Kort om tjänsten

Nu finns möjligheten för dig som söker nya utmaningar inom kundnära arbete att
jobba i en nytänkande och framåtlutad organisation.
Xceed Technology är ett konsultföretag med inriktning mot Salesforce och söker nu
utvecklare och arkitekter som vill bli riktigt duktiga inom CRM-området.

Om verksamheten

Som teknisk konsult hos oss jobbar du med en eller flera av våra kunder. Vi jobbar både i projekt som vi själva styr och som resurser i större initiativ hos våra kunder.
Du kommer att stödja affärskrav och hantera kundens alla CRM-behov ur en teknisk synvinkel. För juniora konsulter kommer rollen att vara mycket “hands-on” vilket innebär att du kodar speciallösningar i Salesforce-plattformen eller bygger
integrationer med andra system.
Mer erfarna konsulter tar ett större ansvar för helheten som lösningsarkitekter eller tekniska projektledare. I de flesta fall kommer konsulten att ingå i ett team som levererar till kunden.
Viktiga färdigheter och önskvärda förkunskaper är Apex, Lightning-komponenter och integrationsutveckling genom API:er. Kunskap om iPaas implementering (med speciellt fokus på Mulesoft och Boomi), Javascript, HTML, CSS erfarenhet är ett
plus.

Mer om tjänsten

Som konsult hos oss jobbar du med en eller flera av våra kunder.
Vi jobbar både i projekt som vi själva styr och som resurser i större initiativ hos våra kunder.

För mer juniora konsulter kommer rollen att vara mycket “hands-on” vilket innebär att konfigurera Salesforce för att möta kundens krav och behov.
Mer erfarna konsulter tar ett större ansvar för leveransen av ett projekt eller är specialiserade som lösningsarkitekter eller tekniska utvecklare.
I de flesta fall kommer konsulten att ingå i ett team som levererar till kunden.

Din profil

Du har en bakgrund inom utveckling och har gärna jobbat med CRM-lösningar eller liknande.
Du bör ha förmåga att jobba tillsammans med både kollegor och kunder samt kunna hantera krav och förväntningar.
Vi letar efter en person som har vana av att ta eget ansvar för att driva på och hitta lösningar.
Vi ser också gärna att du har tidigare erfarenhet av Salesforce, eller något annat CRM-system.
Du bör även ha:
– Relevant högskoleutbildning eller liknande.
– Kunskap för att kommunicera obehindrat i tal och skrift på Svenska & Engelska.
– Förmåga att hantera kunder, kunna ta diskussioner på flera nivåer och ibland gå
utanför din “comfort zone”.
– En vilja att utvecklas i din yrkesroll och karriär.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande.
I det här uppdraget samarbetar vi med Dreamwork och deras rekryteringsspecialist Bengt Lööw bengt.loow@dreamwork.se .

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

About the job

Boston Scientific Nordic is currently looking for a dedicated Finnish speaking Business Support partner for one of their sales divisions. The role is administrative in nature with a focus on coordination and sales support.

We’re looking for an organized and service minded team player with good communication skills and a problem-solving attitude.
You will be the main business support partner for our Rhythm Management division, collaborating with marketing, sales representatives, divisional management as well as other internal functions. In the role you will also be the main contact for our external customers, consisting of hospitals, physicians and other vendors, by email and phone.

Although our corporate language is English, it is important that you in this position can speak fluent Finnish since you will also serve as a contact for some of our Finnish customers. Contacts are typically internal within the organization and occasionally with customers outside the organization. The communication will mainly consist of obtaining and providing information that requires some explanation or interpretation. You will collaborate with marketing, management and other stakeholders to create agendas for proposed visits, courses, and trainings to ensure program objectives are successfully met. This includes proposals, budget management and project management. You can coordinate projects/assignments of a broader scope, independently seeking appropriate internal and external resources as necessary such as: assembling and distributing materials; compiling and/or tracking data; verifying the accuracy of data collected. Further, you will also support and manage the registration for courses/trainings including invitations, travel and hotel accommodations, rooming lists, and ticket distribution to ensure that logistics are timely and correct.

