Kategori: Kundsupport/Service
Kort om tjänsten
Gillar du service, sälj och administrativt arbete, då har vi konsultuppdraget för dig.
Vi söker en Säljkoordinator till Primozone, som ska hjälpa och underlätta livet för säljarna. Konsultuppdraget startar omgående och varar i minst sex månader.
Om verksamheten
Primozone grundades 2000 och redan från början var målet att omdefiniera ozonteknik. Sedan 2003 är Primozone Production AB helägt av Westfal-Larsen Technology i Bergen, Norge. W-L-gruppen är en familjeägd företagsgrupp som grundades 1905. Primozone är ett av flera företag inom Westfal-Larsen Technology AS, som alla är verksamma inom högteknologiska FoU-produkter. W-L-gruppen är en industriell ägare som har investerat flera miljoner euro i utvecklingen av Primozones ozongenerator. Idag är Primozone -ozontekniken ett beprövat koncept. Produkten säljs över hela världen och används för olika industriella vattenreningsapplikationer i olika länder. Huvudkontoret ligger i Löddeköpinge där produktion, utveckling, sälj och marknadsteam har sitt säte.
Mer om tjänsten
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:
– Fungera som koordinator mellan säljorganisationen och kunderna.
– Roll med ansvar för att diverse betydande information når kunder såväl som kolleger via vårt affärssystem.
– Dagliga arbetsuppgifter som kommer innefatta kundsupport, ge leveransinformation samt bistå säljorganisationen med
kundofferter och registrering av kundorder.
– Uppföljning av order och offerter.
– Se till att försäljningsavdelningen arbetar enligt företagets standardprocesser först och främst med hjälp av vårt affärssystem
– Boka transporter hos våra prioriterade speditörer i bokningsportaler.
Din profil
Vi vill att du har erfarenhet inom försäljning och kundservice samt att du är van att kommunicera via telefon och då framför allt på engelska.
För att trivas i rollen behöver du ha teknisk erfarenhet och intresse.
Du är en social, framåt och driven person som älskar att hjälpa och supportera dina kollegor. Du är strukturerad och ansvarstagande och van att arbeta självständigt och kan ta egna initiativ.
Du har flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Nu söker vi supporttekniker till Trafikverkets helpdesk i Göteborg. Som supporttekniker för användare på Trafikverket kommer du att arbeta bredare än i en traditionell supportteknikerroll
Om verksamheten
Du bli anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos kund.
Detta är ett uppdrag på åtminstone 1 år, med möjlighet till förlängning.
Start 11 juli
Mer om tjänsten
Arbetet avser första linjen support där du agerar första mottagningspunkt för Trafikverkets användare via telefonmottagning. I ditt arbete kommer du ta emot, registrera, kategorisera, prioritera, eskalera och lösa ärenden som kommer in till Trafikverkets användarstöd inom IT och telefoni. Du kommer även tillhandahålla användarstöd mot användare avseende hård- och mjukvara (inkl. mobila enheter) samt behörigheter. Uppgiften är att lösa så många ärenden som möjligt vid första kontakt, men vid behov lämnas tidskrävande och mer komplexa problem vidare till andra linjens support. Enheten arbetar med incidenter, felsökning, integrationer och skräddarsydda/egenutvecklade IT-lösningar. Vid störningar skall den normala driften av tjänster återställas så snabbt som möjligt, så att tillgänglighet och stöd upprätthålls enligt överenskomna servicenivåer och med så liten påverkan på verksamheten som möjligt.
Alla tekniker förväntas stå för ett trevligt, artigt och kunnigt bemötande då de representerar Trafikverkets ansikte utåt. Alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter inom användarsupporten och arbetar utifrån överenskomna arbetssätt, rutiner och flöden för att uppnå överenskomna mål. Därtill är det viktigt med en trivsam arbetsmiljö, god kamratlighet att alla bidrar till delaktighet och förbättring genom att komma med förslag, dela med sig och säkerställa kunskap.
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten ska du uppfylla följande formella krav:
– Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
– 6 månaders erfarenhet inom yrkeskategorin, under de senaste 12 månaderna
– Erfarenhet av felsökningsmetodik och ärendehanteringssystem
– Erfarenhet av att ge support på Microsoft Windows och Microsoft Office
– Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
– Eftersom detta är en säkerhetsklassad tjänst krävs svenskt medborgarskap
Vi söker dig som har goda kunskaper och intresse för IT, datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet. Du har även god problemlösningsförmåga, förståelse för kundkommunikation samt är serviceinriktad och en pålitlig lagspelare.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Nu söker vi ett antal supporttekniker till Trafikverkets helpdesk i Göteborg. Som supporttekniker för användare på Trafikverket kommer du att arbeta bredare än i en traditionell supportteknikerroll.
