att passa i rollen har du erfarenhet av truckkörning inom lager eller industri. Utöver erfarenhet värdesätter vi dina personliga egenskaper och inställning högt! Flexibilitet och att kunna anpassa sig efter våra kunders behov ser vi som en självklarhet.
Sökord: lager, lagerjobb, lagerarbete, truck, truckförare, plock, pack, motviktstruck, plocktruck, Skjutstativtruck
Mer om tjänsten
Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av truckkörning men även andra lageruppgifter såsom plock och packning förekommer. Arbetstiderna är 07.00-16.00 måndag till fredag med start omgående till och med Augusti. OBS! Krav att kunna jobba hela sommaren.
Din profil
Du som söker tjänsten är en glad, ansvarstagande och prestigelös lagspelare. Du har gedigen erfarenhet som truckförare och har god vana av att köra skjutstativtruck och motviktstruck. Då delvis monotona eller fysiskt krävande arbetsuppgifter förekommer bör du ha god fysik.
Truckkort A+B, erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt goda kunskaper i svenska, tal och skrift, är ett krav. B-körkort är meriterande.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Vi söker en innesäljare / kundsupport till etab i Åstorp, ett trevligt familjeföretag, där du kommer att ingå i ett härligt gäng, som stöttar och hjälper varandra. Konsultuppdraget sträcker sig över 6 månader med chans till förlängning och eventuell anställning hos kunden.
SÖKORD: innesäljare, sälj, kundservice, kundsupport, navision, tejp
Om verksamheten
Eurocol Tape AB är ett familjeägt företag som etablerades 1977 och är idag en av Skandinaviens ledande tejpdistributörer. Med över 45 års erfarenhet av att ta fram optimala tejplösningar erbjuder etab tejplösningar för en mängd olika branscher och behov. etab finns i Åstorp och har Skandinaviens största tejplager med egen konvertering och tryckeri. Bolaget är ISO 9001 och ISO 14001 certifierade sedan 2006 och driver Sveriges enda miljöcertifierade tejptryckeri.
etab är idag 28 anställda och bolaget omsätter ca 150 miljoner. Kunderna är framförallt återförsäljare och grossister inom olika branscher som industri-, kontor & emballage-, bygg-, sportgrossister etc.
För mer information: www.etab.eu
Mer om tjänsten
Avdelningen inom sälj och kundtjänst administrerar det dagliga arbetet kring kunders order och andra kundrelaterade uppgifter.
Kundtjänst är etabs ansikte utåt och ska hjälpa kunderna till en bättre upplevelse av etab genom att svara i telefon och e-post.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat vara:
• Ta emot, registrera och bevaka kunders beställningar och förfrågningar som inkommer till etab.
• Ge daglig support gällande produktinformation och leveransstatus till kunder.
• Administrera arbetsorder.
• Administrera kund- och artikelregister i våra IT-system.
• Informera kunder om nya och befintliga produkter, och eventuella förändringar i sortimentet.
• Hjälpa säljarna med beställningar och frågor.
• Administrera eventuella returärenden och reklamationer.
• Fakturahantering till kund.
Din profil
Vi tänker att du har erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. För att trivas i rollen är du trygg med att stötta dina kollegor och ta hand om kunder och återförsäljare. Du är personen som vet vad service innebär, du ser vad som behöver göras och erbjuder kunden det där lilla extra, som gör att kundupplevelsen blir magisk.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Drivs du av att skapa affärer i en inspirerande företagsmiljö och verka på en nationell och internationell marknadsplats? North European Trust (Net AB) växer och förstärker nu bolaget med en affärsinriktad försäljningschef med goda ledaregenskaper.
Du har troligtvis en motsvarande tjänst idag och lockas av möjligheten att jobba i ett bolag som vill framåt. Du blir en viktig pusselbit i verksamhetens tillväxtresa och får en nyckelroll i bolaget med inspirerande och utvecklande arbetsuppgifter.
Om verksamheten
Net AB driver försäljning i flera kanaler i Norden under företagsnamnen Swebike och Motorsweden. Bolaget omsätter ca 80 mkr genom egna butiker, e-handel och återförsäljare i Norden. Bolaget har sitt huvudkontor och centrallager i Åstorp.
Motorsweden är inriktat mot privatmarknaden gm hemsidorna motorsweden.se, motornorway.no samt motorfinland.fi. Företaget är idag en av marknadens främsta aktörer inom affärsområdet ”lätta fordon” såsom Moped, Dirtbike, ATV, Elcykel och Lekfordon. Med en stark tillväxt har företaget skapat ett omfattande sortiment bestående av både egna varumärken och internationellt erkända varumärken.
