Kort om tjänsten

Nu finns möjligheten för dig som söker nya utmaningar inom kundnära arbete att
jobba i en nytänkande och framåtlutad organisation.
Xceed Technology är ett konsultföretag med inriktning mot Salesforce och söker nu
utvecklare och arkitekter som vill bli riktigt duktiga inom CRM-området.

Om verksamheten

Som teknisk konsult hos oss jobbar du med en eller flera av våra kunder. Vi jobbar både i projekt som vi själva styr och som resurser i större initiativ hos våra kunder.
Du kommer att stödja affärskrav och hantera kundens alla CRM-behov ur en teknisk synvinkel. För juniora konsulter kommer rollen att vara mycket “hands-on” vilket innebär att du kodar speciallösningar i Salesforce-plattformen eller bygger
integrationer med andra system.
Mer erfarna konsulter tar ett större ansvar för helheten som lösningsarkitekter eller tekniska projektledare. I de flesta fall kommer konsulten att ingå i ett team som levererar till kunden.
Viktiga färdigheter och önskvärda förkunskaper är Apex, Lightning-komponenter och integrationsutveckling genom API:er. Kunskap om iPaas implementering (med speciellt fokus på Mulesoft och Boomi), Javascript, HTML, CSS erfarenhet är ett
plus.

Mer om tjänsten

Som konsult hos oss jobbar du med en eller flera av våra kunder.
Vi jobbar både i projekt som vi själva styr och som resurser i större initiativ hos våra kunder.

För mer juniora konsulter kommer rollen att vara mycket “hands-on” vilket innebär att konfigurera Salesforce för att möta kundens krav och behov.
Mer erfarna konsulter tar ett större ansvar för leveransen av ett projekt eller är specialiserade som lösningsarkitekter eller tekniska utvecklare.
I de flesta fall kommer konsulten att ingå i ett team som levererar till kunden.

Din profil

Du har en bakgrund inom utveckling och har gärna jobbat med CRM-lösningar eller liknande.
Du bör ha förmåga att jobba tillsammans med både kollegor och kunder samt kunna hantera krav och förväntningar.
Vi letar efter en person som har vana av att ta eget ansvar för att driva på och hitta lösningar.
Vi ser också gärna att du har tidigare erfarenhet av Salesforce, eller något annat CRM-system.
Du bör även ha:
– Relevant högskoleutbildning eller liknande.
– Kunskap för att kommunicera obehindrat i tal och skrift på Svenska & Engelska.
– Förmåga att hantera kunder, kunna ta diskussioner på flera nivåer och ibland gå
utanför din “comfort zone”.
– En vilja att utvecklas i din yrkesroll och karriär.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande.
I det här uppdraget samarbetar vi med Dreamwork och deras rekryteringsspecialist Bengt Lööw bengt.loow@dreamwork.se .

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu finns möjligheten för dig som söker nya utmaningar inom kundnära arbete att jobba i en nytänkande och framåtlutad organisation. Xceed söker nästa stjärna som vill utvecklas inom affärssystemet Salesforce som konsult mot kund.
Hos oss kommer du att bli expert på Salesforce lösningar inom försäljning, support eller marknadsföring genom att leverera utmanande projekt till krävande kunder.

Om verksamheten

Xceed Technology föddes ur en önskan att skapa ett unikt företag inom Salesforce-världen.
Genom att använda kvalitet och personligt engagemang i allt vi gör så vägleder vi våra kunder på deras digitala utvecklingsresa med hjälp av Salesforce plattformar.

Xceed är skapat av ett team med starka profiler som alla har lång erfarenhet av Salesforce lösningar.
Vår gemensamma erfarenhet och djupa kunskaper utgör en solid grund för våra kunders digitala transformationsarbete.
Vi är nu ett snabbväxande gäng inom alla discipliner.

Mer om tjänsten

Som konsult hos oss jobbar du med en eller flera av våra kunder.
Vi jobbar både i projekt som vi själva styr och som resurser i större initiativ hos våra kunder.

