Kort om tjänsten

Är du intresserad av att arbeta i en spännande miljö med möjlighet att påverka din arbetsdag? Tycker du om att kommunicera med alla typer av människor?
Finans 24/7 letar nu efter en kundservicemedarbetare som kommer att vara länken mellan företaget och kunderna. Vi växer och teamet behöver därför nya kollegor. Konsultuppdraget startar omgående och varar minst i sex månader.

SÖKORD: kundservice, privatekonomi, bank, finans, service

Om verksamheten

Lendomatic är ett danskt-svenskt bolag som erbjuder lån och sparkonto till privatpersoner. För närvarande har vi fyra stora varumärken i Danmark. I Sverige har vi två varumärken.
Du blir anställd av Dreamwork och uthyrd till Finans 24/7.

Mer om tjänsten

Dina arbetsuppgifter är bland annat:
• Dagliga dialoger med kunder både inkommande och utgående (telefon / e-post / m.m.)
• Se till att webbplatser, produkter och tjänster är uppdaterade
• Planering, samordning och genomförande av den dagliga verksamheten
• Assistera marknadsföringsavdelningen med olika uppgifter
• Handläggning och kreditvärdering av kunder

Din profil

För att trivas i rollen ser vi att du har goda egenskaper i privatekonomi då du kommer att sitta med handläggning och kreditvärdering av kunder. Du räds inte att tala med nya personer över telefon eller e-mail och kan på ett professionellt sätt hjälpa nya kunder. Du kommer att arbeta i en trevlig kontorsmiljö, tillsammans med ett framgångsrikt team som har mycket erfarenhet att dela med sig av. Svenska i tal och skrift och goda kommunikationsförmågor på engelska är ett krav.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi för ett konsultuppdrag dig som har erfarenhet av att jobba inom kundservice.
Omfattning: Heltid 100%
Start: 2a januari
Längd: 20230331, troligen längre.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Nu behöver vår kund som är ett kommunalt ägt bolag i Enköping en person till sin Kundtjänst.
Svara på telefon och mail, uppdatera hemsida, förbereda inför fakturering, registrera ärenden i Xellent
(faktureringssystem), försäljningsassistent; skriva ut kontrakt, administrera nykundsanslutningar,
fakturera anslutningsavgifter, lägga upp nya kunder mm

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Utbildning: Lägst gymnasienivå
– Goda kunskaper i Microsoft
– Minst 3-5 års yrkeserfarenhet av kundtjänstadministration

Meriterande om du jobbat i Lime och eller Xellent.

Ansökan

Passar detta in på dig så är du välkommen att söka tjänsten via länken i annonsen.
Observera att det är kort svarstid.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker en vaktmästare till Örebros Universitet. Uppdraget är start 9 januari och varar i c.a 4 månader. Arbetstiderna kl. 07.00-15.30 måndag till fredag. Du blir anställd som konsult via Dreamwork.

Mer om tjänsten

I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma;

• arbete med kontorsservice/internservice
• samla in och dela ut post samt packa upp material och försändelser
• hämta och ta emot varor samt paket
• bistå vid flytt och möblering
• iordningställande av lokaler och utrustning inför möten och konferenser
• ansvara för servicen av exempelvis kopieringsmaskiner
• sköta tryckning och utskick av masstrycksaker, samt lagerhållning av rapporter eller kursmaterial
• genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med
• fastighetsägaren/fastighetsskötaren
• kontrollera inpassering och ta emot besökare
• dokumentera åtgärder.

Din profil

Vi söker dig med minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet som vaktmästare
Du har grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt. Du kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen. Notera att det är kort svarstid!

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Är du serviceinriktad, har ett genuint intresse för bankvärlden, är lättlärd och noggrann?
Vill du jobba i en trevlig atmosfär i ett team av härliga arbetskollegor? Då kan du vara den stjärna vi söker!
Vi söker just nu en medarbetare till Lån & Spar Bank på avdelning Kundrelationer, där fokus ligger på att hjälpa bankens kunder till en bättre privatekonomi.

Sökord: kundrelationer, försäljning, bank, privatekonomi, service, försäkring

Om verksamheten

Lån & Spar Bank Sverige är sedan 2015 en helägd bankfilial till Lån & Spar Bank A/S. Den senare grundades i Danmark redan 1880 och är en solid bank noterad på Köpenhamnsbörsen. Idag har banken cirka 400 anställda, varav ungefär 30 arbetar i den svenska verksamheten.
Lån & Spar Bank Sverige har som affärsidé att erbjuda förmånliga lån, försäkringar, kreditkort och sparkonton till kreditvärdiga privatpersoner på den svenska marknaden. Med enkla, prisvärda och trygga bankprodukter är ambitionen att göra kundernas bankvardag så enkel, smidig och bra som möjligt. Bankens mål är att, i både det dagliga arbetet och på längre sikt, främja en sund privatekonomi.