Swebike bedriver försäljning mot återförsäljarnätverket och erbjuder det bästa av: Fyrhjulingar, ATV, UTV, EU-Mopeder, Scooter, Dirtbike, Fiddy, Mopedbilar, Lekfordon, tillbehör och reservdelar. Företagets produkter säljs genom drygt 150 återförsäljare i hela Sverige. Sedan starten 2005 har Swebike marknadsfört många kända varumärken men framförallt egna varumärkena Viarelli och Ten7. From 2015 är även företaget generalagent för Chatenet Mopedbilar i Sverige.
Mer om tjänsten
På Net AB är vi ett engagerat gäng som jobbar för ökad tillväxt och det är viktigt att du som person är passionerad i ditt arbete och duktigt på att bygga kundrelationer. I rollen som försäljningschef arbetar du för att skapa en organisation där den kommersiella verksamheten och försäljningsvolymen utvecklas. Du inspireras av att driva aktiviteter som krävs för att nå bolagets mål. I rollen ingår mycket operativt arbete, du är därmed en lagspelare, prestigelös och engagerad i bolagets sysslor.
Din roll blir att identifiera affärsmöjligheter och skapa kreativa lösningar för att driva försäljningen på den nordiska marknaden mot återförsäljare och kunder. Du har det övergripande ansvaret för att leda/bygga försäljningsteamet på cirka 8 personer samt värna om relationer med marknader, kunder, partners och intressenter.
Du ingår i organisationens ledningsgrupp där du har en viktig roll i bolagets förväntade tillväxtresa. I tjänsten ingår ibland tjänsteresor och du pratar och skriver engelska och svenska obehindrat i tal och skrift. Din placering är på huvudkontoret i Åstorp och du rapporterar till bolagets VD.
Din profil
Du har meriterande erfarenheter från säljledning och trivs med att leda ett säljteam med goda resultat. Då du kommer ha mycket kontakt med företagets kunder är det meriterande om du har erfarenhet från ”retail” av tekniska konsumentprodukter och intresse av bolagets produktutbud och teknisk förståelse.
Du gillar att både jobba i team och självständigt, du arbetar gärna mot gemensamma mål och följer upp och coachar personalen för att lyckas. Du har, på väl dokumenterat sätt, fått affären att växa. Du trivs med ett arbete som kräver bra projektledning där du får användning av ditt driv och engagemang. Vidare har du en god förmåga att hantera affärsförbindelser på ett långsiktigt och uthålligt sätt.
För att lyckas i rollen behöver du vara driven, modig, affärsmässig och prestigelös. Du ska även vara en jordnära lagspelare med en god social förmåga och uppskatta utmaningar. Net AB söker dig som är resultatinriktad och beredd att jobba hårt och växa med bolaget i en inspirerande och trivsam företagsmiljö.
Du har troligen en eftergymnasial utbildning inom försäljning, marknad och ledarskap med minst 5 års erfarenhet av kvalificerat arbete och relationer med kunder och marknader. Det är en fördel om du tidigare varit engagerad i ett tillväxtföretag.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Dreamwork. Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Magnus Blomsterberg. (magnus.blomsterberg@dreamwork.se).
Kort om tjänsten
Sökord: Ekonomi, ekonomiassistent, assistent, administratör, service, koordinator, reception, telefonväxel.
Ekonomiassistent / administratör med hög servicenivå sökes till BAB Byggtjänst. Du kommer att arbeta på ekonomiavdelningen men även tillgodose intern service och vara ansiktet utåt i växel och reception.
Om verksamheten
BAB står inför nya spännande utmaningar och behöver därför förstärka organisationen med ytterligare kompetenta och ambitiösa medarbetare. BAB driver Byggservice och Entreprenadverksamhet, har 250 medarbetare och kommer 2017 omsätta ca 800 MSEK. Då vi ser en fortsatt stark tillväxt inom BAB Byggtjänst, behöver vi förstärka vår organisation.
Mer om tjänsten
Du kommer att arbeta på ekonomiavdelningen med registrering och betalning av kund och leverantörsfakturor samt projekthantering. Tjänsten innefattar även kontorsservice, vilket innebär att du ansvarar för att beställa arbetskläder och kontorsmaterial, har hand om posthanteringen och köket osv. Det är du som ansvarar för att koka kaffe, duka fram och av frukosten, beställa mat till olika evenemang eller konferenser. Utöver detta är du ansiktet utåt i reception och växel.
Din profil
Vi söker dig som har minst 3 – årig gymnasieutbildning från ekonomisk linje och en allmän god förståelse för ekonomi. För att trivas i rollen behöver du vara prestigelös, noggrann och vilja ge den bästa service till den interna personalen och deras kunder. Du måste vara stresstålig och klara av att prioritera då din tjänst har många olika roller.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.