Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en erfaren administratör till myndighet i Norrköping. Arbetet är heltid och beräknad start är senast maj och stäcker sig till 31 oktober med chans till förlängning. Under juli är det ingen arbetsbeläggning pågrund av semester.

Mer om tjänsten

I din roll som administratör på myndigheten så kommer du att arbeta med kvalificerad administration där det kan komma att krävas att du även får rycka in och hjälpa till inom området HR-lön. I uppdraget ingår band annat att hantera löpande rapporter till andra myndigheter.

Vidare innebär tjänsten:

– sköta administrativa rutiner
– planera och samordna
– arbeta utifrån fastlagda rutiner
– vara ett operativt stöd för verksamheten
– formulera brev, protokoll, dokumentation m.m.
– hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis kopiering, sortering och posthantering)
– hantera många kontakter med anställda och allmänhet
– göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
– göra kalenderbokningar, mötesbokningar
– utföra reseplanering
– fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ
– projektplanering och uppföljning av projekt
– skriva protokoll och andra dokument efter anvisningar om sakinnehåll.

Din profil

Du har relevant eftergymnasial utbildning inom administration och relevant arbetslivserfarenhet på minimum 3-5 år.

Vi söker dig med bred erfarenhet och kunskap av administrativa uppgifter såsom statistikrapportering, protokoll, konferensbokningar, rapporter, rutinbeskrivningar samt har en vana av att skriva och publicera informationsmaterial på intranät.
Det är meriterande om du erfarenhet av att arbeta med dokumenthanteringssystem och har arbetat på HR avdelning inom offentlig sektor. Du kommunicerar på svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Du har mycket goda kunskaper i MS-office.

Som person har du hög initiativförmåga, hög integritet och är duktig på att samarbeta.

Ansökan

Noter den korta svarstiden! Vi gör löpande urval. Välkommen med din ansökan och registrera din cv.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en handläggare till myndighet i Norrköping. Uppdraget är heltid med start 7 juni och sträcker sig till 6 november med chans till förlängning. Du blir anställd av oss på Dreamwork men arbetar på kontoret hos kund.

Mer om tjänsten

Som handläggare på myndigheten så kommer du att arbeta med att handlägga enklare ärenden för beslut enligt rutinbeskrivning. Du hanterar inkommande och utgående handlingar, diareförning och arkivering. Du kommer att bistå mer erfarna handläggare med administration. Vidare innebär tjänsten skanning av handlingar, metadatasättning av information i diaresystemet samt registrera, gå igenom handlingar, ta fram beslutsunderlag, arkivering av handlingar samt att bistå medarbetare på sektionen med administration och förfrågningar. Stora delar av handlingarna är pappersbaserat.

Din profil

Vi söker dig med minst gymnasial utbildning eller likvärdig utbildning, gärna inom administration eller ekonomi. Du har minst 1 års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter. Meriterande är om du tidigare arbetat på myndigheter eller i större organisationer. Du har goda kunskaper i MS Office. Du kommunicerar obehindrat på svenska i såväl tal och skrift.
Som person är du noggrann, flexibel och prestigelös. Du brinner för service och administration.

Ansökan

Tror du att detta är ett uppdrag för dig, så är du välkommen att söka via länken i annonsen. Urvalet sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en erfaren administratör till myndighet i Linköping. Uppdraget är minst ett år men med chans till förlängning. Start är enligt överenskommelse men så snart som möjligt. Arbetet är heltid. Du blir anställd av oss på Dreamwork men arbetar på plats hos kund.

Mer om tjänsten

Vi söker en erfaren administratör där du främst kommer att arbeta inom ledningsstöd och institutionsadministration. Du kommer bland annat att vara administrativt stöd till myndighetens ledning vilket innebär ett brett fält på varierande nivå av komplexitet. Arbetet utförs i nära samarbete med institutionens prefekt och administrativa chef. Rollen kräver en hög grad integritet, initiativtagande, prestigelöshet och förmåga att arbeta självständigt i ett periodvis högt tempo.