Mer om tjänsten

Lån & Spar Bank är en digital bank som möter sina kunder via telefon och internet.
Enligt kundnöjdhetsmätningar från SKI rankas Lån & Spar Bank som en av de bästa aktörerna inom sin kategori. Som kundrådgivare kommer du att vägleda kunden under alla delar av kundlivscykeln. Exempel på ärenden du kommer att hantera är försäljning av produkter och tjänster, vägledning genom kreditprocessen, frågor kopplat till återbetalning, påminnelser vid sena betalningar med mera.
Inom avdelningen Kundrelationer arbetar du tillsammans med ett femtontal duktiga kollegor och en avdelningschef som kommer coacha dig längs vägen. Kundernas och bankens förväntningar på dig är högt ställda.

Din profil

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande tjänst med mycket kundkontakt, gärna inom bank och finans, där du delvis har använt telefonen som ditt arbetsredskap. Det är meriterande med Swedsec-licens och/eller erfarenhet av försäkringar.

Som person är du organiserad, professionell och har ett kundinriktat fokus samtidigt som du är social, trevlig och naturligt säljorienterad. Du räds inte att hantera olika ärenden parallellt och besitter en god förmåga att betryggande kommunicera via telefon eller i skrift som ditt arbetsredskap.
För att bli framgångsrik hos oss är god service en självklarhet för dig. Du har en hög arbetsmoral, har ett flexibelt förhållningssätt och kan naturligt skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. Vidare trivs du med att jobba i team men tar samtidigt eget ansvar för att driva dina egna ärenden och affärer.
Du behärskar de svenska och engelska språken mycket väl i både tal och skrift.

Lån & Spar Bank erbjuder:
En stimulerande arbetsmiljö där du ges möjlighet att växa med nya och spännande utmaningar. Tillsammans med engagerade och drivna kollegor, och på en arbetsplats med högt i tak, arbetar du för att hitta kreativa och affärsmässiga lösningar på våra kunders ständigt skiftande behov. Samhället förändras fort, och så även kundernas vanor och vardag. Det ställer höga krav på oss som bank och innebär att det dagliga arbetet präglas av såväl högt tempo som utmanande mål. Men vi värdesätter också resan mot målen och lägger stor vikt vid att ha roligt tillsammans.
Glädje och delaktighet föder engagemang, och engagemang är en central del i vår verksamhet.

Vårt kontor hittar du i centrala Malmö, endast några få minuters promenad från Centralstationen. Med utsikt över kanalens utlopp mot havet erbjuder vi ett inspirerande arbetsklimat i ljusa, trevliga och moderna lokaler.
Gör oss sällskap – tillsammans för en bättre privatekonomi!

Ansökan

I den här rekryteringen samarbetar Lån & Spar Bank med Dreamwork som sköter rekryteringsprocessen. Din anställning blir direkt hos Lån & Spar Bank.
Du söker tjänsten via www.dreamwork.se där du registrerar CV och personligt brev.
Har du frågor eller vill veta mer om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Kajsa Johnsson på Dreamwork via kajsa.johnsson@dreamwork.se.
Observera att urval sker löpande samt att ansökningar som inkommer via epost ej behandlas.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en kundtjänstmedarbetare, som förstår danska, till ett bolag i Malmö. Uppdraget startar omgående och för rätt person finns det chans för anställning direkt hos kunden.

SÖKORD: kundservice, kundtjänst, ordermottagare, orderläggning, danska

Mer om tjänsten

Som kundtjänstmedarbetare så kommer du att besvara frågor, lägga order och supportera kunderna via telefon, mail och chatt. I arbetet ingår även en del administrativa arbetsuppgifter men framför allt att erbjuda kunderna en servicenivå i toppklass. Du kommer att ingå i ett team med härliga kollegor som arbetar med liknande arbetsuppgifter.

Din profil

För att trivas i rollen har du erfarenhet av att arbeta med kundservice och administration samt har goda datakunskaper.
Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Talar du och skriver danska då är det ett stort plus, då kunden har många kunder i Danmark. Kan du även några ord på tyska, ja då är det ett ytterligare ett plus.
Personliga egenskaper är viktiga och vi söker dig som är serviceminded och som älskar och förstår nyttan av att bygga kundrelationer. Du har också lätt att ta dig ann nya arbetsuppgifter och är lösningsfokuserad. Självklart är du ansvarstagande, strukturerad och har lätt att samarbeta med andra.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en kundtjänstmedarbetare till ett stort bolag i Södertälje. Tjänsten är start omgående och löper på tillsvidare. Arbetstiderna är 8.00-16.45 måndag till fredag. Anställningen är heltid och du blir anställd som konsult hos oss på Dreamwork.

