Kort om tjänsten

Nu söker vi en administratör och kontorskoordinator till Lån & Spar Bank i Malmö. Vi söker nu dig som älskar administration och är intresserad av bankvärlden.

Sökord: administratör, koordinator, administration, bank

Om verksamheten

Lån & Spar Bank Sverige är sedan 2015 en helägd bankfilial till Lån & Spar Bank A/S. Den senare grundades i Danmark redan 1880 och är en solid bank noterad på Köpenhamnsbörsen. Idag har banken cirka 450 anställda, varav ungefär 35 arbetar i den svenska verksamheten.

Lån & Spar Bank Sverige har som affärsidé att erbjuda förmånliga lån, försäkringar, kreditkort och sparkonton till kreditvärdiga privatpersoner på den svenska marknaden. Med enkla, prisvärda och trygga bankprodukter är ambitionen att göra kundernas bankvardag så enkel, smidig och bra som möjligt. Bankens mål är att, i både det dagliga arbetet och på längre sikt, främja en sund privatekonomi.

Mer om tjänsten

I tjänsten ingår bland annat:
– Administration
– Avstämningar av konton
– Dödsbo, Skuldsanering
– Handläggning av lån, kreditkort, försäkring
– Korrigering av listor
– Viss kontakt med kunder och andra kreditinstitut per telefon
– Kontorskoordinator, beställningar och relationer med leverantörer

Då banken hela tiden utvecklas så ser vi att du trivs med förändring då dina arbetsuppgifter kan komma att anpassas över tid beroende på vilka produkter och tjänster som adderas/förändras i banken.

Din profil

Som person tar du ansvar och arbetar självständigt mot uppsatta mål. Du är en skicklig administratör, är strukturerad, effektiv och samtidigt kvalitetsmedveten. Du är duktig på att kommunicera över telefon och i skrift. Du ser möjligheter och tar initiativ. Du är ansvarstagande, effektiv och hungrig för att lära dig nya arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen ska du ha god datorförståelse och ha god förståelse och kunskap i Office.

Du har lägst gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi, handel eller administration. Du har minst ett års arbetslivserfarenhet av administration, där erfarenhet från bank, finans eller försäkring anses meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Sprider du ordning och reda omkring dig med din blotta närvaro? Strukturerar du med lätthet vardagen för dig och dina medarbetare? Då kan du vara den fakturagranskare som vår Swedbank söker.

Du är noggrann och tycker att det är toppen och självklart att arbeta med hög kvalitet och god service.

I en konsultroll som denna är det förstås viktigt att du har lätt för att anpassa dig och tycker det är kul med nya utmaningar.

Skulle det visa sig att du är rätt person för jobbet? Grattis! Då kan det leda till en anställning hos Swedbank.

Om verksamheten

AutoPlan ingår Swedbank-koncernen och hjälper företagskunder med helhetslösningar inom leasing av bilar.

Swedbank är ett företag som grundades med syftet att bidra till ökat välstånd och en tryggare tillvaro genom finansiell planering. Swedbank har sina rötter i den svenska sparbanksrörelsen vars historia sträcker sig tillbaka ända till 1820.

Idag är Swedbank en av de ledande bankerna i Sverige och med kundvärde och långsiktighet som en kärna i deras strategi arbetar organisationen målvetet mot att uppnå deras vision om att möjliggöra för människor, företag och samhällen att växa. Swedbank är organisationen där arbetet sker ärligt och pålitligt för att nå utveckling samt för att möjliggöra att tjäna kunder på bästa möjliga sätt.

Öppen, enkel och omtänksam är de värderingar som Swedbank – och du som får jobbet – arbetar efter.