Vidare innebär tjänsten:

– Hjälp och stöd till institutionsledningen med olika administrativa uppgifter.
– Bevakning, samordning och strukturering av inkommande och aktuella ärenden hos institutionsledningen.
– Framtagande och utskick/publicering av skriftlig information, både internt och externt.
– Mötesadministration (agendor, inbjudningar, presentationsmaterial, lokalbokning, minnesanteckningar m.m.).
– Planering och genomförande av större personalaktiviteter på institutionen, externa besök, konferenser och workshoppar.
– Resebokningar för grupper och gäster, beställningar av catering och bokningar av representationsmåltider inklusive tillhörande fakturahantering.
– Medlem av institutionens krisledningsgrupp.
– Övriga administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma.

Din profil

Vi söker dig med minst gymnasialutbildning. Du har minst tre års erfarenhet av kvalificerad och självständigt administrativt arbete inom verksamhetsstöd. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Du är van och har erfarenhet av att arbeta i större organisation. Du har tidigare arbetat med skriftlig kommunikation inom större organisationer. Du har B-körkort.
Som person har du hög integritet, van att ta initiativ, prestigelös och har en förmåga att arbeta självständigt.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill jobba som Receptionist och ansvarig för gemensamhetsutrymmen till myndighet i Uppsala.

Omfattning: Heltid 100%
Start: Så snart som möjligt
Längd: 20231030, eventuellt längre.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifter
Tjänsten är mångfacetterad när det kommer till arbetsuppgifter.

Receptionisten ger service och områdesgemensam information till verksamma vid myndigheten. Ansvarar för utdelning av passerkort, hanterar utlåning av AV-utrustning, tar emot leveranser och bokar lokaler. Uppdaterar information på digitala skärmar och webb. Försäljning av utskriftskuponger och profilprodukter samt ta emot och hantera upphittade föremål. Ansvarar för t.ex. schemaläggning och planering av arbetsuppgifter för de timanställda som arbetar kvällstid.

I uppgiften ingår även att personalpentryt och pausrummet är i ordning och ser prydligt ut. Plockar i och ur diskmaskiner, tvättar diskhanddukar, ansvarar för att det finns tillräckligt med glas och porslin och sköter beställningen av mjölkleveranser varje vecka.

Även andra förekommande arbetsuppgifter.

Din profil

För att passa för tjänsten och vara aktuell behöver du uppfylla nedan kriterier:

– Utbildning på minst gymnasienivå.
– Erfarenhet av arbete i reception
– Erfarenhet av arbete inom housekeeping/arbete som husmor eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig.

Du har ett utåtriktat arbetssätt och en vilja att ge god service. Flexibelt, engagerat, prestigelöst och lösningsorienterat arbetssätt.

God pedagogisk och social förmåga samt mycket god samarbetsförmåga. God förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska.

Ansökan

låter detta som att de passar in på dig? Då är du välkommen att söka via länken i annonsen.
Urvalet kommer ske löpande och kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning servicehandläggare till stort internationellt bolag i Södertälje. Arbetet är heltid och arbetstiderna är 8.00-16.45. Du kommer bli anställd hos oss på Dreamwork som konsult men arbeta på plats hos kund. Start är omgående och uppdraget är tillsvidare.

Mer om tjänsten

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara frågor från våra kunder och återförsäljare över telefon och mail gällande serviceavtal. Utöver detta består arbetet också av support till ÅF och övriga avdelningar inom företaget i såväl system- som produktfrågor samt support till slutkund i diverse avtalsfrågor. Aktivering och avslut av serviceavtal, handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor, back-loghantering m.m. är några vanligt förekommande arbetsuppgifter.

Din profil

För tjänsten krävs minst gymnasieexamen, meriterande om du har en högskoleutbildning. Du har tidigare arbeta minst ett år inom kundservice och administration, gärna med erfarenhet från bilbranschen eller som servicerådgivare inom servicemarknad. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du har även goda datorkunskaper.

För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Gillar du administration och ordning och reda, då har vi uppdraget för dig!
Vår kund behöver förstärkning på 50–75%, från den 8 maj till ca den 18 augusti.