Mer om tjänsten

Som kundtjänstmedarbetare så kommer du att besvara frågor och supportera privatkunder via telefon, mail och chatt. I arbetet ingår även en del administrativa arbetsuppgifter såsom förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar och fellistor. Du kommer att ingå i ett team med härliga kollegor som arbetar med liknande arbetsuppgifter.

Din profil

Vi söker en person som har minst gymnasieexamen.
Du har erfarenhet av att arbeta med kundservice och administration samt har goda datakunskaper.
Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska.

Personliga egenskaper är viktiga och vi söker dig som är noggrann, flexibel och serviceminded. Du har också lätt att ta dig ann nya arbetsuppgifter och är lösningsfokuserad. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och har lätt att sammarbeta med andra.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV! Urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill och kan hoppa in någon dag i månaden hos vår kund som är en myndighet i Linköping.
Start: så snart som möjligt
Omfattning: ca 1-2 dagar/månad
Längd: Tillsvidare

OBS! Detta uppdraget kräver att du klarar säkerhetsklassning.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Detta är ett konsultuppdrag inom Internservice/vaktmästeri..
Lämpligt för dig som är pensionär och vill jobba några timmar i månaden.
Vår kund skulle vilja ringa när de behöver hjälp men kan då i samråd med dig bestämma när det passar.

Arbetsuppgifter:

Det som är aktuellt är.
– Vika ihop och gå iväg med kartonger mm till gemensamt soprum.
– Byte av glödlampor
– Skruva ihop möbler och liknande.
– Hjälp att köra våra företagsbilar till service och däckbyte.
– Köra till tippen med ibland.

Din profil

Du behöver ha körkort då det skall köras bilar till tvätt, service, besiktningar mm. Inte ha några problem att lyfta, packa och skruva möbler.

Då kunden är ett skyddsobjekt så kommer du att få gå igenom en skyddsklassning, som innebär att man gör en säkerhetsprövning av dig innan du kan börja.

Ansökan

Välkommen att söka genom att ansökan via denna annons. Urvalet sker löpande.

About Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Är du en duktig relationsbyggare samt nyfiken på hur du kan hjälpa våra kunder till en ännu smidigare vardag? Då har vi en intressant tjänst för dig!

Containertjänst växer och behöver nu utöka sin säljstyrka med en Innesäljare/Ordermottagare till sitt kontor. Containertjänst är specialisten på container för riktiga byggare.

Om verksamheten

Vår affärsidé är att vara bäst på att hyra ut och sälja förrådcontainers och vägprodukter för byggrelaterad verksamhet. Det gör vi från våra depåer i Stockholm Länna, Kappetorp Sollentuna och Göteborg. I våra två verkstäder svetsar vi, snickrar och målar för att kunna leverera skräddarsydda containrar och säkra vägprodukter. Containertjänst är ett familjeföretag i andra generationen och jobbar med att skapa en stolt organisation, där vi är stolta över vilka vi är och vad vi presterar. Vi tror att det smittar av sig på våra kunder som då får trygghet för oss som partner.

Mer om tjänsten

Containertjänst växer och behöver nu utöka sin innesälj avdelning. I den rollen ges du möjlighet att utvecklas inom affären från inkommande leads till avslut mot kund. Du kommer ansvara för kontakt med kund från förfrågan till färdig affär. Då en stor del av ditt arbete är att skräddarsy lösningar till kunder så förväntas du kunna ta mycket ansvar och vara en bra lagspelare i resten av företaget. Vi räknar med att växa med 25% de närmaste åren vilket gör att vi sätter ett högt värde på tjänsten och att rätt person får dela vår vardag och framgång.

Din profil

Då vi är en platt organisation ser vi gärna att du är en person med en ödmjuk betoning som präglas av att göra kunder nöjda. Du kommer att vara den första kontakten som våra kunder möter och därför lägger vi extra stor vikt vid kundupplevelsen. Du kommer hantera förfrågningar som kommer in på mail och telefon. För att trivas och växa i rollen ser vi att du har arbetat med sälj ett par år och ser oss som en viktig fortsättning på din karriär.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande.
I det här uppdraget samarbetar vi med Dreamwork och deras rekryteringsspecialister Bengt Lööw bengt.loow@dreamwork.se och Tobias Lindberg tobias.lindberg@dreasmwork.se

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Anytech söker nu en servicechef som vill vara med och bygga upp och skapa den bästa serviceavdelningen där du sköter allt från planering av resurser och personal – till utförande av service.