För mer juniora konsulter kommer rollen att vara mycket “hands-on” vilket innebär att konfigurera Salesforce för att möta kundens krav och behov.
Mer erfarna konsulter tar ett större ansvar för leveransen av ett projekt eller är specialiserade som lösningsarkitekter eller tekniska utvecklare.
I de flesta fall kommer konsulten att ingå i ett team som levererar till kunden.

Din profil

Du har, eller är på väg att bygga, spetskompetens inom något Salesforceområde. Du bör kunna hantera krav och förväntningar hos våra kunder. Vi letar efter en person som har vana av att ta eget ansvar för att driva på och hitta lösningar. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av Salesforce, antingen som konsult eller CRM ansvarig hos kund.

Du bör även ha:
– Relevant högskoleutbildning eller liknande.
– Kunskap för att kommunicera obehindrat i tal och skrift på Svenska & Engelska.
– Förmåga att hantera kunder, kunna ta diskussioner på flera nivåer och ibland gå utanför din “comfort zone”.
– En vilja att utvecklas i din yrkesroll och karriär.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande.
I det här uppdraget samarbetar vi med Dreamwork och deras rekryteringsspecialister Bengt Lööw bengt.loow@dreamwork.se och Tobias Lindberg tobias.lindberg@dreamwork.se

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi en enhetschef till en kommunal verksamhet i Mariestad, inom områdena HVB för ungdomar och Funktionsstöd (Gruppbostad, Servicebostad, Personlig assistans samt korttids).

Uppdraget sträcker sig från nu, eller så fort som möjligt, fram till 9 september 2022. Ordinarie enhetschefer kommer delvis vara på plats under perioden, så det rör sig om ett delat uppdrag.

Mer om tjänsten

Som konsultchef kommer du i första hand vägleda personal i arbetet och bidra i schema- och bemanningsfrågor vid korttidsfrånvaro.

Din profil

Vi söker dig som har följande kvalifikationer:

• Erfarenhet som chef
• Erfarenhet från verksamhetsområdena
• Van att hantera och vägleda personal i praktiskt arbete
• Förmåga att skapa trygghet och lugn i personalgrupper
• Förmåga att skapa engagemang hos medarbetare
• Förmåga att arbeta självständigt men också vara en god ”teamspelare”

Om Dreamwork

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

About Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vill du gå med i ett team som brinner för vad de gör?
Vi vill utöka våra team i Stockholm och Oslo med Salesforce-proffs från alla bakgrunder. Vi letar efter nya medarbetare som delar våra värderingar: kundfokuserad, kvalitetsmedveten, självmotiverad och med ett stort intresse för innovation.

Om verksamheten

Xceed Technology föddes ur en önskan att skapa ett unikt företag med Salesforce expertis och tjänster. Genom att använda kvalitet och personligt engagemang som drivkrafter i allt vi gör, är vårt mål att vägleda våra kunder på en resa mot sina mål.
Vi har satt ihop ett team av nyckelspelare inom Salesforce-världen, med olika bakgrund som konsulter, som kunder eller från Salesforce. Teamets delade erfarenhet och djupa kunskaper om bästa praxis utgör en solid grund för alla kunders digitala transformationsarbete. Vi är nu ett snabbväxande gäng av Saleforce-proffs inom alla discipliner.

Mer om tjänsten

Som konsult hos oss ska du både delta i och leda projekt hos våra kunder. Med din breda erfarenhet av Salesforce kommer du att bli en nyckelspelare för vår fortsatta tillväxt. För att trivas i vår miljö bör du vara en lagspelare, men även ha drivet att genomföra saker på egen hand. För oss är det extremt viktigt med en positiv kundresa.

I rollen kommer du även vara ansvarig för:

– Den tekniska implementationen.
– Genomföra Workshops.
– Säkerställa förståelse för kundens arbetssätt och processer.

