Munkeby Systems i Malmö befinner sig på en spännande tillväxtresa och söker nu fler medarbetare! Drivs du av att utvecklas och vill bidra med egna idéer för att lösa komplexa problem tillsammans med processdrivna kunder och vassa kollegor så kommer du passa fint hos oss!

Som specialister hjälper vi våra kunder genom rådgivning och anpassningar av vårt kvalitetsledningssystem för att stödja kundernas ibland väldigt specifika och spännande behov.

I din roll som Kvalitets- och kundutvecklingschef kommer du bidra till konkreta och kvalitativa förbättringar för stora och små organisationer inom branscher som sjukvård, livsmedel och industri.
Rollen är kundfokuserad och du arbetar med nyutveckling av kundprocesser och vidareutveckling av befintliga lösningar. Du rapporterar till VD.

För att trivas och växa med oss bör du ständig sträva efter utveckling. Vi är ett litet tight team bestående av lagspelare som briljerar både självständigt och tillsammans, vårt mål är att hela tiden bli bättre. Under tiden ska vi ha kul tillsammans!

Exempel på dina ansvarsområden och arbetsuppgifter:
• Ansvarar för och deltar i kundspecifika projekt som rådgivande domänexpert inom kvalitetsarbete
• Kartläggning av processer hos kund, analysera kundens behov och planering av förbättringar och nya funktioner
• Deltar i kvalitets- och förbättringsarbete för vår produktportfölj

Din profil
Du har antagligen erfarenhet och intresse av kvalitetsarbete från industrin eller tillverkande bolag. Kanske har du tidigare arbetat med Quality Assurance, som kundutvecklare eller affärsutvecklare.

Du är driven och framåtriktad och motiveras av ständig förbättring. I rollen arbetar du mot alla nivåer i bolaget och känner dig lika bekväm med att presentera för ledningsgrupper som för personal i övrigt. Du är förtroendeingivande och duktig på att förädla relationer.

Det är viktigt att du är van att arbeta självständigt och agera på eget initiativ. Du är strukturerad och organiserad i ditt arbete. Du samarbetar effektivt med andra och delar med dig av din kompetens och erfarenheter. Med verksamheten i fokus driver du arbetet framåt och entusiasmerar andra.
Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.

Bakgrund
För att lyckas i rollen har du erfarenhet av liknande uppgifter och varit med om att implementera ledningssystem. Du har relevant akademisk utbildning eller motsvarande kompetens förvärvad genom erfarenhet. Du har erfarenhet av att ha verkat i en miljö med många olika kontaktytor såväl internt som externt. Självklart inser du vikten med att vara synlig och i händelsernas centrum.

Vi erbjuder:
• Superfint kontor i helt nya lokaler i centrala Malmö
• Pensionsplan
• Friskvård

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar Munkeby Systems med Dreamwork – TitanIT. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med placering i Malmö. Tillträde till tjänsten är enligt överenskommelse.

Du söker tjänsten på www.dreamwork.se vänligen bifoga CV och personligt brev. Vi kommer att kalla till intervju löpande så sök gärna tjänsten så snart som möjligt. Vid frågor är du välkommen att kontakta Christina Martinsson, rekryteringskonsult på Dreamwork, christina.martinsson@dreamwork.se

Kort om tjänsten

Hos mySafety Försäkringar är kundupplevelsen i fokus. Det innebär att vi ständigt arbetar med kvaliteten i samtalet med våra kunder. Vi söker nu en senior, engagerad och processinriktad ansvarig för mySafety Försäkringars kvalitetsarbete, som vill leda och utveckla detta arbete. I denna roll har du personalansvar och du rapporterar direkt till chefen för Produkt & Verksamhetsstöd.

Om verksamheten

I en värld där både samhälls- och samtalsklimatet blir allt hårdare kämpar vi för de som inte själva kan eller orkar det. Vi tar upp kampen mot den brottslighet som organiserat bedriver sin verksamhet över nätet men också mot det näthat som drabbar såväl unga som vuxna, kända som okända. Vi vill att du ska känna dig trygg på nätet. Vare sig det handlar om att slutföra ett köp eller att lägga upp en bild på sociala medier. Vi finns för att du ska kunna leva ditt bästa liv på nätet. Ett liv utan hot, hat, kränkningar, kapningar eller stölder. Vi är mySafety Försäkringar.

Mer om tjänsten

I din roll är du ytterst ansvarig för att driva kvalitetsarbetet framåt och ta fram innovativa lösningar och processer för att kontinuerligt utveckla företagets kvalitetsarbete. Rollen innefattar att kvalitetssäkra utgående och inkommande samtal på våra Kundservice- och TM-avdelningar för att säkerställa att satta regler och att god samtalsetik följs; handlägga kundklagomål; kvalitetssäkra utbildning och samtalsmanus; samt ansvara för olika möten och forum gällande kvalitet, där fler avdelningar kan vara inblandade. Ditt ansvarsområde innefattar även skriftlig och muntlig återkoppling till berörda chefer.

Din profil

Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet av kvalitetsarbete med förbättringsfokus gärna ifrån en telemarketingverksamhet eller kundservice. Vi ser det som meriterande om du tidigare har arbetat med verksamhetsutveckling i någon form.

För att nå framgång i rollen har du en god förståelse för vad som skapar framgångsrik försäljning och kundnöjdhet och du drivs av att ditt arbete är en viktig del av mySafetys kvalitetsmål. Du motiveras av att genomföra förbättringar inom kvalitetsområdet och har en god förmåga att omvandla insikter till strategier. I den här rollen kommer särskild vikt läggas vid förmågan att arbeta proaktivt och strategiskt med kvalitetsförbättringsarbetet på företaget. Som person förväntas du även ha en hög integritet och auktoritet samtidigt som du är ödmjuk och inger förtroende. Du trivs med att prata inför större grupper och har en stor fallenhet för att kommunicera din vision. Genom ditt engagemang och tydlighet får du med dig dina medarbetare och övriga verksamheten.

Ansökan

mySafety Försäkringar är ett framgångsrikt företag som präglas av framåtanda och stor gemenskap. Det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och mår bra och vi satsar därför på olika typer av personalförmåner och gemensamma aktiviteter, så som flexibla arbetstider, inspirerande föreläsningar, workshops, kickoffs och marknadsmässig lön. Vi sitter i moderna lokaler ett stenkast från Gärdets tunnelbanestation.

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.