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifterna är bland annat:
• Fakturering, granskning samt hantering Flytthantering/Nyckelhantering/ Bristande betalning
• Hantera utlägg/kvitton + Posthantering
• Upplägg av nya kunder och projekt i affärssystemet
• Allmän projektadministration. tex ringa eller mejla kund och kolla upp något.
• Ta fram ekonomiska underlag för projektuppföljning.
• Kontroll av tidrapportering
• Hantera kommunikationen och/eller distribuera allmän information/nyheter.
• Uppläggning av nya medarbetare
• Hantera vissa inköp tex. Kontorsmaterial och frukost.

Din profil

Vi söker dig som gillar administrativt arbete, som är noggrann, strukturerad, driven och får saker gjorda. Du är van vid och gillar kundkontakt /kundrelationer, du kanske har arbetat inom kundsupport eller orderhantering. Här kommer du att få fånga vissa saker adhoc och vara beredd på att bara hugga i och hjälpa till där det behövs.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en fleet handläggare till Volkswagen i Södertälje. Arbetet är heltid och du arbetar måndag – fredag kl. 08.00-16.45. Du blir anställd som konsult via oss på Dreamwork men arbetar på plats hos kund. Start för uppdraget är omgående.

Mer om tjänsten

Som handläggare hos Fleet är man ett viktigt stöd för de bilansvariga hos våra fleetkunder genom att avlasta dem med förarfrågor.
Du kommer att supportera förarna via telefon och mejl med bl.a kilometerrapportering, bruttolöneavdrag och förmånsvärden. Man kommer även att beställa drivmedelskort och ta fram besiktningsrekvistioner.
Utöver detta kommer man att räkna på kostnadskalkyler till våra Fleetkunder och vid behov stötta den grupp som hanterar kontraktsändringar såsom förarbyten, byte av kostnadsställe m.m

Din profil

Vi söker dig med minst gymnasieexamen och goda kunskaper i Excel. Du har tidigare arbetat med kundservice via telefon och mail. Meriterande är om du har erfarenhet av biladministration, bilfinansiering eller likvärdigt. För att lyckas i rollen behöver du vara strukturerad, ha god samarbetsförmåga och vara serviceinriktad. Vidare ska du ha god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du är lojal och gillar att ta ansvar. Du är en person som brinner för service och alltid vill leverera med hög kvalitet.

Ansökan

Välkommen att söka via länken i annonsen. Vi gör urval löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Nu söker vi dig som vill jobba som handläggare hos Energimyndigheten i Eskilstuna.
Omfattning: Deltid 50%
Start: Så snart som möjligt.
Längd: 20231230

Det är i dagsläget hög belastning hos Energimyndigheten, för att undvika allt för lång ärendehantering söks nu extern resurs för registrering av elcertifikatärenden. Arbetsuppgifter omfattar primärt diarieföring och intern hantering av digitala ärenden via e-post och i vissa fall per post.

Om verksamheten

Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund i Eskilstuna.
Flexibelt när det gäller fördelningen av de 50%, förmiddagar, eftermiddagar eller hela dagar.

Mer om tjänsten

Arbetsuppgifterna består främst av diarieföring i handläggarstöd (ÄHL) och intern hantering av underlag som därefter skickas vidare för intern handläggning av berörd enhet. Det förekommer slagningar i externa system som t ex. Bisnode. Enklare administration så som hanteringen av myndighetens inkommande post och arkiveringsarbeten kan förekomma. Även vissa interna möten ingår.

Inledande utbildning
Utbildningen innefattar en genomgång av systemet (ÄHL), samt aktuella arbetsuppgifter. Lathundar finns för arbetet och personal tillgänglig under arbetets gång.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten, behöver du uppfylla nedan kriterier:

• gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Ansökan

Tycker du att detta verkar vara ett jobb för dig, så är du välkommen att söka via länken i annonsen.
Urvalet kommer ske löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en receptionist till myndighet i Örebro. Tjänsten är ett korttidsuppdrag på heltid under veckorna 19, 20 och 21. Du kommer bli anställd av oss på Dreamwork men arbeta på plats hos kund.