Vi strävar efter att bli Sveriges mest kompetenta Salesforce partner.

Din profil

Du bör kunna hantera krav och förväntningar hos våra kunder. Vi letar efter en person som har vana av att ta eget ansvar för att driva på och hitta lösningar. Vi ser det som en förutsättning att du har tidigare djupgående erfarenhet av Salesforce, antingen som Senior Konsult alt CRM ansvarig hos kund. Hos Xceed är vi nyfikna och vill ständigt utvecklas, detta är också en egenskap vi letar efter i vår nästa Seniora Konsult.

Du bör även ha:

– Relevant högskoleutbildning eller liknande.
– Minst 5 års arbetslivserfarenhet.
– Kunskap för att kommunicera obehindrat i tal och skrift på Svenska & Engelska.
– Förmåga att hantera kunder, kunna ta diskussioner på flera nivåer och ibland gå utanför din “comfort zone”.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande.
I det här uppdraget samarbetar vi med Dreamwork och deras rekryteringsspecialister Bengt Lööw bengt.loow@dreamwork.se och Tobias Lindberg tobias.lindberg@dreamwork.se

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Dreamwork expanderar och vi behöver förstärka vårt redan framgångsrika team. Till kontoret i Stockholm söker vi därför en Konsultchef inom tjänstemannasektorn. Här blir du ansvarig för hela processen från försäljning till rekrytering och uthyrning av våra konsulter inom Dreamwork.

Varför ska du söka tjänsten? Jo, för att vi har otroligt roligt på jobbet! Lägg till det en stark kultur med tydliga värderingar; Hjärta, Ambition och Mod. Tillsammans med fantastiska kollegor och våra starka varumärken får du en plattform för ohämmad framgång. Levererar du belönar vi. Men de ekonomiska incitamenten ser vi fram emot att ta i detalj med dig som blir utvald.
Är du den vi söker har du inte någon beslutsångest heller utan hör av dig här och nu med din ansökan och dina kvalifikationer, välkommen!

Om verksamheten

På Dreamwork jobbar vi med People Management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vårt huvudkontor ligger i Helsingborg. Vi är certifierade enligt ISO:9001.

Mer om tjänsten

Jobbet blir vad du gör det till, eftersom du är van vid att arbeta självständigt och ta stort ansvar. Bland annat med att matcha och tillsätta konsultuppdrag med rätt konsult utifrån personlighet och kompetens. Du tar fram jobbannonser, gör kandidaturval, intervjuar och anställer kandidater samt bemannar uppdrag. Att skapa nätverk och bygga långsiktiga relationer med kunder kommer att vara en stor del av ditt arbete med målsättning att vidareutveckla och utöka affären på befintliga kunder. I rollen ingår även personalansvar och administration för dina konsulter som du coachar och inspirerar i deras utveckling. Arbetet innebär många telefonkontakter, teamsmöten och personliga möten (när så är möjligt).

Din profil

En rekrytering är alltid personlig för oss. Vi söker dig som är målinriktad, drivs av att utveckla affärer och är duktig på att bygga relationer med kunder och medarbetare. Du har akademisk examen och har tidigare erfarenhet som Konsultchef från Bemanningsbranschen eller så har du annan likvärdig arbetslivserfarenhet. Vi tror att för att du ska trivas i rollen så är du strukturerad, kan göra rätt prioriteringar och har lätt att skapa förtroende hos både konsulter, kunder och kandidater. Arbetsrätt och administration hanterar du förstås galant.

Men kompetens och erfarenheter är inte allt. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Det gäller så klart även när vi rekryterar själva.

Ansökan

Tycker du att detta låter spännande söker du tjänsten via vår hemsida Dreamwork.se. Sök gärna omgående då vi arbetar med löpande urval.
Vill du veta mer om tjänsten kan du även kontakta Louise Gardell på louise.gardell@dreamwork.se.
Välkommen med din ansökan!

