Munkeby Systems i Malmö växer och har många nya och spännande affärer på gång. Munkeby är ett ambitiöst IT-bolag som står inför en riktigt spännande framtid. Nu söker vi en vass och driven projektledare som har några års erfarenhet av att leda projekt. Du kommer ingå i ett team som består av 10 härliga och duktiga personer. Det är tillsammans med detta gäng du driver och utvecklar Munkebys Systems projekt och kunder.

Munkeby Systems levererar IT-stöd för processoptimering och ärendehantering. Munkeby hjälper stora och små bolag genom hela processen att implementera rutiner och arbetssätt och vi är specialiserade på hanteringen av kritiska ärenden. Resultatet är en bättre arbetsmiljö, ökad lönsamhet och bättre resursutnyttjande för våra kunder. Våra lösningar hjälper till med att snabbt lokalisera, hantera och följa upp kritiska ärenden. För att upprätthålla en smidig ärendegång är det avgörande att lösningen är anpassad efter företagets specifika behov. Med ett digitalt system som är helt integrerat i befintlig infrastruktur kan man lita på att ärendena hanteras enligt företagets interna processer.

Ditt ansvar är att projektleda både stora och små projekt. Du kommer att ha egna kunder och rollen innefattar säljansvar. Tillsammans med kollegorna skapar du välfungerande och värdeskapande processtöd. Du kommer ge dina kollegor de förutsättningar som behövs för att arbeta kvalitetssäkrat. Som person är du självgående, energisk och kreativ. Har du ett intresse för IT, system och intressanta integrationer kommer du ha det riktigt roligt hos oss. Du delar gärna med dig av dina erfarenheter, att bidra med kunskap som ger mervärde för våra partners och andra aktörer är mycket viktigt för oss.

Vi erbjuder:
• Remote-arbete tre dagar i veckan
• Superfint kontor i helt nya lokaler i centrala Malmö
• Pensionsplan
• Friskvård

Du har högskoleutbildning eller relevant utbildning inom projektledning och har ett antal års erfarenhet av att driva projekt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av affärsutveckling och att du tycker det är roligt och utvecklande att möta företag i förändring. Du behöver kunna uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och på engelska. Vi lägger stor vikt vid ditt personliga engagemang och din initiativförmåga. Munkeby Systems är ett litet tajt bolag som får saker att hända, som stöttar andra att våga testa nya idéer och lösningar. Här har alla en nyckelroll. Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att träffa dig!

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar Munkeby Systems med Dreamwork. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med placering i Malmö. Tillträde till tjänsten är enligt överenskommelse. Du söker tjänsten på www.dreamwork.se vänligen bifoga CV och personligt brev. Vi kommer att kalla till intervju löpande så sök gärna tjänsten så snart som möjligt. Vid frågor är du välkommen att kontakta Christina Martinsson, rekryteringskonsult på Dreamwork, christina.martinsson@dreamwork.se

Kort om tjänsten

This is a consultancy assignment between 2018-09-03 to 2019-08-30.

About the job

BACKGROUND:
AstraZeneca is a global, innovation-driven biopharmaceutical business that focuses on the discovery, development and commercialization of prescription medicines for some of the world’s most serious diseases. But we’re more than one of the world’s leading pharmaceutical companies. At AstraZeneca, we’re proud to have a unique workplace culture that inspires innovation and collaboration. Here, employees are empowered to express diverse perspectives – and are made to feel valued, energized and rewarded for their ideas and creativity.
A number of AstraZeneca countries are moving to a new payroll provider in 2018-2019. The Sweden IT Payroll Project Manager will work in the IT Payroll Project team who are managing the IT components of the payroll moves. This will include ensuring connectivity between the global AstraZeneca Workday HR platform, and other 3rd parties with the new Swedish payroll vendor. The Sweden IT Payroll Project Manager will ensure that the IT delivery plan is integrated into the wider country project plan. They will manage delivery to this plan – working closely with the payroll vendor and the local AstraZeneca HR and Payroll team.

The individual will report to the overall IT Project Lead. As well as managing the Swedish IT plan, they will determine resource utilization requirements and proactively manage Risks and Issues. The IT Project Manager will produce the relevant documentation in line with the AstraZeneca project management methodology. Effective collaboration with the IT Lead, Test Lead, Testers and Business Analysts will be crucial to the successful delivery of the project.

ROLE ACCOUNTABILITIES :
• Work with the overall IT Lead to maintain detailed plans, deliverables, project documentation, Risks, Issues & Dependency management in-line with AZ best practice
• Lead the technical build of the new Sweden Payroll integration with Workday and other local systems. Work closely with Business Analysts on specifications / ensuring alignment to requirements
• Coordinate with the global test team, vendor and local team the test scope and execution
• Own & drive the resolution of Risks, Actions, Issues & Decisions (RAID), & dependency management escalating where appropriate.
• Ensure the technical documentation produced by the build team aligns to AZ Project Delivery Methodology and evidence through Work Products Log.

• Provide IT inputs to and ensure delivery of the IT components of the cutover plan
• Ensures that appropriate knowledge and resources are available to support Hypercare and Service Introduction into BAU.
• Actively contribute to the project leadership team with constructive challenge & collaboration to deliver the overall project
• Ensure that delivery occurs with a sense of urgency. Projects are completed within the approved programme budget and schedule commitments, whilst continuously assessing risk and balancing the need for flexibility and agility with conformance to standard methods and tools.
• Produce accurate and thorough status reports in a timely manner

REQUIRED EXPERIENCE & EDUCATION:
• Technical Project Management experience
• HR and Payroll systems project experience (5+ years), ideally including Payroll & Time implementation / integration. Workday experience is desirable.
• Blue-chip or multinational company experience, and experience of working within matrixed organisations
• Technical or Business degree
• Demonstrated skills interacting with Senior Leaders (up to C-level for senior PMs)
• Programme/Project Management certifications preferred (Prince, PMP, MSP, Agile – Scrum, SAFe)
• Proven skills and experience delivering, managing and controlling delivery of Technical solutions
• Experience of working with onshore and offshore resources in a matrix management environment. Proven track record negotiating across complex groups.
• Demonstrated understanding of quality and compliance
• Excellent relationship management, influencing skills, strong interpersonal skills and passion for customers
• Experience shaping innovative solutions
• Good communication skills in English and Swedish (both oral and written) and facilitation skills with the ability to work with others to achieve objectives.
• The ability to travel both domestically and internationally
• A self-starter with high levels of drive, energy, resilience
• A sense of ownership and enterprise leadership to deliver high quality solutions that solve business problems