Om verksamheten

Anytech Scandinavia AB erbjuder sina kunder ett brett sortiment av utrustning för borrning och brunnar, grundläggning och horisontalborrning; maskiner och kompressorer, borrutrustning och pumpar, hammare, VVS-utrustning och all tänkbar kringutrustning.
Anytech Scandinavia AB erbjuder sina kunder ett brett sortiment av utrustning för borrning och brunnar, grundläggning och horisontalborrning; maskiner och kompressorer, borrutrustning och pumpar, hammare, VVS-utrustning och all tänkbar kringutrustning.
Anytech strävar efter att samla det vi anser vara det bästa som finns på marknaden och dessa produkter kompletteras med vår mångåriga erfarenhet samt duktiga servicetekniker. Den framgångsrika affärsidén är att med hjälp av vår breda erfarenhet av att bygga ett lager och ett nät av leverantörer som skall säkerställa att vi tillgodoser alla behov du har på din borrplats.

Sedan juni 2022 ägs Anytech Scandinavia av Debe Flow Group.
Bolaget verkar för en renare värld och är en helhetsleverantör av svensktillverkad utrustning för vattenförsörjning, geoenergi, vattenrening, cirkulation, avlopp samt styr- och reglerteknik för vattenburna värmesystem.
Sedan 1956 har Debe etablerat sig som ett marknadsledande bolag på den svenska marknaden och i övriga Europa.
Trots kraftig tillväxt senaste åren är kundnärhet, flexibilitet och lyhördhet otroligt viktigt för koncernen.
Debe Flow Group har sitt huvudkontor i Stockholm och verksamhet i Växjö, Borås, Marbäck, Örebro och Jönköping i Sverige och totalt är vi cirka 100 anställda i koncernen.

Mer om tjänsten

Att på daglig basis sköta om Serviceavdelningen.
Planering av resurser och personal, idag 2 st konsulter.
Dessutom själv utföra service av verksamhetens utrustning samt uppdrag från kund.
Vi servar och hyr ut utrustning till borrindustrin, allt från kompressorer till borriggar och övrig kringutrustning.
I denna roll kommer man att styra sin egen avdelning och ha chansen att forma den utifrån de behov man ser.
Frihet under ansvar.
I Service chefs rollen kommer du att arbeta tight med övriga medlemmar inom företaget, då vi idag är en ganska liten organisation och vi är beroende av varandra för att skapa framgång.
Service är och kommer att bli en allt viktigare del inom Anytech.
Vi kommer att satsa hårdare på maskinförsäljning och då kommer service utav dessa bli en viktig del av vårt erbjudande.

Din profil

För att trivas i rollen som servicechef ser vi gärna att du har en bakgrund inom maskinteknik.
Vi tror du har en bred teknisk förståelse, med fördel inom tryckluft, hydraulik, el och maskin.
Därmed är teknisk och mekanisk utbildning meriterande.
Som person är du en ”doer” som får saker och ting att hända och fungera, och du ger dig inte innan uppdraget är löst. Samtidigt är du person som kan planera både din egen och dina anställdas tid och vara en teamplayer lika mycket som en coach.
Vi ser att du är en lagspelare som kan ta i ordentligt när det behövs och som både trivs i en operativ och strategisk roll.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande. I det här uppdraget samarbetar vi med Dreamwork och rekryteringsspecialisterna Bengt Lööw mob +46703734897 bengt.loow@dreamwork.se och Tobias Lindberg +46701096359 tobias.lindberg@dreamwork.se .

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning.
Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur.
Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul.
Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi för ett konsultuppdrag en vaktmästare till vår kund i Uppsala.

Omfattning: Heltid 100%
Start: September
Längd: Till årsskiftet

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet.

Mer om tjänsten

Som servicemedarbetare arbetar du med fastighets- och verksamhetsanknutna tjänster som bland annat innebär tillsyn av lokaler, vissa fastighetsrelaterade åtgärder, felanmälningar, beställningar av gemensamma förbrukningsvaror, posthantering, lokalanpassning, flytt av möbler, driftsättning/installationer av ny IT utrustning, översyn och åtgärder av teknisk utrusning.
Du har kontakt med externa leverantörer av varor och tjänster samt interna kontakter med enheternas beställare. Du utför förbättringar av rutiner för tillsyn, kontroll och hantering av våra lokaler och teknik. Vidare ger du praktisk service och utför underhåll i myndighetens administrativa lokaler samt i viss utsträckning även i lokaler kopplat till boenden.
Du ansvarar också för egen ärendehantering i ärendehanteringssystem. Resor utanför stationeringsorten kan förekomma.

Din profil

För att vara aktuell förtjänsten behöver du uppfylla nedan:
• Gymnasieutbildning med teknisk inriktning eller annan utbildning som bedöms vara lämplig för rollen
• Goda generella IT-kunskaper
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Grundkunskaper i ärendesystem
• B-körkort
• God kommunikativ förmåga och uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska

Det är även positivt om du har praktisk erfarenhet av vaktmästeri med kundkontakter samt erfarenhet av arbete med fastighetsrelaterade frågor.

Ansökan

Du är välkommen att ansök via länken i annonsen, observera kort svarstid.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.