Kort om tjänsten

Dreamwork expanderar och vi behöver förstärka vårt redan framgångsrika team. För placering på kontoret i Malmö söker vi en erfaren konsultchef till Affärsområde Finance.
Varför ska du söka tjänsten? Jo, för att vi har otroligt roligt på jobbet! Lägg till en stark kultur med tydliga värderingar där Hjärta, Ambition och Mod är ledorden.
Tillsammans med fantastiska kollegor och våra starka varumärken får du en plattform för ohämmad framgång.

Om verksamheten

På Dreamwork jobbar vi med People Management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur.
Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare, konsultchefer och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul.
Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vårt huvudkontor ligger i Helsingborg. Vi är certifierade enligt ISO:9001.

Mer om tjänsten

Jobbet blir vad du gör det till, inte minst då du är van vid att arbeta självständigt och ta stort ansvar. Att skapa nätverk och bygga långsiktiga relationer med kunder, kandidater och konsulter kommer att vara en stor del av ditt arbete med målsättning att vidareutveckla och utöka affären på befintliga kunder.
Din huvudsakliga arbetsuppgift blir att matcha och tillsätta konsultuppdrag med rätt konsult utifrån personlighet och kompetens; genom att i dialog med kunden ta fram kravspecifikation, skapa jobbannonser, göra kandidaturval, intervjuer och anställa kandidater.
I rollen ingår även personalansvar och administration för dina konsulter som du coachar och inspirerar i deras utveckling.
Arbetet innebär många telefonkontakter, teamsmöten och personliga möten.
Vidare har du stora möjligheter att påverka affärsområdets utveckling framåt, både avseende affären och våra konsulters trivsel och utveckling.

Din profil

Vi söker dig som är målinriktad, drivs av att utveckla affärer och är duktig på att bygga relationer med kunder och medarbetare.
Du har akademisk examen och har gärna tidigare erfarenhet som Konsultchef från Bemanningsbranschen eller annan likvärdig arbetslivserfarenhet. Det är en stor fördel om du har arbetat med tjänster och kompetenser inom ekonomiområdet.
Vi tror att du är strukturerad, kan göra rätt prioriteringar och har lätt att skapa förtroende hos både kunder, konsulter och kandidater.
Men kompetens och erfarenheter är inte allt. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Det gäller så klart även när vi rekryterar själva.

Ansökan

Tycker du att detta låter spännande söker du tjänsten via vår hemsida Dreamwork.se. Sök gärna omgående då vi arbetar med löpande urval. Vill du veta mer om tjänsten kan du även kontakta Håkan Ossmyr på hakan.ossmyr@dreamwork.se. Välkommen med din ansökan!

Kort om tjänsten

Dreamwork expanderar och vi behöver förstärka vårt redan framgångsrika team. Till huvudkontoret i Helsingborg söker vi därför ytterligare en Konsultchef inom Industri, Lager och Logistik – affärsområde Dreamstaff. Här blir du ansvarig för hela processen från försäljning till rekrytering och uthyrning av våra konsulter inom Dreamstaff. Varför ska du söka tjänsten? Jo, för att vi har otroligt roligt på jobbet! Lägg till det en stark kultur med tydliga värderingar; Hjärta, Ambition och Mod. Tillsammans med fantastiska kollegor och våra starka varumärken får du en plattform för stor framgång. Är du den vi söker har du inte någon beslutsångest heller utan hör av dig här och nu med din ansökan och dina kvalifikationer, varmt välkommen!

Om verksamheten

På Dreamwork jobbar vi med People Management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vårt huvudkontor ligger i Helsingborg. Vi är certifierade enligt ISO:9001.