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifterna som får dig att gå med lätta steg till jobbet:

– Sedvanliga administratörsuppgifter inom din enhet
– Att granska och säkerställa att fakturor är korrekta
– Att kontrollera att kostnader avseende bland annat garanti och försäkringar
– Att hantera alla kortrelaterade problem
– Att verifiera, posta och scanna fakturor och annat underlag

Uppdragsstart: 2018-04-09
Omfattning: Heltid 6 månader med möjlighet till förlängning

Rätt person kan som sagts ovan komma att erbjudas en anställning hos Swedbank.

Din profil

För att trivas i rollen tror vi att du brinner för god service, har erfarenhet av ekonomi och administration – gärna inom fordons- eller försäkringsbranschen, är socialt kompetent och en lagspelare som både kan spela och ta emot de avgörande bollarna.

Du talar och skriver svenska flytande och har en god kommunikationsförmåga gentemot kunder och kollegor.

Swedbank erbjuder en introduktion och produktutbildning och det finns stora förväntningar på att du snabbt kan ta till dig kunskap samt få färdighet i nya system och processer.

Genom Dreamwork erbjuds du en trygg anställning, en dedikerad konsultchef och givetvis en marknadsmässig lön, tjänstepension och semester. Du får också ett förmånligt friskvårdsbidrag. Dreamwork har stort fokus på rätt personlighet, besök gärna vår hemsida, www.dreamwork.se, och gör vårt test.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor eller funderingar om tjänsten är du välkommen att kontakta Annika Sjöberg på 08-446 47 09 eller Jill Holmgren på 08-446 47 11.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Tycker du att det är roligt att arbeta med administrativa arbetsuppgifter inom bank och finans? Är du serviceminded och sätter kundens behov i fokus? Är du student och har minst tre terminer kvar av dina studier och har möjlighet att arbeta under sommaren samt flexibla arbetstider under terminerna? Då kan det vara just dig vi söker!

I denna tjänst arbetar du i ett sammansvetsat team i en av Sveriges bästa administrationsavdelningar, som har siktet inställt på att bli ännu bättre. Vi söker dig som vill vara med och utveckla avdelningen Operations.

Du arbetar i fantastiska lokaler centralt i Malmö, några minuter från centralstationen i en miljö som andas kvalitet, utveckling och fart.

Tjänsten är en timanställning som konsult hos Dreamwork. Start för tjänsten omgående.

Sökord: Administration, admin, service, bank, finans, kundservice, koordinator, customer service, banktjänst, bankmedarbetare, back office, kundsupport.

About the job

Vår ambition är att avdelningen ska hantera all administration i banken och utgör en mycket viktig del av kärnverksamheten.

Exempel på ärenden du kommer att hantera:
– Kredithantering
– Besvara låneförmedlares förfrågningar
– Kvalitetskontroll
– Administration av ärenden rörande felinsättningar, låneskyddsförsäkringar, förtidslösen av lån, lösa kunders externa engagemang vid tvingande lösen, villkorsändringar
– Uppdateringar i kund- och produktportfölj
– Utbetalning av krediter

Om verksamheten

Lån & Spar Bank A/S grundades i Danmark redan 1880 och riktar sig främst till privatpersoner. Lån & Spar Bank A/S är en solid bank, noterad på Köpenhamnsbörsen, och med i huvudsak fackföreningar som ägare.

Lån & Spar Bank A/S har verkat i Sverige sedan 2006 genom ett samarbete med Sparbanken Öresund. 2015 tog Lån & Spar Bank A/S, via sin svenska bankfilial, över Sparbanken Öresunds del i verksamheten. Lån & Spar Bank blir då en ny aktör på den svenska bankmarknaden, med fokus på medlemmar i svenska organisationer och fackföreningar. Strategin är att fortsätta att växa genom samarbeten med medlemsorganisationer med målet att bli en fullsortimentsbank för privatpersoner. Läs mer på www.lsb.se.

Din profil

För att lyckas i rollen tror vi att studerar inom relevant område och har minst tre terminer kvar av din utbildning. Det är en meriterande med erfarenhet av administration, specifikt inom banksektorn. Vi ser gärna att du är flexibel när det gäller schemat och att du har möjlighet att jobba mer under lov och perioder med högt arbetstryck.