Mer om tjänsten

Vi söker för kunds räkning en receptionist under veckorna 19, 20 och 21.
I arbetsuppgifterna ingår det att ge informationsservice till kunder och medarbetare. Du kommer att ansvara för att ta emot besökare och bud samt vara behjälplig med myndighetens behov av service. Det kan exempelvis vara inom bokning, kopiering, inköp eller registrering.
Du kommer också att arbeta med myndighetens telefonservice som innebär att besvara samtal, koppla samtal, beställa samtal, flytta anknytningar och ordna telefonkonferenser.

Din profil

Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens eller likvärdig utbildning. Du har minst 6 månaders arbetslivserfarenhet av likande arbetsuppgifter. Du har goda kunskaper i MS Office. Du får gärna ha erfarenhet av att använda telefonväxlar och hänvisningssystem. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.
Som person är du serviceminded, vann att arbeta administrativt och känner sig trygg att arbeta självständigt.

Ansökan

Urvalet kommer ske löpande! Notera den korta svarstiden. Varmt välkommen att söka denna tjänst.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kort om tjänsten

Vi söker nu 2 st handläggare som vill arbeta med införselfrågor av djur.
Omfattning: heltid 100%
Start: 20230401
Längd: Längd: 3 månader med möjlighet till förlängning upp till 9 månader.

Om verksamheten

Enheten i fråga arbetar för en god djurhälsa och ett gott smittskydd för produktionsdjur och sällskapsdjur I Sverige. I enhetens ansvarsområde ingår att i samarbete med andra myndigheter verka för att sjukdomar inte förs in i Sverige, samt att bekämpa vissa sjukdomar som trots detta upptäcks i landet.

Mer om tjänsten

Djurinförselenheten arbetar med frågor kopplade till införsel av levande djur och avelsmaterial. De handhar frågor rörande alla djurslag och alla typer av verksamheter med djur. Daglig kontakt med djurhållare som antingen håller djur för hobby som sällskapsdjur och hästar, eller yrkesmässigt som lantbruksförsöks- eller djurparksdjur.

Hjälper privata djurhållare och verksamhetsutövare med svar på frågor om vad som gäller för att förflytta djur till landet, från alla länder i världen. Vi har också daglig kontakt med andra myndigheter som t.ex. Tullverket och Länsstyrelserna.

Arbetsuppgifter kan bl.a. avse:
– självständigt arbete utifrån riktlinjer och praxis.
– utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag.
– planera och följa upp ärenden.
– utreda, granska och handlägga ärenden, samt fatta beslut i enklare ärenden.
– avrapportera utredningsresultat och ge förslag på beslut.
– analysera och utvärdera arbetsuppgifter och projekt.
– arbete av utredande och/eller samordnande karaktär.
– genomföra och följa upp aktiviteter.

Ärendeberedning i framför allt införselärenden, till exempel där införselhandlingar och id-dokument gällande djur ska jämföras med de krav som ställs I enlighet med lagstiftning och som beskrivs i processbeskrivningar. Dessa underlag utgör grund för beslut om huruvida djuret ska släppas in I Sverige eller inte. Enklare beslut om avvisning eller karantän tas I samarbete med andra handläggare, avlivningsbeslut tas av chef efter föredragning av handläggare.

Tillsammans med teamet arbeta fram möjliga hanteringssätt för sällskapsdjur som följer med flyktingar från Ukraina. Hitta alternativ, ta fram riktlinjer och processer, samla underlag och föreslå lösningar på problem. Kommunicera med och ta fram svar på frågor från kund, utreda svar, formulera språkregler, standardisera och effektivisera kundkontakter.

Arbetet innebär mycket kontakt med enskilda djurägare och flera myndigheter, bland annat Statens Veterinärmedicinska Anstalt, Länsstyrelsen och Tullverket.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten ska du uppfylla nedanstående kompetenskrav:

– Högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område och minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet från
liknande arbete
– Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
– Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Ytterligare kompetenskrav
Du behöver ha betydande erfarenhet av handläggning av ärenden och frågor avseende införsel av djur och avelsmaterial till Sverige från andra länder. Kompetensområdet ska kompletteras med goda kunskaper i befintliga handläggningssystem, såsom Public 360 och/eller Djuhr.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Observera att svarstiden för detta uppdrag är kort. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.