Mer om tjänsten

Jobbet blir vad du gör det till, eftersom du är van vid att arbeta självständigt och ta stort ansvar. Bland annat med att matcha och tillsätta konsultuppdrag med rätt konsult utifrån personlighet och kompetens. Du, tillsammans med egna researchers, tar fram jobbannonser, gör kandidaturval, intervjuar och anställer kandidater samt bemannar uppdrag. Att skapa nätverk och bygga långsiktiga relationer med kunder kommer att vara en stor del av ditt arbete med målsättning att vidareutveckla och utöka affären på befintliga kunder. I rollen ingår även personalansvar och administration för dina konsulter som du coachar och inspirerar i deras utveckling. Arbetet innebär många telefonkontakter, teamsmöten och personliga möten (när så är möjligt).
Du kommer in i ett härligt team bestående av erfarna researchers och säljare. Vidare finns det en växande affär idag bestående av både befintliga konsulter samt etablerat samarbete med några av regionens mest spännande företag.

Din profil

En rekrytering är alltid personlig för oss. Vi söker dig som är målinriktad, drivs av att utveckla affärer och är duktig på att bygga relationer med kunder och medarbetare. Du har gärna akademisk examen och har tidigare erfarenhet som Konsultchef från Bemanningsbranschen helst inom Industri, Lager och Logistik, eller så har du annan likvärdig arbetslivserfarenhet. För att trivas i rollen är du strukturerad, kan göra rätt prioriteringar och har lätt att skapa förtroende hos både konsulter, kunder och kandidater. Arbetsrätt och administration hanterar du förstås galant. Tjänsten kräver B-körkort, och gärna tillgång till bil. Men kompetens och erfarenheter är inte allt. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Det gäller så klart även när vi rekryterar själva.

Om Dreamwork

Tycker du att detta låter spännande söker du tjänsten via vår hemsida www.dreamwork.se. Sök gärna omgående då vi arbetar med löpande urval. Vill du veta mer om tjänsten kan du även kontakta Måns Persson som är Affärsområdeschef. Du når honom på 076-145 27 10. Välkommen med din ansökan!

Kort om tjänsten

Dreamwork expanderar och vi behöver förstärka vårt redan framgångsrika team. Till kontoret i Stockholm söker vi därför en Konsultchef inom tjänstemannasektorn. Här blir du ansvarig för hela processen från försäljning till rekrytering och uthyrning av våra konsulter inom Dreamwork.

Varför ska du söka tjänsten? Jo, för att vi har otroligt roligt på jobbet! Lägg till det en stark kultur med tydliga värderingar; Hjärta, Ambition och Mod. Tillsammans med fantastiska kollegor och våra starka varumärken får du en plattform för ohämmad framgång. Levererar du belönar vi. Men de ekonomiska incitamenten ser vi fram emot att ta i detalj med dig som blir utvald.
Är du den vi söker har du inte någon beslutsångest heller utan hör av dig här och nu med din ansökan och dina kvalifikationer, välkommen!

Om verksamheten

På Dreamwork jobbar vi med People Management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vårt huvudkontor ligger i Helsingborg. Vi är certifierade enligt ISO:9001.

Mer om tjänsten

Jobbet blir vad du gör det till, eftersom du är van vid att arbeta självständigt och ta stort ansvar. Bland annat med att matcha och tillsätta konsultuppdrag med rätt konsult utifrån personlighet och kompetens. Du tar fram jobbannonser, gör kandidaturval, intervjuar och anställer kandidater samt bemannar uppdrag. Att skapa nätverk och bygga långsiktiga relationer med kunder kommer att vara en stor del av ditt arbete med målsättning att vidareutveckla och utöka affären på befintliga kunder. I rollen ingår även personalansvar och administration för dina konsulter som du coachar och inspirerar i deras utveckling. Arbetet innebär många telefonkontakter, teamsmöten och personliga möten (när så är möjligt).

Din profil

En rekrytering är alltid personlig för oss. Vi söker dig som är målinriktad, drivs av att utveckla affärer och är duktig på att bygga relationer med kunder och medarbetare. Du har akademisk examen och har tidigare erfarenhet som Konsultchef från Bemanningsbranschen eller så har du annan likvärdig arbetslivserfarenhet. Vi tror att för att du ska trivas i rollen så är du strukturerad, kan göra rätt prioriteringar och har lätt att skapa förtroende hos både konsulter, kunder och kandidater. Arbetsrätt och administration hanterar du förstås galant.