Du inspireras av att hålla ordning och reda, är strukturerad samt har en förmåga att kunna prioritera bland dina arbetsuppgifter och agera professionellt. Du bör vara såväl driven som prestigelös. Som person tror vi att du är strukturerad, analytisk, mogen och prestigelös.

Att du är en passionerad administratör är självklart. Du gillar också att jobba i ett högt tempo och att ha ett arbete där du får utrymme att ta självständiga beslut, komma med kreativa förslag och vara en viktig spelare i laget.

I denna tjänst får du:
På Lån & Spar Bank vill man ge medarbetarna möjlighet att arbeta självständigt och att ständigt utvecklas. För rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter. Här råder en utpräglad entreprenörsanda där nöjda och engagerade medarbetare är en förutsättning för bankens fortsatta utveckling och expansion.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor kontakta Mattias Hjalmarsson på mattias.hjalmarsson@dreamwork.com , ansök dock via vår portal.

About Dreamwork

We are People Management consultants. Instead of having a traditional recruitment and staffing agenda we work harder to match our candidates with our customers’ company culture. We have a close relationship with LinkedIn and our recruiters and researchers have certifications in the LinkedIn recruiter modul. Two times, we have been appointed as a Gasell company by Dagens Industri and have the same amount of times been nominated for EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork was founded in 2006 and we have delivered staff related services at over 130 cities in Sweden, from Kiruna in the north to Ystad in the south. We are ISO-certified according to ISO 900.

Kort om tjänsten

Är varje ny dag med administration och kundservice som en dröm för dig? Sitter organisation och struktur i fingerspetsarna på dig? Då ska du definitivt fortsätta läsa.

Vi söker nämligen två positiva, drivna och lättlärda administratörer till Swedbank. Som administratör är du van att organisera och strukturera, har goda ekonomikunskaper och god datavana med erfarenhet av något affärssystem.

I en konsultroll är det givetvis viktigt att du har lätt för att anpassa dig och tycker det är kul med nya utmaningar.

Visar det sig att du är rätt person för uppdraget är du bara att gratulera. Då kan det leda till en anställning hos Swedbank.

Om verksamheten

AutoPlan ingår Swedbank-koncernen och hjälper företagskunder med helhetslösningar inom leasing av bilar.

Swedbank är ett företag som grundades med syftet att bidra till ökat välstånd och en tryggare tillvaro genom finansiell planering. Swedbank har sina rötter i den svenska sparbanksrörelsen vars historia sträcker sig tillbaka ända till 1820.

Idag är Swedbank en av de ledande bankerna i Sverige och med kundvärde och långsiktighet som en kärna i deras strategi arbetar organisationen målvetet mot att uppnå deras vision om att möjliggöra för människor, företag och samhällen att växa. Swedbank är organisationen där arbetet sker ärligt och pålitligt för att nå utveckling samt för att möjliggöra att tjäna kunder på bästa möjliga sätt.

Öppen, enkel och omtänksam är de värderingar Swedbank arbetar efter. De ska förstås även låta som ljuv musik i dina öron.

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifterna som varje dag får dig att längta till jobbet:

– Sedvanliga administratörsuppgifter inom din enhet
– Hantera leasingkontrakt
– Säkerställande och bevakning av kundernas möjligheter och begränsningar
– Kund- och leverantörkontakt

Uppdragsstart: omgående
Omfattning: Heltid 6 månader med möjlighet till förlängning

Rätt person kan som sagt komma att erbjudas en anställning.

Din profil

För att trivas i rollen tror vi att du brinner för god service, har erfarenhet av administration eller serviceyrket, är socialt kompetent och en lagspelare.

Du talar och skriver svenska flytande och har en god kommunikationsförmåga gentemot kunder och kollegor.