Om verksamheten
Du bli anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos kund.
Detta är ett uppdrag på åtminstone 1 år, med möjlighet till förlängning.
Start 20 juni
Mer om tjänsten
Arbetet avser första linjen support där du agerar första mottagningspunkt för Trafikverkets användare via telefonmottagning. I ditt arbete kommer du ta emot, registrera, kategorisera, prioritera, eskalera och lösa ärenden som kommer in till Trafikverkets användarstöd inom IT och telefoni. Du kommer även tillhandahålla användarstöd mot användare avseende hård- och mjukvara (inkl. mobila enheter) samt behörigheter. Uppgiften är att lösa så många ärenden som möjligt vid första kontakt, men vid behov lämnas tidskrävande och mer komplexa problem vidare till andra linjens support. Enheten arbetar med incidenter, felsökning, integrationer och skräddarsydda/egenutvecklade IT-lösningar. Vid störningar skall den normala driften av tjänster återställas så snabbt som möjligt, så att tillgänglighet och stöd upprätthålls enligt överenskomna servicenivåer och med så liten påverkan på verksamheten som möjligt.
Alla tekniker förväntas stå för ett trevligt, artigt och kunnigt bemötande då de representerar Trafikverkets ansikte utåt. Alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter inom användarsupporten och arbetar utifrån överenskomna arbetssätt, rutiner och flöden för att uppnå överenskomna mål. Därtill är det viktigt med en trivsam arbetsmiljö, god kamratlighet att alla bidrar till delaktighet och förbättring genom att komma med förslag, dela med sig och säkerställa kunskap.
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten ska du uppfylla följande formella krav:
– Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
– 6 månaders erfarenhet inom yrkeskategorin, under de senaste 12 månaderna
– Erfarenhet av felsökningsmetodik och ärendehanteringssystem
– Erfarenhet av att ge support på Microsoft Windows och Microsoft Office
– Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
– Eftersom detta är en säkerhetsklassad tjänst krävs svenskt medborgarskap
Vi söker dig som har goda kunskaper och intresse för IT, datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet. Du har även god problemlösningsförmåga, förståelse för kundkommunikation samt är serviceinriktad och en pålitlig lagspelare.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kort om tjänsten
Nu söker vi supporttekniker till Trafikverkets helpdesk i Göteborg. Uppdraget avser första linjen support, telefonmottagning. Som supporttekniker för användare på Trafikverket kommer du att arbeta bredare än i en traditionell supportteknikerroll.
Om verksamheten
Du bli anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos kund.
Stardatum: 20 juni.
Uppdragets längd: Åtminstone 1 år, med chans till förlängning
Mer om tjänsten
Arbetet avser första linjen support där du agerar första mottagningspunkt för Trafikverkets användare via telefonmottagning. I ditt arbete kommer du ta emot, registrera, kategorisera, prioritera, eskalera och lösa ärenden som kommer in till Trafikverkets användarstöd inom IT och telefoni. Du kommer även tillhandahålla användarstöd mot användare avseende hård- och mjukvara (inkl. mobila enheter) samt behörigheter. Uppgiften är att lösa så många ärenden som möjligt vid första kontakt, men vid behov lämnas tidskrävande och mer komplexa problem vidare till andra linjens support. Enheten arbetar med incidenter, felsökning, integrationer och skräddarsydda/egenutvecklade IT-lösningar. Vid störningar skall den normala driften av tjänster återställas så snabbt som möjligt, så att tillgänglighet och stöd upprätthålls enligt överenskomna servicenivåer och med så liten påverkan på verksamheten som möjligt.
Alla tekniker förväntas stå för ett trevligt, artigt och kunnigt bemötande då de representerar Trafikverkets ansikte utåt. Alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter inom användarsupporten och arbetar utifrån överenskomna arbetssätt, rutiner och flöden för att uppnå överenskomna mål. Därtill är det viktigt med en trivsam arbetsmiljö, god kamratlighet att alla bidrar till delaktighet och förbättring genom att komma med förslag, dela med sig och säkerställa kunskap.
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten ska du ha:
– Utbildning inom IT eller annan likvärdig utbildning
– 9 månaders erfarenhet inom yrkeskategorin, under de senaste 18 månaderna
– Erfarenhet av felsökningsmetodik och ärendehanteringssystem
– Erfarenhet av att ge support på Microsoft Windows och Microsoft Office
– Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
– Eftersom detta är en säkerhetsklassad tjänst krävs svenskt medborgarskap
Vi söker dig som har goda kunskaper och intresse för IT, datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet. Du har även problemlösningsförmåga, god förståelse för kundkommunikation samt är serviceinriktad och en pålitlig lagspelare.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.