Men kompetens och erfarenheter är inte allt. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Det gäller så klart även när vi rekryterar själva.

Ansökan

Tycker du att detta låter spännande söker du tjänsten via vår hemsida Dreamwork.se. Sök gärna omgående då vi arbetar med löpande urval.
Vill du veta mer om tjänsten kan du även kontakta Louise Gardell på louise.gardell@dreamwork.se.
Välkommen med din ansökan!

Kort om tjänsten

Har du tidigare erfarenhet av anbud, upphandlingar och god förståelse för lagstiftning?
Boston Scientific är i behov av förstärkning av en person som blir ansvarig Teamleader för avdelningen ”Tender and Pricing Nordic”
Du kommer att ha en ledande roll med direkt påverkan på affären genom att ansvara för att gruppen genomför vinnande anbud och offerter. Tjänsten är en direktanställning hos Boston Scientific med placering i Helsingborg.

Om verksamheten

Boston Scientific is dedicated to transforming lives through innovative medical solutions that improve the health of patients around the world.
Boston Scientific has developed and manufactured many treatments within the field of cardiology, cardiac rhythm management, radiology, pain management, endoscopy, urology and gynaecology. This has led to improvements in patient care, less traumatic treatments and less cost in recovery time.
Boston Scientific are established in all of the Nordic countries since 1995 with own sales and marketing organization. 95 employees are based in the Nordic organisation. The Nordic Office is based in new office in central Helsingborg

Mer om tjänsten

Tjänsten som ansvarig Teamleader för avdelningen Tender & Pricing är en strategisk business funktion med ansvar för hela Norden. Du kommer att vara den som leder det offentliga upphandlings arbete och agerar projektledare vid upphandlingsförfarandet, samla information och delegera ansvar och arbetsuppgifter till medarbetare. Vidare leder du arbetet inom avdelningen bestående av 4 medarbetare genom att stötta, driva, följa upp nya och befintliga avtal samt vara uppdaterad på nyheter inom området. Du kommer i rollen vara ytterst ansvarig över samtliga upphandlingar som går ut mot kund. Vidare kommer du vara ansvarig för att följa upp avtalen och se till att de följs för att säkerställa.
I rollen ingår även nära samarbete med säljavdelningen vilket innebär att vara med på möten, stötta säljarna i anbudsförfarandet, vara den som ansvarar för att möta deadlines, kravställare för att få in uppgifter enligt tidsplan för utgående avtal. Vidare kommer du vid tillfällen även vara med vid möten med beställare.

Din profil

Du har tidigare arbetat med uppgifter som anbud och upphandlingar, med erfarenhet från sjukvården eller medicinteknik.
Du trivs med ett arbete som kräver hög detaljfokusering, bra projektledning och där du får användning av din noggrannhet, ditt driv och ditt siffersinne. Du lockas av en roll där du har mycket interna såväl som externa kontakter med företagets kunder och du vill utvecklas vidare inom området “Tender & Pricing”.
Du kan se dig själv i en roll på ett företag med högt kundfokus, drivna kollegor och varierande arbetsdagar.
Du har ett par års erfarenhet från upphandling från något av de Skandinaviska länderna och känner väl till vad som gäller i de olika länderna. “Tender & Pricing” funktionen består av 5 personer .
Du talar och skriver flytande svenska och engelska och har inga problem att granska anbud och offerter på engelska.
Det är viktigt att du håller ordning och reda i ditt arbete och har förmåga att leverera hög kvalitet även vid ett högt arbetstempo. Du trivs med att leda ett team och samtidigt med eget ansvar.
Vidare är du en person som gärna har kundkontakter. Din sociala kompetens kommer att vara uppskattad på företaget.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult mahlin.glyre@dreamwork.se eller 042-176611. Observera att vi tyvärr inte har möjlighet att hantera ansökningar via mail.