Swedbank erbjuder en gedigen introduktion och produktutbildning och det finns stora förväntningar på att du snabbt kan ta till dig kunskap samt få färdighet i nya system och processer.

Om bilar är ett av dina fritidsintressen är det förstås extra meriterande.

Genom Dreamwork erbjuds du en trygg anställning, en dedikerad konsultchef och givetvis en marknadsmässig lön, tjänstepension och semester. Du får också ett förmånligt friskvårdsbidrag. Dreamwork har stort fokus på rätt personlighet, besök gärna vår hemsida, www.dreamwork.se, och gör vårt test.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor eller funderingar om tjänsten är du välkommen att kontakta Annika Sjöberg på 08-446 47 09 eller Jill Holmgren på 08-446 47 11.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker positiva och drivna administratörer med praktisk erfarenhet, för framtida uppdrag inom vår konsultverksamhet i Stockholms-regionen. Vi söker dig som har arbetat inom administration och kundservice. Som administratör är du van att organisera och strukturera, har god datavana och gärna erfarenhet av något affärssystem. I en konsultroll är det viktigt att du har lätt för att anpassa dig och tycker det är kul med nya utmaningar.

Mer om tjänsten

För att lyckas i denna roll behöver du ha praktisk arbetslivserfarenhet inom exempelvis handläggning av olika ärende, registrering eller annan administration. Du är självständig i ditt arbete, tycker förändring är utvecklande och du är intresserad av nya utmaningar.

Erfarenhet av Microsoft-office och andra datorprogram är meriterande, framförallt av Excel och Outlook.

Tjänsten kommer att vara en del av vår personaluthyrning där du kommer att vara anställd av Dreamwork och arbeta på uppdrag hos en av våra kunder i Stockholm.

Genom Dreamwork erbjuds du en trygg anställning, en dedikerad konsultchef och givetvis en marknadsmässig lön, tjänstepension och semester. Du får också ett förmånligt friskvårdsbidrag.

Dreamwork har stort fokus på rätt personlighet, besök gärna vår hemsida och gör vårt test.

Din profil

Du har relevant utbildning och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person är du lösningsfokuserad och har en hög servicenivå. Som person är du prestigelös, positiv och har lätt för att samarbeta. Du en stabil person med hög kompetens, noggrann, har ett strukturerat arbetssätt och är ordningsam. För att du ska trivas som konsult hos oss så krävs det att du är flexibel, självgående och av egen drivkraft kan ta reda på det som behövs. Vi tror också att du stimuleras av att bidra till förändring och förbättring av processer och rutiner.

Som person är du driven, lösningsfokuserad och har en hög servicenivå. Du är prestigelös och har lätt för att samarbeta.

Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Sökord: telefonväxel, växeltelefonist, service, telefonist, bank

Dina arbetsuppgifter i telefonväxeln innebär att ta emot inkommande samtal och koppla dessa vidare eller svara på enklare ekonomiska frågor.
Du erbjuds en anställning på Dreamwork och uppdraget på Swedbank är på 6 månader. Uppdraget startar i slutet av mars och i början av din utbildning får du en gedigen utbildning på ca. 2 veckor.

Swedbanks kontor är beläget i fina lokaler på Lindholmen. Där erbjuds du ett utvecklande arbete i en bransch som just nu genomgår spännande förändringar i sättet att kommunicera med sina kunder. Arbetsplatsen präglas av en stark sammanhållning, hög servicenivå och ett öppet arbetsklimat. Här ges rätt person möjlighet att bygga vidare på sin talang genom goda utbildnings- och utvecklingsmöjligheter.