About the company
Boston Scientific is dedicated to transforming lives through innovative medical solutions that improve the health of patients around the world.
Boston Scientific has developed and manufactured many treatments within its core business areas of Endoscopy, Interventional Cardiology, Neuromodulation, Peripheral Interventions, Rhythm Management, as well as Urology and Pelvic Health. This has led to improvements in patient care, less traumatic treatments, and less costs in recovery time.
Boston Scientific is established in all the Nordic countries since 1995 with its own sales and marketing organizations. The Nordic Office is based in central Helsingborg, Sweden.
If you’re a natural problem-solver with the imagination, courage, and spirit to make a meaningful difference, there’s no better place to build your career.

Your Profile
You speak and write fluent Finnish and English; Swedish language proficiency is a plus. You are efficient and proactive with strong prioritization skills. You have a solid knowledge of Microsoft Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel). Experience in different systems and digital tools is a benefit. You also need to be precise and organized since most tasks require registration and documentation in systems according to internal guidelines.
Possible work modes for this role are onsite or hybrid with at least 2-3 days/week in the office.

Do you have a positive attitude, a willingness to learn and wish to be part of a company where you’ll have great opportunities to develop? – Then you might be the one we are looking for!

Application
Are you interested in this position and do you meet the requirements? Great! Please upload your resume and cover letter and apply via the “apply” button on the website. You will receive a confirmation e-mail after completing the application. We will come back to you as soon as possible.

Kort om tjänsten

Gillar du rutiner och att arbeta strukturerat och systematiskt, då har vi tjänsten till dig. Vi söker ytterligare en serviceadministratör som ska ta hand om kundens reklamationer. Konsultuppdraget startar omgående och varar i ca fyra månader.

SÖKORD: reklamationer, kundservice, administration

Om verksamheten

Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd av Dreamwork och arbetar som konsult ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Tjänsten som serviceadministratör är både rutinmässig – men också med många kontakter till både interna och externa kunder, samt kontakten med kundens interna försäljningsavdelning och produktion. Dina primära arbetsuppgifter kommer vara att hantera kundklagomål/reklamationer och servicen till kunderna efter försäljning.

Du kommer bland annat att arbeta med:
– Daglig behandling av reklamationer
– Daglig kontakt och uppföljning med kunder per telefon och mail.
– Uppföljning och koordinering av reklamationer
– Skapa order
– Utveckla och underhålla processer och nyckeltal inom eget ansvarsområde
– Driftrelaterade ad-hoc uppgifter samt back-up för kollegor vid behov

Din profil

För att trivas i rollen behöver du ha:
– en relevant bred kommersiell – och eller produktionsbakgrund, gärna från byggbranschen
– en god IT-förståelse, kunskap om ERP-system (Salesforce och PRMS)
– arbetat inom kundservice eller motsvarande serviceyrke
– god affärsmannaskap och affärsförståelse
– hög kommunikationsförmåga
– erfarenhet av att hantera klagomål/reklamationer
– goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Du kommer ingå i ett härligt erfaret team på 11 personer, där alla hjälps åt och stöttar varandra.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Är du intresserad av att arbeta i en spännande miljö med möjlighet att påverka din arbetsdag? Tycker du om att kommunicera med alla typer av människor?
Finans 24/7 letar nu efter en kundservicemedarbetare som kommer att vara länken mellan företaget och kunderna. Vi växer och teamet behöver därför nya kollegor. Konsultuppdraget startar omgående och varar minst i sex månader.

SÖKORD: kundservice, privatekonomi, bank, finans, service

Om verksamheten

Lendomatic är ett danskt-svenskt bolag som erbjuder lån och sparkonto till privatpersoner. För närvarande har vi fyra stora varumärken i Danmark. I Sverige har vi två varumärken.
Du blir anställd av Dreamwork och uthyrd till Finans 24/7.