Om Dreamwork

Vi på Dreamwork är People-Management-konsulter för människor och organisationer. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepeneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och finns på sju orter i Sverige med huvudkontoret i Helsingborg. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001 och under 2015 hade vi en tillväxt på 51%.

Kort om tjänsten

Vi söker en Group Manager (kundtjänstchef, gruppchef) med ansvar för 20-25 medarbetare och två team ledare. Vi söker en Group Manager som vill vara med i det fortsatta förändringsarbetet av vår Business Support-verksamhet (som ansvarar för bolagets kundkontakt, administration, betaltransaktioner, e-handel etc.).

Sökord: Group Manager, gruppchef, kundtjänstchef, teamchef, kundtjänstchef

Om verksamheten

Resurs Bank är en av Sveriges mest snabbväxande banker och vi är marknadsledande inom finansiering för detaljhandeln. Några av våra största samarbetspartners inom finansiering i butik/e-handel är kedjor som SIBA, Bauhaus, NetOnNet, SOVA, Ticket, Hornbach, BMW och MIO. Resurs Bank erbjuder även sparkonton och lån, betal- och kreditkorten Supreme Card samt företagstjänster som fakturaköp och fakturabelåning.
Vår vision är att vara Nordens ledande nischbank och den bästa arbetsplatsen med mest nöjda kunderna och samarbetspartners. Vi sitter i nyrenoverade lokaler och erbjuder vi dig en arbetsplats med korta beslutsvägar, högt i tak samt goda möjligheter till både personlig utveckling.

Mer om tjänsten

Anställningen är direkt hos Resurs Bank och du rapporterar till vår Business Support Manager i Sverige. Du kommer att ansvara för att din grupp levererar mot uppsatta mål, både på individuell- och gruppnivå, genom utbildning, coachning och uppföljning. I arbetsuppgiften ingår även ett nära samarbete och återkoppling till interna uppdragsgivare för de projekt du ansvarar för. I ett coachande ledarskap arbetar du aktivt med dina medarbetares prestationer genom handledning och kontinuerlig feedback. Du samlar dina medarbetare mot gemensamma mål och skapar förståelse och lust i att vilja uppnå dem. Du kommunicerar rakt och ärligt även i svåra situationer, är nytänkande, tar vara på idéer och vågar gå före. Du arbetar aktivt med att attrahera, rekrytera och behålla människor med talang. Du engageras av personalansvar och ansvarar för medarbetarsamtal, svåra samtal och sjukfrånvaro.

Din profil

Du har en vilja att påverka, har ett coachande förhållningsätt och är van att fatta beslut. Du skapar resultat, är modig, duktig på att inspirera andra samt har en stark förmåga att skapa goda relationer både internt och externt. Vi söker dig som vill sätta kundens upplevelse i fokus men också vill förbättra arbetssätt och processer för att möta framtidens möjligheter och utmaningar. Som bäst mår du när du har varierande uppgifter och får jobba i högt tempo. Vidare tar du egna initiativ, agerar med självförtroende och får saker och ting att hända. Resurs Bank är en snabb och rörlig organisation, men behöver även dig som är duktig på att arbetat med kontinuitet och ihärdighet.
Du är en entreprenör som finner nya vägar till lösningar istället för att acceptera “det går inte”. Ledarskapserfarenhet är ett krav, erfarenhet av att med personalansvar leda en grupp mot givna mål. Contact center-relaterad erfarenhet är meriterande. Du talar och skriver svenska flytande då svenska är det språk som används dagligen.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV på Dreamworks hemsida www.dreamwork.se Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt och därav vill vi be dig att söka tjänsten snarast möjligt, givetvis har vi förståelse för att du kan ha en uppsägningstid. Vi kommer att jobba löpande med urvalet och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Mahlin Glyré på Dreamwork 042-17 66 11, alt. maila mahlin.glyre@dreamwork.se