Din profil

Swedbanks första och största fokus är kundnöjdhet. Vi söker dig som har stort engagemang och ett naturligt intresse för kunder och sociala relationer. Ditt uppdrag kommer vara att koppla vidare inkommande samtal till rätt enhet och även hjälpa kunderna med enklare ekonomiska frågor om till exempel IBAN-nummer, kort, utgångsdatum och kontoregistrering. Du gör alltid ditt yttersta för att serva våra kunder med ett stort engagemang och triggas av att överträffa förväntningar. Det är viktigt att du har en egen drivkraft att nå uppsatta mål. Du är öppen, ansvarsfull, förändringsbenägen och gillar utmaningar. Växeln är ansiktet utåt då alla samtal kommer dit först och därför bidrar du givetvis med gott humör och energi till både kollegor och kunder. Genom växeln passerar tusentals samtal varje dag och dessa samtal är korta och effektiva, därav är det viktigt att du har en hög stresstålighet.
Det är även viktigt att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
Vi värdesätter erfarenhet från både serviceyrken och finansbranschen. Det är en fördel om du har studerat ekonomi men det viktigaste är att du har ett stort ekonomiskt intresse.
Arbetstiderna är måndag – fredag, dagtid.

Genom Dreamwork erbjuds du en trygg anställning, en dedikerad konsultchef och givetvis en marknadsmässig lön, tjänstepension och semester. Du får också ett förmånligt friskvårdsbidrag.

Dreamwork har stort fokus på rätt personlighet, besök gärna vår hemsida och gör vårt test.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vill du arbeta på en av Sveriges största banker? Swedbank söker en utåtriktad och snabblärd Administratör som ska arbeta med leasingkontrakt. Sök tjänsten idag!

Om verksamheten

Swedbank är ett företag som grundades med syftet att bidra till ökat välstånd och en tryggare tillvaro genom finansiell planering. Swedbank har sina rötter i den svenska sparbanksrörelsen vars historia sträcker sig tillbaka ända till 1820. Idag är Swedbank en av de ledande bankerna i Sverige och med kundvärde och långsiktighet som en kärna i deras strategi arbetar organisationen målvetet mot att uppnå deras vision om att möjliggöra för människor, företag och samhällen att växa. Swedbank är organisationen där arbetet sker ärligt och pålitligt för att nå utveckling samt för att möjliggöra att tjäna kunder på bästa möjliga sätt.

Mer om tjänsten

Handlar om att lägga in leasingkontrakt på bilar i deras system samt beställa bilar till deras leverantörer. Viss kontakt med kund och leverantörer förekommer.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Detta är ett konsultuppdrag som startar omgående och pågår minst tom sista aug 2018. Du blir anställd av Dreamwork.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vill du arbeta på en av Sveriges största banker? Swedbank, som söker en Låneadministratör till Swedish Lending Operations i Stockholm.

Om verksamheten

Swedbank är ett företag som grundades med syftet att bidra till ökat välstånd och en tryggare tillvaro genom finansiell planering. Swedbank har sina rötter i den svenska sparbanksrörelsen vars historia sträcker sig tillbaka ända till 1820. Idag är Swedbank en av de ledande bankerna i Sverige och med kundvärde och långsiktighet som en kärna i deras strategi arbetar organisationen målvetet mot att uppnå deras vision om att möjliggöra för människor, företag och samhällen att växa. Swedbank är organisationen där arbetet sker ärligt och pålitligt för att nå utveckling samt för att möjliggöra att tjäna kunder på bästa möjliga sätt

Mer om tjänsten

Kvalitetssäkra handlingar, utbetalning av Lån , ta hand om posten, skriva ut skuldebrev, leverans av kreditakter.
Vara behjälplig med att stötta bolånehandläggare i sitt arbete.

Din profil

Du trivs med att arbeta såväl individuellt som i grupp.
Som person är du strukturerad med en fallenhet för att arbeta effektivt utan att tumma på kvalitén. Du har en prestigelös inställning och gillar att samarbeta tillsammans med andra. Vidare är du en person som trivs med att arbeta administrativt och har en god hand med siffror, gillar att ha många bollar i luften samtidigt samt en vana att jobba i olika system samtidigt. På Swedbank jobbar medarbetarna efter bankens värderingar: enkel, öppen och omtänksam

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.