Mer om tjänsten

Dina arbetsuppgifter är bland annat:
• Dagliga dialoger med kunder både inkommande och utgående (telefon / e-post / m.m.)
• Se till att webbplatser, produkter och tjänster är uppdaterade
• Planering, samordning och genomförande av den dagliga verksamheten
• Assistera marknadsföringsavdelningen med olika uppgifter
• Handläggning och kreditvärdering av kunder

Din profil

För att trivas i rollen ser vi att du har goda egenskaper i privatekonomi då du kommer att sitta med handläggning och kreditvärdering av kunder. Du räds inte att tala med nya personer över telefon eller e-mail och kan på ett professionellt sätt hjälpa nya kunder. Du kommer att arbeta i en trevlig kontorsmiljö, tillsammans med ett framgångsrikt team som har mycket erfarenhet att dela med sig av. Svenska i tal och skrift och goda kommunikationsförmågor på engelska är ett krav.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker en Senior Projektledare för konsultuppdrag i Malmö, på minst sex månader.

SÖKORD: projektledare, teknik, maskiner, formsprutning, projekt

Mer om tjänsten

Du kommer att ansvara för att driva och slutföra fem till sex projekt, inom formsprutning och maskininköp, alla är i olika faser, från uppstart till slutfas. Kunden har automatiserade tillverkning i gång dygnet runt – och här finns hela kedjan från inköp av råvaror till färdigtillverkade produkter på lager. De konstruerar även sina egna maskiner och arbetar hela tiden med tekniska förbättringar för att se till att deras produktion är säker och effektiv.

Din profil

Projektledaren kommer arbeta mellan avdelningar, så förmåga att ta ansvar och se helhet viktigare än specifika teknikkunskaper.
Vi söker dig som har ett utpräglat teknikintresse och gillar att uppdatera dig inom teknikutveckling. Som person är du en doer som ser till att saker bli gjorda med tydligt fokus på deadlines och kan hantera att driva flera projekt samtidigt.
För att trivas i rollen är du stresstålig, ansvarstagande och samarbetsorienterad. Du som projektledare ska kunna motivera och leda dina projektmedlemmar.
Kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill jobba som handläggare för hos Försäkringskassan i Åmål.
Omfattning: heltid 100%
Start 2023 03 01
Längd: 6 månader, med möjlighet till eventuell förlängning.

Försäkringskassan behöver nu få in flertalet handläggare för att hantera tillfälliga toppar i inflödet på grund av det av regeringen beslutade elstödet. FK utökar antal handläggare som skall kunna bidra till avlastning och kortare väntetider i telefonin samt snabbare handläggning.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund. i Åmål.

Mer om tjänsten

Avdelningen GF Kundmöte hanterar inkomna samtal från Försäkringskassans partners samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning.

Nu söker vi handläggare som kommer att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt eventuellt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.

Arbetet utför i FK:s lokaler i Åmål

Din profil

För att vara aktuell för rollen så behöver du uppfylla nedan kriterier.

• Du har slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan anses likvärdiga
• Du har erfarenhet av kundmöten och är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för
kundservice
• Du har datorvana
• Erfarenhet av att arbeta i telefon
• Är kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad
• Har god kommunikativ förmåga
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Förstår och värdesätter människors olikheter
• Du trivs med möten över telefon.

Ansökan

Låter detta som ett jobb för dig?
Då är du välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

OBS!! Vi vill att du redan i din ansökan uppger i vilket lönespann du ligger:

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill jobba som handläggare för hos Försäkringskassan i Uppsala.
Omfattning: heltid 100%
Start 2023 03 01
Längd: 6 månader, med möjlighet till eventuell förlängning.

Försäkringskassan behöver nu få in flertalet handläggare för att hantera tillfälliga toppar i inflödet på grund av det av regeringen beslutade elstödet. FK utökar antal handläggare som skall kunna bidra till avlastning och kortare väntetider i telefonin samt snabbare handläggning.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund i Uppsala.

Mer om tjänsten

Avdelningen GF Kundmöte hanterar inkomna samtal från Försäkringskassans partners samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning.

Nu söker vi handläggare som kommer att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt eventuellt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.

Arbetet utför i FK:s lokaler i Uppsala

Din profil

För att vara aktuell för rollen så behöver du uppfylla nedan kriterier.

• Du har slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan anses likvärdiga
• Du har erfarenhet av kundmöten och är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för
kundservice
• Du har datorvana
• Erfarenhet av att arbeta i telefon
• Är kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad
• Har god kommunikativ förmåga
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Förstår och värdesätter människors olikheter
• Du trivs med möten över telefon.

Ansökan

Låter detta som ett jobb för dig?
Då är du välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

OBS!! Vi vill att du redan i din ansökan uppger i vilket lönespann du ligger:

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill jobba som handläggare för hos Försäkringskassan i Västerås.
Omfattning: heltid 100%
Start 2023 03 01
Längd: 6 månader, med möjlighet till eventuell förlängning.

Försäkringskassan behöver nu få in flertalet handläggare för att hantera tillfälliga toppar i inflödet på grund av det av regeringen beslutade elstödet. FK utökar antal handläggare som skall kunna bidra till avlastning och kortare väntetider i telefonin samt snabbare handläggning.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund i Västerås.

Mer om tjänsten

Avdelningen GF Kundmöte hanterar inkomna samtal från Försäkringskassans partners samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning.

Nu söker vi handläggare som kommer att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt eventuellt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.

Arbetet utför i FK:s lokaler i Västerås

Din profil

För att vara aktuell för rollen så behöver du uppfylla nedan kriterier.

• Du har slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan anses likvärdiga
• Du har erfarenhet av kundmöten och är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för
kundservice
• Du har datorvana
• Erfarenhet av att arbeta i telefon
• Är kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad
• Har god kommunikativ förmåga
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Förstår och värdesätter människors olikheter
• Du trivs med möten över telefon.

Ansökan

Låter detta som ett jobb för dig?
Då är du välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

OBS!! Vi vill att du redan i din ansökan uppger i vilket lönespann du ligger:

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill jobba som handläggare för hos Försäkringskassan i Norrköping.
Omfattning: heltid 100%
Start 2023 03 01
Längd: 6 månader, med möjlighet till eventuell förlängning.

Försäkringskassan behöver nu få in flertalet handläggare för att hantera tillfälliga toppar i inflödet på grund av det av regeringen beslutade elstödet. FK utökar antal handläggare som skall kunna bidra till avlastning och kortare väntetider i telefonin samt snabbare handläggning.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund i Norrköping.

Mer om tjänsten

Avdelningen GF Kundmöte hanterar inkomna samtal från Försäkringskassans partners samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning.

Nu söker vi handläggare som kommer att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt eventuellt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.

Arbetet utför i FK:s lokaler i Norrköping

Din profil

För att vara aktuell för rollen så behöver du uppfylla nedan kriterier.

• Du har slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan anses likvärdiga
• Du har erfarenhet av kundmöten och är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för
kundservice
• Du har datorvana
• Erfarenhet av att arbeta i telefon
• Är kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad
• Har god kommunikativ förmåga
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Förstår och värdesätter människors olikheter
• Du trivs med möten över telefon.

Ansökan

Låter detta som ett jobb för dig?
Då är du välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

OBS!! Vi vill att du redan i din ansökan uppger i vilket lönespann du ligger:

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill jobba som handläggare för hos Försäkringskassan i Göteborg.
Omfattning: heltid 100%
Start 2023 03 01
Längd: 6 månader, med möjlighet till eventuell förlängning.

Försäkringskassan behöver nu få in flertalet handläggare för att hantera tillfälliga toppar i inflödet på grund av det av regeringen beslutade elstödet. FK utökar antal handläggare som skall kunna bidra till avlastning och kortare väntetider i telefonin samt snabbare handläggning.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund i Göteborg.

Mer om tjänsten

Avdelningen GF Kundmöte hanterar inkomna samtal från Försäkringskassans partners samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning.

Nu söker vi handläggare som kommer att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt eventuellt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.

Arbetet utför i FK:s lokaler i Göteborg

Din profil

För att vara aktuell för rollen så behöver du uppfylla nedan kriterier.

• Du har slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan anses likvärdiga
• Du har erfarenhet av kundmöten och är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för
kundservice
• Du har datorvana
• Erfarenhet av att arbeta i telefon
• Är kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad
• Har god kommunikativ förmåga
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Förstår och värdesätter människors olikheter
• Du trivs med möten över telefon.

Ansökan

Låter detta som ett jobb för dig?
Då är du välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

OBS!! Vi vill att du redan i din ansökan uppger i vilket lönespann du ligger:

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.